Χάρτης Αττικής, Προαστιακός, Τραμ, Ηλεκτρικός,ΟΑΣΑ

Χάρτης Διαδρομών


Σχόλιο από τον/την Αγανακτισμένος με τον Προαστιακό στις 6 Απρίλιος 2012 στις 11:07

Συγχαρητήρια, πολύ καλό, αλλά ταυτόχρονα πολύ θλιβερό που ένας ιδιώτης έφτιαξε πληρέστερο χάρτη από εκείνον των ΟΑΣΑ/Τραινοσέ.

Μικρές παρατηρήσεις:

Αχιλλέως αντί για Αχιλέως

Ζάππειο και όχι Ζάπειο

Μεγ. Αλεξάνδρου (τελεία μετά το Μεγ και όχι κόμμα)

Μουσών αντί για Μουσσών

Διεθνής Αερολιμένας αντί για Διεθνές Αερολιμένας

και ένας τόνος στο Μηδείας Μυκάλης

και πάλι συγχαρητήρια

Σχόλιο από τον/την Αντώνης Πρεντάκης στις 6 Απρίλιος 2012 στις 13:45

Πολύ καλό!!!

Μια παρατήρηση, δεν είναι Χάρτης Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (Μ.Μ.Μ.) αλλά Μέσων Μαζικής Μεταφοράς Σταθερής Τροχιάς (Μ.Μ.Μ.Σ.Τ.).

Μακάρι στο μέλλον να προστεθούν και οι υπόλοιπες αστικές συγκοινωνίες.

Σχόλιο από τον/την Δ Μ στις 1 Ιούνιος 2012 στις 14:29

πολύ καλός χάρτης!

Θα ήθελα μόνο να ρωτήσω για την μετεπιβίβαση από τη γραμμή Κιάτο-Αεροδρόμιο προς τη γραμμή Πειραιάς Άνω Λιόσια που βλέπω στον πίνακα δρομολογίων, αλλά όχι στον χάρτη. Είναι παράλειψη στον χάρτη;

Σχόλιο από τον/την ΜΑΝΩΛΗΣ J. στις 1 Ιούνιος 2012 στις 15:02

προς το παρόν (...!) δεν λειτουργεί η γραμμή Πειραιάς - Ανω Λιόσια. Οι επιβάτες εξυπηρετούνται από την γραμμή Πειραιάς - Χαλκίδα με μετεπιβίβαση στο ΣΚΑ. http://www.trainose.gr/proorismoi/proastiakos-athinon

Σχόλιο από τον/την Vassilis1924 στις 7 Ιούλιος 2012 στις 12:13

Μια παρατηρησούλα και από μένα. ΣΚΑ. Σκέτο. Όχι ΣΚΑ-ΑΧΑΡΝΕΣ. Πολύ καλός χάρτης

Σχόλιο από τον/την George Kemkas στις 25 Ιούλιος 2012 στις 11:10

Γεια χαρά.

Πως θα πάω από Νερατζιώτισσα - Κινέττα;

Κάθε πότε (ώρα) έχει τρένο;

Πόσο στοιχίζει το εισιτήριο;

 

Ευχαριστώ...

Σχόλιο από τον/την Παναγιώτης Κωνσταντινίδης στις 19 Νοέμβριος 2012 στις 9:43

Η πλατφόρμα της γραμμής Αεροδρομίου - Κιάτου γράφει Σ.Κ.Α. - Αχαρνές. Νομίζω το ίδιο και η είσοδος από την οδό Φιλαδελφείας. Οι πλατφόρμες στην γραμμή Πειραιά - Χαλκίδας γράφουν ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΧΑΡΝΩΝ (Σ.Κ.Α.). Αυτό συμβαίνει γιατί στην δεύτερη γραμμή θα υπάρχουν συνολικά τρεις σταθμοί με την λέξη "Αχαρνές" στην ονομασία τους (Κάτω Αχαρνές, Σ.Κ.Α. και Αχαρνές), ενώ στην πρώτη μόνο η συγκεκριμένη πλατφόρμα στο Σ.Κ.Α..

Σχόλιο από τον/την Antreas Nikolaou στις 20 Νοέμβριος 2013 στις 10:31
  • Καλημερα, θα ηθελα να μαθω τα δρομολογεια απο Μαγουλα προς Αγ Αναργηρους..... ευχαριστω

Σχόλιο από τον/την ΠΑΝΑΓΟΥΛΑ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ στις 18 Δεκέμβριος 2015 στις 21:07

Ο χάρτης διαδρομών των γραμμών των μετρό θέλουν ενημέρωση!!!!!

Οι γραμμές έχουν ήδη επεκταθεί!!!!! Όταν από το 2016 θα επεκταθούν περισσότερο, πότε θα ενημερώσετε τον κόσμο;;

Παρακαλώ πολύ, μη κωφεύετε!!!!!!

Σχόλιο από τον/την george στις 4 Φεβρουάριος 2016 στις 18:35

Αρχική σημείωση: επειδή το παρακάτω μήνυμα δεν μπορώ να το καταχωρήσω ενιαίο θα το κατακερματίσω σε πολλά μικρά κομμάτια για να μπορέσω σταδιακά να το καταχωρήσω.

 

Πρώτο κομμάτι:

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Η γραμμή 1 (ένα) του μετρό (πρώην ΗΣΑΠ) Πειραιάς – Κηφισιά και η προαστιακή σιδηροδρομική Χαλκίδα – Πειραιάς συνδυαστικά  :

 

 

ΚΗΦΙΣΙΑ – ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΟΔΙΚΟΣ:

Η τερματική στάση  Κηφισιά  της γραμμής 1 (ένα) του μέτρο Πειραιάς -  Κηφισιά θα έπρεπε στον συγκοινωνιακό χάρτη  να συνδέεται με μία ελαφρώς διακεκομμένη γραμμή με τον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό του Αγίου Στεφάνου της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά καθώς από την πλατεία  Κηφισιάς επί της οδού  Κηφισιάς έχουν διέλευσης οι αστικές λεωφορειακές γραμμές 509 Ζηρίνειο – Άγιος Στέφανος – Κρυονέρι  ( http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p509 ) καθώς επίσης και η αστική λεωφορειακή γραμμή 535 Ζυρίνειο – Εύξεινος Πόντος (Κυκλική) 

( http://www.oasa.gr/xpmap.php?id=p535 ), οι οποίες αμφότερες κατά την διάρκεια της διαδρομής του πραγματοποιούν στάση στην πλατεία Αγίου Στεφάνου ακριβώς δίπλα από τον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό Αγίου Στεφάνου της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμή Πειραιάς – Χαλκίδα..

 

 

 

Η γραμμή 1 (ένα) του μετρό (πρώην ΗΣΑΠ) Πειραιάς – Κηφισιά , οι προαστιακές σιδηροδρομικές γραμμές Χαλκίδα – Πειραιάς και    Κιάτο – Άνω Λιόσια – Αεροδρόμιο  και η γραμμή 3 (τρία) του μετρό Αγία Μαρίνα – Αεροδρόμιο  συνδυαστικά:

 

ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΟΔΙΚΟΣ

Η τερματική στάση Πειραιάς της γραμμής 1 (ένα) του μετρό Κηφισιά – Πειραιάς  και της προαστιακής σιδηροδρομικής Πειραιάς Κηφισιά θα έπρεπε στον συγκοινωνιακό χάρτη  να συνδέεται με μία ελαφρώς διακεκομμένη γραμμή με τον κοινό προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό και σταθμό του μετρό στο Αεροδρόμιο καθώς ακριβώς απέναντι από τους τερματικούς σταθμούς του Πειραιά έχει στάση και διέλευση η αστική λεωφορειακή γραμμή εξπρές Χ96 Πειραιάς – Αεροδρόμιο ( http://www.oasa.gr/xmap.php?id=px96 ) η οποία τερματίζει στο αεροδρόμιο αρκετά κοντά  στον κοινό τερματικό προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό και σταθμό του μετρό Αεροδρόμιο της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμή Κιάτο – Άνω Λιόσια – Αεροδρόμιο και της γραμμής 3 (τρία) του μετρό Αγία Μαρίνα – Αεροδρόμιο.

 

 

Σχόλιο από τον/την george στις 4 Φεβρουάριος 2016 στις 18:36

Δεύερο κομμάτι:

Η γραμμή 2 ( δύο)  του μετρό Ανθούπολη – Ελληνικό:

 

 

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΆΓΙΟ ΑΝΤΩΝΙΟ ΈΩΣ  ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΑΠΟ  ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ  ΈΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ  

Έχει επεκταθεί πλέον από τον Άγιο Αντώνιο μέχρι και την Ανθούπολη και από τον Άγιο Δημήτριο μέχρι και το Ελληνικό άρα θα πρέπει στα αντίστοιχα σημεία του  συγκοινωνιακού χάρτη να υπάρχει έντονου χρώματος γραμμή .

 

 

 

ΑΝΑΞΙΟΠΟΙΗΤΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΚΕΡΑΜΙΚΟΥ

Ο σταθμός μετρό Κεραμικός βρίσκεται ακριβώς δίπλα από την διέλευση της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Χαλκίδας – Πειραιά αλλά στον συγκοινωνιακό χάρτη εμφανίζεται να έχει μία κάποια  μικρή απόσταση.   Είναι τόσο κοντά  (σχεδόν κολλητά) που θα μπορούσε κάλλιστα να λειτουργεί ως σταθμός μετεπιβίβασης μεταξύ της γραμμής 2 (δύο ) του μετρό Ελληνικό – Ανθούπολη και της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Χαλκίδα – Πειραιάς.

 

 

 

 

Η γραμμή 2 ( δύο)  του μετρό Ανθούπολη – Ελληνικό, η γραμμή 3 (τρία) του μετρό Αγία Μαρίνα – Δουκίσσης Πλακεντίας –Αεροδρόμιο και η προαστιακή γραμμή Κιάτο-Άνω Λιόσια – Αεροδρόμιο συνδυαστικά :

 

ΕΛΛΗΝΙΚΟ- ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΟΔΙΚΟΣ

Από τον τερματικό σταθμό της γραμμής 2 (δύο) του μετρό στο Ελληνικό έχει αφετηρία η εξπρές αστική συγκοινωνιακή γραμμή Χ97 Σταθμός μετρό Ελληνικό Αεροδρόμιο ( http://www.oasa.gr/xmap.php?id=px97  ) η οποία έχει τερματισμό στο αεροδρόμιο άρα  στον συγκοινωνιακό χάρτη ο σταθμός του μετρό στο Ελληνικό θα πρέπει να συνδέεται με μία ελαφρώς διακεκομμένη γραμμή με τον κοινό προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό και σταθμό του μετρό στο Αεροδρόμιο.

 

 

 

Σχόλιο από τον/την george στις 4 Φεβρουάριος 2016 στις 18:37

Τρίτο κομμάτι:

Η γραμμή 3 (τρία) του μετρό Αγία Μαρίνα – Δουκίσσης Πλακεντίας –Αεροδρόμιο:

 

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΈΩΣ  ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ

Έχει επεκταθεί πλέον από το Αιγάλεω μέχρι και την Αγία Μαρίνα άρα θα πρέπει στα αντίστοιχα σημεία του  συγκοινωνιακού χάρτη να υπάρχει έντονου χρώματος γραμμή .

 

ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΕΤΡΟ ΑΠΟ  ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΈΩΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Βρίσκεται υπό κατασκευή το μελλοντικό της γραμμής 3 (τρία)  από Αγία Μαρίνα μέχρι και την Πόλη του Πειραιά άρα θα έπρεπε να υπάρχει ως προοπτική  προσδοκόμενη μελλοντική επέκταση και στον συγκοινωνιακό χάρτη να εμφανίζεται με μη έντονη ελαφρώς χρωματισμένη γραμμή.

 

 

 

 

Η γραμμή 3 (τρία) του μετρό Αγία Μαρίνα – Δουκίσσης Πλακεντίας –Αεροδρόμιο, η γραμμή 2 ( δύο)  του μετρό Ανθούπολη – Ελληνικό, και η προαστιακή γραμμή Κιάτο-Άνω Λιόσια – Αεροδρόμιο συνδυαστικά :

 

 

ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ – ΝΟΜΙΣΜΑΚΟΠΕΙΟ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΟΔΙΚΟΣ

Επιπλέον από τους σταθμούς του σταθμούς  του μετρό Εθνική Άμυνα και Νομισματοκοπείο της γραμμής 3 (τρία)  του μετρό  Αγία Μαρίνα – Αεροδρόμιο έχει στάση και διέλευση η εξπρές αστική συγκοινωνιακή γραμμή Χ95 Σύνταγμα – Αεροδρόμιο ( http://www.oasa.gr/xmap.php?id=px95 ) με προορισμό το αεροδρόμιο, άρα στον συγκοινωνιακό χάρτη οι σταθμοί του μετρό στην Εθνική Άμυνα και στο Νομισματοκοπείο θα πρέπει να διασυνδέονται με μία διακεκομμένη γραμμή μεταξύ τους και αυτοί οι δύο σταθμοί με μία ελαφρώς διακεκομμένη γραμμή με τον κοινό προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό και σταθμό του μετρό στο Αεροδρόμιο.

 

Σχόλιο από τον/την george στις 4 Φεβρουάριος 2016 στις 18:38

Τέταρτο κομμάτι;

Η προαστιακή γραμμή Κιάτο-Άνω Λιόσια – Αεροδρόμιο :

 

ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΖΕΦΥΡΙΟΥ

Θα έπρεπε στον συγκοινωνιακό χάρτη να αποτυπώνεται με κάποιο τρόπο ότι βρίσκεται υπό κατασκευή ο μελλοντικός  αστικού χαρακτήρα προαστιακός σιδηροδρομικός σταθμός Ζεφυρίου ο οποίος θα κατασκευαστεί μεταξύ / ανάμεσα στους υφισταμένους  σήμερα προαστιακούς   σιδηροδρομικούς  σταθμούς  Άνω Λιοσίων και του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών .

 

 

 

 

Σχόλιο από τον/την george στις 4 Φεβρουάριος 2016 στις 18:41

Πέμπτο κομμάτι:

Η γραμμή του Τραμ Σύνταγμα - Γλυφάδα– Βούλα και Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) – Γλυφάδα – Βούλα  :

 

ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΣΕ ΑΛΙΜΟ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ

Θα έπρεπε στον συγκοινωνιακό χάρτη να αποτυπώνονται και υπόλοιπες στάσεις του Τραμ μετά την στάση Ζέφυρος του Αλίμου. Απουσιάζουν τελείως από τον συγκοινωνιακό χάρτη οι στάσεις Λουτρά Αλίμου , Ελληνικό, 1η Αγίου Κοσμά , 2η  Αγίου Κοσμά Άγ. Αλέξανδρος, Ελλήνων Ολυμπιονικών, Κέντρο Ιστιοπλοΐας, Πλατεία  Βεργωτή ,  Παραλία Γλυφάδας, Παλαιό Δημαρχείο, Πλατεία Κατράκη, Άγγελου Μεταξά, Πλατεία Εσπεριδών, Κολυμβητήριο, Ακληπείο Βούλας . Αυτές οι στάσεις  και όλες οι στάσεις του Τραμ είναι σημαντικές πρέπει οπωσδήποτε να αποτυπώνονται στον συγκοινωνιακό χάρτη των μέσων σταθερής τροχιά  της Αθήνας..

 

 

 

 

Οι γραμμές  του Τραμ Σύνταγμα - Γλυφάδα– Βούλα , Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) – Βούλα , η προαστιακή σιδηροδρομική γραμμή -Άνω Λιόσια – Αεροδρόμιο και η γραμμή 3 (τρία) του μετρό Αγία Μαρίνα – Δουκίσσης Πλακεντίας –Αεροδρόμιο   συνδυαστικά:

 

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΓΛΥΦΑΔΑΣ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΟΔΙΚΟΣ

Από την  κοινή στάση των γραμμών  του Τραμ στην Πλατεία Κατράκη (γραμμή Τραμ Σύνταγμα – Γλυφάδα – Βούλα και γραμμή Τραμ Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας ΣΕΦ- Βούλα) , η οποία είναι η περίφημη κεντρική πλατεία παραλιακή πλατεία  της Γλυφάδας η οποία δυστυχώς όπως προαναφέραμε δεν απεικονίζεται καθόλου στον υπάρχοντα συγκοινωνιακό χάρτη , έχει στάση και διέλευση η αστική λεωφορειακή γραμμή εξπρές Χ96 Πειραιάς – Αεροδρόμιο ( http://www.oasa.gr/xmap.php?id=px96 ) η οποία τερματίζει στο αεροδρόμιο αρκετά κοντά  στον κοινό τερματικό προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό και σταθμό του μετρό Αεροδρόμιο της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμή Κιάτο – Άνω Λιόσια – Αεροδρόμιο και της γραμμής 3 (τρία) του μετρό Αγία Μαρίνα – Αεροδρόμιο.  Άρα η κοινή  στάση των γραμμών  του Τραμ στην Πλατεία Κατράκη, που ουσιαστικά είναι η κεντρική πλατεία Γλυφάδας, θα έπρεπε στον συγκοινωνιακό χάρτη  να συνδέεται με μία ελαφρώς διακεκομμένη γραμμή με τον κοινό προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό και σταθμό του μετρό στο Αεροδρόμιο.

 

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΓΛΥΦΑΔΑΣ – ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΜΕΤΡΟ ΚΟΡΩΠΙΟΥ ΟΔΙΚΟΣ

Από την  κοινή στάση των γραμμών  του Τραμ στην Πλατεία Κατράκη (γραμμή Τραμ Σύνταγμα – Γλυφάδα – Βούλα και γραμμή Τραμ Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας ΣΕΦ- Βούλα) , η οποία είναι η περίφημη κεντρική πλατεία παραλιακή πλατεία  της Γλυφάδας η οποία δυστυχώς όπως προαναφέραμε δεν απεικονίζεται καθόλου στον υπάρχοντα συγκοινωνιακό χάρη , έχει  αφετηρία η αστική λεωφορειακή γραμμή 120 Γλυφάδα – Βάρη – Προαστιακός (μετρό) Κορωπίου ( http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p120  ) η οποία τερματίζει στον κοινό αστικού χαρακτήρα  προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό και σταθμό του μετρό στο Κορωπί, άρα στον συγκοινωνιακό χάρτη η κοινή στάση των γραμμών του Τραμ στην πλατεία Κατράκη δηλαδή στην κεντρική πλατεία Γλυφάδας θα έπρεπε να συνδέεται με μία ελαφρώς διακεκομμένη γραμμή με τον κοινό προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό και σταθμό του μετρό του Κορωπίου.

 

Σχόλιο από τον/την george στις 4 Φεβρουάριος 2016 στις 18:44

Έκτο κομμάτι:

Οι γραμμές  του Τραμ Σύνταγμα – Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) και Βούλα-  Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) και η υπό κατασκευή μελλοντική τους επέκταση μέχρι την πόλη του Πειραιά :

 

ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΡΑΜ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Βρίσκεται υπό κατασκευή η επέκταση των δύο γραμμών του Τραμ  Σύνταγμα – Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) και Βούλα-  Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) από το  Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) μέχρι και την πόλη του Πειραιά  άρα θα έπρεπε να υπάρχει ως προοπτική η προσδοκόμενη μελλοντική επέκταση και στον συγκοινωνιακό χάρτη να εμφανίζεται με μη έντονη ελαφρώς χρωματισμένη γραμμή.

 

 

 

 

Κοινός Σταθμός Σύνταγμα του μετρό και του Τραμ  

  • της γραμμής 2 (δύο)  του μετρό  Ανθούπολη – Ελληνικό
  • της γραμμής 3 (τρία) του μετρό Αγία – Μαρίνα – Δουκίσσης  Πλακεντίας – Αεροδρόμιο
  • της γραμμή του Τραμ Σύνταγμα – Γλυφάδα – Βούλα
  • της γραμμής του Τραμ Σύνταγμα – Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ)

 

ΣΥΝΤΑΓΜΑ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΟΔΙΚΟΣ

Καθώς τον κοινό σταθμό Σύνταγμα  των γραμμών του Μετρό και του Τραμ επιφανειακά έχει αφετηρία η εξπρές αστική συγκοινωνιακή γραμμή Χ95 Σύνταγμα – Αεροδρόμιο ( http://www.oasa.gr/xmap.php?id=px95 ) με προορισμό το αεροδρόμιο, στον συγκοινωνιακό χάρτη ο κοινός σταθμός του μετρό και του Τραμ του Συντάγματος  θα πρέπει να συνδέεται με μία ελαφρώς διακεκομμένη γραμμή με τον κοινό προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό και σταθμό του μετρό στο Αεροδρόμιο.

Τέλος κατακερματισμένου μηνύματος με θέμα τις "ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ".-

 

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2016   Created by Yiannos.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης