Πρόσφατες δραστηριότητες

Καταχωρίσεις ιστολογίου από το χρήστη george
χθες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Στον πάγο μπαίνει ξανά η επέκταση του Προαστιακού προς Λαύριο του/της george
"Πηγή της είδησης…"
χθες
Ο/Η ΒΑΣΤΑΡΔΟΣ είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πέμπτη
Ο/Η Konstantina Bompola είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Τρίτη
Ο/Η ΓΙΑΤΡΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Δευτέρα
Καταχωρίσεις ιστολογίου από το χρήστη george
18 Ιουν
Ο/Η Σταματόπουλος Γεώργιος είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
17 Ιουν
Ο/Η christos manikakis είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
16 Ιουν

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Λίγα λόγια

Ο Προαστιακός με τον ένα, ή τον άλλο τρόπο είναι εδώ. Μας αλλάζει τη ζωή αλλά και μας ταλαιπωρεί.
Έχει κάνει όμως και άλλα αναπάντεχα.
Κάθε μέρα και «στο πήγαινε» και «στο έλα» περιμένεις να δεις πρόσωπα γνωστά, να τους πεις καλημέρα, να ρωτήσεις τι κάνουν και όταν δεν τα βρίσκεις ανησυχείς, ρωτάς, παίρνεις τηλέφωνο. Μια νέα μικρή κοινότητα έχει δημιουργηθεί στον προαστιακό έστω και για αυτήν τη λίγη ώρα που διαρκεί το ταξίδι. Δημιουργήσαμε αυτόν τον ιστότοπο για να αξιοποιήσουμε αυτήν την παρέα, να την κάνουμε πιο μεγάλη, να αναδείξουμε τα προβλήματά μας και να βοηθήσουμε το μέσο να γίνει καλύτερο.

Ο Προαστιακός έχει βοηθήσει σημαντικά στο να αρχίσουμε, έστω και με αργούς ρυθμούς, να συμβάλλουμε έμπρακτα στην αποσυμφόρηση της Αθήνας. Πολλοί από μας τον εμπιστευτήκαμε και επιλέξαμε να αναζητήσουμε μόνιμη κατοικία μακριά από την Αθήνα, προσδοκώντας σε μια καλύτερη ποιότητα ζωής. Σε άλλους, ντόπιους κυρίως, δόθηκε η ευκαιρία να αναζητήσουν και να βρουν εργασία στην Αθήνα με καλύτερες προοπτικές, ενώ και πολλοί φοιτητές ανακουφίστηκαν οικονομικά αφού δεν υπάρχει πλέον ανάγκη να πληρώνουν ενοίκιο δεύτερης κατοικίας στην Αθήνα. Για τους λόγους αυτούς στηριχθήκαμε όλοι στον Προαστιακό ως μέσο μεταφοράς από και προς την καθημερινή μας εργασία. Όλοι μας περιμέναμε ένα μοντέρνο μέσο μεταφοράς παρόμοιο με το μετρό της Αθήνας, τόσο ως προς την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μετακίνησης (συχνότητα δρομολογίων, χρόνος μετακίνησης, δίκτυο), όσο και ως προς το επίπεδο του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού (καινούργιοι, αξιόπιστοι, καθαροί συρμοί, εύκολα προσβάσιμοι σταθμοί κλπ). Επίσης γνωρίζοντας ότι το μέσο είναι ακόμη σε περίοδο ανάπτυξης περιμέναμε την αναβάθμισή του σε ακόμη καλύτερο με τη χρήση της ηλεκτροκίνησης, έργο που θα έπρεπε να είχε μπει από καιρό σε παραγωγική λειτουργία.
Αντί όμως για όλα τα παραπάνω καθημερινά βιώνουμε καταστάσεις ανεπίτρεπτες, που όχι μόνο δεν συμβάλλουν στην ομαλή μετακίνησή μας, αλλά απαξιώνουν και ένα μέσο το οποίο θα έπρεπε να είναι μοχλός ανάπτυξης των προαστίων της Αττικής και σημαιοφόρος στην προσπάθεια αποκέντρωσης της Αθήνας. Οι καθυστερήσεις είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο (γραμμή Πειραιάς-Κιάτο), οι συρμοί (rail-bus) είναι βρώμικοι, μικρής χωρητικότητας σε σχέση με το επιβατικό έργο που καλούνται να εξυπηρετήσουν, και οι «ανεξήγητες» βλάβες, ειδικά το καλοκαίρι, είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο. Ο χρόνος μετακίνησης όσο περνάει ο καιρός αυξάνεται αντί να μειώνεται ενώ η κατάσταση σε αρκετούς σταθμούς είναι τραγική (χαλασμένοι ανελκυστήρες, σκάλες, βουλωμένες τουαλέτες, χαλασμένα ρολόγια και πίνακες ανακοινώσεων).
Ένας από τους σκοπούς του ιστότοπού μας είναι και η ανάδειξη των προβλημάτων του μέσου για την άμεση αντιμετώπιση τους, ώστε να επιτύχουμε τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών μετακίνησης, αλλά και για την προστασία του ίδιου του μέσου από την απαξίωση στην οποία αυτό οδηγείται. Στόχος μας επίσης είναι η ανάδειξη του μέσου ως το σημαντικότερο παράγοντα στην προσπάθεια που γίνεται για την πολύπλευρη ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής των προαστίων, αλλά και στην προοπτική ενός καινούργιου καλύτερου τρόπου ζωής μακριά από την πρωτεύουσα .
Στην πρώτη αυτή επικοινωνία μας μαζί σας θα θέλαμε να σας θέσουμε μερικά ερωτήματα και να καταθέσουμε ορισμένες προτάσεις για την βελτίωση των συνθηκών μετακίνησής μας.

Ερωτήματα
  1. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του έργου της ηλεκτροκίνησης της γραμμής Σταθμός Λαρίσης – Κιάτο; Πότε θα μπουν ηλεκτρικοί συρμοί (EMU) στην παραπάνω γραμμή;
  2. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση των επεκτάσεων των γραμμών προς Ισθμό, Λουτράκι, Ξυλόκαστρο, Λαύριο, Ραφήνα, Χαλκίδα και Θήβα;
  3. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του ΣΚΑ και η έναρξη λειτουργίας του;
  4. Γιατί ο σταθμός Μεταμόρφωσης δε λειτουργεί, αν και είναι έτοιμος από τον Οκτώβριο 2008;
Μερικές από τις προτάσεις μας
  1. Πύκνωση δρομολογίων με συχνότητα ανά μισή ώρα. Αν δεν είναι εφικτό για όλο το ωράριο λειτουργίας τουλάχιστον για τις ώρες αιχμής 06:00 με 09:00 το πρωί και 17:00 με 20:00 το απόγευμα. (Γραμμή Πειραιάς – Κιάτο)
  2. Διεύρυνση ωραρίου λειτουργίας. Αφού ο προαστιακός εξυπηρετεί αεροδρόμιο, πιθανώς το ωράριο Ολυμπιάδας 04:00 το πρωί με 02:00 το βράδυ να είναι το ιδανικό και να εφαρμοστεί και στην γραμμή Κιάτου. Όταν αρκετές πτήσεις φεύγουν 06:00, τα εργοστάσια ξεκινάνε στις 06:00 και όσοι ταξιδεύουν για Πελοπόννησο θέλουν να είναι πιο πρωί στον προορισμό τους,τα τρένα πρέπει να ξεκινάνε από τις 04:00 προς όλες τις κατευθύνσεις.
  3. Εμφάνιση δρομολογίων και καθυστερήσεων στους φωτεινούς πίνακες σε όλους τους σταθμούς. Οι πίνακες σε αρκετούς σταθμούς είναι εκτός λειτουργίας αρκετό καιρό τώρα.
  4. Συντήρηση και τακτικός καθαρισμός τουαλετών στους σταθμούς και στους συρμούς.
  5. Συντήρηση επίβλεψη και λειτουργία ανελκυστήρων και κυλιόμενων κλιμάκων των σταθμών. Η μη λειτουργία τους κάνει το μέσο απρόσιτο σε άτομα με ειδικές ανάγκες, άτομα ηλικιωμένα, μητέρες με καρότσια κλπ.
  6. Κατασκευή χώρων στάθμευσης στο αστικό κομμάτι και στους σταθμούς προς το αεροδρόμιο.
Στείλε τις παρατηρήσεις σου στο mail: proastiakos mail
ή γράψε τα σχόλιά σου εδώ

Σχόλιο από τον/την Yiannos στις 11 Ιούνιος 2009 στις 10:44
Το κείμενο αυτό το έχουν συντάξει οι
  1. Yiannos
  2. Μπάμπης
  3. Nikos Laspakis
  4. Αντώνης Πρεντάκης
Σχόλιο από τον/την Ιωάννης Γλυκοφρύδης στις 11 Ιούνιος 2009 στις 10:57
Το βρίσκω καλογραμμένο και ίσως θα πρέπει να προστεθεί το θέμα της ασφάλειας στά Πάρκινγκ των Σταθμών για να αποφεύγονται οι κλοπές.
Σχόλιο από τον/την ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ στις 11 Ιούνιος 2009 στις 12:22
ΤΑ ΛΕΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.
Σχόλιο από τον/την Apostolis Katsiridakis στις 11 Ιούνιος 2009 στις 14:03
Δεν χρησιμοποιώ τον προαστιακό αλλά απο αυτά που ακούω και γνωρίζω, νομίζω οτι είναι πολύ εύστοχο το κείμενο και εποικοδομητικό. Αυτές οι πρωτοβουλίες θα πρέπει να έχουν ανταπόκριση απο τους αρμόδιους.
Σχόλιο από τον/την Τάκης στις 12 Ιούνιος 2009 στις 8:41
Απολυτως ευστοχες ολες οι επισημανσεις!
Σχόλιο από τον/την Γιάννης Μεταξάς στις 12 Ιούνιος 2009 στις 21:27
Σύμφωνοι σε όλα, αλλά προσθέστε και την εξής ερώτηση: Γιατί ο σταθμός Μεταμόρφωσης δεν λειτουργεί, αν και είναι έτοιμος από τον Οκτώβριο 2008; Ποιοι και με ποια αιτιολογία αρνούνται την ηλεκτροδότησή του; Αποδέχεστε την επιχειρηματολογία τους ότι η υφισταμένη νομοθεσία δεν καλύπτει την περίπτωση σταθμών του προαστιακού ( ενώ καλύπτει τους σταθμούς διοδίων της Αττικής Οδού και στα σταθμαρχεία της ΕΘΕΛ ); Τι προτίθεστε να κάνετε ( προσφυγές σε προϊσταμένους φορείς της Πολεοδομίας Περισσού, πχ νομάρχη Αθηνών, υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, συνεννόηση με ΕΘΕΛ για να εγκαταστήσει σταθμαρχείο της στην είσοδο του σταθμού );
Επειδή δεν τρέφω αυταπάτες ότι οι άχρηστοι του ομίλου ΟΣΕ θα κινηθούν ( ούτε καν που θα μας απαντήσουν ), προτείνω μια ομαδική αναφορά στις ανεξάρτητες αρχές Συνηγόρου του Πολίτη και Σώματος Ελεγκτών Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης για το θέμα. Η προσβολή μας ως πολιτών πρέπει να πάψει να γίνεται ανεκτή.
Σχόλιο από τον/την ΜΑΝΩΛΗΣ J. στις 28 Ιούνιος 2009 στις 23:53
Αφού η ΔΕΗ δεν ηλεκτροδοτεί τον σταθμό του Προαστιακού στην Μεταμόρφωση, γιατί δεν βαζουν τίποτα φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες, ώστε να δώσουν και το καλό παράδειγμα στην χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας;
Σχόλιο από τον/την ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΠΑΣ στις 30 Οκτώβριος 2010 στις 15:25
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ . ΔΙΟΤΙ ΤΩΡΑ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΑ ΛΙΟΣΙΑ Η ΣΤΗ ΜΕΤΑΜΩΡΦΟΣΗ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΩ..


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΠΑΣ
Σχόλιο από τον/την KONEBAK στις 19 Δεκέμβριος 2010 στις 19:17

Εμπεριστατωμένη τοποθέτηση με μεγάλα περιθώρια βελτίωσης...

Σχόλιο από τον/την Λ. ΡΑΛΛΙΑΣ στις 28 Δεκέμβριος 2010 στις 1:27

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΌΛΟΥΣ.

ΕΧΩ 1 ΚΤΗΜΑΤΑΚΙ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ.

ΕΚΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΓΕΦΥΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.

ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΟΥΝ ' ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΙ' ?

Σχόλιο από τον/την Μαρία Χ στις 22 Ιούλιος 2011 στις 13:08

Δεν ξέρω κατά πόσο αφορά τον προαστιακό αυτό που θα πω αλλά δε γίνεται να ταξιδεύει για Αθήνα ολόκληρη η Πελοπόννησος με τον προαστιακό! Μέχρι πού φτάνουν τα προάστια της Αθήνας; Μέχρι την Καλαμάτα; Αν και τελευταία όπως τα έχουν κάνει έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να πάει πουθενά η Πελοπόννησος με το τραίνο... Σαφώς και βολεύει την Αθήνα αλλά μόνο αυτή. Γιατί σκεφτείτε να κουβαλάς πάνω κάτω σε αποβάθρες μπαγκάζια και να πηγαίνεις κι όρθιος από το Κιάτο ως την Αθήνα και τούμπαλιν (που είναι ακόμα χειρότερο)

Σχόλιο από τον/την ΣΤΑΥΡΟΣ στις 1 Φεβρουάριος 2012 στις 19:36

Καθυστερήσεις και άκυρώσεις δρομολογίων .

Σχόλιο από τον/την ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΙΟΣ στις 20 Ιούλιος 2012 στις 19:18

Από τη στιγμή που καταργήθηκε το δίκτυο τής Πελοποννήσου, προκειμένου να 'δουλέψει' το κάθε τοπικό ΚΤΕΛ (κατά την ταπεινή μου άποψη), πως περιμένουμε μέλλον στον κουτσουρεμένο και πολύπαθο σιδηρόδρομο?  

Σχόλιο από τον/την Apostolos Feroukas στις 29 Αύγουστος 2012 στις 13:19

Χρησιμοποιώ αραιά τον προαστιακό κυρίως για μετακινήσεις Αθήνα- Κόρινθο τον οποίο βρίσκω άψογο ως προς την αξιοπιστία των ωραρίων, αλλά και το γενικότερο περιβάλλον (καθαριότητα, ταχύτητα, αθόρυβος). Μου έκανε εντύπωση το εξής γεγονός που συνέβη στο τελευταίο μου ταξίδι:

Όταν ένας ελεγκτής έκανε έλεγχο εισιτηρίων, μια επιβάτις του ζήτησε να της κόψει εισιτήριο για Ζευγολατιό. Ο ελεγκτής πήρε το αντίτιμο (10 ευρώ) και έκοψε το εισιτήριο. Θεωρούσα ότι σε αυτή την περίπτωση ο ελεγκτής κόβει πρόστιμο και όχι κανονικό εισιτήριο. Όταν κατέβηκα στην Κόρινθο ρώτησα αν γίνεται να μην κόβω εισιτήριο στα Ταμεία αλλά εντός του συρμού από τους ελεγκτές. Μου είπαν ότι δεν είναι η σωστή διαδικασία, αλλά σε κάθε περίπτωση εναπόκειται στην κρίση του ελεγκτή να κόψει πρόστιμο ή κανονικό εισιτήριο (!!!!!).  Μου είπαν επίσης ότι πάντα υπάρχει ελεγκτής γεγονός το οποίο όμως δεν αληθεύει από την μικρή μου εμπειρία.

Στην επιστροφή ίδια ιστορία: 4 νέοι 18-25 ετών δεν είχαν εισιτήριο. Ο ελεγκτής τους κάνει παρατήρηση ότι αυτό δεν είναι σωστό και ότι θα πρέπει να έχουν από εδώ και στο εξής έστω και ένα εισιτήριο του 1 Ευρώ. Μετά από νουθεσίες και ολιγόλεπτη συζήτηση ο ελεγκτής αποχώρησε χωρίς να κόψει πρόστιμο.

Από ό,τι κατάλαβα το εισιτήριο δεν είναι υποχρεωτικό και έτσι από σήμερα είναι προτιμότερο να μην κόβουμε εισιτήριο στο Ταμείο αλλά στους ελεγκτές εφόσον και εάν μπουν στο βαγόνι. Εάν δεν έχω καταλάβει καλά παρακαλώ εξηγήστε μου πως λειτουργεί το σύστημα ώστε να μη πληρώνουν οι μισοί τις δωρεάν μετακινήσεις των άλλων μισών (εκτός αν υπάρχει τεκμηριωμένος λόγος) και ταυτόχρονα ο προαστιακός να συνεχίσει πάντα να προσφέρει τις άψογες υπηρεσίες χωρίς επιβάρυνση στο Ταμείο του και στο Ταμείο της χώρας γενικότερα την οποία καλούμαστε στη συνέχεια να πληρώσουμε μαζικά με οδυνηρά μέτρα, πρόσθετες εισφορές κλπ.  

 

Σχόλιο από τον/την Παναγιώτα Κυριαζοπούλου στις 14 Ιανουάριος 2013 στις 14:31

Υπάρχουν σταθμοί (όπως του ΣΚΑ) όπου δεν υπάρχουν ταμεία και τις περισσότερες φορές δεν λειτουργεί το αυτόματο μηχανήμα... + του ότι τα αυτόματα μηχανήματα δεν βγάζουν εισιτήρια προς Κόρινθο.

Γι'αυτό ακριβώς είναι στη κρίση του Ελεγκτή.

Σχόλιο από τον/την krystalia dimitriou στις 5 Απρίλιος 2013 στις 9:25

Αγαπητοι κύριοι του προαστιακου καλημέρα,χρησιμοποιω την προαστιακό απο την πρωτη ημέρα δημιουργίας του  γιατι εργάζομαι στο αεροδρόμιο.

Ηταν η πρωτη φορά που αισθάνθηκα υπερήφανη σαν ελληνίδα για αυτο το μεταφορικό μέσο,και επειδή εχω την τυχη να ταξιδεύω στο εξωτερικο εβλεπα μια ευχαριστη βελτιωση σε αυτο τον τομέα για την Αθήνα.

Δυστυχώς ομως σαν λαός δεν ειμαστε αξιοι να διατηρήσουμε τον πολιτισμό που διαδ'ωσαμε στον υπόλοιπο κόσμο.Σήμερα 2013 ο προαστιακός παρουσιάζει μια εικόνα εγκατάλειψης, με τραινα βρόμικα , γραμμένα με συνθήματα μεσα και εξω, σταθμούς εγκαταλειμένους χωρίς προσωπικό που σήμερα που η τεχνολογία τρεχει, υπάρχουν ανακοινώσεις για τους επιβάτες χειρόγραφες και κακογραμμένες.Επίσης προσωπικό αδιάφορο και κακότροπο..και σας ρωτώ κύριοι τι συνέβη???γιατι ολα τα λεφτά για την δημιουργία αυτων των μέσων προήλθαν απο την τσεπη των ελληνω φορολογούμενω,...τι αλλαξε στο προσωπικο σας???που ειναι η ευγένεια του 2004????σημερα περισσότερο απο ποτέ λογω την οικονομικής κρίσης που ελληνες προτιμουμε τα μεσα μαζικής μεταφοράς..δεν ειμαστε ποτε σιγουροι εαν θα μπορεσουμε να φτασουμε στην ωρα μας στην δουλεια μας..μηπως ηρθε η ωρα να αρθει η μονιμότητα ωρισμένων βολεμένων γαι να δουμε ασπρη μέρα????μηπως ηρθε η ωρα να πουληθειτε καπου αλλου που θα νιαστουν περισσότερο για την καλη λειτουργία???

Σχόλιο από τον/την KostasB στις 5 Απρίλιος 2013 στις 15:22

Πες τα χρυσόστομη.

Ο Προαστιακός ήταν κάτι πρωτοπόρο στην Ελλάδα. Δαπανήθηκαν εκατομμύρια € για κάτι που τελικά δούλεψε μόνο 1 χρονιά. Λες και έγινε αποκλειστικά και μόνο για τους Ολυμπιακούς αγώνες. Από κει και έπειτα άρχισαν οι απολύσεις προσωπικού με αποτέλεσμα οι σταθμοί να ερημώσουν, να μην υπάρχει κανένας υπεύθυνος, να μην υπάρχει ασφάλεια, να μην υπάρχει έλεγχος εισιτηρίων και κάπως έτσι, ο προαστιακός έγινε το αγαπημένο στέκι επικίνδυνων ομάδων του πληθυσμού. Ταυτόχρονα ξέσπασε η κρίση. Απολύθηκε και άλλο προσωπικό, οι σταθμοί αφέθηκαν στην τύχη τους, η λαθρεπιβίβαση χτύπησε κόκκινο, τα ελλείματα και η οικονομική κατάρρευση διέλυσαν την εταιρία. Μονάχα πέρσι σημείωσε κάτι πολύ μικρά κέρδη με την κατάσταση σε όλους τους υπόλοιπους τομείς να παραμένει τραγική.

Δεν διαφαίνεται άλλη λύση στον ορίζοντα πέραν του ιδιώτη. Δεν λέω ότι θα είναι η σωστή λύση (δεν ξέρω και δεν ξέρει κανείς), λέω όμως ότι είναι μια λύση. Το κράτος δεν μπορούμε πια να το υπολογίζουμε, έχει αφήσει στην  τύχη του το μέσο και δεν ενδιαφέρεται για τίποτα. Ούτε καν για το αν κινούνται τα τρένα τολμώ να πω. Άρα, ή ιδιώτης ή παραμένουν όλα ως έχουν. Ποιός ψηφίζει το δεύτερο?

Σχόλιο από τον/την krystalia dimitriou στις 5 Απρίλιος 2013 στις 15:39

Δυστυχώς στην ελλάδα της ( λαμογιάς και της κλεψιάς) περιμένουμε απο τους ξένους να μας κανουν ανθρώπους, 

Χθες στον σταθμό Δ.Πλακεντίας υπήρχε ενας ανάπηρος με καροτσάκι που μάταια προσπαθουσε να χρησιμοποιήσει το ασανσέρ για να κατέβει στην αποβάθρα( δεν λειτουργει τα 2 τελευταια χρόνια) και αναγκαστήκαμε 5 ανθρωποι να το παρουμε στα χέρια και να τον κατεβάσουμε....ΑΥΤΉ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ.....ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥΛΗΘΕΙΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ....για να ειμαστε  σίγουροι οτι δεν απεργειτε οποτε γουστάρετε  δεν κανετε σταση εργασίας για να μην χάσετε το βόλεμα....και εμεις οι κοινοι θνητοί να μπορουμε να  φθάνουμε στον προορισμό μας με ασφάλεια......

Σχόλιο από τον/την KostasB στις 5 Απρίλιος 2013 στις 16:04

Δυστυχώς οι τελευταίες σου φράσεις είναι πέρα για πέρα αλήθεια. Ας ελπίζουμε τελικά ο ιδιώτης να έρθει ως τα τέλη του χρόνου!

Σχόλιο από τον/την ΜΠΕΣΙΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ στις 27 Μάιος 2017 στις 11:48

καλημερα γνωρίζεται με ποιο τρόπο θα πάρω μηνιαία καρτ με 120 ευρώ 

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης