Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΕΝΩΝ, ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ» του/της george
"Αν γινόταν ποτέ…"
Πριν από 3 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ – ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017 ΑΠΟ ΤΙΣ 08:00 Π.Μ. ΕΩΣ ΤΙΣ 12:00 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΛΟΓΩ ΕΡΓΩΝ του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 8 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 8 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΄΄ΔΕΛΤΑ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΑΕ΄΄ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΟΣΕ ΚΑΙ ΕΡΓΟΣΕ» . του/της george
"ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙ&Kap…"
Πριν από 8 ώρες
Καταχωρίσεις ιστολογίου από το χρήστη george
Πριν από 8 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΚΑ...τά κι απόΣΚΑτα... του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Ματαιώθηκε ή όχι…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΧΝΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΣΕ του/της george
"Εταιρικό προφίλ της…"
Πριν από 11 ώρες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Απρίλιος 2009 Καταχωρίσεις ιστολογίου (14)

Ακυρώσεις δρομολογίων προαστιακού

Photobucket Για την Πέμπτη 30.04.2009, προηγούμενη ημέρα της απεργίας, αναστέλλονται τα εξής δρομολόγια:

  • Στον άξονα Πειραιά – Κιάτου – Πειραιά (Προαστιακός Αθήνας) τα δρομολόγια 4334 και 4336 σε όλη τη διαδρομή τους, με αναχώρηση 21:44,22:44 από Πειραιά προς Κιάτο.
  • Στον άξονα Αεροδρομίου – Λιοσίων – Αεροδρομίου (Προαστιακός Αθήνας) τα δρομολόγια 4241, 4242, 4243, 4244, 4245 και 4246. Δηλαδή το τελευταίο από Λιόσια προς Αεροδρόμιο φεύγει 23:21.Τα υπόλοιπα 3…
Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την Yiannos στις 30 Απρίλιος 2009 στις 8:30 — Χωρίς σχόλια

Ασφάλεια και προαστιακός δεν πάνε μαζί

Αγαπητοί φίλοι και συνοδοιπόροι,



Είχα πρόσφατα μια κακή εμπειρία από το σπάσιμο του αυτοκινήτου μου που χρησιμοποιώ για την μετακίνηση από το σπίτι στο παρκινγκ του σταθμού στην Κόρινθο. Όπως μου είπε η αστυνομία είναι μάλλον γύφτοι γιατί προσπαθώντας να το κλέψουν έσπασαν το τιμόνι. ( μόνο 250 Ευρώ η ζημιά ) ....



Τέλος πάντων πέρα από το κόστος διαπιστώνεις με άσχημο τρόπο ότι παρόλο που όπως έμαθα από την αστυνομία είναι συνηθισμένο φαινόμενο δεν μπορείς να ελπίζεις σε… Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την Ιωάννης Γλυκοφρύδης στις 29 Απρίλιος 2009 στις 12:33 — 2 σχόλια

Ο ΟΣΕ στα "χνάρια" της Ολυμπιακής

Στις Βρυξέλλες κατατέθηκε το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ, καθώς στην έδρα της ΕΕ μετέβη αντιπροσωπεία του υπουργείου Μεταφορών.



Σύμφωνα με αρχικές πληροφορίες, η ΕΕ έδωσε το «πράσινο φως» για την εθελούσια έξοδο ως 3.000 εργαζομένων του ΟΣΕ, την έγκριση για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και το «ΟΚ» για την αναχρηματοδότηση του χρέους του οργανισμού, το οποίο ξεπερνά τα 8 δις. ευρώ.



Πριν από 3 εβδομάδες υπήρξε η πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ του… Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την Yiannos στις 29 Απρίλιος 2009 στις 10:03 — 1 σχόλιο

ΠΕΡΙ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΚΑ-ΚΙΑΤΟ

Από την ετήσια έκθεση προόδου των έργων του επιχειρησιακού προγράμματος «ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ, ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ, ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ» μέχρι και τις 31/12/2007.



".....Ένα δεύτερο Μεγάλο Έργο με τίτλο «Κατασκευή Ηλεκτροκίνησης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής ΣΚΑ – Κιάτο» και προϋπολογισμό 67.000.000€ προγραμματίστηκε επίσης να υλοποιηθεί στα πλαίσια του Μέτρου 3.1, μετά την τροποποίηση του ΕΠ το Δεκέμβριο 2005 και την προσθήκη στο φυσικό αντικείμενο του Άξονα, των εργασιών ηλεκτροκίνησης στη γραμμή… Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την Nikos Laspakis στις 28 Απρίλιος 2009 στις 11:30 — Χωρίς σχόλια

Aραμπάς Express πρέπει να είναι η πραγματική ονομασία του Προαστιακού

Αγαπητοί συνταξιδιώτες,

είμαι πεπεισμένος πως η πραγματική ονομασία του Προαστιακού πρέπει να είναι Αραμπάς Express. Ταξιδεύω ανηλειπώς απο την δεύτερη ημέρα λειτουργίας του και πραγματικά μένω συγκλονισμένος απο τις εμπειρίες που μου έχει χαρίσει....

Το πιο αργό τρένο της Ευρώπης είναι πραγματικότητα για όσους θέλουν να ζήσουν αυτή την μοναδική εμπειρία δεν μένει παρά να επισκευθούν την όμορφη χώρα μας!

Προστέθηκε από τον/την Cool Cool στις 28 Απρίλιος 2009 στις 10:02 — 4 σχόλια

Πίσω μπρος στην Μαγούλα πηγαίνοντας για Αθήνα

Κάθε μέρα πηγαίνοντας από Κιάτο Αθήνα στον σταθμό της Μαγούλας το τρένο αφού φτάσει στον σταθμό κάνει πίσω 500 μέτρα και μετά δώστου πάλι μπροστά



κάθε φορά

Άλλοι λένε πως έχει χαλάσει ένα κλειδί για την αλλαγή γραμμής, οι πιό κεφάτοι λένε πως κάνει πίσω για να πάρει φόρα να ανέβει την ανηφόρα που έπεται



Πάντως με αυτόν τον τρόπο το τρένο καθηστερεί και όσοι αλλάζουν στα Άνω Λιόσια χάνουν την… Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την Yiannos στις 28 Απρίλιος 2009 στις 10:00 — 3 σχόλια

Παστοί ή χαλαροί?

Photobucket Σήμερα με το τρένο από Κιάτο που φτάνει στις 9 το πρωί στην Αθήνα υπήρξε μια ιδιαιτερότητα. Σε κάθε στάση το πρώτο βαγόνι σταμάταγε πολύ μπροστά σχεδόν στο τέλος του κάθε σταθμού. Το αποτέλεσμα ήταν το τελευταίο βαγόνι να είναι υπερπλήρες ενώ το πρώτο άδειο. Οι έμπειροι, πονηροί και έχοντες καλή φυσική κατάσταση επιβάτες, που έβλεπαν το τρένο να περνά με φόρα,… Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την Yiannos στις 27 Απρίλιος 2009 στις 12:00 — 1 σχόλιο

ΤΑ ΤΡΑΙΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ

Μέσα στο μενού "Περί Προαστιακού" μπορείτε όσοι ενδιαφέρεστε να βρείτε πληροφορίες για τις αμαξοστοιχίες που καθημερινά μας μεταφέρουν από και προς την δουλειά μας. Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε τους συνδέσμους.
Περί Προαστιακού

Προστέθηκε από τον/την Nikos Laspakis στις 24 Απρίλιος 2009 στις 12:59 — Χωρίς σχόλια

Τα δυσνόητα

Κάθε μέρα βλέπω στην διαδρομή αυτά τα μικρά ταμπελάκια που γράφουν πάνω Siemens. Στα ρολόγια που δεν δουλεύουν, στα καπάκια στις καλωδιώσεις που είναι παράλληλα στην διαδρομή του τρένου. Ακόμα και τα ίδια τα τρένα ειναι siemens. Δεν είναι ότι βλέπω και κάθε μέρα ειδήσεις αλλά όλο τριγυρίζει αυτή η σκέψη και απορία στο μυαλό μου.

Μα καλά παντού Siemens?



Διαβάστε το άρθρο του Στέφανου Μάνου για τα…
Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την Yiannos στις 23 Απρίλιος 2009 στις 14:14 — Χωρίς σχόλια

Προαστιακός vs Νόμοι της φυσικής

Καλημέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα.

Με μια δόση χιούμορ, αναδημοσιεύω από την Wikipedia (στην οποία παρεμπιπτόντως, αν γνωρίζω καλά, τον μεγαλύτερο όγκο πληροφοριών καταχωρούν οι χρήστες του διαδικτύου – διορθώστε με αν κάνω λάθος):

«Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Κορίνθου είναι σταθμός του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος επί της σιδηροδρομικής γραμμής Συγκοινωνιακού Κέντρου Αχαρνών - Κιάτου, σε άγνωστη χιλιομετρική απόσταση από Πειραιά

Θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά ότι… Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την Diana Peppa στις 22 Απρίλιος 2009 στις 11:14 — 2 σχόλια

Η ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΡΑΙΝΩΝ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Αν και η Ισπανία ξεκίνησε τις επενδύσεις της στα πλαίσια του Β κοινοτικού πλαισίου στήριξης για τις υποδομές σε τραίνα όπως και η Ελλάδα εντούτοις απ' ότι φαίνεται εκεί τα πράγματα προχώρησαν....



Από την Ναυτεμπορική 21 Απριλίου 2009

Ατμομηχανή στις υπερταχείες η Ισπανία



Το 1992 εγκαινιάστηκε στην Ισπανία το πρόγραμμα ανάπτυξης των δικτύων τρένων υψηλής ταχύτητας (AVE).

Παρουσιάζοντας στην αμερικανική κοινή γνώμη το… Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την Nikos Laspakis στις 21 Απρίλιος 2009 στις 10:30 — Χωρίς σχόλια

Μάνα γιατί δεν με έστειλες να γίνω ..μηχανοδηγός...

Από την Καθημερινή 22-07-2008.



Μηχανοδηγός με αμοιβή 109.000 ευρώ ετησίως...



Τελικά είχε απόλυτο δίκιο ο πρώην υπουργός κ. Στ. Μάνος ο οποίος ισχυρίζεται ότι οι καλύτεροι μισθοί δίνονται στο Δημόσιο. Τουλάχιστον αυτό ισχύει για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η «K», στη διάρκεια του 2007 εμφάνισε κόστος μισθοδοσίας 103 εκατ. ευρώ για 1.681 εργαζομένους. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε εργαζόμενο η εταιρεία έχει ένα μέσο ετήσιο κόστος… Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την Nikos Laspakis στις 17 Απρίλιος 2009 στις 10:46 — 6 σχόλια

Κείμενο του Βασίλη στο Επιβάτης

Επειδή ο Βασίλης δεν έχει γραφτεί ακόμα, αν και τον έχω προσκαλέσει, δημοσιεύω εγώ το κείμενό του.



Σταθμός Κορίνθου‏

Posted: 15 Apr 2009 02:52 AM PDT

Το ακόλουθο μήνυμα είναι από επιβάτη στο info@proastiakos.gr



Αγαπητοί Κύριοι και Κυρίες του προαστιακού.



Μετά από 3 χρόνια που χρησιμοποιώ τον προαστιακό θα ήθελα να σας συγχαρώ για μία ακόμη επιτυχία που καταγράφεται στο ενεργητικό σας.

Όλα τα αναλογικά ρολόγια (αυτά με τους δείκτες) στο σταθμό της… Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την Αντώνης Πρεντάκης στις 16 Απρίλιος 2009 στις 11:30 — Χωρίς σχόλια

Αναδιάρθρωση στον ΟΣΕ

Εθελουσία έξοδο τεσσάρων χιλιάδων εργαζομένων και πρόσληψη χιλίων, αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων και αξιοποίηση ακινήτων μέσω σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, προβλέπει μεταξύ άλλων το σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΣΕ.



Το σχέδιο που θα ανακοινωθεί στα τέλη Απριλίου, εξέτασε η Διυπουργική Επιτροπή.



Σε εξέλιξη είναι πλήρες πρόγραμμα επανεκτίμησης όλων των ζημιογόνων γραμμών του ΟΣΕ με ανοιχτό το ενδεχόμενο περικοπών.



Δεδομένη θεωρείται η μείωση… Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την Yiannos στις 16 Απρίλιος 2009 στις 8:46 — Χωρίς σχόλια

Μηνιαίες αρχειοθήκες

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης