Πρόσφατες δραστηριότητες

Το μέλος Κώστας προώθησε τη σελίδα Ο Σύλογος του/της Yiannos
Πριν από 1 ώρα
Ο/Η Κώστας είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πριν από 1 ώρα
Ο/η Teilor προώθησε την ανάρτηση ιστολογίου ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ #9 του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Εκτός λειτουργίας ο προαστιακός του/της Theocharis Nick
"εγινε πατεις με…"
Πριν από 6 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ #9

σε αφασια η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, του επιβάτη Π.Τ.Πρέπει να παραδεχτούν ότι οχι plan b, ούτε καν ο όρος δεν…Δείτε περισσότερα
Πριν από 6 ώρες
Ο/Η Theocharis Nick σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Εκτός λειτουργίας ο προαστιακός του/της Theocharis Nick
"Σε νεότερη…"
Πριν από 19 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Theocharis Nick

Εκτός λειτουργίας ο προαστιακός

Διάβασα το παρακάτω σήμερα 25/09 .Γνωρίζει κανείς κάτι περισσότερο ??…Δείτε περισσότερα
Πριν από 20 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πότε θα είναι έτοιμη η ηλεκτροκίνηση μέχρι τον Πειραιά? του/της Νίκος
"Όταν έχουμε να…"
χθες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Μάιος 2013 Καταχωρίσεις ιστολογίου (28)

Κι όμως συνέβη και αυτό…

Ο ΟΣΕ δεν μας έχει αφήσει παραπονεμένους; τα έχουμε δει όλα τόσο καιρό.  Ή σχεδόν όλα… 

Σήμερα το πρωί η πιο κεντρική διάβαση της Αθήνας, στην Ιερά Οδό, ήταν αφύλακτη.  Όχι γιατί δεν λειτουργούσαν οι μπάρες, αλλά γιατί δεν υπήρχε υπάλληλος στη θέση του για να τις ανεβοκατεβάζει όταν περνάει τρένο…

Έτσι, όταν φτάσαμε στη διασταύρωση το τρένο σταμάτησε στο σημείο και έπρεπε να περάσουν τουλάχιστον 20 λεπτά για να πάει ο ελεγκτής να κάνει τον τροχονόμο ώστε να διακόψει την κίνηση…

Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την Ποδηλάτης στις 31 Μάιος 2013 στις 7:43 — 3 σχόλια

Στο ΣτΕ τα συνδικάτα κατά της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Στο ΣτΕ τα συνδικάτα κατά της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 30 Μαΐου 2013, 07:15
Στο Συμβούλιο της Επικράτειας, κατά της σχεδιαζόμενης ιδιωτικοποίησης της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ», προσέφυγαν την Τετάρτη τέσσερις συνδικαλιστικές οργανώσεις των μέσων σταθερής τροχιάς, ισχυριζόμενες πως η…
Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΚΛΑΝ στις 30 Μάιος 2013 στις 7:54 — 2 σχόλια

Online εισιτήριο

Καλησπέρα παιδιά! Μπορεί να μου πει κάποιος αν και πώς μπορώ να βγάλω εισιτήριο online από Αθήνα για Πάτρα; Στο tickets.trainose.gr δεν μου εμφανίζει κανένα δρομολόγιο, είτε βάλω Αθήνα - Πάτρα είτε Αθήνα - Κιάτο. Στο σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας είχα ρωτήσει και μου είχαν πει ότι μάλλον γίνεται, αν και δεν τον είχα κόψει και για πολύ σίγουρο!

Ευχαριστώ!

Προστέθηκε από τον/την Τάκης στις 29 Μάιος 2013 στις 22:49 — 4 σχόλια

740

«Συγχώνευση λεωφορειακών γραμμών και δημιουργία νέας

Από 1/6/2013 ο ΟΑΣΑ προβαίνει στη συγχώνευση των διαδρομών των λεωφορειακών γραμμών

Χ40 ΟΑΚΑ-ΑΧΑΡΝΑΙ- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ και Χ41 ΟΑΚΑ-ΑΧΑΡΝΑΙ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ

και την επέκταση της διαδρομής μέχρι την περιοχή της Αγ. Άννας στο Μενίδι. Ο αριθμός και η ονομασία της νέας γραμμής θα είναι:…

Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την ΜΑΝΩΛΗΣ J. στις 29 Μάιος 2013 στις 21:26 — 1 σχόλιο

Μπορει να βοηθησει καποιος

απο 30/04 εως 29/05 τι ειχαμε απο απεργιες και στασεις?ποσες μερες η' χρημα μπορω να παρω?

ευχαριστω παρα πολυ σε οποιον βοηθησει

Προστέθηκε από τον/την PG στις 28 Μάιος 2013 στις 21:14 — 3 σχόλια

Εκδρομή με το τρένο στην Πελοπόννησο ( 21 -24 Ιουνιου 2013 )

Διάβασα στο site της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για μια εκδρομή με τραίνο για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος.

Μια ακόμη εκδρομή με τραίνο στην Πελοπόννησο πραγματοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ,  με την ευκαιρία του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος, 21- 24 Ιουνίου, για τους φίλουςτης ταξιδιωτικής εμπειρίας με το τραίνο. Σας προτείνουμε  μια πλήρη ταξιδιωτική απόδραση με 3 διανυκτερεύσεις και τη μέγιστη δυνατή κάλυψη με το τραίνο, στις ομορφιές του…

Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την Yiannos στις 28 Μάιος 2013 στις 8:38 — Χωρίς σχόλια

ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Χωρίς καμία διάθεση λογοκρισίας αν και προσωπικά έχω διαφορετική άποψη ως προς τις σκέψεις για ιδιωτικοποίηση που αναφέρονται στην πρώτη παράγραφο αυτού, σας παραθέτω το κατά τα λοιπά εξαιρετικό άρθρο  των ΘΑΝΑΣΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΘΩΜΗΣ ΜΕΛΙΔΟΥ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟY ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ με θέμα "τα τρένα των Ελλήνων", το οποίο επιχειρεί μία εξαιρετικώς εύστοχη ιστορική αναδρομή στην πορεία του Ελληνικού σιδηροδρόμου και πως αυτός ανδρώθηκε μαζί με την επέκταση…

Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την george στις 28 Μάιος 2013 στις 2:23 — 2 σχόλια

Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Η ένωση ανεξάρτητων ρυθμιστικών αρχών σιδηροδρόμων (Indipendent regulators' group rail) συνέταξε και δημοσίευσε τον Φεβρουάριο μία έκθεση παρακολούθησης της ευρωπαϊκής σιδηροδρομικής αγοράς στην οποία αναλύονται πολύ σημαντικά και ενδιαφέροντα στοιχεία.Τα στοιχειά που εκτίθενται στην έκθεση αφορούν την δομή και την απεικόνιση της ευρωπαϊκής σιδηροδρομικής αγοράς κατά το έτος 2011, μέχρι το 2011 έχουν συλλέξει και επεξεργαστεί αξιόπιστα στατιστικά στοιχεία.

Στην συγκεκριμένη…

Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την george στις 27 Μάιος 2013 στις 2:30 — 22 σχόλια

ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ

Θα επανέλθει ποτέ η λειτουργία της γραμμής ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ????ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!Γιατί κάθε μέρα να τραβάμε τόση ταλαιπωρία;απο που και ως που θα γίνει ΑΘΗΝΑ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ;;;όσοι εξυπηρετούμαστε στο τμήμα ΑΘΗΝΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ συγνώμη για την έκφραση μουν,να πάμε να πνιγούμε;οι κακοήθεις που θα σπεύσουν να σχολιάσουν ότι η γραμμή δεν είναι λειτουργική και ότι το ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΘΗΝΑ-ΧΑΛΚΙΔΑ είναι πιο εξυπηρετικό,καλύτερα να μην σχολιάσουν.

Προστέθηκε από τον/την Basilis249 στις 25 Μάιος 2013 στις 19:30 — 1 σχόλιο

Αδοαφορία υπαλλήλων ή ψέματα αναγνωστών ;

Διαβάζοντας την ανάρτηση με τίτλο Αδιαφορία Υπαλλήλων και βλέποντας τα εμπαθή σχόλια απο συγκεκριμένους , έψαξα να δω τι πραγματικά συνέβη.

Αυτό λοιπόν που συνέβη και δεν αναφέρεται απο κανέναν απο τους γνωστούς κομπλεξικούς είναι ότι τους επιβάτες προς Αθήνα τους παρέλαβε άλλος συρμός που ήρθε στην απέναντι αποβάθρα με καθυστέρηση 10 λεπτών .

Στην αποβάθρα υπήρχε υπάλληλος (security ) που τους καθοδήγησε.

Οι επιβάτες φτάσαν στον προορισμό τους με 15 λεπτη…

Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την rouf στις 24 Μάιος 2013 στις 20:00 — 9 σχόλια

ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

σημερα πρωι στο ΣΚΑ κτο δευτερο πτωινο απο κιατο λασσικα δεν ηρθε η ανταποκριση απο χαλκιδα. ο οδηγος του προαστιακου ειπε οτι υπαρχει κανονικα ανταποκριση. καμια ανακοινωση οτι θα αργησει ή δεν θα ερθει με αποτελεσμα να κατεβουμε σαν τα γαιδουρια για να παρουμε της χαλκιδας και δεν υπηρχε τιποτα. ξανα μετα πισω για να περιμενουμε τον αλλο προαστιακο.

Προστέθηκε από τον/την ΧΡΗΣΤΟΣ στις 22 Μάιος 2013 στις 9:49 — 53 σχόλια

σενάριο δρομολογίων προαστιακού Αθήνα-Μεταμόρφωση

τρέχων σενάριο (όχι όμως τελικό) είναι η δρομολόγηση συρμού Αθήνα-Μεταμόρφωση και από εκεί μετεπιβίβαση για Αεροδρόμιο/Κιάτο.

Χρόνος αναμονής μετεπιβίβασης 10'.

Τα δρομολόγια Χαλκίδας-Πειραιάς παραμένουν -σχεδόν- ως έχουν.

Αν προκριθεί αυτό το σενάριο, δεν θα υπάρχει η μετεπιβίβαση στα Α. Λιόσια αλλά στη Μεταμόρφωση.

Με την δρομολόγηση αυτού του δρομολογίου, θα ανοίξουν και οι σταθμοί Π. Βασιλίσσης και Κάτω Αχαρνές.

Το δρομολόγιο Αθήνα-Μεταμόρφωση θα είναι…

Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την tinton στις 17 Μάιος 2013 στις 12:46 — 20 σχόλια

ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΕΤΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ

Με δεδομένο ότι ξανανοίγει και μάλιστα αυτήν την φορά σοβαρά με πρόταση του βουλευτή της Δημοκρατικής Αριστεράς Βασίλειο Οικονόμου το ζήτημα της επέκτασης της γραμμής του ΗΣΑΠ ( γραμμής 1 του μετρό) από τον σημερινό τερματικό της σταθμό στην Κηφισιά μέχρι τον Άγιο Στέφανο, πιστεύω είναι η καλύτερη ευκαιρία ως επιβάτες του προαστιακού σιδηροδρόμου να προτείνουμε την διαμόρφωση της επέκτασης του δικτύου της γραμμής του ΗΣΑΠ προς τον Άγιο Στέφανο κατά τέτοιο τρόπο ώστε να έχει κοινή στάση και…

Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την george στις 17 Μάιος 2013 στις 1:20 — 7 σχόλια

απεργια ΑΔΕΔΥ

ακουσα για απεργια της ΑΔΕΔΥ Τριτη 14/5. Ξερει κανεις κατι για το€ προαστιακο?

Προστέθηκε από τον/την Ιωάννης Βαρδαβάς στις 13 Μάιος 2013 στις 21:28 — Χωρίς σχόλια

ΕΡΓΟΣΕ ΚΑΙ ΑΚΤΩΡ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ

 ΣΤΟ  ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ  1.19.40  ΑΝΑΦΟΡΑ. ΓΝΩΡΗΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΞΕΛΗΞΗ??????? ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΔΗΤΕΤΟ ΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ. ΕΙΔΙΚΑ Η ΑΝΑΦΟΡΑ  ΣΤΗΝ  ΜΑΙΜΟΥ ΦΙΕΣΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥ- ΠΑΤΡΩΝ            http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2JKLNWLE6cg#!

Προστέθηκε από τον/την ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΚΛΑΝ στις 11 Μάιος 2013 στις 18:59 — 12 σχόλια

ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ

Καλημέρα,

Γνωρίζετε αν μπορώ να βγάλω μηνιαία κάρτα σήμερα 11/5 ή αύριο 12/5 στο σταθμό στη Μεταμόρφωση?

 

Ευχαριστώ,

Προστέθηκε από τον/την malfa στις 11 Μάιος 2013 στις 12:58 — 1 σχόλιο

Η "ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ" ΡΩΤΑ ΤΟ ΠΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΝΟΠΟΝΝΗΣΟ

  • Ερώτηση από την αντιπολιτευόμενη περιφερειακή παράταξη της πελοποννήσου " Οικολογική Σμπολιτεία του Μοριά" για την ένταξη στην ημερίσια διάταξη της συζήτησης του επόμενου περιφερειακού συμβουλίου του θέματος "της έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι".
  • Αναφορά σε παλαιότερη επερώτηση στο περιφερειακό συμβούλιο Πελλοπονήσσου απο την περιφερειακή παράταξη της "Οικολογικής Συμπολιτείας του Μορία" του θέματος "για την ανάδειξη και…
Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την george στις 11 Μάιος 2013 στις 1:31 — 10 σχόλια

Οι 211 "ποντικοί" που έκλεβαν καλώδια του ΟΣΕ- Προαστιακού σιδηροδρόμου

  Κάτι "ποντικάκια" Έλληνες και αλλοδαποί εν πλήρη συμπαιγνία είχαν (και έχουν) βαλθεί να κατασπαράξουν το σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ- Προαστιακού σιδηροδρόμου, όμως όπως λέει και η θυμόσοφη παροιμία του λαού μας "αγαπάει ο θεός τον κλεφτη, αγαπάει και τον νοικοκύρη".

211 από αυτά τα "ποντικάκια" πιάστηκαν στην φάκα  της Ελληνικής αστυνομίας και όπως αποδείχτηκε τελικά οι κλοπές ήταν…

Συνέχεια

Προστέθηκε από τον/την george στις 11 Μάιος 2013 στις 0:53 — 1 σχόλιο

Εισητηριο μετ'επιστροφης

Εχω ενα εισητηριο μετ'επιστροφης για μια διαδρομη που δεν εκανα ποτε...ποτε ληγει? και πως το ακυρωνουν? το κοβουνε επι τοπου κατα τον ελεγχο στην επιστροφη?

Προστέθηκε από τον/την John Spike στις 10 Μάιος 2013 στις 13:56 — 1 σχόλιο

Μηνιαίες αρχειοθήκες

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης