Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Και περικοπές στη…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η ΙΩΑΝΝΑ ΓΚΙΝΟΠΟΥΛΟΥ είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πριν από 9 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ

ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ...ΕΙΝΑΙ ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ,…Δείτε περισσότερα
Πριν από 12 ώρες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"οι ΣΠΑΠ Α.Ε. ηταν έτη…"
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"ο ΣΥΡΙΖΑ…"
χθες
Ο/Η Dim Ham σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
""σταθμου…"
χθες
Το μέλος Aaliyah Daniel δημοσίευσε μια κατάσταση
χθες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΠΡΟΑΣΤΙΚΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Το αστικό δίκτυο του προαστιακού σιδηροδρόμου πρέπει να επεκταθεί και σε αυτό να ανήκει το κομμάτι που περικλείεται από του προαστιακούς σιδηροδρομικούς σταθμούς – στάσεις : Πειραιάς – Άγιος Στέφανος – Μαγούλα – Κορωπί. Τα δρομολόγια στο αστικό δίκτυο πρέπει να καλύπτουν το σύνολο των προαστιακών σιδηροδρομικών σταθμών με συχνότητα διέλευσης που προσεγγίζει της συχνότητα διέλευσης του μετρό.

                   

Είναι σημαντικό να δοθεί προτεραιότητα στους προαστιακούς σιδηροδρομικούς σταθμούς οι οποίοι αποτελούν κόμβους διασύνδεσης με τα υπόλοιπα μέσα σταθερής τροχιάς, πρέπει να κατασκευαστεί σταθμός του προαστιακού σιδηροδρόμου στον Κεραμικό εκατέρωθεν του ομώνυμου σταθμού του μετρό προκειμένου να υπάρχει δυνατότητα μετεπιβίβασης της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής  Πειραιάς – Αθήνα – ( μελλοντικά πάλι  Χαλκίδα ;)  και της γραμμής 2 του μετρό Αγία Μαρία – Δουκίσσης Πλακεντίας Αεροδρόμιο

 

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Εάν θέλουμε να διασύνδεουμε την πόλη του Πειραιά  με το αεροδρόμια μέσω του προαστιακού σιδηροδρόμου  πρέπει να ακολουθήσουμε μία διαδρομή η οποία θα μεγιστοποιεί τον αριθμό των ενδιάμεσων σταθμών κόμβων από τους οποίους θα έχει διέλευση η συγκεκριμένη  αστικού χαρακτήρα προαστιακή σιδηροδρομική  γραμμή,  έτσι ώστε να μεγιστοποιηθεί κατά τον δυνατόν ο αριθμός των επιβατών που θα δύναται να χρησιμοποιεί την συγκεκριμένη προαστιακή γραμμή μέσω μετεπιβιβάσεων από άλλες γραμμές του μετρό και από άλλες γραμμές του προαστιακού σιδηροδρόμου.

 

Επιπλέον από κάθε ενδιάμεσή στάση – σταθμό του προαστιακό σιδηροδρόμου που θα έχει διέλευση η συγκεκριμένη   αστικού χαρακτήρα προαστιακή σιδηροδρομική  γραμμή θα πρέπει να υπάρχουν διελεύσεις ή αφετηρίες διαδρομών λεωφορείων και τρόλεϊ οι οποίες θα εξυπηρετούν όλες τις περιοχές οι οποίες βρίσκονται περιμετρικά των κατά τόπους ενδιάμεσων  προαστιακών σιδηροδρομικών σταθμών- στάσεων.   

 

ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟΣΧΙΣΗΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΣΤΙΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ)  ΤΟΥ ΟΑΣΑ

Θα πρέπει να εξετάσουμε σοβαρά το ενδεχόμενο μελλοντικής απόσχισης της συγκεκριμένης αστικού χαρακτήρα προαστιακής σιδηροδρομικής διαδρομής από της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , εντάσσοντας την ως αυτοτελή γραμμή του μετρό των ΣΤΑθερών Συγκοινωνιών (ΣΤΑ.ΣΥ.) δηλαδή να ενταχθεί κανονικά στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας με μετάταξη όλων των εργαζόμενων σε αυτήν την προαστιακή γραμμή από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ΣΤΑ.ΣΥ.  και μεταφορά όλων των σχετικών περιουσιακών στοιχείων (όπως οι συρμοί για παράδειγμα)  στην ιδιοκτησία της ΣΤΑ.ΣΥ.

 

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ

Ως προς την συχνότητα διέλευσης της ως άνω προτεινόμενης αστικού χαρακτήρα προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής προτείνω το εξής :

Τις καθημερινές εργάσιμες ημέρες και ώρες επιβατικής αιχμής 05:00 – 09:00 και 13:00- 17:00 να έχει συχνότητα διέλευσης κάθε δεκάλεπτα (10 λεπτά).

Τις υπόλοιπες ώρες των εργάσιμων ημερών, τα σαββατοκύριακα και τις επίσημες αργίες να έχει συχνότητα διέλευσης κάθε δεκαπεντάλεπτο (15 λεπτά).

 

 

ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΤΑΓΜΕΝΗ ΣΤΟ ΕΝΑΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΚΟΜΙΣΤΡΟ ΤΟΥ ΟΑΣΑ

Ως προς την τιμολόγηση προτείνω ολόκληρη η διαδρομή να ενταχθεί στο αστικό σύστημα ενιαίας τιμολόγησης κομίστρου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) . Η τερματική στάση της προαστιακής γραμμής στο αεροδρόμιο να ακολουθεί την ίδια τιμολόγηση με αυτήν που έχει η τερματική στάση αεροδρόμιο της γραμμής 3 (τρία) του μετρό Αγία Μαρίνα – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

 

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΣΤΑΣΗ – ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΠΡΟΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΣΤΑΘΜΟ

 

Προτείνω την ακόλουθη  αστικού χαρακτήρα προαστιακή σιδηροδρομική διαδρομή ΠΕΙΑΡΑΙΣ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ με τις παρακάτω ενδιάμεσες στάσεις:

ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ:

Πειραιάς – Λεύκα – Ρέντης – Ταύρος – Ρουφ – Κεραμικός – Αθήνα (Σταθμός Λαρίσης) – Άγιοι Ανάργυροι – Πύργος Βασιλίσσης – Κάτω Αχαρναί – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) – Μεταμόρφωση –  Ηράκλειο - Νερατζιώτισσα -  Κηφισίας – Πεντέλης – Δουκίσσης Πλακεντίας – Παλλήνης – Παιανία & Κάντζα – Κορωπί – Αεροδρόμιο.

 

ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ –ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Αεροδρόμιο-  Κορωπί -  Παιανία & Κάντζα – Παλλήνης - Δουκίσσης Πλακεντίας – Πεντέλης – Κηφισίας – Νερατζιώτισσα - Ηράκλειο - Μεταμόρφωση – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) – Κάτω Αχαρναί – Πύργος Βασιλίσσης- Άγιοι Ανάργυροι – Αθήνα (Σταθμός Λαρίσης) – Κεραμικός – Ρουφ – Ταύρος – Ρέντης – Λεύκα – Πειραιάς .

 

Σημειώσεις:

 

Α) Στον Πειραιά πρέπει να κατασκευαστεί μία υπόγεια διάβαση που θα ενώνει τον τερματικό σταθμό του προαστιακού σιδηροδρόμου με τον τερματικό σταθμό του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, δηλαδή της γραμμής 1 του μετρό Πειραιάς – Κηφισιά , επιπλέον πρέπει να κατασκευαστεί μία δεύτερη υπόγεια διάβαση που θα ενώνει τον τερματικό σταθμό του προαστιακού σιδηροδρόμου με την αφετηρία του λεωφορείου του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς που διανύει το λιμάνι του Πειραιά  προκειμένου να προσφέρει πρόσβαση στα ακτοπλοϊκά δρομολόγια που εκκινούν από το λιμάνι του Πειραιά και φτάνει μέχρι τα όρια της Δραπετσώνας.  

 

Β) Στον Κεραμικό δεν υπάρχει προαστιακός σταθμός προτείνω να δημιουργηθεί μία νέα στάση του προαστιακού σιδηροδρόμου παρακείμενος του ομώνυμου σταθμού της γραμμής 3 (τρία) του μετρό Αγία Μαρίνα – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο έτσι ώστε να υπάρχει δυνατότητα μετεπιβίβασης από τον προαστιακό  από και προς την γραμμή δύο (3) του μετρό Αγία Μαρίνα – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

 

ΣΤΑΘΜΟΙ ΚΟΜΒΟΙ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΤΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΜΕΣΟ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΙΣΧΥΟΝΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

 

1)      ΠΕΙΡΑΙΑΣ:

Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου – γραμμής 1 (ένα)  του μετρό – Πειραιάς – Κηφισιά.

 

2) ΚΕΡΑΜΙΚΟΣ (ΝΕΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΑΣΤΙΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ):

Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της γραμμής 3 (τρία)  του μετρό Αγία Μαρίνα – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

 

3)      ΑΘΗΝΑ (ΣΤΑΘΜΟΣ ΛΑΡΙΣΣΗΣ ) :

α) Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της γραμμής 2 (δύο) του μετρό Ανθούπολη – Άγιος Δημήτριος – Ελληνικό.

β) Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνά – Χαλκίδα – Αθήνα.

γ) Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της υπεραστικής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνά – Θεσσαλονίκη –(Αλεξανδρούπολη – Δίκαια).

δ) Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα – Κιάτο – Αθήνα.

 

4)      ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΧΑΡΝΩΝ (ΣΚΑ) :

α)  Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνά – Χαλκίδα – Αθήνα.

  β) Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της υπεραστικής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνά – Θεσσαλονίκη –(Αλεξανδρούπολη – Δίκαια).

 

γ΄) Μελλοντικά όταν επανέλθουν τα τοπικά δρομολόγια Άνω Λιόσια – Αεροδρόμιο – Άνω Λιόσια (ας ελπίσουμε ότι θα επεκταθούν μέχρι την Μαγούλα για να καλυφθεί ολόκληρο το αστικό δίκτυο του προαστιακού  σιδηροδρόμου και να  μετατρέπουν σε Μαγούλα – Αεροδρόμιο – Μαγούλα) θα υπάρχει δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Ανω Λιόσια (ή Μαγούλα) – Αεροδρόμιο – Άνω Λιόσια (ή Μαγούλα).

 

5)      ΝΕΡΑΤΖΙΤΙΣΣΑ:

Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου – γραμμής 1 (ένα)  του μετρό – Πειραιάς – Κηφισιά.

 

6)      ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ, ΠΑΛΛΗΝΗ , ΠΑΙΑΝΙΑ – ΚΑΝΤΖΑ, ΚΟΡΩΠΙ, ΑΕΡΔΡΟΜΙΟ:

Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της γραμμής 3 (τρία)  του μετρό Αγία Μαρίνα – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο..

 

 

 

 

 

 

Προβολές: 344

Σχόλιο από τον/την george στις 11 Αύγουστος 2017 στις 17:00

Τον πλούτο τον παράγει η ανθρωπινή εργασία μετασχηματίζοντας, μεταποιώντας μέσω της τεχνικής, της τεχνογνωσίας τους πλουτοπαραγωγικούς πόρους, τις πρώτες ύλες , αξιοποιώντας τα έδαφος και τον χώρο, μετατρέποντας τα σε χρήσιμα αγαθά και χρήσιμες υπηρεσίες. Όλος ο πλούτος υπάρχει είτε στην φύση , είτε στην γη, είτε δημιουργείται μέσα από την παραγωγική ανθρώπινη εργασία του εργάτη, του εργαζόμενου, του παραγωγού. Το χρήμα είναι μία μεταγενέστερη εφεύρεση του ανθρώπου το οποίο τον βοηθά στις συναλλαγές .

Με έδαφος, πρώτες ύλες, πλουτοπαραγωγικούς πόρους και παραγωγική μεταποίηση και μετασχηματισμό αυτών η ανθρωπότητα μπορεί να ζήσει χωρίς χρήμα (εμπράγματη ανταλλακτική οικονομία), όμως με χρήμα, χωρίς έδαφος, χωρίς φύση, χωρίς πρώτες ύλες, χωρίς παραγωγικό μετασχηματισμό αυτών προκειμένου να παραχθούν χρήσιμα αγαθά και υπηρεσίες για την ανθρωπότητα η ανθρωπότητα δεν μπορεί να επιβιώσει.

Προτιμώ να ζω σε μία οικονομία που έχει στάρι , λιόδεντρα, αγροκτήματα , πρόβατα ,αγρότες, αρτοποιούς , κτηνοτρόφους, τυροκόμους κ.τ.λ. και δεν έχει τυπώσει καθόλου χρήματα (πρώτη κοινωνία) παρά σε μία κοινωνία που έχει τυπωμένα χρήματα αλλά δεν έχει σιτάρι, λιόδεντρα, αγροκτήματα, αγρότες , αρτοποιούς, κτηνοτρόφους, αρτοποιούς κ.τ.λ. (δεύτερη κοινωνία).

Στην πρώτη κοινωνία μπορείς πολύ εύκολα να τυπώσεις χρήμα εφόσον έχεις παραγωγή ή δυνατότητα παραγωγής , στην δεύτερη κοινωνία όσο χρήμα και να τυπώσεις δεν μπορείς να αγοράσεις τίποτα, εφόσον δεν παράγεται, ούτε δύναται να παραχθεί τίποτα.

Απόστολε είσαι εντελώς εκτός θέματος, Ανδρέα ουδεμία σχέση υπάρχει μεταξύ των όσον ανέφερα, με τον Μαδούρο και το Λένιν , πραγματικά άπορω πως τα μπέρδεψες τόσο.

Η ύφεση ήταν το αποτέλεσμα των υφεσιακών μνημονιακών πολιτικών που κατάφεραν και μείωσαν το παραγόμενο ΑΕΠ της χώρας σχεδόν κατά 25% , όσο για τα περίφημα κεκτημένα αυτά δεν μειώθηκαν καθόλου στους εφοπλιστές, στους μεγαλοτραπεζίτες, στους καναλάρχες, στους μεγαλοκατασκευαστές. Εργασιακά, μισθλογικά δικαιώματα μειώθηκαν μόνο σε εργαζόμενους συνταξιούχους, ανέργους και λοιπά αδύναμα στρώματα της κοινωνίας. Ο παραγόμενος πλούτος όχι μόνο μειώθηκε, λόγω βαθύτατα υφεσιακών μνημονιακών πολιτικών που οδήγησαν σε κατακόρυφη μείωση του παραγόμενου Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος ΑΕΠ αλλά αυξήθηκε ταυτόχρονα και ο βαθμός ανισότητας της κατανομής του παραγόμενου πλούτου μεταξύ των ανθρώπων.

Διαβάστε οικονομική επιστήμη σε βάθος και θα κατανοήσετε ακριβώς τι εννοώ.

Σας χαιρετώ και εγώ για λίγες ημέρες θα ξεκουραστώ λιγάκι και ίσως να μην έχω πρόσβαση στο διαδίκτυο στο επόμενο διάστημα. Καλό καλοκαίρι .

Σχόλιο από τον/την mantesat στις 11 Αύγουστος 2017 στις 17:23

Εκτος απο οικονομικη επιστημη, κανενα ισολογισμο, κανενα προυπολογισμο, αναλυση δαπανων του κρατους κανει να διαβασουμε; Η απλα οταν δεν συμφωνει η πραγματικοτητα μαζι μας να αρχισουμε τα αγωνιστικα ποιηματα κι ολα οκ;

Τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα..."Η ύφεση ήταν το αποτέλεσμα των υφεσιακών μνημονιακών πολιτικών".



Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Αύγουστος 2017 στις 19:12

η πάλη των τάξεων παραμένει ιστορικά αδικαίωτη, ενώ η διεθνλης καπιταλιστική μεθοδολογία σαμποτάρει την πρωτοβουλια της κολχόζνικης ιδιοκτησίας με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένας σεχταρισμός, που αποπροσανατολίζει τις λαϊκές μάζες και τις αφήνει σε ενα τελμα ιδεολογικής σύγχυσης με ανεπανόρθωτες συνέπειες στην ανάπτυξη του κινηματος της λαϊκής τάξης και της αποδέσμευσής της απο τα καπιταλιστικά δεσμά!

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Αύγουστος 2017 στις 19:13

οι δημόσιοι υπάλληλοι παίρνουν όλοι άδεια εις υγειαν των κορόιδων....

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Αύγουστος 2017 στις 19:13

να υποθεσω διοριστήκατε ολοι στο δημόσιο με την αξία σας ε;

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 13 Αύγουστος 2017 στις 0:50
Πολεοδομία περιοχής μου κλείνει για ΕΝΑ ΜΗΝΑ.
Μπορεί κάποιος να το καταλάβει ;
Κλείνει για ένα μήνα.
Φυσικά το εφκα μου δεν κλείνει !!!!!

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης