Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΕΝΩΝ, ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ» του/της george
"Αν γινόταν ποτέ…"
Πριν από 3 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ – ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017 ΑΠΟ ΤΙΣ 08:00 Π.Μ. ΕΩΣ ΤΙΣ 12:00 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΛΟΓΩ ΕΡΓΩΝ του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 8 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 8 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΄΄ΔΕΛΤΑ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΑΕ΄΄ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΟΣΕ ΚΑΙ ΕΡΓΟΣΕ» . του/της george
"ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙ&Kap…"
Πριν από 8 ώρες
Καταχωρίσεις ιστολογίου από το χρήστη george
Πριν από 8 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΚΑ...τά κι απόΣΚΑτα... του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Ματαιώθηκε ή όχι…"
Πριν από 8 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΧΝΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΣΕ του/της george
"Εταιρικό προφίλ της…"
Πριν από 11 ώρες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

προσοχή σε οσους χρησιμοποιουν προαστιακο απο τα Α. Λιόσια

το λεωφορειο Α.Λιόσια-νερατζιώτισσα απο αυριο ΚΟΒΕΤΑΙ και μεχρι νεωτέρας. Το δημόσιο κλείνει και κατεβάζει και ρολά!

Προβολές: 562

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 19 Αύγουστος 2017 στις 14:49

οι ΣΠΑΠ Α.Ε. ηταν έτη φωτός μπροστά απο το δημόσιο, εχοντας ο,τι πιο συγχρονο ειχε να επιδειξει η σιδ. Βιομηχανια με αποκορυφωμα την προμηθεια το 1936 ντηζελοϋδραλικων αυτοκινηταμαξων Görlitz, πολυτελων και υπερταχέων για την εποχη. Κατι αντιστοιχο η κρατικη εταιρία ειδε πολύ μετά τον πόλεμο....

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 19 Αύγουστος 2017 στις 14:50

Σχόλιο από τον/την george στις 5 Σεπτέμβριος 2017 στις 0:42

Η ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ, ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ ΑΥΤΩΝ , ΟΙ ΜΑΡΞΙΣΤΕΣ, ΟΙ ΑΜΟΙΒΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΑΔΟΥΔΙ

Άποψη 1η: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς πρέπει να λογίζονται και να λειτουργούν ως ιδιωτικές κερδοσκοπικές παραγωγικές μονάδες ως κλασσικές εμπορευματικές καπιταλιστικές εταιρείες οι οποίες στοχεύουν αποκλειστικά και μόνο στην μεγιστοποίηση της κερδοφορίας . Στα πλαίσια της αντίληψης αυτής οποιοδήποτε σιδηροδρομικό ή δρομολόγιο με λεωφορείο είτε αστικό , είτε προαστιακό, είτε υπεραστικό δεν έχει την αναγκαία ελάχιστη πληρότητα η οποία να εξασφαλίζει κερδοφορία δεν πρέπει να πραγματοποιείται προκειμένου να μην κινδυνέψει ο στόχος της μεγιστοποίησης των κερδών. Εάν τις ημέρες γύρω από τον δεκαπενταύγουστο σε μία επιβατική σιδηροδρομική ή λεωφορειακή γραμμή η επιβατική κίνηση δεν είναι τέτοια που να παράγει κερδοφορία το δρομολόγιο καταργείται. Εάν σε ένα μικρό χωρίο η επιβατική κίνηση δεν είναι η ελάχιστη αναγκαία έτσι ώστε να παράγεται κερδοφορία το δρομολόγιο με βάση τα ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια μεγιστοποίησης της κερδοφορίας και του μερίσματος των μετόχων καταργείται ή και δεν δρομολογείται καθόλου.

Άποψη 2η, , αντιδιαμετρικά αντίθετη με την πρώτη: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς εξυπηρετούν μία βασική και στοιχειώδη κοινωνική ανάγκη, την ανάγκη της μετακίνησης του λαού, των πλατιών λαϊκών στρωμάτων, η ικανοποίηση της οποίας αποτελεί ζωτικής σημασίας και σπουδαιότητας προτεραιότητα για τον πολίτη. Υπό αυτήν την έννοια ο βασικότερος στόχος των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι η ικανοποίηση της βασικής ζωτικής κοινωνικής ανάγκης της μετακίνησης των πολιτών, του λαού και όχι η μεγιστοποίηση της κερδοφορίας για τους μετόχους τους με βάση τα ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια. Αντιθέτως με βάση τα κοινωνικοοικονομικά κριτήρια και με βασικό στόχο την επίτευξη του στόχου της δυνατότητας μετακίνησης των πολιτών τα επιβατικά σιδηροδρομικά ή λεωφορειακά δρομολόγια ακόμα και σε ημέρες με πολύ χαμηλή επιβατική κίνηση όπως οι ημέρες γύρω από τον δεκαπενταύγουστο ή τα δρομολόγια σε ένα μικρό χωριό με ελάχιστη επιβατική κίνηση δρομολογούνται κανονικά σε βάρος της μεγιστοποίησης της κερδοφορίας για τους μετόχους στόχος ο οποίος περνά σε δεύτερη μοίρα, μπροστά από τον βασικό στόχο της ικανοποίησης της ζωτικής λαϊκής κοινωνικής ανάγκης της μετακίνησης των πολικών και των λαϊκών στρωμάτων.

Προσωπικά υποστηρίζω την δεύτερη άποψη, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υλοποίησε στην πράξη την πρώτη άποψη ! Ποιος είναι ο μαρξιστής και ποια η αμοιβάδα;

Το παρακάτω τραγούδι το αφιερώνω στον Ανδρέα ο οποίος χαρακτήρισε τους Μαρξιστές ως αμοιβάδες .

Όμως πριν ακούσεις το τραγούδι διάβασε εδώ τον ορισμό του Μαρξισμού: https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%BE%CE%B9%CF%83%...

Διάβασε εδώ τον ορισμό της αμοιβάδας:
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BC%CE%BF%CE%B9%CE%B2%CE%AC%...

Και μετά άκουσε και το τραγούδι που σου αφιερώνω εγκαρδίως, άκουσε τους στίχους προσεκτικά!

https://www.youtube.com/watch?v=vLLOu5sUIaU

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης