Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Και περικοπές στη…"
Πριν από 4 ώρες
Ο/Η ΙΩΑΝΝΑ ΓΚΙΝΟΠΟΥΛΟΥ είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πριν από 9 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ

ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ...ΕΙΝΑΙ ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ,…Δείτε περισσότερα
Πριν από 11 ώρες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"οι ΣΠΑΠ Α.Ε. ηταν έτη…"
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"ο ΣΥΡΙΖΑ…"
χθες
Ο/Η Dim Ham σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
""σταθμου…"
χθες
Το μέλος Aaliyah Daniel δημοσίευσε μια κατάσταση
χθες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Με την αλλαγή των δρομολογίων του προαστιακού πολλή συζήτηση γίνεται στα κοινωνικά μέσα για τα υπέρ και τα κατά. Τα συμπεράσματα γενικώς συνοψίζονται στο εξής δίπολο: Όσοι κινούνται στον άξονα Κιάτο-Αθήνα την κρίνουν θετικά κι όσοι κινούνται στον άξονα Κιάτο-Αεροδρόμιο την κρίνουν αρνητικά. Λογικό μέχρι στιγμής, αλλά και υποκειμενικό.

Διαβάζεις όμως και μερικές μαλακίες πού και πού. Σταχυολογώ μερικές:

- Μειώνεται ο χρόνος διαδρομής.

- "... δεν υπήρχε καμία λογική στο να κυκλοφορεί κάθε ώρα δρομολόγιο που να ενώνει το Αεροδρόμιο με την πόλη της βόρειας Πελοποννήσου." (εννοεί το Κιάτο ο παπάρας). Και εμέσως μετά "... αλλά τα ωριαία δρομολόγια προς το Κιάτο (με την ίδια συχνότητα κάθε μέρα, όλη μέρα!) ήταν μάλλον σπατάλη τροχαίου υλικού."

- "Επίσης και το Κιάτο - Αεροδρόμιο ήταν πλεονασμός. Μακάρι και όταν πάει το τρένο Αθήνα τότε να έχουμε απευθείας δρομολόγια που θα εξυπηρετούν και Κιάτο - Κόρινθο".(Σχόλιο άλλου παπάρα, Αθηναίου προφανώς, στην ανάρτηση του προηγούμενου παπάρα).

Ας δούμε όμως τί δείχνουν και τα εμπειρικά στοιχεία. Πηγαίνοντας σήμερα στην δουλειά μου με τον προαστιακό (από Κόρινθο προς Κηφισίας) και κατεβαίνοντας Κ. Αχαρνές, παρατήρησα ότι το τρένο άδειασε (σχεδόν) από επιβάτες που θα συνέχιζαν προς αεροδρόμιο. Αφού περιμέναμε αρκετά λεπτά στον σταθμό, ήρθε επί τέλους το άδειο (σχεδόν) τρένο από Αθήνα και γέμισε (σχεδόν) με επιβάτες προς αεροδρόμιο (κι ενδιάμεσους σταθμούς). Συμπέρασμα: Οι περισσότεροι επιβάτες του προαστιακού κινούνται στον άξονα Κιάτο - Αεροδρόμιο. Υπάρχει καμία αντίρηση σ' αυτό;

Οι παπάρες που σοφίζονται αραίωση των δρομολογίων από/προς Κιάτο, ας έχουν υπόψη ότι τον προαστικό τον συντηρούν οι τακτικοί υπεραστικοί επιβάτες του Κιάτου, της Κορίνθου, των Μεγάρων (αλλά και του Ξυλοκάστρου και της Πάτρας και των ενδιάμεσων σταθμών) με τις κάρτες τους και τα αλέ-ρετούρ των 14 ευρό και βάλε. Τον προαστιακό δεν τον συντηρούν με τις πενταροδεκάρες τους (αν πληρώνουν) όσοι κινούνται στο αστικό τμήμα.

Επί τέλους ας καταλάβουν μερικοί, ότι για πολλούς από εμάς ήταν απόφαση ζωής να μένουμε σε πόλεις της "βόρειας Πελοποννήσου" και να εργαζόμαστε στην Αθήνα, πιστεύοντας σε κάποιες μπούρδες περί αποκέντρωσης.

Στο κάτω κάτω, αν θέλεις από την Αθήνα να πας αεροδρόμιο, υπάρχει και το (πολύ καλό) μετρό.

Συμπερασματικά, το δρομολόγιο Κιάτο-Αεροδρόμιο με ανταπόκριση στα Λιόσια για Αθήνα είναι ή δεν είναι πιο προφανές, λογικό και οικονομικά πιο βάσιμο;

Θα μου πείτε ότι είμαι επιβάτης που κινείται στον άξονα αυτό, γι' αυτό τα λέω αυτά. Εντάξει. Αλλά τουλάχιστον νομίζω ότι παράθεσα μερικά λογικά επιχειρήματα. Ή μήπως όχι;

Προβολές: 549

Σχόλιο από τον/την Ανδρέας Αγραφιώτης στις 11 Αύγουστος 2017 στις 16:21

Ετοιμάζομαι να την κάνω για σήμερα σιγά σιγά. Σκέφτομαι την ανταπόκριση Κ. Αχαρνές και ανατριχιάζω. Παραμονές 15Αύγουστου, Σαββατοκύριακο - σχεδόν 4ήμερο, τουρίστες από αεροδρόμιο, πιτσιρικάδες που πηγαίνουν για μπάνιο στην Κινέττα.

Καλό 15Αύγουστο συνεπιβάτες

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 12 Αύγουστος 2017 στις 22:39
Και φυσικά κανείς δεν αναφέρει ότι αν τελειώσει το ΣΚΑ εκεί θα γίνεται η αλλαγή.
Λιόσια Λυκότρυπα ( Κ. Αχαρναι για τους επισκέπτες ) και Κουκουβάουνες ΠΟΤΕ δεν σχεδιάστηκαν για ανταπόκριση , απλοί σταθμοί .
Σχόλιο από τον/την Teilor στις 12 Αύγουστος 2017 στις 22:53
Να σας πω κσι ένα Αστείο.
Όλα τα χρόνια που σχεδιάζονταν το τρένο ο σταθμός Κ.Αχαρναι ονομάζονταν Λυκότρυπα όπως λέγεται όλη η περιοχή .
Ο ΟΣΕ ονόμασε Κάτω Αχαρναί τον σταθμό στο ΣΚΑ που σταματάνε τα εθνικά τρένα.( πάνω σταθμός).... που για την ιστορία είναι απλά μια λύση της στιγμής για να σταματάνε τα τρένα πριν την ολοκλήρωση του ΣΚΑ.
Ο ΟΣΕ τον ονόμασε Κατω Αχαρναί .έβαλε τις χαρακτηριστικές ταμπέλες με τη γαλάζια γραμμή κ όλα οκ.
Ένας τοπικός βουλευτής μόλις το είδε έκανε παράπονα ....... με το φόβο ότι ο ΣΚΑ τελικά έχει ακυρωθεί .
Έτσι ο ΟΣΕ έβγαλε τις ταμπέλες και ονόμασε τον σταθμό σκέτο ΣΚΑ.
Για αυτό το λόγο αυτές οι ταμπέλες έχουν άλλη γραμματοσειρά και δεν έχουν τη γαλάζια γραμμή.
Έτσι ο ΟΣΕ έμεινε με καμία 10 ταμπέλες που λέγανε Κάτω Αχαρναι ....... και σου λέει τις πληρώσαμε που τις πληρώσαμε δεν τις βάζουμε κάπου.
Και έτσι μέσα σε ένα βράδυ μια ολόκληρη περιοχή πήρε το όνομα Κατω Αχαρναι, μια ονομασία που δεν υπάρχει δεν χρησιμοποιείται από τους κατοίκους .
Είναι σαν να ονομάσουν τη Δεκέλεια Άνω Αχαρναι ( γιατί είναι ακριβώς εκεί στο βόρειο Μενίδι).
Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 13 Αύγουστος 2017 στις 1:47

μην τους βαζεις ιδεες......και ντροπη που αλλαζουν και τα ονοματα με αρχαιοπρεπή.....σαν την γρια πουτάνα που φτιασιδωνεται, ή τον καταπατητή Βεργή με τη χλαμύδα ενα πράμα....

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης