Πρόσφατες δραστηριότητες

Το μέλος Κώστας προώθησε τη σελίδα Ο Σύλογος του/της Yiannos
Πριν από 1 ώρα
Ο/Η Κώστας είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πριν από 1 ώρα
Ο/η Teilor προώθησε την ανάρτηση ιστολογίου ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ #9 του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
Πριν από 6 ώρες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Εκτός λειτουργίας ο προαστιακός του/της Theocharis Nick
"εγινε πατεις με…"
Πριν από 6 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ #9

σε αφασια η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, του επιβάτη Π.Τ.Πρέπει να παραδεχτούν ότι οχι plan b, ούτε καν ο όρος δεν…Δείτε περισσότερα
Πριν από 6 ώρες
Ο/Η Theocharis Nick σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Εκτός λειτουργίας ο προαστιακός του/της Theocharis Nick
"Σε νεότερη…"
Πριν από 19 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Theocharis Nick

Εκτός λειτουργίας ο προαστιακός

Διάβασα το παρακάτω σήμερα 25/09 .Γνωρίζει κανείς κάτι περισσότερο ??…Δείτε περισσότερα
Πριν από 20 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πότε θα είναι έτοιμη η ηλεκτροκίνηση μέχρι τον Πειραιά? του/της Νίκος
"Όταν έχουμε να…"
χθες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Με αφορμή την ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ΠΟΣ εξήγγειλε 24ωρη απεργία στις 14 Σεπτέμβρη, ημέρα Πέμπτη.

Πηγη :TO ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ

Προβολές: 373

Σχόλιο από τον/την Athinean στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 11:50
Τι σχέση έχει αυτό με όσα σου είπα; Ο καλύτερος ιδιώτης, δε μπορεί να δρομολογήσει τραίνα σε ανύπαρκτο δίκτυο...
Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 15:55

ο Ιταλός αν ειναι έξυπνος και εχει μακροπρόθεσμη στατηγική θα δημιουργήσει δική του τεχνική βαση. Επίσης ο ιδιώτης έχει τρόπο να ασκησει κατάλληλες πιέσεις ώστε να γινουν αυτά που πρέπει να γίνουν στον ΟΣΕ. βεβαια πολλοι θα ξεβολευτουν...τί να κανουμε; Κάλιο αργά, παρά ποτέ!

Σχόλιο από τον/την Athinean στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 16:29
Μακάρι να το κάνει. Πάντως όσο χρησιμοποιεί τα τραίνα που έχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (τα οποία ανήκουν στη ΓΑΙΑ ΟΣΕ) δε θα μπορεί να κάνει πολλά.
Το ίδιο ισχύει και για την τεχνική βάση. Δεν έχει κάποιο δικαίωμα στην υποδομή.
Μόνο με τις κατάλληλες πιέσεις όπως λες.
Μακάρι...
Και μακάρι να ξεβολευτούν πολλοί, όχι μόνο λίγοι. Αρκεί αυτοί που αξίζουν να μην τους πάρει η μπάλα, ως συνήθως
Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 19:16

τα railbus ειναι ΑΠΛΗΡΩΤΑ....την εχουμε φεσωσει την Stadler, που απο τότε δεν θελει ουτε να ακουσει για Ελλάδα. Άραγε να το ξερουν οι ιταλοί; χμμμμμ μου εδωσες ωραια ιδεα τωρα. Τροχαίο υλικο αυτη τη στιγμή υπάρχει άφθονο στην Ευρώπη προς ενοικίαση, πολύ ανωτερο απο τους συρμους του προαστιακου στην Αθηνα, και πολυ ανωτερο επίσης απο τα βαγονια τα γεματα γκραφιτι και βρωμερά και τρισάθλια. Οσο για τους άξιους, καθένας που αντιμετωπιζει με ελάχιστη σοβαρότητα μια επιχειρηματικη κίνηση θελει να κρατήσει τους καλούς και να ξεφορτωθεί τα βαρίδια.

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης