Πρόσφατες δραστηριότητες

Το μέλος Κώστας προώθησε τη σελίδα Ο Σύλογος του/της Yiannos
Πριν από 1 ώρα
Ο/Η Κώστας είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πριν από 1 ώρα
Ο/η Teilor προώθησε την ανάρτηση ιστολογίου ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ #9 του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
Πριν από 6 ώρες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Εκτός λειτουργίας ο προαστιακός του/της Theocharis Nick
"εγινε πατεις με…"
Πριν από 6 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ #9

σε αφασια η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, του επιβάτη Π.Τ.Πρέπει να παραδεχτούν ότι οχι plan b, ούτε καν ο όρος δεν…Δείτε περισσότερα
Πριν από 6 ώρες
Ο/Η Theocharis Nick σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Εκτός λειτουργίας ο προαστιακός του/της Theocharis Nick
"Σε νεότερη…"
Πριν από 19 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Theocharis Nick

Εκτός λειτουργίας ο προαστιακός

Διάβασα το παρακάτω σήμερα 25/09 .Γνωρίζει κανείς κάτι περισσότερο ??…Δείτε περισσότερα
Πριν από 20 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πότε θα είναι έτοιμη η ηλεκτροκίνηση μέχρι τον Πειραιά? του/της Νίκος
"Όταν έχουμε να…"
χθες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Με αφορμή την ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ΠΟΣ εξήγγειλε 24ωρη απεργία στις 14 Σεπτέμβρη, ημέρα Πέμπτη.

Πηγη :TO ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ

Προβολές: 373

Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 8 Σεπτέμβριος 2017 στις 23:16

"κλαμα απο το κοπριταριό της British Rail της Μεγ. βρεττανίας,  οταν τα συνδικάτα έβριζαν τον Πήτερ Πάρκερ επειδη "τολμησε" να εισαγάγει το Intercity 125 καταργώντας τον δευτερο μηχανοδηγό, το οποιο ηταν δικό του δημιούργημα, που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε μεσα σε 22 μήνες και ανέστησε στην κυριολεξία τον βρεττανικό σιδηρόδρομο, ενώ το APT των συνδικαλησταραδων αποδειχθηκε τρομερό φιάσκο.....τεσπα η έλλειψη γνωσης και ιστορικής μνήμης δεν ειναι κατι καινοφανές."

Αερολογίες από το γνωστό γελοίο γλειώδες υποκείμενο. Για την ταλαιπωρία που αποδεδειγμένα υφίστανται οι επιβάτες στο Λονδίνιο από την ιδιωτική εταιρία δεν μας λες τίποτα, ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ

Σχόλιο από τον/την george στις 8 Σεπτέμβριος 2017 στις 23:40

 Όλοι οι εργαζόμενοι σε οποιονδήποτε σιδηροδρομική εταιρεία  ή χώρα και να εργάζονται χαρακτηρίζονται πάντοτε με τον ίδιο ακριβώς συκοφαντικό και προσβλητικό  τρόπο : « κοπριταριό».

 

Οι ιδιώτες ιδιοκτήτες , μέτοχοι, αφεντικά και εργοδοσία πάντοτε είναι στο απυρόβλητο, καθώς αυτοί είναι οι σωτήρες , ευεργέτες, απελευθερωτές, των δημιουργικών δυνάμεων του σιδηροδρόμου, οι ευεργέτες.

 

Μήπως Dim Ham ο λόγος που ο συγκεκριμένος κύριος  δεν αναφέρεται στην ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού από τις ιδιωτικές εταιρείες είναι διότι ενδεχομένως ίσως και να ήταν μέτοχος και εισέπραττε μερίσματα από την φορολογία των Άγγλων φορολογουμένων πολιτών που επιδοτούσαν την κερδοφορία των μετόχων και έχει προσωπικό οικονομικό συμφέρον να αποκρύψει την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού;

 

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 9 Σεπτέμβριος 2017 στις 21:55
Άντε ρε παιδιά να τελειώνουμε ......πρέπει κάποιοι να καταλάβουν ότι ήρθε το τέλος του Δημοσίου !!!!!
Σχόλιο από τον/την Teilor στις 9 Σεπτέμβριος 2017 στις 22:01
Ρε παιδιά μιλάτε για την Αγγλία με άνεση.
Έχει πάει ποτέ κανείς Λονδίνο..... ή από το Wikipedia ;
Οι σιδηρόδρομοι της ΜΒ είναι απλά απίστευτοι !!!!!
10 χρόνια ζούσα Λονδίνο οι ιδιωτικές συγκοινωνίες ήταν απλά ονειρικές !!!!!
Ακριβές ΝΑΙ συμφωνώ αλλά όλα ρολόι και καθαρά.
Σχόλιο από τον/την Athinean στις 9 Σεπτέμβριος 2017 στις 22:02
Αυτό είναι προφανές Teilor. Τι θα γίνει μετά είναι το θέμα. Γιατί οι Ιταλοί δεν αγοράζουν τίποτα υποδομές και τίποτα συρμούς, ώστε να τα συντηρούν. Μόνο το δικαίωμα εκμετάλλευσης αγοράζουν. Αυτό ήταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ο ΟΣΕ (υποδομή), η ΕΡΓΟΣΕ (έργα), η ΓΑΙΟΣΕ (κτίρια-οικοπεδα-συρμοι) και η ΕΕΣΤΥ (συντήρηση τροχαίου υλικού) παραμένουν (άγνωστο ως πότε) δημόσιες εταιρείες
Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 3:34

Μακαρι καποtε να ειχαμε τραινα οπως τα Virgin ή την GWL ή το Meridan ή το Westbahn

Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 5:32

@Teilor

Δεν το λέμε εμείς, δεν το λέει το google, οι Financial Times το έχουν δημοσιεύσει. Δεν αμφισβητώ την προσωπική σου εμπειρία, απλά πιθανώς από τότε που τα θυμάσαι η κατάσταση να έχει αλλάξει. Διάβασε εδώ και θα δεις λεπτομέρειες. Παραθέτω και ένα μικρό απόσπασμα:


"Παραθεριστές χάνουν πτήσεις, εργαζόμενοι απολύονται και γονείς εγκαταλείπουν τις δουλειές τους επειδή δεν μπορούν αξιόπιστα να πάρουν τα παιδιά τους στο σπίτι. Η διάψευση των επιβατών που πληρώνουν αδρά για να βασανίζονται από υπερ-πλήρη βαγόνια, ακυρώσεις και καθυστερήσεις μετατρέπεται σε οργή… Η παραπάνω περιγραφή που δημοσιεύεται στους Φαϊνάνσιαλ Τάιμς δεν προέρχεται από κάποιο οδοιπορικό καλομαθημένου ευρωπαίου ταξιδιώτη στην Ινδία ή το Πακιστάν. Αφορά στην πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου! «Το Λονδίνο είναι ένα από τα κορυφαία χρηματοπιστωτικά κέντρα του κόσμου. Του αναλογεί περισσότερο από το ένα πέμπτο του οικονομικού προϊόντος του Ηνωμένου Βασιλείου. Ωστόσο, κρίνοντας από τις επιδόσεις της σιδηροδρομικής σύνδεσης της πόλης με τα προάστιά της και τη νότια προαστιακή ζώνη, θα μπορούσε να είναι η πρωτεύουσα ενός καταρρέοντος κράτους – κι όχι το εμπορικό επίκεντρο μιας χώρας όπου ανακαλύφθηκαν οι σιδηρόδρομοι», συνεχίζει η βρετανική εφημερίδα!"

Προφανώς και συμφωνώ ότι πρέπει να έρθει το τέλος μεγάλου μέρους του δημοσίου όπως το ξέρουμε σήμερα, αυτό όμως δεν σημαίνει αυτομάτως ότι θα έρθει ο ιδιώτης και θα είναι όλα τέλεια. Αυτή η ψευδαίσθηση διαλύεται, για να το γράφουν ολόκληροι financial times σίγουρα θα έχει μεγάλη δόση αλήθειας. Ναι μεν εδώ η κατάσταση τώρα δεν είναι καλή, τί νόημα έχει όμως να γίνει η ιδιωτικοποίηση και να καταλήξουμε πάλι πάνω κάτω στα ίδια;

Σχόλιο από τον/την Athinean στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 10:57

Πρέπει να λάβουμε υπόψιν τα εξής: 

1) Χωρίς υποδομές και συρμούς υπό τη διαχείρισή του, ένας ιδιώτης πάροχος σιδηροδρομικών υπηρεσιών, δε θα μπορέσει να κάνει θαύματα στην Ελλάδα, γιατί:

  • Παραμένει δέσμιος της ολοκλήρωσης των έργων από την ΕΡΓΟΣΕ
  • Παραμένει δέσμιος της συντήρησης της γραμμής από τον ΟΣΕ
  • Παραμένει δέσμιος της συντήρησης των συρμών από την ΕΕΣΤΥ
  • Ο ΟΣΕ αποφασίζει τη χωρητικότητα των γραμμών, και τη συχνότητα των δρομολογίων, και είναι ο μόνος υπεύθυνος ως διαχειριστής της υποδομής

2) Ακόμη και αν φέρει τροχαίο υλικό ο Ιταλός, όπως υπόσχεται, εξακολουθούν να ισχύουν τα παραπάνω. Χωρίς τηλεδιοίκηση, δεν μπορούν να πυκνώσουν αισθητά τα δρομολόγια

3) Αν αρχίσουν να βελτιώνονται τα πράγματα επειδή σιγά σιγά παραδίδονται έργα (π.χ. το Τιθορέα - Δομοκός), δεν έχει σημασία αν είναι ιδιώτης ή δημόσιος ο πάροχος, σε ό,τι αφορά τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

4) Με το ίδιο προσωπικό, δε θα μπορέσει να αυξήσει τα δρομολόγια. Αν προσλάβει κόσμο, τότε πού ήταν το κακό να προσλάβει κόσμο η δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ; έτσι θα μπορούσαν να επεκταθούν και τα βραδινά δρομολόγια του προαστιακού, που έχουν καταντήσει "απογευματινά"

5) Αν προσλάβει κόσμο και αυξήσει τη συχνότητα των δρομολογίων, όσο το επιτρέπει η υποδομή, θα υποχρεωθεί -τουλάχιστον για τον πρώτο χρόνο- να αυξήσει δραματικά τις τιμές, ότι θα έπρεπε να κάνει δηλαδή και η δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε αντίστοιχη περίπτωση. (ΚΑΙ ο ιδιώτης θα παίρνει 49.000.000 ευρώ επιδότηση ετησίως από το Ελληνικό Δημόσιο, οπότε δεν υπάρχουν δικαιολογίες)

6) Τα ΕΜΠΟΡΙΚΑ τραίνα, επιφέρουν μεγαλύτερο(αναλογικά) και ευκολότερο κέρδος από τα ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ. Με την ολοκλήρωση κάποιων έργων γραμμής, αλλά και με την παράδοση του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο, η οποία αναμένεται μες στο Φθινόπωρο,  ο ιδιώτης θα δώσει προτεραιότητα στα εμπορικά. Αν αυξηθούν τα εμπορικά, δε θα μπορούν να αυξηθούν τα επιβατικά <--> γιατί δεν αντέχει η υπάρχουσα υποδομή.

Κάποιος που θέλει να καταλάβει, θα πρέπει να έχει καταλάβει έως τώρα. 

Εγώ δεν καταδικάζω την ιδιωτικοποίηση. Θεωρητικά, μόνο θετικά θα μπορούσε να επηρεάσει τον επιβάτη, αφού το δημόσιο ξύνει τον πάτο του βαρελιού. 

Δεν γίνεται όμως ολική ιδιωτικοποίηση. Γίνεται μόνο ιδιωτικοποίηση του παρόχου.  Και όποια βελτίωση θα δούμε στο επόμενο διάστημα, θα είναι αποτέλεσμα ολοκλήρωσης κάποιων έργων και επιδιόρθωσης κάποιων ζημιών, που θα γίνουν από το Δημόσιο. Θέματα που οι δημόσιοι υπάλληλοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισημαίνουν εδώ και χρόνια, κάθε μέρα... Και όποιος το αμφισβητεί, μπορεί μόνος του να ψάξει τα websites των εργαζομένων, και τις επίσημες ανακοινώσεις τους. Να δει τι ζητάει χρόνια τώρα η ΠΟΣ. Να τους πλησιάσει επιτέλους και να κάνει ΔΙΑΛΟΓΟ μαζί τους. 

Έχετε πει ποτέ μια καλημέρα σε έναν μηχανοδηγό; να τον ρωτήσετε "Γιατί αργείς ρε φίλε;" ώστε του δώσετε την ευκαιρία να σας πει το γιατί, προτού τον βρίσετε και τον πείτε κοπρίτη...

Εγώ το έχω κάνει. Γιατί προτού βρίσω κάποιον, προτού τον στολίσω με κοσμητικά επίθετα, του δίνω την ευκαιρία να μου μιλήσει. Γιατί έτσι κάνουν οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ. 

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 11:41
Μπα δε θέλω τέτοιες πολυτέλειες.
Απλά θέλω ένα δίκτυο με τακτά δρομολόγια , σωστή ενημέρωση και υπαλλήλους με τρόπους ευγενικούς που σέβονται το ψωμί που τρώνε.
Ζητάω πολλά;
Τελευταίο δρομ
Σχόλιο από τον/την Teilor στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 11:47
Ο χειρότερος Ιδιώτης είναι ο καλύτερος Δημόσιος!....

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης