Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΕΝΩΝ, ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ» του/της george
"θριασιο-Θηβα...θα…"
Πριν από 48 λεπτά
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΕΝΩΝ, ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ» του/της george
"νικολακης…"
Πριν από 49 λεπτά
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ #8

ΚΟΒΕΤΑΙ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Α. ΛΙΟΣΙΑ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ ΤΟ Σ/Κ.τωρα που η τραινοσε εγινε ιταλικο δημόσιο, οι…Δείτε περισσότερα
Πριν από 58 λεπτά
Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΕΝΩΝ, ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ» του/της george
"Αν γινόταν ποτέ…"
Πριν από 7 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ – ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017 ΑΠΟ ΤΙΣ 08:00 Π.Μ. ΕΩΣ ΤΙΣ 12:00 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΛΟΓΩ ΕΡΓΩΝ του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 11 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 11 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΄΄ΔΕΛΤΑ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΑΕ΄΄ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΟΣΕ ΚΑΙ ΕΡΓΟΣΕ» . του/της george
"ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙ&Kap…"
Πριν από 12 ώρες
Καταχωρίσεις ιστολογίου από το χρήστη george
Πριν από 12 ώρες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

οσοι μετακινουνταν απο/προς Πάτρα εδώ και πολλάαααα χρόνια ΔΕΝ ΠΑΜΕ στον σταθμο λαρίσσης. Ο Σταθμός Λαρίσσης ειναι υποβαθμισμένος με πολλά ζητήματα για κάποιον που κανει υπεραστικο δρομολόγιο. Υπάρχει ζητημα ασφαλείας ΤΕΡΑΣΤΙΟ, κλοπων, πρεζάκηδων, πορτοφολάδων, ρομά κλπ. Επίσης ο Λαρίσσης δεν εχει ανετη συνδεση με τα μεσα μεταφορας. Το μετρό δεν εχει κυλιόμενες, οπότε καποιος πρεπει να ανεβοκατεβαζει βαριες αποσκευες με τα χέρια. Για όλους αυτους τους λόγους και για άλλους, το 80% των επιβατων προς/απο Πάτρα κατεβαιναμε Νερατζιώτισσα, όπου ειχαμε απέιρως καλυτερη εξυπηρετηση με τον Ηλεκτρικό, Πλακεντίας που εχει κυλιόμενες στην αποβάθρα (και που λειτουργουν πάντα), επίσης κάποιοι Κηφισίας. Η μία και μοναδικη μετεπιβίβαση στο Κιάτο με κατευθυνση προς/από Ελ>Βενιζελο, επίσης ηταν ασυναγώνιστες. κανεις πλεον δεν ρισκαρει να χασει αεροπλάνο, με μια αμφίβολη μετεπιβιβαση στο Μενίδι και να εχει συνεχως τα ανεβα-κατεβα με τα μπαγκάζια. Απόδειξη? Το ΚΤΕΛ Αχαϊας αντεδρασε αμέσως στα νεα δεδομενα (δεν ειναι μαλακες) και πλέον ολα τα δρομολόγιά τους τερματίζουν/εκκινούν στο μετρό ΕΛΑΙΩΝΑΣ. Ο ταξιδιωτης, εχει λοιπον μονο μια μετεπιβιβαση (αντι για 2), πολύ πιο άνετα και με ασφάλεια, και επίσης με 2 δρομολόγια την ωρα προς Αερολιμένα. Στοχος μου και στόχος μας πρεπει να ειναι οι πολλές εναλλακτικες για τον επιβάτη και ο ανταγωνισμος, αυτός ρίχνει τις τιμές και βελτιώνει τις υπηρεσίες. Οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ καναν ενα απιστευτο δωρο στο ΚΤΕΛ αχαϊας, και αυτό θα φανεί με την έναρξη της νέας ακαδημαϊκής χρονιάς, ενώ τα λεωφορεια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ειχαν ψιλοαρχισει να γίνονται υπολογίσιμη δύναμη στο πάτρα-Αθηνα...τώρα πια θα ξαναγίνουν κομπάρσος και θα πηγαινοέρχονται μισοάδεια. Αυτά......(επίσης θα ηταν καλο να δειτε τον λαρίσης στην πραγματικη του διάσταση, που ειναι αυτη ενός υποβαθμισμένου σταθμού απο πάσης άποψης, και θα συνεχισει να ειναι έτσι, εκτός αν γινουν μεγάλες αλλαγες, προσωπικα το θεωρώ χλωμό, εξαλλου οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ τον καταδικασαν να ειναι μια τενεκεδουπολη και οχι ενα αρχιτεκτονικο κόσμημα-hub και εμπορικό κέντρο.)

Προβολές: 328

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Σεπτέμβριος 2017 στις 16:14

16 φορές την πήγαν στα δικαστήρια την "Ελληνικός χρυσός" και 16 φορές το Συμβούλιο της Επικρατείας εκρινε ότι δεν παραβιάζονται οι περιβαλλοντικοί όροι. Αλλά τις δικαστικες αποφάσεις των "αστικών" δικαστηρίων τις αποδέχονται κατα το δοκούν κάποιοι, θα προτιμούσαν λαϊκά δικαστήρια και συνοπτικές διαδικασίες, Γκουλαγκ και δάση του κατύν.
Αριστεροί με γεμάτες τσέπες εναντίον μεταλλορύχων. Ολοι ομως αυτοι οι αριστεροι και οι οι-ΚΩΛΟ-γοι, δεν επιστρέφουν στη φύση με τα πόδια, και κλιματιστικό εοχυν στο σπίτι τους, και μια χαρά με απορρυπαντικά πλένουν και καβαλάνε και δίχρονα μηχανάκια. Οικωλογια και "αντισταση" απο το Χαλάνδρι, τα Μελίσσια, τις βιλλες της Μυκόνου γίνεται ευκόλως. και η αριστεροσύνη πουλιέται εύκολα στην πλέμπα, με γεμάτο το λογαριασμό στο Λονδίνο, κανα-δυο εκατομμυρια καταθέσεις, τη γυναικα διορισμένη στο πανεπιστήμιο και τα παιδάκια στο ιδιωτικό....

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Σεπτέμβριος 2017 στις 16:29

@Teilor Ο Σταθμός στην Οινόη, στα Κιούρκα ή στο Σάλεσι εχουν απείρως ανώτερη αρχιτεκτονική και "χρωμα" απο το έκτρωμα του Σταθμου λαρίσσης. Ακόμα και τα στέγαστρα στο Λιανοκλάδι, ειναι ΟΜΟΡΦΑ, τα αντίστοιχα του λαρίσσης μου θυμιζουν το τραγουδι "Τενεκεδούπολη" Επίσης η συγκριση των 2 σταθμών της Αθήνας ΣΠΑΠ και ΣΕΚ λέει πάρα πολλά για το κράτος απο τη μία, και την ιδιωτική πρωτοβουλία απο την άλλη. Οι κατοικοι του Στ. λαρίσσης (υπάρχουν τετοιοι;) ειναι άξιοι της μοίρας τους. Οι Συριζαίοι ομως τους σιγοντάριζαν όπως και τους Σεπολιώτες. Ειμαι πολύ περίεργος να δώ την υπογειοποίηση στα Σεπόλια και τον προαστιακό να μην επηρεάζεται.....

Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 11 Σεπτέμβριος 2017 στις 18:34

"16 φορές την πήγαν στα δικαστήρια την "Ελληνικός χρυσός" και 16 φορές το Συμβούλιο της Επικρατείας εκρινε ότι δεν παραβιάζονται οι περιβαλλοντικοί όροι."

Οι αποφάσεις των ΑΣΤΙΚΩΝ δικαστηρίων που ελέγχονται από το ΑΣΤΙΚΟ κράτος το οποίο είναι υπέρ της "επένδυσης" της eldorado gold είναι λογικό ότι θα είναι μεροληπτικές, αυτές δεν λένε τίποτα. Αντιθέτως το ότι έχουν γίνει τόσες φορές προσφυγές από τους κατοίκους δείχνει ότι όντως υπάρχει ΘΕΜΑ. Αν αυτοί κρίνουν, εκτός από μια μειοψηφία "βολεμένων" ανθρακωρύχων, ότι η επένδυση κάνει κακό στον τόπο τους, λόγω περιβαλλοντικής καταστροφής, και κατ' επέκταση και στην οικονομία τους αφού αυτό βλάπτει τον τουρισμό της περιοχής τους, τοτε εμείς από Αθήνα και Πάτρα δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να τους επιβάλλουμε να το ανεχτούν.

Η έννοια της "επένδυσης" στην Ελλάδα αντιμετωπίζεται δυστυχώς με ιδεολογικές εμμονές από όλες τις πλευρές: Οι μεν κομμουνιστές ακούν "επένδυση" και βγάζουν σπυράκια ακόμα και αν αυτή έχει τυγχάνει να έχει κάτι να προσφέρει. Στην άλλη πλευρά οι δεξιοί νεοφιλελέδες και μόνο που ακούν "ιδιωτική επένδυση" λόγω ιδεολογικών αγκυλώσεων και χωρίς να σκεφτούν τίποτα παραπάνω τα δέχονται όλα εν λευκώ, χωρίς να αναρρωτηθούν ποιο είναι το κόστος της επένδυσης, ποιές οι συνέπειες, ποιό το κέρδος για τη χώρα και τον λαό και για ποιούς, και αν τελικά για το οποιοδήποτε θετικό που μπορεί να προκύψει αξίζει να γίνουν κάποιες θυσίες. Το ίδιο ισχύει και στον προαστιακό, για να βγάλουμε το συμπέρασμα αν αξίζει ή όχι η ιδιωτικοποίηση πρέπει να μελετήσουμε χωρίς ιδεολογικές παρωπίδες από οποιαδήποτε πλευρά παράγοντες όπως:

1. Θα φέρει καινούργια τρένα ο ιδιώτης;

2. Θα προσλάβει επιπλέον προσωπικό και θα βάλει πιο πολλά δρομολόγια;

3. Θα διαχειριστεί καλύτερα το υπάρχουν προσωπικό;

4. Θα έχει καλύτερη τιμολογιακή πολιτική για τον επιβάτη;

5. Θα λύσει ζητήματα ασφάλειας;

6. Θα κάνει αισθητικές παρεμβάσεις.

7. Θα έχει το κράτος οικονομικό όφελος από την αποκρατικοποίηση;

8. Πώς δούλεψε όπου έχει εφαρμοστεί άλλού τέτοια λύση;

Κατά την άποψη μου οι απαντήσεις είναι:

1-2: Ο ιδιώτης δεν έχει το παραμικρό συμφέρον να κάνει έξοδα για νέα τρένα και καινούργιο προσωπικό για να βάλει πιο πολλά δρομολόγια για τον επιβάτη. Τα κυρίως έσοδά του θα είναι από τα εμπορικά δρομολόγια, άντε και απο τα υπεραστικά προς Θεσσαλονίκη. Τον προαστιακό χεσμένο τον έχει, αν ήταν στο χέρι του θα ήθελε να το καταργήσει. Ακόμα και αν υποθέσουμε πώς θέλει περισσότερα δρομολόγια και δεν έχει πρόβλημα να βάλει το χέρι στην τσέπη, υπάρχουν άλλου είδουες περιορισμού όπως κατάσταση δικτύου, υποδομές κλπ.

3: Αυτό εν μέρει μπορεί να το κάνει. Λογικά θα διαχειριστεί καλύτερα το προσωπικό όπως υπαλλήλους στους σταθμών κλπ αλλά δεν μπορεί να κάνει και πολλά για παράδειγμα σε μηχανοδηγούς που ήδη κάνουν πολύωρες βάρδιες, αν τους πιέσει να βγάζουν παραπάνω αρχίζει να μην γίνεται ασφαλές για τον επιβάτη.

4. Όχι δεν θα έχει καλύτερη τιμολογιακή πολιτική, αυτό είναι προφανές.

5. Πιθανώς να φέρει μια κάποια μικροβελτίωση στους σταθμούς και στα τρένα σε θέματα ασφάλειας αν συνεργαστεί καλύτερα με την αστυνομία ή εταιρίες security. Αφού όμως έξω από τους σταθμούς και στις ευρύτερες περιοχές το θέματα ασφάλειας παραμένουν τότε ακόμα και αν όντως υπάρξει η βελτίωση το πλεονέκτημα αυτό χάνεται.

6. Αυτό μπορεί να το κάνει, είναι όμως δευτερεύον ζήτημα για τον επιβάτη σε σχέση με άλλα.

7. Τέτοιου είδους συμφωνίες συνήθως γίνονται έναντι πικακίου φακής με τα πενιχρά έσοδα που θα πάρει το κράτος να μην κάνουν καμία διαφορά στους πολίτες. Επίσης δεν πρόκειται να έρθει κάποια βελτίωση στον ισολογισμό μιας και έτσι και αλλιώς τα τελευταία χρόνια η τραινοσέ εφαρμόζει την λογική ιδιωτικής εταιρίας του κέρδους και δεν μπαίνει μέσα.

8. Με την εφαρμογή τέτοιας λύσης έχουν προκύψει και αλλού σοβαρά τέτοια ζητήματα όπως στο Λονδίνο και θα πρέπει να μελετηθούν προσεκτικά οι συνέπειες που προέκυψαν.

Συμπέρασμα από το ζύγισμα των παραπάνω: Δεν πρόκειται ο επιβάτης του προαστιακού και της Τραινοσέ να δει δραματικές αλλαγές μετά την ιδιωτικοποίηση. Ακόμα και στην καλύτερη που γίνουν κάποιες μικροβελτιώσεις πιστεύω ότι δεν αξίζει τον κόπο να εφαρμοστεί μια τέτοια δύσκολα αναστρέψιμη λύση. Σκοπός είναι να βρεθεί λύση για εμάς τους επιβάτες και όχι έρθουμε σε μια κατάσταση πάνω κάτω μια απ΄τα ίδια μόνο και μόνο για να ικανοποιηθούν οι ιδεολογικές εμμονές κάποιων που θέλουν απλά να δουν να συρρικνώνεται το δημόσιο και να απολύεται κόσμος. 

Σχόλιο από τον/την george στις 11 Σεπτέμβριος 2017 στις 20:12

ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΙΔΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

 

 

Σχετικά με την λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου πιστεύω ότι η κυρίαρχη πολιτική που επικρατεί επιχειρεί να εμπορευματοποιήσει ένα σπουδαίο κοινωνικό αγαθό, μία σπουδαία κοινωνική υπηρεσία και κοινωνικό δικαίωμα αυτό της μετακίνησης  - μεταφοράς των ανθρώπων. Η αστική και προαστιακή μεταφορά, αυτή η κοινωνική ανάγκη  αντιμετωπίζεται ως ένα κλασσικό κερδοσκοπικό εμπορευματικό αγαθό  από την στυγνή οικονομική εκμετάλλευση της οποίας επιχειρείται να μεγιστοποιηθούν τα κέρδη κάποιων ιδιωτών μεγαλοεκδοτών.

 

Ένα σπουδαίο κοινωνικό αγαθό όπως αυτό της αστικής και προαστιακής μεταφοράς ακριβώς λόγω της σημαντικότητας της ανάγκης αυτής αλλά και της ολογοπωλιακής (για να μην αναφερθώ σε σχεδόν μονοπωλιακή αγορά)  στην καλύτερη περίπτωση δομής της αγοράς, παραδίδεται στα χέρια του αδίστακτου και αδηφάγου ιδιωτικού κεφαλαίου το οποίο ενδιαφέρεται αποκλειστικά και  μόνον για την μεγιστοποίηση της κερδοφορίας του, έτσι ώστε να δίδει το μέγιστο δυνατό μέρισμα στους μετόχους του.

 

Στην οικονομική επιστήμη διακρίνουμε τα διάφορα προϊόντα και τις υπηρεσίες ως προς την ελαστικότητα- μεταβλητότητα  της ζητούμενης ποσότητας τους η οποία επηρεάζεται αντίστροφα ως προς την τιμή ως εξής:

 

Ελαστικά προϊόντα και υπηρεσίες  ως προς την τιμή, είναι αυτά των οποίων η ζητούμενη ποσότητα μεταβάλλεται (κατά αντίστροφο τρόπο) , με μεγαλύτερο ποσοστό συγκριτικά με την ποσοστιαίο μεταβολή της τιμής τους

 

Προϊόντα και υπηρεσίες μοναδιαίας ελαστικότητας ως προς την τιμή, είναι αυτά οποίων η ζητούμενη ποσότητα μεταβάλλεται (κατά αντίστροφο τρόπο) , κατά ίσο ποσοστό με την ποσοστιαίο μεταβολή της τιμής τους , δηλαδή όταν υπάρχει ισοποσοστιαία μεταβολής της τιμής και της αντίστροφης μεταβολής της ζητούμενης ποσότητας τους.

 

Ανελαστικά προϊόντα και υπηρεσίες  ως προς την τιμή είναι αυτά των οποίων η ζητούμενη ποσότητα μεταβάλλεται (κατά αντίστροφο τρόπο) , με μικρότερο ποσοστό συγκριτικά με την ποσοστιαίο μεταβολή της τιμής τους .

 

 

  Επειδή η ανάγκης της μετακίνησης είναι ακριβώς μία πλήρως ανελαστική ανάγκη πράγμα το οποία σημαίνει ότι μία ποσοστιαία μεταβολής της τιμής αυτής μεταβάλλει κατά πολύ μικρότερο ποσοστό την ποσοστιαία μεταβολής της ζητούμενης ποσότητας της, αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο ιδιώτης μονοπωλητής ή ολιγοπωλητής θα μπορεί να αυξήσει την τιμή των κομίστρων κατά ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό ,χωρίς να έχει την αντίστοιχη ποσοστιαία μείωση της ζητούμενης ποσότητας μεταφορικών υπηρεσιών , άρα το γινόμενο του μέσου κομίστρου επί την ζητούμενη ποσότητα των μεταφορικών υπηρεσιών, δηλαδή της τιμής επί την ζητούμενη ποσότητα που μας δίδει την συνολική καταναλωτική δαπάνη και άρα τα έσοδα του ιδιώτη από τις πωλήσεις, θα συνεχίσει να αυξάνεται ακόμα και αν τιμή της παρεχόμενης υπηρεσίας ανάβει πάρα πολύ, ακριβώς λόγω της φύσης της ανελαστικότητας της  ζητούμενης ποσότητας της υπηρεσίας των επιβατικών μεταφορών ως προς την τιμή.   

 

Με πλήρως ανελαστική την ζήτηση αστικών και προαστιακών μεταφορών και με δεδομένη την ολιγοπωλιακή δομή της αγοράς και την δυνατότητα καρτελοποίησης αυτής , η ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου  ο οποίος θα λειτουργεί με καθαρά κερδοσκοπικά ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια θα επιφέρει:

 

1)Μείωση έως και εκμηδενισμό των δρομολογίων (προαστιακών και υπεραστικών)  στις άγονες μη κερδοφόρες επιβατικές σιδηροδρομικές γραμμές , στο βαθμό που δεν θα υπάρξουν δημοσιονομικός επιδοτούμενα δρομολόγια.

 

2) Αύξηση των κομίστρων που πληρώνουν οι επιβάτες ανά διανυόμενο σιδηροδρομικό χιλιόμετρο σε προαστιακά και υπεραστικά σιδηροδρομικά δρομολόγια, σε όσα από τα επιβατικά δρομολόγια θα συνεχίσουν να δρομολογούνται , στο βαθμό που το δημόσιο δεν θα διατηρήσει την απόφαση της τιμολογιακής πολιτικής.

 

3) Μείωση του επιπέδου συντήρησης των αμαξοστοιχιών , με συνακόλουθη μείωση του επιπέδου της ασφάλειας των σιδηροδρομικών δρομολογίων.

 

4) Αύξηση της πληρότητας των σιδηροδρομικών δρομολογίων που θα παραμείνουν (ίσως στα προαστιακά δρομολόγια που οι θέσεις δεν είναι αριθμημένες ανάλογα με τον αριθμό των εισιτηρίων και επιβαινόντων με  κάρτες , ίσως δούμε πληρότητες ακόμα και 250% ή 300% επί του προβλεπόμενου  αριθμού των καθήμενων επιβατών) .

 

Η εφαρμογή των ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων που ως μοναδικό στόχο έχουν την μεγιστοποίηση της κερδοφορίας των επενδυτών  θα εντείνει ακόμα περισσότερο και την εκμετάλλευση των εργαζομένων και την περεταίρω σημαντική χειροτέρευση της θέσης τους λόγω:

 

1)Της περαιτέρω ελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων, χειροτέρευση των ωραρίων εργασίας τους και των μισθολογικών απολαβών τους .

 

2)Των ενδεχόμενων απολύσεων που θα ακολουθήσουν λόγω της μείωσης του αριθμού των εκτελούμενων επιβατικών δρομολογίων.

 

3) Χειροτέρευση των συνθηκών εργασίας και των μέτρων προστασίας των εργαζόμενων που ενδεχομένως να οδηγήσουν μακροπρόθεσμα και σε αιματηρά για τους επιβάτες ατυχήματα.

 

Όμως θα υπάρχουν και οι κερδισμένοι, οι μέτοχοι οι οποία ως τζαμπατζήδες θα έχουν υφαρπάξει σχεδόν τζάμπα, μόλις 45 εκατομμύρια ευρώ, την δημόσια περιουσία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι οποίοι μέσα από την στυγνή και αδίστακτη απομύζηση και εκμετάλλευση επιβατών και εργαζομένων θα κερδίσουν σε μερίσματα και κέρδη πολλαπλάσια εκατομμύρια.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΡΧΕΓΟΝΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ EL DORADO GOLD

 

 

Μιας και αναφέρθηκε και το ζήτημα της El Dorado Gold θεωρώ ότι όλοι μας πρέπει να παρακολουθήσουμε ένα σημαντικό βίντεο για την τεράστια καταστροφή που ετοιμάζει αυτή η πολυεθνική εταιρεία στο σπουδαιότατης οικολογικής αξίας αρχέγονο δάσος των Σκουριών.

 

Παρακολουθήστε και διαδώστε ένα βίντεο ντοκουμέντο το οποίο μέσα από την ζωή ενός αγρότη του Γιώργου Καλύβα που δεν είναι πλέον κοντά μας και ο οποίος καλλιεργούσε και είχε αφιερώσει την ζωή του στο δάσος δείχνει την απαράμιλλη φυσική ομορφιά του αρχέγονου αυτού δάσους αλλά και τους κινδύνους που αυτό το δάσος διατρέχει από την "επένδυση" της πολυεθνικής εταιρείας Ελληνικός Χρυσός.


Το βίντεο είναι περίπου 22 λεπτών - περιμένετε να φορτώσει ολόκληρο διότι πριν φορτώσει  ολόκληρο τρεμοπαίζει η εικόνα και ο ήχος και δεν μπορείς να το παρακολουθήσεις άνετα.

 

Πηγή του Βίντεο αποτελεί το κοινωνικό δίκτυο Vimeo:

https://vimeo.com/94844783

 

 

 

 

Ακολουθεί ένα κείμενο στην μνήμη του Γιώργη  που μας ξενάγησε, μέσα από το προηγούμενο Βίντεο στο καταστρεφόμενο δάσος ...

Πηγή του κειμένου αποτελεί η ιστοσελίδα Hit & Run :

http://www.hitandrun.gr/ton-fagane-ke-ton-giorgi/

 

 

Τον φάγανε και τον Γιώργη

  •  25/03/2017

Του Στρατή Βογιατζή

τον φάγανε και τον γιώργη.

 

παλιότερα οι δολοφονίες είχαν μια αμεσότητα

μπορούσες τουλάχιστον να κοιτάξεις το φονιά σου κατάματα.

αν μην τι άλλο ο φόνος εμπεριέχε τη συνεύρεση

σήμερα τους αντιφρονούντες τους βγάζουν από τη μέση αλλιώς

το πιστόλι είναι πια αναχρονιστικό

σήμερα τους νεκρώνουν ενώ είναι ακόμα ζωντανοί, αργά, βασανιστικά

χρησιμοποιώντας τα πιο γνώριμα εργαλεία του πολιτισμού μας:

την υποκρισία, την αιτιοκρατία, τον υπολογισμό, το κέρδος

 

δε βάσταξε η καρδιά του γιώργη

να βλέπει την ασχήμια, τον αφανισμό του δάσους

τους συντοπίτες τους να ασελγούν στο τόπο τους για ένα μεροκάματο

τη διαστροφή ενός πολιτισμού

να σπέρνει θάνατο εκεί που γιορτάζεται η ζωή

να αναζητά το χρυσό κάτω από τη γη

αντί να τον συναντήσει πάνω από τη γη,

όπως λέει και ο φίλος του ο Κάλτσος

και αυτός νεκρός πια, και αυτός δολοφονημένος.

δε βάσταξε η καρδιά του γιώργη

να αντικρίζει το φονικό στις σκουριές

τα δέντρα να ξεριζώνονται, τις κατάφυτες πλαγιές να γυμνώνονται

τον άνθρωπο να κατρακυλά,να ξεπέφτει να γίνεται κτήνος

 

o γιώργης δεν ήθελε το πόλεμο

αλλά ο πόλεμος έφτασε στο κατώφλι του

σε αυτόν τον πράο αγρότη έλαχε ένα μεγάλο χρέος

που δεν το επιδίωξε αλλά ούτε το αρνήθηκε όταν ήρθε εκείνη η ώρα:

να υπερασπιστεί το ιερό δάσος των σκουριών,

ως ο τελευταίος κάτοικος του,

απέναντι στους εκπολιτισμένους χρυσοθήρες.

 

Ιχνηλατούσε τα σημάδια των καταπατητών του δάσους

περιφρουρούσε τις παρυφές του,

φρόντιζε καθημερινά να εισακούει την αγωνία του δάσους

και να κομίζει στον έξω κόσμο τη κραυγή του για βοήθεια.

κάθε οξειά που κόβονταν ήταν και μία χαρακιά στο σώμα του

κάθε μαντάτο βάραινε την εύθραυστη ψυχή του

κάθε μέρα έσφιγγε γύρω του ο κλοιός της απόγνωσης

 

Ο Γιώργης έμοιαζε να μην ανήκει σε αυτόν το κόσμο.

κατέφθασε από μια εποχή που πια δεν έχουμε μνήμη

σα πρίγκιπας με χαμηλωμένο βλέμμα

ήρθε να απιθώσει τις αρχές του με ευγένεια στο μικρό του χωραφάκι.

ζούσε μοναχός στο κτήμα του παππού

αντί για οικογένεια έκανε δέντρα, όπως έλεγε

διάβαζε ποίηση για να βρει παρηγοριά

και αγάπησε παράφορα το δάσος

μεταλάβαινε καθημερινά την ιερότητα του χώρου

ώσπου σταδιακά έγινε και αυτός ένα από τα πλάσματα

που κατοικούν σε αυτό.

Γιώργης Καλύβας

Πότε δεν ταίριαξε με τον έξω κόσμο

δεν βολεύτηκε στα κουστούμια που του ράψαν

ούτε υπέγραψε τα χαρτιά που του πάσαραν

επέλεξε να υψώσει τη δική του σημαία στο βουνό του καρατζά

προτίμησε τη μοναξιά του δάσους

από την επιβαλλόμενη μοναξιά των ανθρώπινων συναλλαγών.

στη κοινωνία των ανθρώπων τίποτε δεν είναι ιερό

αφού όλα ανήκουν στην εξουσία των ανθρώπων

 

Για το σύστημα, τη πολυεθνική και τους γύρω τους

τους εξευγενισμένους επενδυτές

Ο γιώργης ήταν ένας παρίας

ένας παρακατιανός που τους χαλούσε τα σχέδια

ένας ενοχλητικός ιθαγενής που αμαύρωνε την εικόνα

της πολιτισμένης επένδυσης

Ο μόνος που αρνήθηκε να τους πουλήσει τη γη του

Έπρεπε να φύγει από τη μέση

γνώριζαν ότι δεν θα αντέξει

να βλέπει το μακελειό του δάσους

τις μπουλντόζες να ξεπατώνουν το τόπο,

γνώριζαν ότι η αθλιότητα είναι πιο ισχυρή από την συνείδηση

 

Ο κόσμος έχει γίνει πολύ θλιβερός, άσχημος

ίσως τελικά η ασχήμια να ταιριάζει περισσότερο στις ψυχές μας

ίσως είμαστε πολύ μικροί πια για να αγωνιστούμε για την ομορφιά.

μαζί με το γιώργη χάθηκαν και οι αξίες που υπερασπίζονταν:

οι αξίες της αλληλεγγύης, της αξιοπρέπειας, της σεμνότητας,

της ακεραιότητας.

 

το δάσος που πια ψυχορραγεί θρηνεί το πιο άξιο φρουρό του

το κίνημα των σκουριών θρηνεί τον εμβληματικό τους αγωνιστή

η άνοιξη αυτή τη φορά μόνο θάνατο και καταστροφή φέρνει.

 

 

ΠΗΓΕΣ:

 

 

Πηγή του Βίντεο αποτελεί το κοινωνικό δίκτυο Vimeo:

https://vimeo.com/94844783

 

Πηγή του κειμένου αποτελεί η ιστοσελίδα Hit & Run :

http://www.hitandrun.gr/ton-fagane-ke-ton-giorgi/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Σεπτέμβριος 2017 στις 20:54

και τον σιδηρόδρομο κάποτε δεν τον θελανε, επειδη "κατεστρεφε τον τόπο" και με το τραινο θα εφευγε ο αερας απο τα πνευμόνια του κόσμου. Ολοι αυτοι οι οικωλογοι της μπίθας γεμισαν τον τοπο και εσπειραν στα βουνα ανεμιστηράκια για "πρασσινη αναπτυξη" > Και καθε διμηνο αναστενάζει ο κόσμος με το τέλος ΑΠΕ.....αλλά ειπαμε τα δικαστηρια δεν αποφασίζουν.

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Σεπτέμβριος 2017 στις 20:58

ο κοσμος ας θυμαται τί επικοινωνιες ειχε με το κρατικο μονοπώλιο του ΟΤΕ, τί πληρώναμε στα golden boyz της "Ολυμπιακης" και τί ποιότητα υπηερσιων ειχαμε, ας θυμηθούμε τί γινόταν στα κρατικά ΚΤΕΟ όπου επρεπε να λαδώσεις τον καθε κοπριτη που διοριστικε απο την κλαδικη του ΠΑΣΟΚ. Ενώ τώρα πας στο ΙΚΤΕΟ κύριος, περιμένεις στο σαλονάκι σου, σε κερνάνε και καφεδάκι.....

Σχόλιο από τον/την george στις 12 Σεπτέμβριος 2017 στις 0:22

Πηγή του άρθρου αποτελεί η ιστοσελίδα του οικονομολόγου – δημοσιογράφου Λεωνίδα Βατικιώτη:

https://leonidasvatikiotis.wordpress.com/2017/01/23/%cf%83%ce%bf%cf...

 

ote_kafaoΝέα διάσταση στο σκάνδαλο των υποκλοπών στο δίκτυο του ΟΤΕ δίνουν οι πρόσφατες καταγγελίες του ΚΚΕ ότι επί ημέρες παρατηρούνταν συνακροάσεις στο τηλεφωνικό κέντρο της έδρας του κόμματος. Ειδικότερα, την 1η Δεκεμβρίου 2016 το ΚΚΕ κατήγγειλε ότι σε κάθε κλήση που γινόταν προς το ΚΚΕ, επί δύο συνεχιζόμενες μάλιστα ημέρες, απαντούσαν την ίδια ώρα και τα τηλεφωνικά κέντρα άλλων κομμάτων!

ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΒΑΤΙΚΙΩΤΗ

Προφανώς, όπως εύκολα μπορεί κανείς να υποθέσει, το «μηχανάκι» που καταγράφει τις κλήσεις στα κόμματα υπέστη κάποια τεχνική βλάβη κι έτσι ήρθε στην επιφάνεια ο μηχανισμός παρακολούθησης που έχει στηθεί καταγράφοντας κάθε τηλεφωνική συνδιάλεξη που γίνεται από και προς τα πολιτικά κόμματα. Η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ξένη Δημητρίου, παρήγγειλε κατεπείγουσα (λόγω της σοβαρότητας του θέματος) έρευνα ώστε να γίνει γνωστό τι έχει συμβεί.

Ανακοίνωση, με αφορμή τις καταγγελίες του ΚΚΕ, εξέδωσε και ο ΟΤΕ, όπου τονίζεται ότι «δεν παρατηρήθηκε κάποια δυσλειτουργία από τους μέχρι στιγμής ελέγχους». Ο ΟΤΕ ωστόσο είναι σοβαρότατα εκτεθειμένος, όπως από τον Ιούνιο του 2016 είχαν αποκαλύψει τα Επίκαιρα (Διάβασε εδώ το σχετικό άρθρο). Ειδικότερα, μετά από αποκαλύψεις συνδικαλιστών της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εργαζομένων του ΟΤΕ, τα Επίκαιρα είχαν φέρει στην επιφάνεια πρόγραμμα εκχώρησης σε τρίτους ουσιαστικών λειτουργιών του οργανισμού, όπως η αποκατάσταση βλαβών, που άνοιγαν διάπλατα την πόρτα των παρακολουθήσεων στον κάθε έναν! Προσέξτε! Πλέον  μιλάμε για τη διάχυση, την κοινωνικοποίηση της δυνατότητας στις υποκλοπές, που υπερβαίνει ποιοτικά τους «κοριούς» που ανέκαθεν εισέρχονταν  στις τηλεφωνικές μας συνδιαλέξεις…

Κομμένη στα …τέσσερα η Ελλάδα

Η τεχνική δυνατότητα προσφέρθηκε με το πρόγραμμα Consolidation, βάσει του οποίου ο ΟΤΕ κατάτμησε την Ελλάδα για να την παραδώσει σε τέσσερις εργολάβους (Edil, ΕΡΓΑΤΗΚΑΤ, Ericsson/Artemis και ΙΝΤΡΑΚΑΤ), που θα έχουν την ευθύνη της συντήρησης του δικτύου. Το έκανε μάλιστα αυτό χωρίς να έχει πάρει ακόμη και τώρα καμιά άδεια εκ μέρους της Αρχής Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνιών, του αρμόδιου υπουργείου ή δικαστικών αρχών. Μόνο, που οι μέθοδοι τις οποίες μετέρχεται ο γερμανικός και ιδιωτικός πλέον ΟΤΕ για να μειώσει το κόστος προσκρούουν σε κάποιες μικρές …λεπτομέρειες που αναγράφονται στο …σύνταγμα κι αφορούν τη διασφάλιση του απορρήτου. Ειδικότερα μόνον και μόνον για να διασφαλίζεται το απόρρητο των επικοινωνιών, προβλέπεται ότι συγκεκριμένες κι ευαίσθητες εργασίες δεν μπορεί να τις πραγματοποιεί μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό. Κι όταν αναλαμβάνουν την εκτέλεση μιας τέτοιας εργασίας μη διαπιστευμένοι υπάλληλοι θα πρέπει αναγκαστικά να συνοδεύονται από εξουσιοδοτημένο προσωπικό του ΟΤΕ.

Οι εργολάβοι, που όταν αλώνιζαν στο δημόσιο ΟΤΕ ήταν (και δικαίως) κόκκινο πανί αλλά τώρα κανείς δε σχολιάζει τη δράση τους, για να ξεπεράσουν το παραπάνω …πρόβλημα ξεπερνούν εαυτόν σε επινοητικότητα. Συνδικαλιστές του ΟΤΕ έχουν φωτογραφίες που δείχνουν τεχνίτες των εργολάβων να εργάζονται φορώντας μπλούζες με το λογότυπο του ΟΤΕ για να ξεγελούν τους περαστικούς. Επίσης, να χρησιμοποιούν οχήματα με τα χρώματα και τα σήματα του ΟΤΕ και σκάλες του οργανισμού! Επιπλέον, αυθαίρετα και χωρίς καμία έγκριση βαφτίζουν εργάτες και προσωρινό προσωπικό ως διαπιστευμένους. Έτσι, διαπίστευσαν ως αρμόδιους για τη διαφύλαξη του απορρήτου 310 εργάτες των 4 εργολαβικών εταιρειών οι οποίοι με τη σειρά τους δίνουν ελεύθερη πρόσβαση σε εκατοντάδες άλλους εργάτες που απασχολούν οι εταιρείες και μαζί μαγνητικές κάρτες εισόδου στα κτίρια, κλειδιά καφάο, κωδικούς Συστήματος Ελέγχου Υπαίθριων Κατανεμητών, VPN τηλέφωνα για να ανοίγουν τα καφάο και φορητούς υπολογιστές, συνδεδεμένους με το σύστημα WFM.

ote_texnitisΚι επειδή κάποιος μπορεί να θεωρήσει ως θεμιτό να αναλάβουν οι ίδιες οι εταιρείες την ευθύνη τήρησης των διαδικασιών και του νόμου, να επικαλεστεί επάνω στο νεοφιλελεύθερο οίστρο του δηλαδή μια τρόπον τινά ιδιωτικοποίηση ή εκχώρηση στην επιχειρηματοκρατία των συνταγματικών εγγυήσεων, αρκεί να αναφέρουμε αυτό που συνέβη στις 8 Σεπτεμβρίου 2016 στο Χαλάνδρι, όταν κατόπιν αιτήματος συνδικαλιστών αστυνομικοί μετέβησαν στην οδό Λεωφόρο Μεσογείων 375. Το απόσπασμα από το βιβλίο συμβάντων της αστυνομίας έχει ως τίτλο: «ώρα 10.53… Ύποπτα άτομα ενεργούν σε καφάο του ΟΤΕ». Παρακάτω δε αναφέρεται σε «άτομα να εργάζονται σε καφάο του ΟΤΕ χωρίς να υπάρχει επιβλέπων εξουσιοδοτημένος υπάλληλος στο σημείο, όπως αυτό ορίζεται στο σχετικό καταστατικό του ΟΤΕ. Στο σημείο διαπιστώσαμε να υπάρχει συνεργείο της εταιρείας χωροδομή ΑΕ… και δύο υπαλλήλους τον Β)… και Γ)… Με την παρουσία μας στο σημείο σταμάτησε κάθε εργασία και οδηγήσαμε τους Β και Γ στο ΑΤ Χαλανδρίου διότι στερούνταν ταξιδιωτικών εγγράφων, όπου και για τα περαιτέρω επιλήφθηκε ο Αξιωματικός Υπηρεσίας».

Όποιος να ‘ναι…

Το ίδιο ακριβώς περιστατικό, με αλλοδαπό που δεν έφερε μαζί του τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα είχε προηγηθεί και τρεις μήνες νωρίτερα, στις 22 Ιουνίου 2016 όταν και πάλι επενέβη η αστυνομία σε εργασίες «καλωδίωσης καφάο του ΟΤΕ, χωρίς να υπάρχει επιβλέπων εξουσιοδοτημένος υπάλληλος στο σημείο, όπως αυτό ορίζεται από σχετικό καταστατικό του ΟΤΕ. Στο σημείο διαπιστώσαμε ότι υπάρχει συνεργείο της εταιρείας Ericson», αναφέρει το απόσπασμα από το ημερήσιο δελτίο του αστυνομικού οχήματος. Αναφέρει επίσης ότι «με την παρουσία μας στο σημείο σταμάτησε κάθε εργασία έως την ώρα 15.05 όπου και προσήλθε εξουσιοδοτημένος υπάλληλος του ΟΤΕ ονόματι… Την 15.10 αποχωρήσαμε από το σημείο και με τη συνδρομή οχήματος της υπηρεσίας μας οδηγήσαμε τον… στο ΑΤ Βριλησσίων καθώς δεν έφερε μαζί του τα ταξιδιωτικά έγγραφα». Δεν είναι του παρόντος να κρίνουμε αν είναι η προσαγωγή των αλλοδαπών που δε φέρουν μαζί τους τα απαραίτητα χαρτιά προσιδιάζει σε ένα κράτος που διαπνέεται από τις αρχές του ανθρωπισμού. Κάλλιστα, ωστόσο μπορούμε να εξάγουμε ένα άλλο συμπέρασμα: Ότι οι ιδιωτικές τεχνικές εταιρείες στις οποίες ο γερμανικός ΟΤΕ έχει σιωπηρά μεταβιβάσει την υποχρέωσή του να διασφαλίζει το απόρρητο των επικοινωνιών, το έχουν μετατρέψει σε σουρωτήρι καθώς όχι μόνο εξουσιοδοτημένο προσωπικό δε χρησιμοποιούν αλλά πιθανότατα χρησιμοποιούν σε ευρεία κλίμακα και παράτυπους μετανάστες, σαν έναν τρόπο να μειώνουν το εργατικό κόστος. Με αυτό τον τρόπο όμως παραδίδουν τις επικοινωνίες μας σε κάθε εκβιαστή και σε κάθε ελληνική ή ξένη υπηρεσία που πλέον μπορεί με λίγα κατοστάρικα να αποκτήσει ένα στικάκι με επικοινωνίες πολιτικών, επιχειρηματιών, δημοσιογράφων, κ.α.

Θα είχε ωστόσο ενδιαφέρον να μπορούσαμε να μάθουμε αν η μητρική του ΟΤΕ, η κρατική γερμανική εταιρεία Ντόιτσε Τέλεκομ θα επέτρεπε ποτέ όχι μόνο στις συγκεκριμένες ελληνικές τεχνικές εταιρείες αλλά σε οποιεσδήποτε ιδιωτικές εταιρείες να εισέλθουν στο δίκτυο σταθερών επικοινωνιών, ακόμη κι αν λόγοι μείωσης κόστους προέκριναν ένα τέτοιο σχέδιο. Ρητορική είναι προφανώς η ερώτηση δεδομένου ότι κανένα κυρίαρχο κράτος δε αφήνει τις συνδιαλέξεις του έρμαιο στις ορέξεις κάθε πολιτικού ή οικονομικού κέντρου.

Μετά απ’ όλα τα παραπάνω συνδικαλιστές της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εργαζομένων του ΟΤΕ κατέθεσαν στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών που διερευνά τις καταγγελίες του ΚΚΕ για τις συνακροάσεις ό,τι στοιχεία είχαν στη διάθεσή τους για το Consolidation Project και περιμένουν να τους καλέσει.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Επίκαιρα στις 6 Ιανουαρίου 2017

Πηγή του άρθρου αποτελεί η ιστοσελίδα του οικονομολόγου – δημοσιογράφου Λεωνίδα Βατικιώτη:

https://leonidasvatikiotis.wordpress.com/2017/01/23/%cf%83%ce%bf%cf...

Σχόλιο από τον/την george στις 12 Σεπτέμβριος 2017 στις 0:27

Πηγή του άρθρου αποτελεί η ιστοσελίδα του οικονομολόγου – δημοσιογράφου Λεωνίδα Βατικιώτη:

https://leonidasvatikiotis.wordpress.com/2014/01/09/%CE%BF%CF%84%CE...

ΟΤΕ: Συρρίκνωση και αποεπένδυση έφερε η “καλή ιδιωτικοποίηση”

 ???????Η πώληση του ΟΤΕ στον γερμανικό κολοσσό της Ντόιτσε Τέλεκομ το 2008, μαζί με τη μοναδική στο είδος της πώληση μέσω μεσάζοντα, του Ανδρέα Βγενόπουλου, συνοδεύτηκε από μια σειρά υποσχέσεων για το μέλλον του οργανισμού, που ως σημείο αφετηρίας τους είχαν τις ελπίδες που δημιουργούσαν τα αδιαμφισβήτητα μεγέθη της Ντόιτσε Τέλεκομ. Έτσι οι υποσχέσεις για ισχυροποίηση, επέκταση και εκσυγχρονισμό του ΟΤΕ, μείωση των τιμολογίων και δημιουργία νέων θέσεων εργασίας αντέκρουαν κάθε κριτική. Στο στρατόπεδο μάλιστα των διαφωνούντων δεν περιλαμβάνονταν μόνο οι συνήθεις ύποπτοι, αλλά κι η κυβερνητική παράταξη ΔΑΚΕ, ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γ. Σουφλιάς, κ.α. Πέντε χρόνια μετά, είναι αρκετός χρόνος για να γίνει μια αποτίμηση των φιλοδοξιών που καλλιεργήθηκαν. Η αξιολόγηση επιβάλλεται για έναν επιπλέον λόγο: επειδή, η πώληση του ΟΤΕ όλο και συχνότερα εμφανίζεται ως παράδειγμα καλής ιδιωτικοποίησης.

ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΒΑΤΙΚΙΩΤΗ

Ωστόσο, στον αντίποδα των υπερφίαλων υποσχέσεων, μια σύντομη επισκόπηση στα έργα και τις ημέρες του γερμανικού ΟΤΕ επιβεβαιώνει ότι πέντε χρόνια μετά την ιδιωτικοποίηση του ο πάλαι ποτέ εθνικός τηλεπικοινωνιακός οργανισμός συρρικνώθηκε δραματικά σε βάρος της ποιότητας των τηλεπικοινωνιών, ενώ τα τιμολόγια δεν μειώθηκαν, αντίθετα με τις θέσεις εργασίας. Όσες δε απέμειναν, είναι κακοπληρωμένες και χαμηλής ειδίκευσης. Η “πετυχημένη ιδιωτικοποίηση” αποδείχθηκε εν ολίγοις μια καταστροφή…

Πούλα, πούλα…

Την απόσυρση των ελληνικών τραπεζών από τα Βαλκάνια και την Ανατολή Ευρώπη που δρομολογεί η Τρόικα, οδηγώντας σε μια βίαιη συρρίκνωση το ελληνικό χρηματοπιστωτικό σύστημα, η Ντόιτσε Τέλεκομ την πέτυχε με τον ΟΤΕ σεμνά και ταπεινά, χωρίς τυμπανοκρουσίες. Επί γερμανικής διοίκησης ο ΟΤΕ αποσύρθηκε από την ΠΓΔΜ εισπράττοντας 190 εκ. ευρώ, από την Σερβία (380 εκ.) και από την Βουλγαρία (717 εκ. ευρώ). Συρρίκνωση καταγράφεται και στα μερίδια των πωλήσεών του εντός της Ελλάδας, προς διάψευση όσων πίστευαν ότι καβάλα στο γερμανικό άτι ο ΟΤΕ θα σάρωνε τον ανταγωνισμό. Μουλάρι αποδείχθηκε ο Αστραχάν, με το μερίδιο αγοράς του στη σταθερή τηλεφωνία να έχει συρρικνωθεί στο 62% και τους λεγόμενους εναλλακτικούς πάροχους από το 2009 να έχουν διπλασιάσει το μερίδιό τους. Από την δίψα της διοίκησης του μεγαλύτερου τηλεπικοινωνιακού οργανισμού για ρευστό δεν γλίτωσε ούτε ο μοναδικός δορυφόρος Ελλάς Σατ, από την πώληση του οποίου αποκόμισε 208 εκ. ευρώ. Η πώληση του δορυφόρου είναι ένα από τα πολλά ολέθρια βήματα που έκανε οργανισμός στην κατεύθυνση της τεχνολογικής οπισθοδρόμησης, ακυρώνοντας το τεχνολογικό του πλεονέκτημα και ψαλιδίζοντας προηγούμενες φιλοδοξίες, όπως είχαν αποτυπωθεί στην Ψηφιακή Ατζέντα 2020, βάσει της οποίας προβλεπόταν πως μετά από 7 χρόνια το 50% των συνδέσεων στο διαδίκτυο θα έτρεχαν με ταχύτητα 50 Mbps και το υπόλοιπο 50% με 100 Mbps. Για να εκπληρωθεί όμως αυτός ο στόχος έπρεπε οι οπτικές ίνες να φτάσουν σε κάθε σπίτι. Να μην μείνουν στα ΚΑΦΑΟ, όπως τελικά θα γίνει από τη στιγμή που ο οργανισμός υπαναχώρησε από την υποχρέωση που είχε αναλάβει.

Οι οιωνοί όμως είναι άσχημοι όχι μόνο για τις υψηλές ταχύτητες του ίντερνετ (απαραίτητες όχι μόνο στους λάτρεις των παιχνίδια, αλλά και στην μεταφορά δεδομένων μεταξύ επαγγελματιών κι επιχειρήσεων) για τις οποίες θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ, αλλά και για το ίδιο το μέλλον της σταθερής τηλεφωνίας. «Μέχρι και πριν 5 χρόνια όταν βλέπαμε ένα φθαρμένο καλώδιο το αλλάζαμε αμέσως, ενώ κάθε χρόνο έβγαινε ένα κονδύλι που κατευθυνόταν στην αντικατάσταση απαρχαιωμένων καλωδίων. Έτσι επιλέγαμε κάθε χρόνο διαφορετικές περιοχές στις οποίες ανανεώναμε τα καλώδια. Με αυτόν τον τρόπο είχαμε πετύχει αυτή την υψηλή ποιότητα στις καθημερινές επικοινωνίες. Μετά την πώληση όμως του ΟΤΕ στους Γερμανούς η τακτική και για προληπτικούς λόγους αντικατάσταση και ανανέωση των καλωδίων έχει σταματήσει. Σε πολύ λίγα χρόνια τα καλώδια θα αρχίσουν να κόβονται. Ρεύμα περνάει από μέσα τους», τονίζει ο Γιώργος Στεφανής, αναπληρωτής γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Τεχνικών του ΟΤΕ (ΠΕΤ-ΟΤΕ). «Σε κίνδυνο είναι επιπλέον το δίκτυο και στην επαρχιακή Ελλάδα. Η υποχρέωση που ένιωθε ο ΟΤΕ να βάζει κολόνες και στο πιο απομακρυσμένο σημείο θεωρείται αναχρονισμός. Δεν γίνονται πλέον τέτοιες επενδύσεις, με αποτέλεσμα σε λίγα χρόνια να είναι πολύ αμφίβολο τι θα συμβεί όταν η σημερινή υποδομή, που δεν συντηρείται, θα αρχίσει να καταρρέει». Τότε, ενδεχομένως, οι Γερμανοί να αρχίσουν να ζητούν επιδοτήσεις από το κράτος, όπως συμβαίνει με τις άγονες γραμμές, με το πρόσχημα ότι επιτελούν κοινωνικό έργο. Το αποτέλεσμα θα είναι ο ιδιωτικοποιημένος ΟΤΕ να γίνει μια κρατικοδίαιτη επιχείρηση, επιβαρύνοντας τον προϋπολογισμό και τους φορολογούμενους.

Ακόμη και τα χαλκοκαλώδια πάνε στη Γερμανία!

Τούτων δοθέντων, προκαλεί τουλάχιστον γέλιο η πρόσφατη δήλωση του Α. Σαμαρά ότι «οι επενδύσεις που ο ΟΤΕ προγραμματίζει για τα επόμενα 4 χρόνια στην Ελλάδα αποτελούν ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία». Η βουλιμία των Γερμανών να λεηλατήσουν την περιουσία του ΟΤΕ είναι τέτοια που έχουν φτάσει ακόμη και να στέλνουν ακατέργαστα στην Γερμανία με φορτηγά και κοντέινερ τα χρησιμοποιημένα χάλκινα καλώδια που έχει στις αποθήκες του και στα φρεάτια ο Οργανισμός. Ούτε αυτά δεν αφήνουν στην Ελλάδα!

«Η υποβάθμιση του τηλεπικοινωνιακού έργου του ΟΤΕ», συνεχίζει ο Γιώργος Στεφανής, «είναι αποτέλεσμα της λεγόμενης πελατοκεντρικής λογικής που έχει επικρατήσει στον Οργανισμό. Βάσει αυτής, οι επενδύσεις κι η ανάπτυξη του οργανισμού στρέφονται εκεί που υπάρχει πελατεία κι όχι εκεί που υπάρχει ανάγκη, με βάση το κατ’ εξοχήν έργο που υποτίθεται ότι επιτελεί ο οργανισμός». Ως απόρροια αυτής της λογικής επιλέχθηκε πολύ πιθανά η είσοδος του οργανισμού στην τηλεοπτική αγορά μέσω του προγράμματος OTE-TV, που ως ισχυρό σημείο πώλησης του είχε τρία τσοντοκάναλα που μεταδίδουν πορνό 24 ώρες το 24ωρο: Sirina, Penthouse και Hustler TV. Εν ολίγοις, τσόντα εναντίον γρήγορου ίντερνετ και ποιοτικής σταθερής τηλεφωνίας σε όλη την Ελλάδα σημειώσατε …1. Σε αυτό το πλαίσιο οι επευφημίες για τα κέρδη του ΟΤΕ (253 εκ. ευρώ το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου) συνιστούν καθαρή υποκρισία, έστω κι αν είναι η χαρά του μετόχου που διψάει για υπεραξίες και βραχυπρόθεσμα κέρδη. Γιατί, τα κέρδη συντελέστηκαν: Πρώτο, σε βάρος των επενδύσεων που μειώνονται σταθερά τα τελευταία χρόνια (από 300 εκ. ευρώ το 2008 σχεδόν στα μισά, 158 εκ. ευρώ το 2012). Δεύτερο, σε βάρος των δημοσίων εσόδων όπως δείχνει η σταθερή μείωση των φόρων που πληρώνει ο οργανισμός (από 83 εκ. ευρώ το 2008, μόλις 16 εκ. το 2012). Τρίτο, σε βάρος της τσέπης μας καθώς τα τιμολόγια παραμένουν στο ύψος τους. Εδώ φυσικά οφείλουμε να αναγνωρίσουμε την πολύτιμη βοήθεια της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) που απαγορεύει τις μειώσεις τιμολογίων για να μην βουλιάξουν από τον ανταγωνισμό οι μικροί πάροχοι. Πρόκειται όμως για καθεστώς που διευκολύνει τα μέγιστα και τον ΟΤΕ ο οποίος εμφανίζεται να θέλει μεν να σταματήσει να μας χαρατσώνει, αλλά να μην μπορεί για λόγους …ανωτέρας βίας. Το σημαντικότερο, ωστόσο, είναι πως τα κέρδη συντελέστηκαν σε βάρος της απασχόλησης. Οι θέσεις εργασίας μάλιστα θα μειωθούν σημαντικά με το νέο πρόγραμμα εθελούσιας συνταξιοδότησης που ήδη «τρέχει» στον οργανισμό, το οποίο αναμένεται να βγάλει εκτός ΟΤΕ γύρω στα 1.100 εργαζόμενους.

Μείωση θέσεων εργασίας

«Στο αποκορύφωμα της δραστηριότητάς του, το 2005, ο ΟΤΕ είχε φτάσει να απασχολεί γύρω στους 17.000 εργαζόμενους. Στη συνέχεια τέθηκαν ως απαράβατοι όροι για την ιδιωτικοποίησή του η μείωση του προσωπικού κατά 5.000 άτομα κι η άρση της μονιμότητας. Προϋποθέσεις τις οποίες με προθυμία υλοποίησαν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, ανοίγοντας την κερκόπορτα που σύντομα θα οδηγήσει τον οργανισμό να απασχολεί περίπου 2.000 εργαζόμενους», τονίζει ο Θανάσης Φώλιας, μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας Εργαζομένων του ΟΤΕ (ΟΜΕ-ΟΤΕ). Η αρνητική συμβολή του ΟΤΕ στην απασχόληση δεν σχετίζεται μόνο με την απότομη μείωση των θέσεων εργασίας, έστω κι αν αυτή υλοποιείται μέσω προγραμμάτων εθελούσιας συνταξιοδότησης. Ταυτόχρονα ο ΟΤΕ καλύπτει τα κενά, που μοιραία δημιουργούνται, μέσω προσλήψεων από δουλεμπορικές εταιρείες, όπως είναι η θυγατρικές του, E-Value και Oteplus, δίνοντας μισθούς 255 και 586 ευρώ αντίστοιχα. Έτσι καταργεί θέσεις παλιών εργαζομένων που μπορεί να στοίχιζαν στον οργανισμό ακόμη και 3.000 ευρώ, αντικαθιστώντας τις με θέσεις εξαθλίωσης. «Η συμπίεση του εργατικού κόστους πετυχαίνεται επίσης με συνεχείς παραβιάσεις της εργατικής νομοθεσίας», συνεχίζει ο Θανάσης Φώλιας. «Οι τεχνικοί του ΟΤΕ ασφαλίζονται στο ΙΚΑ ως υπάλληλοι γραφείου, ενώ έχουμε συνεχείς μετακινήσεις εργαζομένων που συνιστούν βλαπτική μεταβολή της εργασιακής τους σχέσης. Η αυθαιρεσία της διοίκησης φτάνει σε τέτοιο σημείο ώστε δεν έχει μπει καν στον κόπο να απαντήσει στα αλλεπάλληλα εξώδικα των συναδέλφων». Η αρνητική συμβολή του ΟΤΕ στην απασχόληση φαίνεται όχι μόνο από την μείωση των θέσεων εργασίας και τη επιδείνωση των εργασιακών σχέσεων. Τα τελευταία χρόνια, ταυτόχρονα, κι ως συνέπεια της εντατικοποίησης που έχουν προκαλέσει οι προαναφερθείσες αλλαγές έχουν αυξηθεί σημαντικά τα εργατικά ατυχήματα. Όπως αναφέρεται στο περιοδικό Οθόνη των Εργαζομένων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του ΟΤΕ από 28 και 16 ατυχήματα που είχαν καταγραφεί το 2008 στον ΟΤΕ και την Κοσμοτέ, το 2012 έφθασαν τα 33 και 19 αντίστοιχα. Με το αίμα κακοπληρωμένων εργατών επομένως αυξάνονται τα κέρδη του ΟΤΕ.

Πληθωρισμός αργυρώνητων μανδαρίνων

Η άλλη όψη του νομίσματος των εργασιακού Νταχάου που έχει επιβάλλει η γερμανική διοίκηση στον ΟΤΕ, αντιγράφοντας τις καλύτερες παραδόσεις του Ράιχ, είναι το πάρτι εκατομμυρίων που γίνεται από τα στελέχη του ΟΤΕ. Ετήσιοι μισθοί για τους διευθυντές της τάξης των 250.000 ευρώ και προκλητικά προνόμια, που δεν έχουν θιγεί στο ελάχιστο κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κρίσης, με αποκορύφωμα τον μισθό του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου Μιχ. Τσαμάζ που μαζί με τα μπόνους έφθασε τα 1.246.365 ευρώ (καλά διαβάσατε: 103.864 ευρώ τον μήνα!) συνθέτουν την εικόνα μιας κάστας αργυρώνητων μανδαρίνων που με την χλιδή τους προκαλούν το δημόσιο αίσθημα. Να αναφερθεί μάλιστα ότι, προς διάψευση των ανοησιών που επαναλαμβάνουν οι νεοφιλελεύθεροι για αποτελεσματικότερη και πιο ευέλικτη διοίκηση του ιδιωτικού τομέα σε αντίθεση με την γραφειοκρατική και πολυπρόσωπη και δαπανηρή ελέω εξυπηρετήσεων διοίκηση που χαρακτηρίζει τις επιχειρήσεις του δημόσιου τομέα, ότι ο ΟΤΕ πριν την εκχώρησή του στους Γερμανούς είχε 4 γενικούς διευθυντές ενώ σήμερα έχει 17! Εν ολίγοις το παλιό οργανόγραμμα του εργατικού δυναμικού του ΟΤΕ αποδεικνύεται πολύ πιο δημοκρατικό από το σημερινό που χαρακτηρίζεται από ακραίες αντιθέσεις: φεουδαρχικά προνόμια για τα στελέχη, πείνα κι εργασιακή ανασφάλεια για το προσωπικό!

Όλα τα παραπάνω παρότι εμπλουτίζουν τα επιχειρήματα κατά της ιδιωτικοποίησης και υπέρ της ανάγκης επανακρατικοποίησης του ΟΤΕ σπάνια τίθενται στον δημόσιο διάλογο. Αλγεινή εντύπωση μάλιστα προκαλεί η ανοχή που απολαμβάνει ο γερμανικός ΟΤΕ ακόμη κι από τον ΣΥΡΙΖΑ, όπως έδειξε η συνάντηση στις 3 Οκτώβρη με την διοίκηση του ΟΤΕ του Γιώργου Σταθάκη, βουλευτή και υπεύθυνου τομέα Ανάπτυξης της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ…

Πηγή του άρθρου αποτελεί η ιστοσελίδα του οικονομολόγου – δημοσιογράφου Λεωνίδα Βατικιώτη:

https://leonidasvatikiotis.wordpress.com/2014/01/09/%CE%BF%CF%84%CE...

Σχόλιο από τον/την george στις 12 Σεπτέμβριος 2017 στις 0:32

Η παρακάτω  πρόσφατη και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα  είδηση είναι της 14ης Απριλίου 2017 και αφορά  τα  ιδιωτικοποιημένα (μέχρι πρότινος δημόσια εδώ και λίγες ημέρες ιδιωτικά )  στην εταιρεία  Fraport 14 ελληνικά αεροδρόμια:

 

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα «Αυτοδιοίκηση»:

http://www.aftodioikisi.gr/oikonomia/fraport-afxisi-kata-5-500-tou-...

 

Fraport: Αύξηση κατά 5.500% του φόρου αναχωρούντων επιβατών από τα αεροδρόμια

Κοινοποίηση στο Facebook
Κάντε Tweet στο Twitter

Με αύξηση του τέλους των χαρακτηρισμένων άγονων γραμμών κατά 5.500%, η γερμανική εταιρεία Fraport «εγκαινιάζει» την δική της εποχή στα περιφερειακά αεροδρόμια, από την πρώτη κιόλας ημέρα λειτουργίας τους!

Αυτό προκύπτει από το σχετικό δελτίο τύπου της αεροπορικής Εταιρείας Astra Airlines που αναφέρει:

Σύμφωνα με απόφαση της Fraport Greece και με άμεση ισχύ από 11 Απριλίου 2017, οι αναχωρούντες επιβάτες από τα αεροδρόμια Ακτίου, Ζακύνθου, Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς, Κω, Λέσβου, Μυκόνου, Ρόδου, Σάμου, Σαντορίνης, Σκιάθου & Χανίων είναι υποκείμενοι φόρου ανά επιβάτη ως εξής :

  1. Στα δρομολόγια των χαρακτηρισμένων άγονων γραμμών φόρου 16,74€ αντί του μέχρι τώρα ισχύοντος φόρου 0,3€ και

2. Στα υπόλοιπα δρομολόγια φόρου 13,86€ αντί του μέχρι τώρα ισχύοντος φόρου 12,3€ .

Η Astra Airlines με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους επιβάτες, αναλαμβάνει να καλύψει το επιπλέον ποσόν του φόρου για όλα τα εισιτήρια που έχει εκδώσει μέχρι στιγμής και δεν συμπεριλαμβάνουν την εν λόγω αύξηση, ανεξάρτητα από την ημερομηνία αναχώρησης των επιβατών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας Astra-Airlines στον ιστότοπό της, η Fraport Greece ανακοίνωσε ήδη αυξήσεις φόρων υποκείμενων ανά επιβάτη, τόσο για τα δρομολόγια των χαρακτηρισμένων άγονων γραμμών, όσο και για τα υπόλοιπα δρομολόγια.

H αεροπορική εταιρεία αναμένεται να αναλάβει να καλύψει το επιπλέον ποσό του φόρου μόνο για όσα εισιτήρια έχουν μέχρι στιγμής εκδοθεί και δεν συμπεριλαμβάνουν την εν λόγω αύξηση, ενώ άγνωστο παραμένει το τι θα κάνουν οι υπόλοιπες αεροπορικές εταιρείες.

Σε κάθε περίπτωση, οι επιβάτες που θα αναχωρήσουν από τα παραπάνω αεροδρόμια, πρόκειται να καταλάβουν στην πράξη πως πλέον τελούν υπό νέα διοίκηση.

Μείωση των φόρων του αεροδρομίου ζητούν στα Χανιά

Αξίζει να σημειωθεί πως την ίδια ώρα, ο Δήμαρχος Πλατανιά, Γιάννης Μαλανδράκης, απέστειλε επιστολή στην Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) και τον Πρόεδρο αυτής Γιώργο Πατούλη, με την οποία θίγει την ανάγκη μείωσης των υφιστάμενων φόρων που βαρύνουν τα αεροδρόμια της χώρας κατά τους χειμερινούς μήνες, προκειμένου έτσι να ενισχυθεί η τουριστική ζήτηση και να επεκταθεί η τουριστική περίοδος. Παράλληλα, ζητεί από το ΔΣ της ΚΕΔΕ να λάβει σχετική απόφαση που να αποσταλεί στην Κυβέρνηση.

Ειδικότερα, ο Γ. Μαλανδράκης στην επιστολή του αναφέρει πως «τα τελευταία χρόνια σύσσωμη η αεροπορική και η τουριστική αγορά, προτάσσουν ως απολύτως επιτακτική την ανάγκη μείωσης των ήδη υφιστάμενων φόρων που βαρύνουν τα αεροδρόμια της χώρας κατά τους χειμερινούς μήνες, γεγονός που εκτιμάται ότι θα οδηγήσει σε μείωση της τιμής των αεροπορικών ταξιδιών και θα καταστήσει περισσότερο ανταγωνιστικά τα ελληνικά αεροδρόμια, δίνοντας περαιτέρω ώθηση στον ελληνικό τουρισμό», ενώ προσθέτει ότι το αίτημα των φορέων του τουρισμού είναι ο Φόρος Εκσυγχρονισμού Αεροδρομίου, να μειωθεί για την περίοδο από 1/11 έως και 31/3 κατά 50% (στα 6 ευρώ) και από 1/4 έως και 30/4 καθώς και από 1/10 έως και 30/10 να μειωθεί κατά 30% (στα 8,4 ευρώ) σε σχέση με τη σημερινή του τιμή.

«Μέσα από αυτήν την κίνηση και τις άμεσες και έμμεσες ωφέλειες που αυτή θα προκαλέσει στις Τοπικές Οικονομίες και στην Εθνική οικονομία με τη θεαματική αύξηση του ΑΕΠ, το Ελληνικό Δημόσιο θα εισπράξει εν τέλει πολλαπλάσια ποσά από την τόνωση της πραγματικής οικονομίας και θα μπορέσει έτσι να ενισχύσει απαραίτητες υπηρεσίες που το ίδιο παρέχει σε κρίσιμους κοινωνικά τομείς και σε μία δύσκολη περίοδο όπως αυτή που διανύει η χώρα μας» αναφέρει ο δήμαρχος, ενώ παράλληλα συμπληρώνει ότι «την εν λόγω θέση συμμερίζεται και η Τοπική Αυτοδιοίκηση στο σύνολο της, αναγνωρίζοντας την ουσιαστική συμβολή του Τουρισμού στην οικονομική ανάπτυξη και στην απασχόληση σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο και στην απασχόληση και τα πολλαπλά οφέλη που θα προκύψουν από μια τέτοια ενέργεια».

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα «Αυτοδιοίκηση»:

http://www.aftodioikisi.gr/oikonomia/fraport-afxisi-kata-5-500-tou-...

Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 12 Σεπτέμβριος 2017 στις 4:12

Περί Σκουριών:

"1. Οι θέσεις εργασίας είναι πολύ λιγότερες από 2000, οι περισσότερες μέσω βάουτσερ κρατικώς επιχορηγούμενων

2. Σύμφωνα με το μεταλλευτικό κώδικα της Ελλάδας (θεσμοθετημένου επί χούντας) το Ελληνικό Δημόσιο δεν λαμβανει ποσοστό από το μετάλλευμα το οποίο εξορύσσεται.
3. Τα μεταλλεία δόθηκαν τζάμπα μέσω του γνωστού σκανδάλου Παπακωνσταντίνου-Πάχτα-Μπόμπολα, στους Καναδούς και μέσω τριγωνικών συναλλαγών, τα κέρδη φεύγουν μέσω Ολλανδίας και νησιών Μπαρμπάδος με αποτέλεσμα να μην εισέρχεται ούτε ένα ευρώ φόρων στο Ελληνικό Δημόσιο.
4. Στην Ελλάδα μένει μόνο η καταστροφή και ο αλληλοσπαραγμός για ένα κομμάτι ψωμί.
Αυτά προς απάντηση των απανταχού "τεκμηριωμένων" νεοφιλελεύθερων, των παπαγάλων του συστήματος και των "φίλων" της κοινωνικής δικαιοσύνης"

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης