Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΕΝΩΝ, ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ» του/της george
"Αν γινόταν ποτέ…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ – ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017 ΑΠΟ ΤΙΣ 08:00 Π.Μ. ΕΩΣ ΤΙΣ 12:00 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΛΟΓΩ ΕΡΓΩΝ του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΄΄ΔΕΛΤΑ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΑΕ΄΄ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΟΣΕ ΚΑΙ ΕΡΓΟΣΕ» . του/της george
"ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙ&Kap…"
Πριν από 10 ώρες
Καταχωρίσεις ιστολογίου από το χρήστη george
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΚΑ...τά κι απόΣΚΑτα... του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Ματαιώθηκε ή όχι…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΧΝΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΣΕ του/της george
"Εταιρικό προφίλ της…"
Πριν από 13 ώρες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα του ραδιοφωνικού σταθμού «ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ»:

http://www.stokokkino.gr/article/1000000000061633/Patra-Oi-protasei...

 

Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου

Δύο νέα σενάρια για την διέλευση του τρένου από την Πάτρα στο κομμάτι από την οδό Κανελλοπούλου μέχρι τον σταθμό του Αγίου Διονυσίου, κατέθεσε επισήμως σε όλους τους φορείς της πόλης ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

11 09 2017 18:36:14
Στην μια περίπτωση η πρόταση του υπουργείο προβλέπει η γραμμή να περάσει, με γέφυρα, πάνω από την οδό Κανελλοπούλου, ενώ η δεύτερη περίπτωση, που είναι ακριβότερη κατά 37εκ. ευρώ, προβλέπει την υπόγεια διέλευση της γραμμής από την Κανελλοπούλου. Και τα δύο σενάρια προβλέπουν η διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή να συνεχίζει με σκεπασμένο όρυγμα (cut and cover) μέχρι και τον υπογειοποιημένο σταθμό του Αγίου Διονυσίου. Στην επιστολή του προς τους τοπικούς Φορείς, ο κ. Σπίρτζης ζητά να έχει απαντήσεις με τις θέσεις τους μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου οπότε στην συνέχεια, σε μια τελική σύσκεψη να ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις για τον τρόπο εκτέλεσης του έργου.

Μιλώντας σήμερα «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7» ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θανάσης Βούρδας επισήμανε ότι η πολιτεία μπορεί να εξασφαλίσει τα κονδύλια για την κατασκευή του τμήματος μέχρι τον Άγ. Διονύσιο καθώς και τα χρήματα που απαιτούνται για την ολοκλήρωση των μελετών για το κομμάτι μέχρι το νέο λιμάνι της Πάτρας. Όπως εξήγησε οι προτάσεις με την προσθήκη περίπου 1,6 χιλιομέτρων υπογειοποιημένης γραμμής σιδηροδρόμου από την οδό Κανελλοπούλου ήρθε ως συνέχεια της διαβούλευσης που υπήρξε στην αχαϊκή πρωτεύουσα και της πρωτοβουλίας που είχε αναλάβει το Τεχνικό Επιμελητήριο Δυτικής Ελλάδος το οποίο και είχε καταθέσει την σχετική πρόταση στο υπουργείο Υποδομών.

Παράλληλα ο κ. Βούρδας διαβεβαίωσε για ακόμα μια φορά ότι οι κάτοικοι των περιοχών πριν από την οδό Κανελλοπούλου, όπου η διέλευση της γραμμής θα είναι επίγεια, όπως και σήμερα, δεν έχουν κάτι να φοβηθούν. Και τούτο γιατί, όπως ξεκαθάρισε δεν τίθεται θέμα δημιουργίας υψηλού τείχους εκατέρωθεν της υποδομής, ενώ ούτε η ηλεκτροκίνηση θα δημιουργήσει άλλα θέμα.  «Την προηγούμενη φορά έμεινα πολλές ώρες στον Καστελόκαμπο, και περπατήσαμε την γραμμή μαζί με τους κατοίκους. Διαπίστωσαν από κοντά, μαζί με τους μηχανικούς και τα σχέδια, ότι δεν υπάρχουν ούτε τοίχοι, ούτε τέτοιες διαδικασίες που ακούγονται. Δεν υπάρχει τίποτα, δεν υπάρχει καμία αλλαγή στα υψομετρικά σε σχέση με την υφιστάμενη γραμμή. Αντιθέτως υπάρχει ενίσχυση στα κομμάτια που υπήρχαν γέφυρες στα ρέματα και διευθέτηση θεμάτων ώστε να μην πλημμυρίζει η περιοχή. Αυτό έγινε αντιληπτό από όλους τους κατοίκους.

 Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, από την ηλεκτροκίνηση γραμμή η οποία θα είναι φυλασσόμενη, θα υπάρχουν διαβάσεις, ίσα-ίσα που θα είναι μικρότερος ο κίνδυνος γιατί στα πλαίσια του έργου θα δημιουργηθούν πεζοδιαβάσεις αλλά θα διευθετηθούν και θέματα διέλευσης των οχημάτων. Αυτών σήμερα γίνεται χωρίς προφύλαξη ενώ με την καινούργια κατασκευή θα είναι προφυλαγμένα και με καλύτερη επικοινωνία», επισήμανε ο κ. Βούρδας. Επίσης ο γ.γ. του υπουργείου Υποδομών επισήμανε ότι τα άλλα σενάρια διέλευσης του τρένου από το κέντρο της Πάτρας με την υπογειοποίηση της γραμμής ισχύουν κανονικά όπως και η μελέτη για τη δημιουργία τραμ στις νότιες συνοικίες της πόλης.

Όσον αφορά τα χρονοδιαγράμματα παραδέχθηκε ότι είναι ασφυκτικά, προσθέτοντας πάντως ότι ο στόχος για την έλευση του τρένου μέχρι το 2020 παραμένει εφικτός. «Άμεσα θα πρέπει να ωριμάσουν οι διαδικασίες διεξαγωγής του διαγωνισμού για να μπορέσει να εκτελεστεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2018 για το κομμάτι από την Κανελλοπούλου μέχρι τον Άγ. Διονύσιο με την παράλληλη εκτέλεση των μελετών για το υπόλοιπο τμήμα και ταυτόχρονα οι υπόλοιπες εργολαβίες προχωρούν. Μέχρι τον Νοέμβριο θα έχει βγει στο αέρα ο διαγωνισμός για το Κιάτο-Ροδοδάφνη. Το πρώτο τρίμηνο του 2018 βγαίνει ο διαγωνισμός για το Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος σε σχέση με τις υπολειπόμενες εργασίες που αφορούν τις ράγες, την  επιδομή, τους σταθμούς, την ηλεκτροκίνηση και την σηματοδότηση. Είναι όλος ο σχεδιασμός ενταγμένος στον χρονοδιάγραμμα του 2020». 

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα του ραδιοφωνικού σταθμού «ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ»:

http://www.stokokkino.gr/article/1000000000061633/Patra-Oi-protasei...

 

 

Προβολές: 146

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 13 Σεπτέμβριος 2017 στις 13:29

φαιδρότητες και μπούρδες

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 13 Σεπτέμβριος 2017 στις 19:55

σαμπανιες ανογουν στο ΚΤΕΛ ΑΧΑΪΑΣ Α.Ε.........ουτε σε 20 χρονια δεν θα φτασει το τραινο στην Πάτρα.....εξαλλου ο μισος ΣΥΡΙΖΑ εχει μετοχες και λεωφορεια στο υπεραστικο κτελ, και η αδεια εχει ακομα κοντα στο μισό εκατομμυριο γιουροπουλα, όπως πριν την κριση....και οπως ξερουμε ο καλός αριστερός δεν νοείται χωρίς τουλάχιστον 1,000,000 € στον λογαριασμό του.....

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 13 Σεπτέμβριος 2017 στις 22:16
Μέχρι να κάνουν τούνελ γιατί δεν ετοιμάζουν ένα τερματικό σταθμό όπως όπως στα Ανατολικά της πόλης; τ
Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 14 Σεπτέμβριος 2017 στις 2:23

Teiloe στην ουσια αυτο θα γινει, διότι αν προσεξες ο μπουρδας μιλαει για το 2018...μεχρι τοτε δεν θα υπαρχει ΣΥΡΙΖΑ, το ΕΣΠΑ θα τελειωσει, λεφτα δεν θα υπαρχουν και ολα θα πανε στις καλενδες. Τραινο στην Πάτρα δεν θα φτασει, αρα το αφαν σκατέ της πόλης θα κρατησει τα λεφτά του, ενω θα θες 3 ανέβα-κατεβα να φτασεις με τραινο στην Αθηνα......Χ1 μεχρι το ριο, Χ2 μεχρι το ΚΙΑΤΟ επειδη δεν θα υπαρχει ηλεκτροκινηση, Χ3 να παρεις καποιο αλλο μεσον απο την Αθηνα...ενω την ιδια ωρα το ΚΤΕΛ θα σε πηγαίνει ....τσουπ! απευθειας στον Ελαιώνα να περνεις το μετρό με δυο λεωφορεια την ωρα, ενω τραινο, θα ειναι θαυμα να εχει καποιο θλιβερο ρέιλ-μπας καθε ωρα.....χωρις τουαλετα μεσα, χωρις μπαρ, χωρις κρατηση θεσης, χωρις τίποτα....πριν 130 χρονια οι ιδιωτικοι ΣΠΑΠ ειχαν παραδώσει το Πειραιάς-Πάτρα σε 6 χρόνια, εμεις παλεύουμε πάνω απο 20 για το ιδιο εργο με απιστευτα λεφτα να εχουν ξοδευτει, ενώ η νεα γραμμη δεν ενώνει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΙΜΑΝΙ, ούτε μια ΒΙ.ΠΕ., ουτε μιση βιομηχανια....ο λόγος μάλλον ειναι επειδη μας κανει μάγια η Μερκελ η κακιά μαγισσα και μας μπζεκαζουν η κακη, μασονι κε η σιονυσταις που μας ζιλεβουν....

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 14 Σεπτέμβριος 2017 στις 9:10
Η πραγματικότητα είναι ότι Η Πάτρα σαν 3ή πόλη αξίζει πραγματικά περισσότερα !!!
Μια γραμμή Τραμ έπρεπε να ήταν έτοιμη εδώ κ δεκαετία ....η σύνδεση Πάτρα -Αθήνα σιδηροδρομική κ οδική έπρεπε να ήταν προτεραιότητα καθώς η πύλη της χώρας είναι Δυτικά και όχι από τον Βορρά.
Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 14 Σεπτέμβριος 2017 στις 19:52

αν το τραμ, ειναι οπως ο κωλοσουρτης της Αθηνας, άστο καλυτερα! Το τραμ εχει νόημα, αν ειναι άνετο και ΓΡΗΓΟΡΟ.....η Πάτρα εχει το μεγάλο πλεονέκτημα η υπάρχουσα σιδ/κη υποδομή να διατρέχει την πόλη απο βορρρά προς νότο. Θελουμε εναν γρηγορο προαστιακό όπως αυτός που ηδη υπάρχει με δρομολόγια ανά 20' ή ανα 15' που θα διατρέχει όλον τον αστικό ιστό από Ψαθόπυργο μεχρι Καμίνια. Πάνω στην γραμμη αυτη να "κουμπωσουν" τα λεωφορεια του αστικου  ΚΤΕΛ για γρηγορη και φθηνη μετακινηση. Αυτό που θα επρεπε να κατασκευαστεί ειναι μια μικρή σχετικά γραμμη μήκους 2,5 χλμ (και μαλιστα σε δημοσια εκταση, δεν χρειαζεται καν απαλλοτρίωση) ώστε να συνδεθει το πανεπιστήμιο και το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο και να μην χρειαζεται η μετεπιβιβαση για τους χιλιαδες φοιτητες και ασθενεις. προσωπικα πιστευω οτι το τραμ για την πόλη μας δεν ενδεικνυται, διότι δεν μπορει να εχει δικό του διάδρομο (και θα ειναι πιο αργό απο αυτό της Αθηνας). Καλύτερα τα εκατομμυρια αυτά να διατεθουν για ηλεκτρικά λεωφορεία

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 14 Σεπτέμβριος 2017 στις 19:57

Δυστυχως η νεα σιδ/κη γραμμη προς, αν και εφόσον ποτέ ολοκληρωθεί, εχω μεγάλες αμφιβολίες, δεν θα ειναι ανταγωνστικη, διότι δεν επιτρεπει μεγάλες ταχύτητες, διότι περνά μακρυά από τα τοπικά αστικά κέντρα, διότι δεν εξυπηρετεί κανενα λιμάνι και καμια ΒΙ.ΠΕ. Άρα δεν προκειται να εχει ποτέ εμπορική κίνηση, ενώ και η επιβατικη κίνηση όπως εχουν τα πράγματα θα ειναι περιορισμένη.....βλέπεις οι "φωστηρες" μηχανικοι των υπουργειων σχεδιασαν μια γραμμη στα τέλη του 20ου αιώνα με ταχύτητες max 160/140/120 σε πολυ μεγάλο  μηκος. Χρειαζόντουσαν ταχύτητες τουλάχιστον 200/250 χαω για να ειναι ανταγωνιστικη η γραμμη και να κανει το "μπαμ".....

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 16 Σεπτέμβριος 2017 στις 16:26
Δεν κατάλαβες τι εννοώ οι παλιές σιδηροδρομικές γραμμές πρέπει να μετατραπούν σε ελαφρύ μετρο το μέγεθος της Πάτρας δεν θέλει στάσεις ανα 1 km αλλά πολλές και συχνές .
Πολλές επαρχιακές πόλεις στην Ευρώπη έχουν κάνει το ίδιο το Birmingham της Αγγλίας είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα τι μπορεί να κάνει η Πάτρα με το δικτύου της που έχει ένα μεγάλο ατού....αναπτύσσεται κατα μήκος μαζί με την ίδια τη πόλη .
Σχόλιο από τον/την george στις 16 Σεπτέμβριος 2017 στις 16:54

Το παρακάτω άρθρο είναι του Δεκεμβρίου του 2016

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα «Tempo 24» :

http://tempo24.news/eidisi/102846/proastiakos-zontaneyoyn-oi-palioi...

 

 

Προαστιακός: "Ζωντανεύουν" οι παλιοί σταθμοί της γραμμής Πάτρα - Κάτω Αχαΐα! Οι φυτρωμένες σκεπές, τα σαπισμένα παράθυρα και οι ... νέες στάσεις! ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ενα ομορφο οδοιπορικο με αφορμη τιΣ εργασιεΣ για την επεκταση του τρενου

"Ανάσα" σε ένα εγκαταλελειμμένο σκηνικό προσδίδουν οι εργασίες για την επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου από την Πάτρα προς την Κάτω Αχαΐα.

Οι παλιοί σταθμοί, με τις φυτρωμένες σκεπές, τα σαπισμένα παράθυρα, τα σπασμένα τζάμια, δίνουν τη θέση τους στις νέες σύγχρονες στάσεις!

Τα έργα συνεχίζονται πυρετωδώς και τα συνεργεία εργάζονται αδιάλειπτα. Μαζί με τους παλιούς σταθμούς, ανάσα θα πάρουν και οι περιοχές στις οποίες θα κάνει στάση ο Προαστιακός. 

Οι φωτογραφίες είναι από τις υπό κατασκευή στάσεις της επέκτασης πλην Βραχνεΐκων που έγιναν πρόσφατα: Κ.Αχαΐα, Αλισσός, Καμίνια, Τσουκαλέικα, Τσαούση, Εύα, Ιτιές και Ανθείας:

 

Τι περιλαμβάνει το έργο της επέκτασης του Προαστιακού στην Κάτω Αχαΐα

Το έργο (υποέργα 1 και 2) συνολικού κόστους 5.360.402,58 ευρώ έχει ενταχθεί για χρηματοδότηση στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσα από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (ΠΕΠ) Δυτικής Ελλάδας και Φορέας Υλοποίησής του είναι ο ΟΣΕ ΑΕ.

Το συνολικό φυσικό αντικείμενο του έργου (υποέργα 1 και 2) αφορά στην αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής και των αποβάθρων, στην υφιστάμενη μετρική σιδηροδρομική γραμμή του Προαστιακού, στο τμήμα από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αγίου Ανδρέα έως τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Κάτω Αχαΐας, συνολικού μήκους γραμμών 20,8 χλμ.

Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή και διαμόρφωση των στάσεων: Κεντρικός Σταθμός Άγιος Ανδρέας, Ανθείας, Άγιος Γεώργιος (Ιτιές), Παραλία Πατρών 25ης Μαρτίου, Τσαούση –Μιντιλόγλι, Βραχνέικα, Τσουκαλέικα, Αλισσός και Κάτω Αχαΐα. Σε κάθε στάση προβλέπεται η διαμόρφωση αποβάθρας συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής κεκλιμένων διαδρόμων πρόσβασης (ράμπες) των ατόμων με ειδικές ανάγκες και κινητικά προβλήματα, της τοποθέτησης στεγάστρων και εξοπλισμού (καθιστικούς πάγκους, κάδους απορριμμάτων, μπάρες στάθμευσης και ασφάλισης ποδηλάτων), και τον ηλεκτροφωτισμό.

Η υφιστάμενη σιδηροδρομική υποδομή πρόκειται να αναβαθμιστεί για τις ανάγκες της κυκλοφορίας και η ταχύτητα μελέτης για το τμήμα Αγ. Ανδρέας – Κ.Αχαΐα είναι 90km/h.

Προβλέπεται επίσης η ανακατασκευή ορισμένων ισόπεδων διαβάσεων με νέου τύπου από καουτσούκ (τύπου strail) ή οπλισμένο σκυρόδεμα με αντιολισθητική επιφάνεια

Μέρος του έργου αποτελεί και η ενίσχυση της λειτουργίας των τεχνικών της γραμμής και κυρίως η ενίσχυση των βάθρων της Γέφυρας Πείρου.

Τέλος, στο πλαίσιο του έργου θα γίνει προμήθεια και εγκατάσταση νέων Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (ΑΣΙΔ) καθώς και αποκατάσταση της λειτουργίας υφιστάμενων ΑΣΙΔ στο μήκος του υπό αναβάθμιση τμήματος. Συνολικά θα γίνει εγκατάσταση ή επισκευή σε 32 συνολικά ΑΣΙΔ.

(φωτογραφίες από τη σελίδα "Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας")

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα «Tempo 24» :

http://tempo24.news/eidisi/102846/proastiakos-zontaneyoyn-oi-palioi...

                   

 

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 16 Σεπτέμβριος 2017 στις 19:42

αυτοι που γραφουν αυτα τα αρθρα παπαγαλίζουν ανακοινωσεις του ΟΣΕ...σας πληροφορώ λοιπόν, εγω που ΚΑΤΟΙΚΩ ΕΔΩ, ότι η εργολαβία εχει σταματήσει, ναι επεσαν τα μπετά, αλλα η γραμμη δεν εχει ανακαινιστεί, δεν εχουν αντικατασταθει στρωτήρες, δεν εχει γίνει η σκύρωση, δεν εχουν επιδιορθωθει διάφορες στρεβλώσεις της γραμμης στα 6 χρόνια που ειναι σε αχρησία, δεν εχουν εγκατασταθει τα ηχοφωτεινα σηματα στις ισοπεδες διαβάσεις που κανιβάλισαν ανενόχλητοι οι ρομά. Χωρίς ηχοφωτεινά σηματα το τραινο πρεπει να κινειται με 20 χαω συνεχως. Επίσης δεν έχουν αλλαχθεί τα εφέδρανα της Γέφυρας Πείρου, πραγμα που καθιστα επικινδυνη την διέλευση των ρέιλ-μπας (εχουν λιγότερους άξονες και μεγαλύτερο αξονικό βάρος).

Αλλά ακόμα και άν όλα ειχαν γίνει, δεν υπάρχει διαθέσιμο τροχαίο υλικό για να διεξαχθουν δρομολόγια ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΟΛΟΙ, πριν ακομα προκυρηξουν το εργο. Αλλά τα εργα στην Ελλάδα γινονται για να εχουν δουλεια οι μηχανικοί, οι μελετητές και οι τεχνικές  εταιρίες. Δεν γινεται ολοκληρωμενη μελέτη που να περιλαμβάνει και την ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ μετά την κατασκευή. Έτσι μας μενουν αμανάτι τα διαφορά φαραωνικά και μη εργα, που ειναι άχρηστα, ενώ δεν υπάρχουν χρήματα για χρήσιμα έργα. Αυτή ειναι η Ελλαδάρα του 2017. Αλλά κατά τα άλλα σας φταίει ο...Νεοφιλελευθεριζμός, η Μέρκελ, ο Σόιμπλε, η τρόικα , οι νεφιλίμ κλπ, κλπ, κλπ

Οσο για την αξιοπιστια του ηλεκτρονικου τυπου στην ψωροκόσταινα......αξιοπουστία!!!!!

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης