Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΕΝΩΝ, ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ» του/της george
"Αν γινόταν ποτέ…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ – ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017 ΑΠΟ ΤΙΣ 08:00 Π.Μ. ΕΩΣ ΤΙΣ 12:00 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΛΟΓΩ ΕΡΓΩΝ του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΄΄ΔΕΛΤΑ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΑΕ΄΄ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΟΣΕ ΚΑΙ ΕΡΓΟΣΕ» . του/της george
"ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙ&Kap…"
Πριν από 10 ώρες
Καταχωρίσεις ιστολογίου από το χρήστη george
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΚΑ...τά κι απόΣΚΑτα... του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Ματαιώθηκε ή όχι…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 11 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΧΝΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΣΕ του/της george
"Εταιρικό προφίλ της…"
Πριν από 13 ώρες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Πηγή του άρθρου αποτελεί η αξιόπιστη και αγαπημένη ιστοσελίδα “athenstransport’:

http://www.athenstransport.com/2017/09/athina-sidirodromika/

Τα νέα σιδηροδρομικά έργα της Αθήνας
6 Σεπτεμβρίου 2017

Δύο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα στο κέντρο της Αθήνας ετοιμάζεται να δημοπρατήσει η ΕΡΓΟΣΕ μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα. Με την εκτέλεση των έργων αυτών θα ολοκληρωθεί η αναβάθμιση των γραμμών από το ΣΚΑ ως το σταθμό Λαρίσης καθώς και η επόμενη φάση των εργασιών στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Αθήνας.

Το μεγαλύτερο από τα δύο έργα, προϋπολογισμού 135 εκατομμυρίων ευρώ, αφορά την υπογειοποίηση της γραμμής από την περιοχή Τρεις Γέφυρες ως το σταθμό Λαρίσης. Συγκεκριμένα, θα κατασκευαστεί τετραπλός σιδηροδρομικός διάδρομος (2 γραμμές για τον Προαστιακό και 2 για τα υπόλοιπα δρομολόγια) σε μήκος 2,36 χλμ εκ των οποίων τα 1.330μ θα είναι πλήρως υπογειοποιημένα.

Στο υπογειοποιημένο τμήμα της γραμμής θα αποκατασταθούν οι κάθετες οδοί, ενώ θα καταργηθούν και οι ισόπεδες διαβάσεις για αυτοκίνητα και πεζούς αυξάνοντας έτσι την ασφάλεια για τους κατοίκους των Σεπολίων που καθημερινά βάζουν τη ζωή τους σε κίνδυνο διασχίζοντας τις σιδηροδρομικές γραμμές από αφύλακτα σημεία.

Το δεύτερο έργο αφορά τη δεύτερη φάση των εργασιών για την αναβάθμιση του σταθμού Λαρίσης. Στα πλαίσια της εργολαβίας αυτής θα κατασκευαστούν οι νέες αποβάθρες 1, 2 και 3 του σταθμού (μέχρι τότε θα χρησιμοποιούνται οι αποβάθρες 4, 5 και 6 που κατασκευάστηκαν στην πρώτη φάση των έργων), μαζί με τις νέες ηλεκτροδοτούμενες γραμμές 1 έως 6.

Άλλο σημαντικό κομμάτι της εργολαβίας θα είναι η ολοκλήρωση της υπόγειας σύνδεσης του σταθμού Λαρίσης με τον ομώνυμο σταθμό του Μετρό με κυλιόμενες κλίμακες και ανελκυστήρες. Μέσω της διάβασης, την κατασκευή της οποίας αναμένουμε εδώ και 17 χρόνια, η ταλαιπωρία των επιβατών του Μετρό που αναγκάζονται να κουβαλούν τις αποσκευές πάνω στις σκάλες που βρίσκονται έξω από το σταθμό Λαρίσης θα λάβει επιτέλους τέλος.

Άλλα έργα που θα περιλαμβάνει η συγκεκριμένη εργολαβία θα είναι τα εξής:

Η καθαίρεση της παλαιάς υπόγειας πεζοδιάβασης και η ολοκλήρωση της κατασκευής (επέκταση) της νέας μικρής Κάτω Διάβασης Πεζών.
Η κατασκευή τριών μεταλλικών Άνω Πεζοδιαβάσεων εντός των ορίων του Σ.Σ. Αθηνών.
Η ολοκλήρωση του ανισόπεδου Κόμβου της οδού Πέλοπος στην είσοδο του Σ.Σ. Αθηνών
Η ολοκλήρωση της κατασκευής της Κάτω Διάβασης Οχημάτων και Πεζών της οδού Δομοκού στην έξοδο του Σ.Σ. Αθηνών.
Η κατασκευή των υπολειπόμενων ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων του Σ.Σ. Αθηνών. (ηλεκτροφωτισμός, ανελκυστήρες, αντλιοστάσια).
Η αναμόρφωση του κυκλοφοριακού ιστού της ευρύτερης περιοχής με την κατασκευή έργων οδοποιίας, υδραυλικών έργων, αποκατάσταση εγκαταστάσεων και κτιρίων, έργων πρασίνου και περίφραξης του Σ.Σ. Αθηνών, τα οποία είναι απολύτως απαραίτητα για την εξασφάλιση της λειτουργικότητας του υφιστάμενου σιδηροδρομικού διαδρόμου.

Το εκτιμώμενο κόστος του έργου φτάνει τα 48 εκατ. ευρώ.

Στον πάγο οι επεκτάσεις του Προαστιακού

Ουδέν νεώτερο εν τω μεταξύ από τις επεκτάσεις του Προαστιακού προς το Λαύριο και τη Ραφήνα. Αν και όλοι αναγνωρίζουν πως πρόκειται για απαραίτητα έργα η έλλειψη χρηματοδότησης έχει βάλει τα έργα στον πάγο όπως παραδέχτηκε πρόσφατα και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σπίρτζης. Την ίδια στιγμή το βάρος φαίνεται να πέφτει στην βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα στη «σιδηροδρομική Εγνατία» ένα έργο που όπως φαίνεται θα μας απασχολήσει μετά την ολοκλήρωση του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη μέσα στο 2018.

Όσον αφορά τα έργα του Προαστιακού της Αθήνας που βρίσκονται σε εξέλιξη, ως το τέλος του χρόνου αναμένεται η ολοκλήρωση των εργασιών ηλεκτροκίνησης από το σταθμό Λαρίσης ως τον Πειραιά, που θα έχει ως αποτέλεσμα την επέκταση των δρομολογίων Αθήνα – Αεροδρόμιο και Αθήνα – Κιάτο ως το λιμάνι. Ως το τέλος του χρόνου, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και τον υπουργό Υποδομών, αναμένεται να ολοκληρωθούν και οι εργασίες στην περιοχή του ΣΚΑ, κάτι που θα επιτρέψει την επέκταση των δρομολογίων ΣΚΑ – Αεροδρόμιο ως το σταθμό των Άνω Λιοσίων.

Πηγή του άρθρου αποτελεί η αξιόπιστη και αγαπημένη ιστοσελίδα “athenstransport’:

http://www.athenstransport.com/2017/09/athina-sidirodromika/

Προβολές: 157

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 12 Σεπτέμβριος 2017 στις 21:37

άραγε πώς μπορει να "καθαιρεθεί" κάτι που ειναι ήδη υπόγειο;   

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 12 Σεπτέμβριος 2017 στις 21:37

ο επιβάτης προαστιακού στη χώρα του ΘΑ....

Σχόλιο από τον/την george στις 12 Σεπτέμβριος 2017 στις 21:55

 ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ «ΛΑΡΙΣΗΣ» ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ «ΤΡΕΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ»

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα του Βουλευτή Θεόδωρου Φορτσάκη:

https://www.thfortsakis.gr/index.php/component/content/article/95-t...

       12 Σεπτεμβρίου 2017

Ερώτηση: Αναγκαία η άμεση υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών από το σταθμό Λαρίσης μέχρι τις Τρεις Γέφυρες στην Αθήνα

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΦΟΡΤΣΑΚΗΣ
Βουλευτής Επικρατείας - ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Ερώτηση προς
τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
Χρήστο Σπίρτζη

Θέμα: Αναγκαία η άμεση υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών από το σταθμό Λαρίσης μέχρι τις Τρεις Γέφυρες στην Αθήνα

Αθήνα, 12 Σεπτεμβρίου 2017

H υπογειοποίηση σιδηροδρομικών γραμμών του ΟΣΕ από το σταθμό Λαρίσης μέχρι τις Τρεις Γέφυρες είναι πλέον επιβεβλημένη, για την ασφάλεια των κατοίκων και τη λειτουργικότητα της περιοχής. Αυτό μαρτυρούν τα συνεχή θανατηφόρα δυστυχήματα που λαμβάνουν χώρα στις αφύλακτες διαβάσεις, από τις οποίες διέρχονται καθημερινά δεκάδες συμπολίτες μας, μεταξύ των οποίων και μαθητές των γύρω σχολείων, αλλά και η κυκλοφοριακή συμφόρηση που προκαλείται συνεχώς από τη συχνότητα των δρομολογίων των τρένων. Με τις υπάρχουσες υπέργειες γραμμές, άλλωστε, παρατηρείται το πρωτόγνωρο φαινόμενο να χωρίζεται η πόλη της Αθήνας σε δύο τμήματα, φαινόμενο που επιβάλλεται να εκλείψει. Η υπογειοποίηση των γραμμών, επιπλέον, θα επιτρέψει την εκμετάλλευση του υπέργειου χώρου που καταλαμβάνουν αυτή τη στιγμή οι γραμμές επ’ ωφελεία των κατοίκων ως χώρου πρασίνου, αθλοπαιδιών, αναψυχής κ.λ.π..

Οι κάτοικοι της περιοχής έχουν ζητήσει επανειλημμένως με σχετικά αιτήματα και κινητοποιήσεις τους την άμεση πλήρη υπογειοποίηση των γραμμών του ΟΣΕ. Έχουν περάσει πάνω από δέκα χρόνια από την απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας με αριθμό 3520/2006, που δικαίωσε την προσφυγή κατοίκων της περιοχής για την ακύρωση της ΚΥΑ των Υπουργών Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, Πολιτισμού, Γεωργίας, Μεταφορών και Επικοινωνιών που προέβλεπε υπέργειο έργο για την κατασκευή του προαστιακού σιδηροδρόμου από τον Σταθμό Πελοποννήσου μέχρι τις Τρεις Γέφυρες. Σύμφωνα, μάλιστα, με την απόφαση, η υπογειοποίηση του τρένου επιβάλλεται, αφού το οικιστικό, φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον, από το οποίο εξαρτάται η ποιότητα ζωής και η υγεία των κατοίκων των πόλεων και των οικισμών προστατεύεται από το Σύνταγμα (άρθρο 24 παρ. 1 και 2 Συντάγματος), αλλά και από διεθνείς Συνθήκες. Η Ολομέλεια του Ανωτάτου Διοικητικού Δικαστηρίου χαρακτήρισε ως βέλτιστη λύση την υπογειοποίηση και απέρριψε τις άλλες προταθείσες εναλλακτικές λύσεις. Ωστόσο, η απόφαση δεν εφαρμόστηκε ποτέ.

Είναι επείγον να εφαρμοστεί η επίμαχη απόφαση και να υπογειοποιηθούν οι γραμμές του ΟΣΕ, έστω από το Σταθμό Λαρίσης μέχρι τις Τρεις Γέφυρες, αν δεν είναι δυνατή η βέλτιστη λύση της υπογειοποίησής τους από τον Πειραιά. Διαφορετικά, οι κάτοικοι της περιοχής θα εξακολουθήσουν να βρίσκονται σε κίνδυνο και να ζουν με δύσκολους όρους διαβίωσης.

Ο κύριος Υπουργός παρακαλείται να απαντήσει στο ακόλουθο ερώτημα:

- Πότε θα εφαρμόσει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την υπ’ αριθμό 3520/2006 απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας και πότε θα προβεί στην υλοποίηση της υπογειοποίησης των σιδηροδρομικών γραμμών του ΟΣΕ από το Σταθμό Λαρίσης μέχρι τις Τρεις Γέφυρες;

Ο ερωτών Βουλευτής

Θεόδωρος Π. Φορτσάκης
Βουλευτής Επικρατείας ΝΔ

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα του Βουλευτή Θεόδωρου Φορτσάκη:

 

https://www.thfortsakis.gr/index.php/component/content/article/95-t...

                                                                                            

                                                                                    

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 16 Σεπτέμβριος 2017 στις 1:20

"να 'ρθεις σαν ανοιξη να διωξεις τα χιόνια, να τραγουδουν στα δεντρα πάλι τ'αηδόνια" κυριε Φορτσάκη μου.....γαλάζιες φαιδρότητες πανεπιστημιακές...

Σχόλιο από τον/την Athinean στις 16 Σεπτέμβριος 2017 στις 1:41
1) Γιατί δεν έγινε η υπογειοποίηση επί ΝΔ, εφόσον είναι αναγκαία;
2) Ο κόσμος πρέπει προτού μάθει να ψηφίζει, να μάθει να περπατάει... Να ελέγχει προτού περάσει μια ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση...
Μόνο τα μικρά παιδάκια μπορεί κανείς να πει ότι έχουν άγνοια κινδύνου. Κάποιους από τους μεγαλύτερους, ακόμα και με υπόγειες γραμμές, πάλι θα τους πατάει το τραίνο...

Δυστυχώς.

Η κοινωνία πάσχει από έλλειψη παιδείας.

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης