Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΕΝΩΝ, ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ» του/της george
"Αν γινόταν ποτέ…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ – ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017 ΑΠΟ ΤΙΣ 08:00 Π.Μ. ΕΩΣ ΤΙΣ 12:00 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΛΟΓΩ ΕΡΓΩΝ του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΄΄ΔΕΛΤΑ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΑΕ΄΄ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΟΣΕ ΚΑΙ ΕΡΓΟΣΕ» . του/της george
"ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙ&Kap…"
Πριν από 10 ώρες
Καταχωρίσεις ιστολογίου από το χρήστη george
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΚΑ...τά κι απόΣΚΑτα... του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Ματαιώθηκε ή όχι…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΧΝΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΣΕ του/της george
"Εταιρικό προφίλ της…"
Πριν από 13 ώρες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Δεν θα πραγματοποιηθούν για την Κυριακή 10/09/2017 τα δρομολόγια των λεωφορείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη διαδρομή Άνω Λιόσια – Νερατζιώτισσα και αντίστροφα.

Προβολές: 217

Σχόλιο από τον/την papvag στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 14:45

Τα δρομολόγιο του λεωφορείου απο Νερατζιώτισσα προς Α. Λιόσια είναι δώρο-άδωρο γιατί ο επιβάτης με προορισμό τα Α. Λιόσια το χάνει και πρέπει να περιμένει 55 λεπτά για το επόμενο. Άσε που αν συνεχίσει κάνει μετεπιβίβαση Κ. Αχαρναί και φτάνει Α. Λιόσια. 

Θα μπορούσε (αν είχαν λίγο μυαλό) να εξυπηρετεί τους επιβάτες του προηγούμενου δρομολογίου που φτάνει και 23 και τερματίζει στο ΣΚΑ. Άσε που θα μπορούσε να συνδέει τα Α. Λιόσια με το ΣΚΑ και οχι με τη Νερατζιώτισσα αφού το κομμάτι που έχει αποκοπεί απο το δίκτυο είναι ΣΚΑ-Α.ΛΙΟΣΙΑ.

Αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω!!!.

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 15:50

εννοειται οτι το λεωφορειο αυτο ειναι κοροϊδία. Για αυτό όλοι οι χρήστες του προαστιακου στην Αθηνα πρεπει να αγωνιστειτε να ξαναμπει τρένο στο αστικό τμήμα ανά 15΄ ή το πολύ ανά 20΄.

Το κόψιμο του τραίνο στο αστικό τμημα, που ουσιαστικα, ακυρωσε τον προαστιακό στην αττική οδο και τη συνδεση των δυο γραμμων του μετρό εγινε μεσα στο κατακαλόκαιρο, και περασε τελείως "ντουκου" απο τα γνωστά παπαγαλλάκια εδω μεσα. Οι λιοσιώτες αγωνίζονται και εχουν ομάδα στο facebook.

Σχόλιο από τον/την Athinean στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 16:34
Το λεωφορείο είναι άσκοπο για πολλούς λόγους. Αν όντως γίνονται έργα, που το βρίσκω λογικό γιατί η γραμμή στο ΣΚΑ είχε τα χάλια της, θα έπρεπε να γίνει ένα τοπικό Αθήνα-Λιόσια και ένα επιπλέον Αεροδρόμιο-Αθηνα, τα οποία πάλι θα συναντιώνται Κάτω Αχαρνές. Αλλά δεν γίνεται για πολλούς λόγους, όπως πολύ απλά ότι δεν υπάρχουν μηχανοδηγοί...
Η ουσία είναι να γίνουν γρήγορα τα έργα και όντως να επανέλθει όπως πρέπει, αφού από ότι φαίνεται η "προσωρινή" γραμμή "Λιοσια - Αεροδρόμιο" έχει παγιωθεί
Σχόλιο από τον/την papvag στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 18:45
αφού από ότι φαίνεται η "προσωρινή" γραμμή "Λιοσια - Αεροδρόμιο" έχει παγιωθεί

Σχόλιο :  Οι σχεδιασμοί είναι για να αλλάζουν. Το τμήμα  Κορωπί - Μεταμόρφωση έχει τον περισσότερο κόσμο. Για αυτό δεν δικαιολογείται η περικοπή ενός δρομολογίου αφού αυτό δεν ενοχλεί τα έργα. 

Όσο για το σχεδιασμό, δεν επιτρέπεται ο σχεδιασμός ενος σύγχρονου(;)  έργου με δύο τμήματα μονής γραμμής(!!!) ένα μεταξύ ΣΚΑ-ΛΙΟΣΙΑ και ένα μεταξύ ΛΙΟΣΙΑ-ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ.

Σχόλιο από τον/την Athinean στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 18:47
Μα δε διαφωνώ. Μην αγριεύεις. Αλλά να είναι σωστός σχεδιασμός, με καλή υποδομή. Όχι "τσόντα"... Γιατί ως "τσόντα" δεν πληρεί τις προδιαγραφές χωρητικότητας, ταχύτητας και ασφάλειας
Σχόλιο από τον/την Athinean στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 18:50
Και όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι πολύ πιθανό να έχουμε περιστατικά όπως τον εκτροχιασμό στην είσοδο της μονής γραμμής του ΣΚΑ, πριν λίγα χρόνια, που λίγο έλειψε το τραίνο να πέσει μέσα στην Αττική Οδό.
Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 19:05

απο ατυχηματα ο "συγχρονος" και "μοδερνος" και ακριβοπληρωμενος προαστιακος Αθηνας δεν πάσχει....πριν κανα χρόνο το τραινο στο αεροδρομιο εφτασε στο πάρκινγκ. Ποτέ δεν μαθαμε τί συνεβη.... Ενω στην Πάτρα σε παλια γραμμη, μετρικη, με ισόπεδες διαβάσεις και ξεφραγη απο παντού, δεν εχει συμβει το παραμικρό εδώ και 7 χρόνια και δεκάδες χιλιάδες δρομολόγια. Καποιοι -ΠΟΛΛΟΙ- στην Αθηνα δεν κανουν τη δουλεια τους και ειναι ΜΠΑΧΑΛΟ. Δεν λεω μπουρδελο, διότι τα μπουρδελα εχουν τάξη και βγαζουν και κέρδος.

Σχόλιο από τον/την Athinean στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 19:16

Υπάρχει και το μεγάλο πρόβλημα της τηλεδιοίκησης. Του συστήματος δηλαδή που ελέγχει τη θέση των συρμών, την ταχύτητά τους, τη θέση των αλλαγών τροχιάς και τη σηματοδότηση. 

Χωρίς αυτή, ένας συρμός μπορεί να ξεκινήσει από τον Πειραιά και να φτάσει Χαλκίδα χωρίς να πάρει μυρωδιά κανείς.

Στο μεγαλύτερο μέρος της γραμμής, η συρμοί κυκλοφορούν με "ραβασάκια". Δηλαδή λαμβάνουν εγγράφως άδεια για να ξεκινήσουν, ενώ στην πραγματικότητα πάνε στα τυφλά. 

Επίσης σε μεγάλο μέρος, οι σηματοδότες είναι μόνιμα κόκκινοι.

Και είναι αυτονόητο, πως μέσα σε όλα αυτά θα γίνει και ανθρώπινο λάθος. Ξέρεις πολύ καλά, προερχόμενος από τον ασφαλιστικό χώρο, πως ο ανθρώπινος παράγοντας είναι πολύ ευάλωτος σε λάθη. Και για αυτό δημιουργούνται συστήματα και υποσυστήματα για να μειώσουν την πιθανότητα λάθους ή έστω να περιορίσουν τις συνέπειες.

Όταν αυτά όχι απλώς δε λειτουργούν, αλλά γίνονται και βραχνάς, τότε καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει...

Και οπωσδήποτε θα υπάρχουν και κάποιοι οι οποίοι δεν διαπράττουν μόνο σφάλματα, αλλά και παρατυπίες... 

Κι έτσι γίνεται όπως ακριβώς το λες... Μπάχαλο.

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 19:24

εφόσον το κρατος και οι αριστεροι λατρευετε τους ρομά....εφόσον εδω και 180 χρονια λατρευουμε αυτη τη φαρα που δεν προκειται να γινουν ανθρωποι ουτε σε 1800 χρόνια, γιατί δεν θελουν, αντί το κράτος να κόψει κώλους και οποιον ρομά πιάνει να τον βαζει να πλενεται καθε μερα και να κανει καταναγκαστικα εργα (μισουν το σαπουνι πιο πολύ απο τον κασμά). Αν το κανει θα βγουν ολα τα συριζοσκυλα τα κομμουνια και θα μιλατε για ...'ανθρωπινα δικαιώματα" και θα βαζετε την αντιφα που εχει γεμισει ολους τους τοιχος με συνθηματα του τυπου "κατω τα κουλά σας απο τους ρομά". Αυτά ειναι τα κατορθώματά σας.

Σχόλιο από τον/την Athinean στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 19:30

Εφόσον επιμένεις να με λες αριστερό

Εφόσον επιμένεις να λες ότι λατρεύω τους Ρομά

Εφόσον είσαι μαλάκας από κούνια

Πήγαινε γαμήσου, και φέρε μας την είσπραξη

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης