Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΕΝΩΝ, ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ» του/της george
"θριασιο-Θηβα...θα…"
Πριν από 45 λεπτά
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΕΝΩΝ, ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ» του/της george
"νικολακης…"
Πριν από 46 λεπτά
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ #8

ΚΟΒΕΤΑΙ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Α. ΛΙΟΣΙΑ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ ΤΟ Σ/Κ.τωρα που η τραινοσε εγινε ιταλικο δημόσιο, οι…Δείτε περισσότερα
Πριν από 55 λεπτά
Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΕΝΩΝ, ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ» του/της george
"Αν γινόταν ποτέ…"
Πριν από 7 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ – ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017 ΑΠΟ ΤΙΣ 08:00 Π.Μ. ΕΩΣ ΤΙΣ 12:00 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΛΟΓΩ ΕΡΓΩΝ του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 11 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 11 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΄΄ΔΕΛΤΑ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΑΕ΄΄ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΟΣΕ ΚΑΙ ΕΡΓΟΣΕ» . του/της george
"ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙ&Kap…"
Πριν από 12 ώρες
Καταχωρίσεις ιστολογίου από το χρήστη george
Πριν από 12 ώρες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...
Τα περίεργα ποτέ δε σταματούν στο Δήμο Αχαρνών. Ένα από αυτά είναι το εύλογο ερώτημα γιατί οι επιβάτες από το Σταθμό Αχαρνών, το ΣΚΑ και τη Δεκέλεια πληρώνουν όλοι διαφορετικό εισιτήριο.
Στις αρχές του 2011 όταν επιτύχαμε τη λειτουργία του Σταθμού του Προαστιακού παράλληλα είχαμε ζητήσει να σταματήσει ο παραλογισμός των διαφορετικών εισιτηρίων στους σταθμούς της πόλης.
Στον τότε πρόεδρο της Τραινοσε του φάνηκε λογικό το αίτημα.
Για ένα μήνα περίπου εφαρμόστηκε πολιτική ενιαίου αστικού εισιτηρίου. Στη συνέχεια επανήλθαν στα παλιά γιατί λογιστικά δεν μπορούσε να τα βρει η Τραινοσε ο Προαστιακός και ο ΟΣΕ.
Τώρα, τι τον αφορά τον πολίτη ένα λογιστικό πρόβλημα είναι ζήτημα καθαρά ελληνοφρένειας.
Το επίσης παράξενο είναι ότι αν μετρήσουμε αποστάσεις είναι πολλές οι περιοχές και οι Δήμοι της Αττικής που ενώ είναι πιο μακριά από το Δήμο Αχαρνών σε σχέση με την Αθήνα, ωστόσο είναι στη ζώνη ενιαίου αστικού εισιτηρίου. Και όλα αυτά για λογιστικούς λόγους!
Παρακάτω παρατίθεται η εισήγησή μου προς το Δημοτικό Συμβούλιο η οποία ψηφίστηκε ομόφωνα και θα προωθηθεί άμεσα προς τις εταιρίες του ΟΣΕ.


Θέμα: Θέσπιση ενιαίου εισιτηρίου αστικής ζώνης για τους σιδηροδρομικούς σταθμούς εντός του Δήμου Αχαρνών
Ο Δήμος Αχαρνών, είναι μια περιοχή ανέκαθεν συνδεδεμένη με θετικό ή αρνητικό τρόπο με τη σιδηροδρομική υποδομή και τις υπηρεσίες της.
Εντός των ορίων του Δήμου λειτουργούν τρείς σιδηροδρομικοί σταθμοί με προοπτική να γίνουν άμεσα τέσσερις.
Ήδη από την έναρξη της τρέχουσας δημαρχιακής θητείας είχαν γίνει συνεχείς συναντήσεις με τις διοικήσεις των εταιρειών του ΟΣΕ για την εύρυθμη λειτουργία των σιδηροδρόμων και τη σχέση τους με την πόλη.
Στα θέματα που είχαν τεθεί ήταν η ενιαία χρέωση των επιβατών που χρησιμοποιούν το τρένο για όλους τους σταθμούς εντός των ορίων του Δήμου Αχαρνών.
Η καταρχήν θετική πρόθεση της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε μεταφραστεί το 2011 σε υλοποίηση αυτής, με τη θέσπιση ενιαίου εισιτηρίου. Όμως αυτή η εφαρμογή διήρκεσε λιγότερο από ένα μήνα .
Σήμερα υπάρχουν τρεις διαφορετικές χρεώσεις, μια για κάθε σταθμό.
Εξυπακούεται ότι αυτή η πολιτική εκ μέρους των σιδηροδρομικών εταιρείών ασχέτως αν αυτές είναι η Τραινοσε ή ο Προαστιακός δεν μπορεί να έχει αντίκτυπο σε δημότες της ίδιας πόλης.
Οι διαμαρτυρίες των δημοτών μας όπως αυτές έχουν εγγράφως κατατεθεί είναι εύλογες και απόλυτα βάσιμες.
Ως Δήμος ζητούμε την άμεση ένταξη του συνόλου των σιδηροδρομικών σταθμών εντός του Δήμου Αχαρνών στην ενιαία αστική ζώνη εισιτηρίων. Τονίζουμε ότι η αστική ζώνη περιλαμβάνει τις περιοχές από Μαγούλα έως Κορωπί και όχι το Δήμο Αχαρνών, ο οποίος απέχει πολύ λιγότερο από την πρωτεύουσα.
Οι λογιστικές τακτοποιήσεις των εταιρειών του ΟΣΕ δεν αφορούν τους κατοίκους της πόλης μας και για το λόγο αυτό ζητούμε τη κατά το συντομότερο δυνατόν τακτοποίηση του ζητήματος της ενιαίας χρέωσης για όλους του σταθμούς εντός του Δήμου Αχαρνών με τιμή αστικής ζώνης.

Υ.γ: Για τους χρήστες ναρκωτικών σύμφωνα με τον ΟΣΕ ισχύει η «Ζώνη Ενιαίου Τσάμπα Εισιτηρίου»

Προβολές: 865

Σχόλιο από τον/την StavriS στις 4 Σεπτέμβριος 2013 στις 10:50

Μηχανοδηγέ υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα για τις μεταρρυθμίσεις που γράφεις;

Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 4 Σεπτέμβριος 2013 στις 17:02

Από καιρό το λέγαμε ότι η κοινή λογική προτάσει Αχαρνές,Δεκέλεια και Άγιος Στέφανος να είναι αστικοί. 1).Επειδή αυτές οι περιοχές αυτές βρίσκονται εντός ζώνης ΟΑΣΑ και 2)δε μπορεί να είναι αστικοί το Κορωπί και η Μαγούλα σε απόσταση 35+ χιλιομέτρων από το κέντρο της Αθήνας, ενώ ο Άγιος Στέφανος στα 25 km (και οι Αχαρνές και Δεκέλεια σε ακόμα λιγότερη απόσταση) να μην είναι. Επίσης είναι τουλάχιστον γελοίο να χρειάζεται 2 εισιτήρια ο επιβάτης που μετεπιβιβάζεται από Αχαρνές,Δεκέλεια,Άγιο Στέφανο στην γραμμή του αεροδρομίου-Κιάτου, ειδικά από τη στιγμή που και οι δυο προαστιακές γραμμές είναι υπό τη διοίκηση της Τραινοσέ και η Προαστιακός Α.Ε έχει πάψει να υφίσταται. Να θυμήσω ότι παρόμοια ιστορία είχε συμβεί με τους σταθμούς Παλλήνη,Παιανία-Κάντζα και Κορωπί οι οποίοι όταν πρωτοάνοιξαν το 2004 και για δυο χρόνια θεωρούνταν υπεραστικοί με εισιτήριο 2 ευρώ, την εποχή που το εισιτήριο του μετρό κόστιζε μόλις 70 λεπτά.

Ερωτήματα προς Μηχανοδηγό:

1).Άσχετα εάν συμφωνείς ή όχι με την ύπαρξη της αστικής ζώνης, εφ'όσον αυτή υφίσταται,και για όσο ακόμα θα υφίσταται, δεν νομίζεις ότι θα ήταν πιο δίκαιο να περιλαμβάνονται σε αυτή οι Αχαρνές(για όσο ακόμα υπάρχει όπως λες), η Δεκέλεια και ο Άγιος Στέφανος για τους λόγους που εξηγούνται παραπάνω;

2).Τί εννοείς "ο σημερινος σταθμος αχαρνων *μενιδι σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει με την νεα γραμμη"; Ποιά θα είναι η νέα γραμμή; Έχει κάποια σχέση το τούνελ Αχαρνών; Όσες φορές έχουμε συζητήσει εδώ περί ΣΚΑ και τούνελ Αχαρνών έχουμε ένα κενό σε αυτό, άμα μπορείς να μας το εξηγήσεις.

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 4 Σεπτέμβριος 2013 στις 21:30
Το τούνελ κάτω από το στρατόπεδο Παπαστάθη δεν είναι για αστική χρήση, αλλά υπεραστική.
Ο σταθμός και οι γραμμές μέσα από το κέντρο του Δήμου Αχαρνών δε νομίζω να κατηργηθούν (σύμφωνα με το ρυμοτομικό του Δήμου).
Το αν κλείσει ή όχι ο σταθμός στη καρδιά της πόλης που λειτουργεί εδω και 100 χρόνια ΔΕΝ θα είναι απόφαση του ΟΣΕ αλλά των δημοτών μίας πόλης 250.000.
PS Μηχανοδηγέ θες να πεις ότι μέχρι το 2014 θα πρέπει να πληρώνω 2.80 από το Μενίδι για Σύνταγμα όταν την ίδια στιγμή η διαδρομή Κορωπί-Σύνταγμα (διπλάσια) κοστίζει 1.40? δε νομίζω.....απλά και όμορφα ο ΟΣΕ πρέπει να το αλλάξει ΤΩΡΑ.
Κάτω Αχαρναι-ΣΚΑ-Αχαρνές-Δεκέλεια ανήκουν όλα στο δήμο Αχαρνών (Μενίδι για κάποιους...) και όλοι αυτοί οι σταθμοί θα πρέπει να έχουν το ίδιο ενιαίο κόμιστρο.
Ευχαριστώ.
Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 5 Σεπτέμβριος 2013 στις 9:07

Αυτό που λες μηχανοδηγέ για τον τύπο χρέωσης είναι ένα πιθανό σενάριο και έχει ακουστεί. Προς το παρόν όμως ισχύει η αστική ζώνη με το ενιαίο 1,40. Και για όσο θα ισχύει αυτή, θα πρέπει να ισχύει και για τις Αχαρνές ότι και για όλους τους άλλους δήμους της ζώνης. Αυτό λέμε. Αν μπορείς λύσε μας και την απορία με τον τούνελ των Αχαρνών, την νέα γραμμη που αναφέρεις και τί εννοείς με το "ο σημερινος σταθμος αχαρνων *μενιδι σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει με την νεα γραμμη".

Σχόλιο από τον/την Καρδαράς Νίκος στις 6 Σεπτέμβριος 2013 στις 0:28

Το τούνελ συνέχεια του ΣΚΑ και κάτω από το στρατόπεδο θα είναι για τον διάδρομο των υπεραστικών τραίνων. Οι Χαλκίδες θα συνεχίσουν να περνούν από τον υπάρχον διάδρομο.

Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 6 Σεπτέμβριος 2013 στις 12:23

Εάν συνεχίσουν της Χαλκίδας από τον υπάρχον διάδρομο, πώς θα υπάρχει επαφή της τωρινής αποβάθρας στο ΣΚΑ με τις από κάτω καινούργιες παράλληλες αποβάθρες του τετραπλού διαδρόμου όταν αυτές ολοκληρωθούν; Βρίσκονται σε εντελώς διαφορετικό επίπεδο και δε φαίνεται να συνδέοονται με κάποιο τρόπο.

Σχόλιο από τον/την george στις 14 Σεπτέμβριος 2014 στις 22:56

ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΓΙΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ- ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΣΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΧΑΛΚΙΔΑ

Α) Η ΕΡΩΤΗΣΗ, ΠΗΓΗ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ( Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΧΕ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2014) :

 

 

http://www.oikonomoub.gr/index.php?option=com_content&view=arti...

 

Βελτίωση των υπηρεσιών του ΟΣΕ για τις μετακινήσεις από το Δήμο Αχαρνών στην Αθήνα

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘ.ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ  ΕΛΕΓΧΟΥ

Αριθ.Πρωτ.

761

Ημερομ.Κατάθεσης

03.07.14

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Κύριε Υπουργέ,

Είναι σαφές ότι η βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων του Λεκανοπεδίου σχετίζεται άμεσα με την προώθηση και ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και ιδίως των μέσων σταθερής τροχιάς όπως το τρένο. Η κοινά αποδεκτή αυτή άποψη δεν συνάδει με τις υπηρεσίες που παρέχει τελικά ο ΟΣΕ στους επιβάτες του τρένου που επιβιβάζονται στο κέντρο των Αχαρνών με προορισμό την Αθήνα. Συγκεκριμένα όπως μας πληροφόρησαν οι επιβάτες τα πρωινά δρομολόγια των τρένων από την Χαλκίδα προς την Αθήνα έχουν μειωθεί σημαντικά παρά το ότι έχουν αυξηθεί σημαντικά οι καθημερινοί χρήστες του τρένου, με αποτέλεσμα οι συμπολίτες μας να «στοιβάζονται» προκειμένου να φτάσουν εγκαίρους στις δουλειές τους. Ταυτόχρονα παρατηρείται και αισθητή μείωση των διαθέσιμων βαγονιών γεγονός που επιφέρει πρόσθετο συνωστισμό. Ταυτόχρονα οι αμαξοστοιχίες που χρησιμοποιούνται στα συγκεκριμένα δρομολόγια είναι απαρχαιωμένες γεγονός που καθιστά λιγότερο ελκυστική τη χρήση του πολύτιμου για την ποιότητα ζωής στο Λεκανοπέδιου χρήση του τρένου. Τους τελευταίους μήνες μάλιστα παρατηρούνται όλο και μεγαλύτερες και όλο και συχνότερες καθυστερήσεις, οι οποίες αποδίδονται από τους εργαζόμενους στην έλλειψη προσωπικού. Συγχρόνως καταγγέλλεται από τους επιβάτες ότι ενώ η στάση ΣΚΑ (Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών) θεωρείται μέρος του αστικού δικτύου μεταφορών και άρα οι επιβιβαζόμενοι εκεί μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ίδιο εισιτήριο σε διαδοχικά μέσα μαζικής μεταφοράς μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους στην Αθήνα (πχ μετρό), δεν συμβαίνει το ίδιο για την προηγούμενη στάση στο κέντρο των Αχαρνών, γεγονός που αναγκάζει τους πολίτες να πληρώσουν δεύτερο εισιτήριο επειδή εξυπηρετούνται από έναν σταθμό σε μικρή απόσταση πριν το ΣΚΑ και μέσα στην ίδια πόλη, ή επιφέρει συμφόρηση στους δρόμους των Αχαρνών από τη μετακίνηση με ιδιωτικά μέσα στο ΣΚΑ προκειμένου να μην χρειάζεται δεύτερο εισιτήριο.

Τέλος, σημαντικό πρόβλημα αποτελεί και η ασφάλεια όσων χρησιμοποιούν το τρένο από τις Αχαρνές στην Αθήνα καθώς διαπιστώνεται ότι επιβιβάζονται στις αμαξοστοιχίες ομάδες δεκάδων τοξικομανών οι οποίοι μετακινούνται καθημερινά από και προς το Δήμο Αχαρνών όπου έχουν «μετακομίσει» τα σημεία πώλησης ναρκωτικών στα πλαίσια των επιχειρήσεων «σκούπα» της ελληνικής αστυνομίας στην Αθήνα. Το αποτέλεσμα είναι να έχει αυξηθεί σημαντικά η εγκληματικότητα στο Δήμο Αχαρνών και να μην έχει γίνει κανένα αποφασιστικό βήμα στην προσπάθεια καταπολέμησης της εμπορίας ναρκωτικών.

Κατόπιν όλων αυτών,

Ερωτάστε:

1.Για ποιους λόγους έχουν υποβαθμιστεί το τελευταίο διάστημα οι υπηρεσίες του ΟΣΕ προς τους κατοίκους των Αχαρνών και όχι μόνο, που επιλέγουν το τρένο ως μέσο μεταφοράς τους προς την Αθήνα και σε ποιες ενέργειες θα προβείτε για την αναβάθμιση και των εκσυγχρονισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών;

2. Σκοπεύετε να ορίσετε και το κέντρο του Δήμου Αχαρνών ως αστική περιοχή προκειμένου οι επιβιβαζόμενοι στο τρένο από τη συγκεκριμένη στάση να μην χρειάζεται να πληρώνουν και δεύτερο εισιτήριο, όπως ορθά συμβαίνει με τους επιβιβαζόμενους στη στάση ΣΚΑ;

3. Πώς σκοπεύετε να παρέμβετε προκειμένου να θεωρηθεί το τρένο καθ' όλα ασφαλές μέσο μεταφοράς από το Δήμο Αχαρνών προς την Αθήνα και αντίστροφα; Υπάρχουν σκέψεις για ιδιωτικές υπηρεσίες φύλαξης στους σταθμούς των Αχαρνών;

Β) Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ( Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2014)

 

http://www.oikonomoub.gr/index.php?option=com_content&view=arti...

 

Κυριακή, 14 Σεπτεμβρίου 2014
Εκτός Αστικής Ζώνης οι Δήμοι Αχαρνών, Διονύσου, Ωρωπού για τον ΟΣΕ!!

Απαντώντας στην ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο Βουλευτής Αττικής, Βασίλης Οικονόμου (Αρ. Πρωτ. 761/03.07.2014), για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι των Αχαρνών που χρησιμοποιύν το τρένο για τη μετακίνησή τους από και προς την Αθήνα, ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Παπαδόπουλος τονίζει ότι:

- Τα προβλήματα αυξημένης παραβατικότητας αντιμετωπίζονται με την ανάθεση της φύλαξης σταθμών μεταξύ των οποίων και αυτός των Αχαρνών, καθώς και άλλων συστημάτων υποδομής και δικτύου σε ιδιωτική εταιρία ασφαλείας με ανοικτό διαγωνισμό από την ΟΣΕ ΑΕ, με τη διάθεση ομάδας ειδικών φρουρών (35 άτομα) της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση, τη διαρκή συνεργασία και επικοινωνία των αρμόδιων συγκοινωνιακών φορέων με την Ελληνική Αστυνομία, καθότι τα άτομα αυτά λειτουργούν ομαδικά και ενίοτε παρουσιάζουν επιθετική συμπεριφορά καθώς και με εξειδικευμένους φορείς για την συστηματική ενημέρωση και βοήθεια των εξαρτημένων ατόμων.

 

- Η μείωση των δρομολογίων και του αριθμού των βαγονιών οφείλεται στο ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αναγκαστεί να αποσύρει πολλές αμαξοστοιχίες τύπου ΜΑΝ 2000 και Railbus, οι οποίες δρομολογούνται στην γραμμή Αθήνα - Οινόη, επειδή διαθέτουν τροχούς με χαμηλή διάμετρο οι οποίοι φθείρονται πιο σύντομα, πρόβλημα για το οποίο θα δοθεί οριστική λύση εντός του Αυγούστου όταν και αναμένονται καινούριοι τροχοί

- Σε ότι αφορά το τιμολογιακό καθεστώς αυτό οφείλεται στο ότι το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών βρίσκεται στην γραμμή Αθήνα - Χαλκίδα. Το ζήτημα της κοινής τιμολόγησης κομίστρου του Προαστιακού Σιδηροδρόμου και των υπόλοιπων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στην περιοχή, εκτός της Αστικής Ζώνης της Περιφέρειας Αττικής, που αφορά και του επιβάτες του σταθμού «Αχαρναί» θα επανεξεταστεί στο πλαίσιο της νέας τιμολογιακής πολιτικής που προωθεί το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών  και Δικτύων.

Κατόπιν όλων αυτών οφείλουμε να σημειώσουμε τα εξής:

- Το ζήτημα της ασφάλειας των επιβατών του τρένου στις Αχαρνές δεν μπορεί να περιμένει την ολοκλήρωση των διαγωνισμών που έχει προκηρύξει η ΟΣΕ ΑΕ και πρέπει να εντείνουν τις προσπάθειες τους οι συναρμόδιοι Υπουργοί καταρτίζοντας νέα σχέδια αντιμετώπισης της αυξημένης παραβατικότητας, δεδομένου ότι το πρόβλημα έχει ενταθεί στην προσπάθεια βελτίωσης της εικόνας της πόλης των Αθηνών όχι με επίλυση των προβλημάτων αλλά με την μετακόμισή τους στην Περιφέρεια Αττικής

- Για μια ακόμη φορά το ελληνικό δημόσιο αποδεικνύει την προχειρότητα λειτουργίας του ελληνικού κράτους αφού η διάμετρος των τροχών και ο χρόνος φθοράς τους γεγονός που καθιστά αδικαιολόγητο το ότι δεν έγινε η προμήθεια νέων τροχών έγκαιρα

- Τέλος σε ότι αφορά το «ξεχωριστό τιμολογιακό καθεστώς» ο Βασίλης Οικονόμου δηλώνει την έκπληξη αλλά και την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι το Υπουργείο αντιμετωπίζει το Δήμο Αχαρνών αλλά και τους Δήμους Διονύσου και Ωρωπού των οποίων οι κάτοικοι μετακινούνται με τα τρένα της γραμμής Αθήνα - Χαλκίδα ως περιοχές εκτός Αστικής Ζώνης της Περιφέρειας Αττικής! Ελπίζουμε ότι στο πλαίσιο της νέας τιμολογιακής πολιτικής που προωθεί το Υπουργείο Υποδομών θα υπάρξουν οι αναγκαίες παρεμβάσεις ώστε οι Δήμοι της Περιφέρειας Αττικής να θεωρούνται στο εξής εντός της αστικής ζώνης της Περιφέρειας Αττικής γεγονός που θα σημαίνει και μείωση του αντιτίμου που θα πρέπει να καταβάλουν οι καθημερινοί επιβάτες των μέσων σταθερής τροχιάς.  Ο Βουλευτής Αττικής, Βασίλης Οικονόμου θα επανέλθει με νεότερη ερώτηση στη Βουλή προκειμένου να λυθούν τα προβλήματα των κατοίκων που χρησιμοποιούν το τρένο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις από και προς την Αθήνα.

Πηγές:

Η ΕΡΩΤΗΣΗ :

http://www.oikonomoub.gr/index.php?option=com_content&view=arti...

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

http://www.oikonomoub.gr/index.php?option=com_content&view=arti...

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ :

Τηλ: 210 854 2901,
210 854 2254
Φαξ: 210 854 2813
email:b.oikonomou@parliament.gr

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης