Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Και περικοπές στη…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η ΙΩΑΝΝΑ ΓΚΙΝΟΠΟΥΛΟΥ είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πριν από 9 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ

ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ...ΕΙΝΑΙ ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ,…Δείτε περισσότερα
Πριν από 12 ώρες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"οι ΣΠΑΠ Α.Ε. ηταν έτη…"
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"ο ΣΥΡΙΖΑ…"
χθες
Ο/Η Dim Ham σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
""σταθμου…"
χθες
Το μέλος Aaliyah Daniel δημοσίευσε μια κατάσταση
χθες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ

ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ

Θα ήθελα να επισημάνω  καταρχήν ότι το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών εκτός από το ένα δρομολόγιο από και προς το αεροδρόμιο , συνεχίζει να αποτελεί σταθμό επιβίβασης και αποβίβασης για το δρομολόγιο από και προς την Χαλκίδα αλλά πλέον αυτή η προαστιακή γραμμή ενώ έφτανε μέχρι την πόλη του Πειραιά τώρα θα πλέον θα σταματά στην Αθήνα (στον σταθμό Λαρίσης)  και θα χρειάζεται μετεπιβίβαση για να μετακινηθεί κάποιος προς Πειραιά και τις ενδιάμεσες προαστιακές στάσεις. Αυτή η εξέλιξη είναι ιδιαιτέρως αρνητική. Επιπλέον στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αχαρνών συνεχίζουν να σταθμεύουν και τα περισσότερα από τα υπεραστικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που εκτελούν το υπεραστικό δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη . Πλέον χάνεται η δυνατότητα να αποτελεί ο σταθμός κόμβος μετεπιβίβασης των επιβατών που έρχονται με την προαστιακή γραμμή  από το Κιάτο και την Κόρινθο και την δυτική Αθήνα προς την υπεραστική γραμμή της Θεσσαλονίκης που εξυπηρετεί την κεντρική και την βόρεια Ελλάδα. Η μετεπιβίβαση πλέον γίνεται μόνο στην Αθήνα (σταθμός Λαρίσης).

 

Στα αρνητικά των νέων δρομολογίων μπορεί να καταλογισθεί επίσης και το γεγονός ότι το αστικό δίκτυο του προαστιακού σιδηροδρόμου παραμένει συνολικά με ελάχιστα δρομολόγια.  

 

Συγκεκριμένα:

 Από τα Άνω Λιόσια προς το αεροδρόμιο δεν εκτελείται απολύτως κανένα απευθείας  δρομολόγιο παρά μόνο ένα προς Αθήνα και ένα την ώρα προς το Κιάτο , από τον Σταθμό Λαρίσης προς το  αεροδρόμιο εκτελείται μόνον ένα δρομολόγιο την ώρα το οποίο ωστόσο δεν περνά από το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών , από το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών μέχρι αεροδρόμιο εκτελείται επίσης μόνον ένα δρομολόγιο την ώρα και οι σημαντικοί αστικοί σταθμοί του προαστιακού σιδηροδρόμου από την μεταμόρφωση μέχρι και το αεροδρόμιο, κατά μήκος της Αττικής Οδού,  παραμένουν μόνον με δύο δρομολόγια την ώρα κάτι το όποιο είναι εντελώς απαράδεκτο.

 

Στα πολύ αρνητικά των νέων δρομολογίων μπορούμε να θεωρήσουμε ότι εντάσσεται και το γεγονός ότι οι επιβάτες που έρχονται από την Πάτρα (και το Ξυλόκαστρο)  με το λεωφορείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το Κιάτο και την Κόρινθο (και το Λουτράκι) και την Δυτική Αττική (Μέγαρα, Νέα Πέραμο.  Μαγούλα, Ασπρόπυργο, Άνω Λιόσια κ.λ.π. ) δεν έχουν απευθείας πρόσβαση στο Αεροδρόμιο και στις μετεπιβιβάσεις της Νερατζιώτισσας για την γραμμή 1 του μετρό Πειραιάς – Κηφισιά,  και της Δουκίσσης Πλακεντίας για την γραμμή 3 του μετρό Αεροδρόμιο – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αγία Μαρίνα. Επιπλέον οι τουρίστες από σχεδόν  ολόκληρη την Πελοπόννησο αλλά και οι μόνιμοι κάτοικοι και εργαζόμενοι των περιοχών αυτών δεν έχουν άμεση πρόσβαση, παρά μόνο με ενδιάμεση μετεπιβίβαση,  ούτε προς το αεροδρόμιο της Αθήνας ούτε προς το λιμάνι του Πειραιά.

 

Στα θετικά των νέων δρομολόγιων είναι ότι το κομμάτι από τον Πειραιά μέχρι την Αθήνα (σταθμός Λαρίσης) αποκτά ένα δρομολόγιο την ώρα όταν μέχρι πρότινος είχε διέλευση ανά δίωρο μόνον το τρένο της Χαλκίδας ( πρώην δρομολόγιο Πειραιάς – Χαλκίδα – Πειραιάς) , βέβαια το μειονέκτημα του νέου πλέγματος δρομολόγιων είναι ότι όσοι μετακινούνται  από τον Πειραιά και τις στάσεις βορειότερα του σταθμού της Αθήνας (π.χ. Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών, Δεκέλεια, Άγιος Στέφανος κ.λ.π ) τώρα θα πρέπει να κάνουν μετεπιβίβαση στην Αθήνα (σταθμός Λαρίσης) στο τρένο της Χαλκίδας το όποιο είναι πάλι ανά δύο ώρες. Επιπλέον δεν έχει ικανοποιηθεί το πάγιο αίτημα του επιβατικού κοινού του προαστιακού σιδηροδρόμου και των αστικών συγκοινωνιών του ΟΑΣΑ να ενταχθούν στο ενιαίο αστικό δίκτυο τιμολόγησης του ΟΑΣΑ οι τρείς  προαστιακοί σιδηροδρομικοί σταθμοί που βρίσκονται μεταξύ Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ)  και Αγίου Στέφανου (Αχαρνές, Δεκέλεια, Άγιος Στέφανος) .  

 

Στα θετικά των νέων δρομολογίων είναι ότι αναβαθμίζονται οι προαστιακοί σιδηροδρομικοί σταθμοί Άγιοι Ανάργυροι, Πύργος Βασιλίσσης και Κάτω Αχαρναί διότι πλέον από αυτούς τους σταθμούς  εκτός από την νέα προαστιακή γραμμή Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα (που αντικαθιστά την παλαιότερη γραμμή Πειραιάς – Χαλκίδα – Πειραιάς)  έχουν  επιπλέον διέλευση  και στάση και η προαστιακή γραμμή Κιάτο – Αθήνα και η προαστιακή γραμμή Αθήνα – Αεροδρόμιο.

 

Τα νέα δρομολόγια του προαστιακού σιδηροδρόμου είναι σαφώς κατώτερα των προσδοκιών του επιβατικού κοινού, είναι θετικό ότι θα εγκαινιαστεί ο νέος προαστιακός σιδηροδρομικός σταθμός στο Ζεφύρι αλλά είναι αρνητικό ότι από αυτόν τον καινούργιο προαστιακό σταθμό  με βάση  το νέο πλέγμα δρομολογίων θα έχει διέλευση και στάση  μόνο ένα δρομολόγιο  την ώρα προς Αθήνα (σταθμό Λαρίσης) και μόνον ένα δρομολόγιο την ώρα προς το Κιάτο.

 

Αν θέλει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εξυπηρετήσει πραγματικά το επιβατικό κοινό πρέπει ολόκληρο το πλέγμα των δρομολογίων του προαστιακού σιδηροδρόμου να αναδιαταχθεί. Στο αστικό δίκτυο Πειραιάς – Αθήνα (Σταθμός Λαρίσης)  - Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) – Νερατζιώτισσα – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο και όλους στις ενδιάμεσες στάσεις  να υπάρξει συχνή διέλευση των  προαστιακών δρομολογίων ανά δεκάλεπτο  τις ώρες επιβατικής αιχμής των καθημερινών ημερών (05:00-09:00 και 13:00- 17:00) και ανά δεκαπεντάλεπτο τις υπόλοιπες ώρες και τα σαββατοκύριακα και τις αργίες  .

 

Συγκεκριμένα προτείνω να υπάρξουν δύο ακτινικές αστικές γραμμές του προαστιακού σιδηροδρόμου στο αστικό τμήμα (το οποίο αστικό τμήμα προτείνω να επεκταθεί μέχρι τον Άγιο Στέφανο)  ανά δεκάλεπτο τις ώρες αιχμής και ανά δεκαπεντάλεπτο τις υπόλοιπες ημέρες και ώρες: Η πρώτη να εκτελεί την διαδρομή Άγιος Στέφανος – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ)  – Αθήνα (Σταθμός Λαρίσης) - Πειραιάς με διέλευση και στάση σε όλες τις ενδιάμεσες στάσεις , δηλαδή την διαδρομή Άγιος Στέφανος – Πειραιάς και η δεύτερη να εκτελεί την διαδρομή Μάγουλα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Αθήνα (Σταθμός Λαρίσης) – Νερατζιώτισσα – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο με διέλευση και στάση σε όλες τις ενδιάμεσες τάσεις , δηλαδή την διαδρομή Μάγουλα – Αεροδρόμιο .  Οι δύο αυτές αστικές σιδηροδρομικές γραμμές του προαστιακού σιδηροδρόμου θα έχουν κοινό σταθμό μετεπιβίβασης το Σιδηροδρομικό κέντρο Αχαρνών και την Αθήνα (σταθμός Λαρίσης).

 

Επιπλέον πρέπει να υπάρχουν δύο προαστιακά δρομολόγια την ώρα, δηλαδή κάθε μισάωρο,  που θα εξυπηρετούν το Κιάτο και την Χαλκίδα στις καθημερινές εργάσιμες  ημέρες και ώρες   επιβατικής αιχμής (05:00-09:00 και 13:00- 17:00)  και ένα προαστιακό δρομολόγιο ανά ώρα στις υπόλοιπες ώρες, τα σαββατοκύριακα και τις αργίες. Η δίκη μου πρόταση είναι να δρομολογηθούν ανά μισάωρα τις ώρες επιβατικής αιχμής  των καθημερινών εργάσιμων (05:00-09:00 και 13:00- 17:00)  και ανά μία ώρα τις υπόλοιπες ώρες και ημέρες  με χρονική  ανταπόκριση με το παραπάνω προτεινόμενο αστικό δίκτυο τα εξής δρομολόγια :  Μάγουλα – Κόρινθος – Κιάτο (ανταπόκριση με λεωφορείο για Πάτρα) και Άγιος Στέφανος – Οινόη (ανταπόκριση με υπεραστικό τρένο από και προς Θεσσαλονίκη) – Χαλκίδα.

 

 Δηλαδή δύο προαστιακές γραμμές , εκτός αστικού δικτυού διαδρομές θα είναι η γραμμή Μαγούλα – Κιάτο και η γραμμή Άγιος Στέφανος – Χαλκίδα.  

 

Με βάση την συγκεκριμένη πρόταση μου λοιπόν θα υπάρχουν οι εξής γραμμές:

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΠΡΟΑΣΤΙΚΟΥ ΣΟΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ :

Πειραιάς – Άγιος Στέφανος - Πειραιάς (κάθε δέκα λεπτά 05:00- 09:00 και 13:00-17:00 τις εργάσιμες καθημερινές ημέρες και κάθε δεκαπέντε λεπτά τις υπόλοιπες ώρες, αργίες και Σαββατοκύριακα).

 

 Μάγουλα – Αεροδρόμιο - Μάγουλα (κάθε δέκα λεπτά 05:00- 09:00 και 13:00-17:00 τις εργάσιμες καθημερινές ημέρες και κάθε δεκαπέντε λεπτά τις υπόλοιπες ώρες, αργίες και Σαββατοκύριακα).

 

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΡΑΜΜΩΝ ΠΡΟΑΣΤΙΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ :

Άγιος Στέφανος – Χαλκίδα και αντίστροφα (κάθε μισή ώρα 05:00- 09:00 και 13:00-17:00 τις εργάσιμες καθημερινές ημέρες και μία ώρα τις υπόλοιπες ώρες, αργίες και Σαββατοκύριακα).

 

Μάγουλα – Κιάτο και αντίστροφα (κάθε μισή ώρα 05:00- 09:00 και 13:00-17:00 τις εργάσιμες καθημερινές ημέρες και κάθε μία  ώρα τις υπόλοιπες ώρες, αργίες και Σαββατοκύριακα).

 

Οι Σταθμοί  Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) και Αθήνα (Σταθμός Λαρίσης) είναι κόμβοι καθώς αποτελούν σταθμούς μετεπιβίβασης μεταξύ των δύο προτεινόμενων αστικών δρομολογίων του προαστιακού σιδηροδρόμου και της υφιστάμενης υπεραστικής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας - Θεσσαλονίκη.  Ο προαστιακός σιδηροδρομικός σταθμός της Οινόης είναι επίσης κόμβος καθώς θα αποτελεί σταθμό μετεπιβίβασης μεταξύ της προτεινόμενης προαστιακής γραμμής Άγιος Στέφανος – Χαλκίδα και της υπεραστικής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας - Θεσσαλονίκη. Στο σταθμό Κιάτο θα υπάρχει η μετεπιβίβαση μεταξύ της προτεινόμενης  προαστιακής γραμμής Μάγουλα – Κιάτο και της υφιστάμενης λεωφορειακής γραμμής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Κιάτο – Πάτρα.

 

Στις καθημερινές ημέρες και ώρες επιβατικής αιχμής 05:00- 09:00 και 13:00-17:00 τα αστικά δρομολόγια θα καταφθάνουν στον Άγιο Στέφανο (από τον Πειραιά)  και στην Μαγούλα (από το αεροδρόμιο) κάθε δέκα λεπτά , το ένα στα τρία αστικά  δρομολόγια δηλαδή κάθε μισή ώρα θα έχει ανταπόκριση με το δρομολόγιο προς Χαλκίδα και Κιάτο αντίστοιχα. Από την Χαλκίδα και το Κιάτο τα προαστιακά δρομολόγια θα καταφθάνουν στον Άγιο Στέφανο και στην Μαγούλα αντίστοιχα κάθε μισή ώρα, την ώρα αυτήν θα υπάρχει ανταπόκριση με ένα από τα τρία δρομολόγια την ώρα προς Πειραιά και Αεροδρόμιο αντίστοιχα.

 

Τις υπόλοιπες ώρες και ημέρες τα αστικά δρομολόγια θα καταφθάνουν στον Άγιο Στέφανο (από τον Πειραιά) και στην Μαγούλα (από το αεροδρόμιο) κάθε ένα τέταρτο, το ένα στα τέσσερα αστικά  δρομολόγια δηλαδή κάθε μία ώρα θα έχει ανταπόκριση με το δρομολόγιο προς Χαλκίδα και Κιάτο αντίστοιχα. Από την Χαλκίδα και το Κιάτο τα προαστιακά δρομολόγια θα καταφθάνουν στον Άγιο Στέφανο και στην Μαγούλα αντίστοιχα κάθε μία ώρα, την ώρα αυτήν θα υπάρχει ανταπόκριση με ένα από τα τέσσερα δρομολόγια την ώρα προς Πειραιά και Αεροδρόμιο αντίστοιχα.

 

 

 

 

Θα πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα η προαστιακή γραμμή που ξεκινά από την Χαλκίδα προς τον  Άγιο Στέφανο να καταφθάνει στον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό της Οινόης σε ώρα που θα υπάρχει ανταπόκριση με την ώρα διέλευσης της υπεραστικής αμαξοστοιχίας προς Θεσσαλονίκη έτσι ώστε οι κάτοικοι της Χαλκίδας και γενικότερα της  Εύβοιας, μέσω της προαστιακής γραμμής της Χαλκίδας,  να έχουν απευθείας πρόσβαση στην υπεραστική γραμμή προς Θεσσαλονίκη και όχι να χρειάζονται να κατέβουν μέχρι Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) ή  Αθήνα (σταθμό Λαρίσης) καθώς επίσης και τα δρομολόγια που καταφθούν στο Κιάτο να έχουν χρονική ανταπόκριση με τα δρομολόγια των λεωφορείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  που κατευθύνονται προς την Πάτρα και αντίστροφά. Τέλος θα πρέπει να προσεχθεί τα δρομολόγια των λεωφορείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που εκτελούν το δρομολόγιο Κιάτο – Πάτρα – Κιάτο, θα πρέπει να έχουν και προς τις δύο κατευθύνσεις  ενδιάμεση διέλευση και στάση μετεπιβίβασης και ανταπόκρισης  στο Διακοπτό με το τουριστικό τρενάκι – τον οδοντωτό - που εκτελεί δρομολόγιο  προς τα Καλάβρυτα και τις ώρες αυτές να  προσεχθεί να υπάρχει ανταπόκριση με το τρενάκι προς τα Καλάβρυτα.

 

 

 

 

 

Προβολές: 169

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης