Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Και περικοπές στη…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η ΙΩΑΝΝΑ ΓΚΙΝΟΠΟΥΛΟΥ είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πριν από 9 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ

ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ...ΕΙΝΑΙ ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ,…Δείτε περισσότερα
Πριν από 12 ώρες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"οι ΣΠΑΠ Α.Ε. ηταν έτη…"
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"ο ΣΥΡΙΖΑ…"
χθες
Ο/Η Dim Ham σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
""σταθμου…"
χθες
Το μέλος Aaliyah Daniel δημοσίευσε μια κατάσταση
χθες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Κοινοβουλευτική ερώτηση για τα σοβαρά προβλήματα στη συγκοινωνιακή σύνδεση του Δήμου Φυλής

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα “902.gr”:

 http://www.902.gr/eidisi/voyli/136143/erotisi-gia-ta-sovara-provlim...

ΚΚΕ

Ερώτηση για τα σοβαρά προβλήματα στη συγκοινωνιακή σύνδεση του Δήμου Φυλής

Ερώτηση για τα σοβαρά προβλήματα στη συγκοινωνιακή σύνδεση του Δήμου Φυλής κατέθεσαν στη Βουλή προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών οι βουλευτές του ΚΚΕ Χρήστος Κατσώτης, Γιάννης Γκιόκας, Λιάνα Κανέλλη και Διαμάντω Μανωλάκου.

Αναλυτικά το κείμενο:

«Στην ταλαιπωρία που αντιμετωπίζουν στις καθημερινές μετακινήσεις τους οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι και η νεολαία της περιοχής του Δήμου Φυλής ήρθε να προστεθεί και ο περιορισμός των δρομολογίων του προαστιακού, προς και από το σταθμό των Α. Λιοσίων. Αποτέλεσμα της παραπάνω ενέργειας είναι η ακόμα μεγαλύτερη δυσκολία σύνδεσης του Δήμου Φυλής με το κέντρο της Αθήνας, με το αεροδρόμιο και με άλλες περιοχές εντός της Αττικής.

Για την κατάσταση αυτή ευθύνες έχουν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις (ΝΔ - ΠΑΣΟΚ), αλλά και η σημερινή ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ που διαχρονικά παρέδωσαν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στο κεφάλαιο, με αποτέλεσμα ακόμα και η απλή ανάγκη του λαού μας για μετακίνηση να γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης για την κερδοφορία του κεφαλαίου.

Κριτήριο για το σχεδιασμό των δρομολογίων και συνολικά του συγκοινωνιακού δικτύου είναι η κερδοφορία και όχι οι λαϊκές ανάγκες.

Το πρόβλημα συγκοινωνιακής σύνδεσης του Δήμου Φυλής εντείνει τις συνθήκες γκετοποίησης αυτής της εργατικής - λαϊκής περιοχής που με πολιτικές ευθύνες Κυβερνήσεων και Δημοτικών Αρχών αντιμετωπίζει μια σειρά οξυμένα λαϊκά προβλήματα όπως την υγειονομική βόμβα της χωματερής, την απουσία στοιχειώδους αντιπλημμυρικής προστασίας κ.ά.

Ερωτάται ο κύριος Υπουργός, τι μέτρα θα λάβει για να:

Να αποκατασταθούν πλήρως τα δρομολόγια του Προαστιακού από και προς το σταθμό των Άνω Λιοσίων.

Να αξιοποιηθεί ο Σταθμός του Προαστιακού στο Ζεφύρι.

Να αναβαθμιστεί το συγκοινωνιακό δίκτυο της περιοχής και να συνδεθεί η περιοχή του Δήμου Φυλής αξιόπιστα και φθηνά με το Μενίδι, με το Κέντρο της Αθήνας, το Αεροδρόμιο και με άλλες περιοχές εντός Αττικής».

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα “902.gr”:

 

 http://www.902.gr/eidisi/voyli/136143/erotisi-gia-ta-sovara-provlim...

Προβολές: 94

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 6 Αύγουστος 2017 στις 1:28
Ρε πότε θα μάθετε ότι η λέξη Μενίδι είναι παρατσούκλι !!!!
Από το 1902 με βασιλικό διάταγμα Αχαρνές το λένε ρεεεεεε!!!!!

Ps από όλα αυτά που λέει το ΚΚΕ εκεί έφαγα κώλυμα ...αλλά δε μπορώ μου γυρίζει το μάτι .
Αχαρνές /Αχαρναί /Αχαρνών .....αιντε ανιστόρητοι!
Σχόλιο από τον/την george στις 6 Αύγουστος 2017 στις 12:08

Πηγή αποτελεί η ιστοσελίδα της Βουλευτίνας Εύης Χριστοφιλοπούλου:

http://www.christofilopoulou.gr/index.php/grafeio-tupou/item/789-er...

Ερώτηση με θέμα: «Προβλήματα στο επιβατικό κοινό, που χρησιμοποιεί το σταθμό Άνω Λιοσίων του Προαστιακού, από την υποβάθμιση του σταθμού και τη μείωση των δρομολογίων»

Ερώτηση με θέμα: «Προβλήματα στο επιβατικό κοινό, που χρησιμοποιεί το σταθμό Άνω Λιοσίων του Προαστιακού, από την υποβάθμιση του σταθμού και τη μείωση των δρομολογίων»

Κ.Ο. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ)

Αθήνα, 1.8.2017

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς: Τον κ. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρ. Σπίρτζη

ΘΕΜΑ: «Προβλήματα στο επιβατικό κοινό, που χρησιμοποιεί το σταθμό Άνω Λιοσίων του Προαστιακού, από την υποβάθμιση του σταθμού και τη μείωση των δρομολογίων»

Κύριε Υπουργέ,

Μεγάλη αναστάτωση έχει προκληθεί στην κοινωνία του Δήμου Φυλής και των όμορων Δήμων, όπως ο Δήμος Αχαρνών, μετά τη μείωση των δρομολογίων του προαστιακού σιδηρόδρομου από Άνω Λιόσια προς Νερατζιώτισσα αφενός λόγω κατάργησης της γραμμής Αεροδρόμιο – Κιάτο – Αεροδρόμιο και του τερματικού σταθμού Άνω Λιοσίων και την δημιουργία δύο νέων γραμμών με κεντρικό άξονα/ κόμβο την Αθήνα (Σταθμό Λαρίσης) αφετέρου λόγω έργων που εκτελεί ο Διαχειριστής Υποδομών (ΟΣΕ) μεταξύ των σταθμών ΣΚΑ και Άνω Λιοσίων.

Το επιβατικό κοινό, που χρησιμοποιούσε το σταθμό Άνω Λιοσίων, μπορούσε κάθε ώρα να εξυπηρετηθεί από τρεις γραμμές (Κιάτο – Αεροδρόμιο, Αθήνα – Άνω Λιόσια – Αθήνα και Αεροδρόμιο – Άνω Λιόσια), αλλά από την 30.7.2017 έχει πλέον στην διάθεσή του μόνο μία γραμμή (Αθήνα – Άνω Λιόσια – Αθήνα), η οποία προφανώς δεν αρκεί για την εξυπηρέτησή του, με αποτέλεσμα να επέρχεται συγκοινωνιακή υποβάθμιση του δήμου Φυλής και των όμορων δήμων και οι κάτοικοι της περιοχής να αποκόπτονται από τα ανατολικά προάστια της Αττικής και το αεροδρόμιο.

Η λύση, που δόθηκε από το Υπουργείο, για χρήση λεωφορείων σύνδεσης μεταξύ των σταθμών Άνω Λιοσίων και Νερατζιώτισσας δεν επαρκεί, αφού το πρόβλημα θα παραμείνει και μετά την αποκατάσταση των εργασιών λόγω του νέου σχεδιασμού σας περί αναβάθμισης του ρόλου του Κεντρικού Σταθμού Αθηνών και υποβάθμισης του τερματικού σταθμού Άνω Λιοσίων, ο οποίος βρίσκεται εντός του αστικού τμήματος του δικτύου, και του τρόπου σύνδεσης του σταθμού των Άνω Λιοσίων με το αεροδρόμιο.

Κατόπιν τούτου ερωτάται ο κ. Υπουργός:

Ποια μέτρα θα λάβετε, ώστε να αποκατασταθεί η ομαλή σύνδεση μεταξύ των σταθμών Άνω Λιοσίων και Νερατζιώτισσας και να επανέλθει άμεσα η ροή των τρένων, όπως ίσχυε πριν την εφαρμογή από εσάς των άνω αλλαγών;

Ποιος είναι ο σχεδιασμός σας για το μελλοντικό ρόλο του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών;

Οι Ερωτώντες Βουλευτές

Εύη Χριστοφιλοπούλου

Γιάννης Μανιάτης

Πηγή αποτελεί η ιστοσελίδα της Βουλευτίνας Εύης Χριστοφιλοπούλου:

http://www.christofilopoulou.gr/index.php/grafeio-tupou/item/789-er...

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 6 Αύγουστος 2017 στις 14:02
Κυρα Εύη μας.....να απαντήσω εγώ!!!!
Αν λέω αν αν είχατε ποτέ την όρεξη να μάθετε τι είναι το ΣΚΑ και πως έχει σχεδιαστεί θα καταλαβαίνατε απλά ότι είναι Σιδηροδρομικός Κόμβος με πλευρικές πλατφόρμες .
Δηλαδή ανταπόκριση από μια γραμμή στην άλλη γρήγορη και εύκολη .
Επίσης ΔΕΝ σχεδιάστηκε ΠΟΤΕ απευθείας σύνδεση Κιάτο -Αεροδρόμιο ( για αυτό κυρα Εύη μας αν λέω αν ποτέ πάτε στο ΣΚΑ θα δείτε μια μονή γραμμή που δεν έχει σχεδιαστεί για δρομολόγια αλλά για υπηρεσιακούς λόγους).
Αρα μελλοντικά θα έχουμε.
1. Πειραιάς - Πάτρα
2. Αεροδρόμιο - Πειραιάς
3. Πειραιά - Χαλκίδα
4. Αεροδρόμιο- Θήβα

Η διαδρομή 4 θα μπορέσει να υποστηρικτει μόνο όταν γίνει το τούνελ των Αχαρνών κάτω από το στρατόπεδο και παρακάμψει το παλαιό κέντρο της πόλης.
Όπως υπάρχει στροφή προς Αθήνα από Αεροδρόμιο υπάρχει μια παρόμοια προς το Βορρά έτοιμη στρωμένη και περιμένει να τελειώσει ο ΣΚΑ.

Ανταπόκριση στο ΣΚΑ έχουμε
Μεταξύ 1-3-4

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης