Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Και περικοπές στη…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η ΙΩΑΝΝΑ ΓΚΙΝΟΠΟΥΛΟΥ είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πριν από 9 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ

ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ...ΕΙΝΑΙ ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ,…Δείτε περισσότερα
Πριν από 12 ώρες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"οι ΣΠΑΠ Α.Ε. ηταν έτη…"
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"ο ΣΥΡΙΖΑ…"
χθες
Ο/Η Dim Ham σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
""σταθμου…"
χθες
Το μέλος Aaliyah Daniel δημοσίευσε μια κατάσταση
χθες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ Ο ΔΥΤΙΚΟΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Πηγή του άρθρου αποτελεί η ιστοσελίδα «VORIA.gr» :

http://www.voria.gr/article/i-exelixis-sto-limani-mplokaran-to-diti...

                             

 ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ Ο ΔΥΤΙΚΟΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 Επί ένα χρόνο περιμένει τη νέα διοίκηση του λιμανιού το project του δυτικού προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης, για να αρχίσει η υλοποίησή του.

«Κολλημένο» στις εξελίξεις της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης μένει το σχέδιο για την υλοποίηση του Δυτικού Προαστιακού Σιδηροδρόμου της Θεσσαλονίκης, που θα συνδέει όλη τη δυτική Θεσσαλονίκη, από τη Σίνδο μέχρι το κέντρο της πόλης και συγκεκριμένα την περιοχή του λιμανιού.

Το φιλόδοξο project, το οποίο μάλιστα συγκεντρώνει ομοφωνία όλων των τοπικών φορέων ως προς τη σκοπιμότητά του, δεν μπορεί να προχωρήσει, προτού ολοκληρωθούν όλες οι διαδικασίες που αφορούν στη διοίκηση και το μάνατζμεντ του λιμανιού, καθώς κομβικό ρόλο στην υλοποίηση και εξέλιξή του παίζει το τέρμα-αφετηρία του, που θα είναι εντός του λιμανιού.

Από το 2014, όταν υπογράφηκε το σχετικό σύμφωνο συνεργασίας με την ΕΡΓΟΣΕ, το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, το Δήμο Θεσσαλονίκης, τη Μητροπολιτική Αναπτυξιακή Θεσσαλονίκης ΑΕ και τους άλλους εμπλεκόμενους φορείς, υπήρξε σημαντική κινητοποίηση, ώστε να ενεργοποιηθεί ο σχεδιασμός για να ωριμάσει το έργο και να μπορέσει να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ και συγκεκριμένα το πρόγραμμα του Υπουργείου (Στρατηγικό Πλαίσιο Μεταφοράς). Αυτό θα διασφάλιζε αφενός τη χρηματοδότηση (και άρα την υλοποίηση του έργου), αφετέρου ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, που δε θα ξέφευγε από το 2023. Πέρσι το Μάρτιο είχε γίνει και ευρεία σύσκεψη στο Δήμο Θεσσαλονίκης, όπου διατυπώθηκαν οι προθέσεις για την υλοποίηση του έργου, αλλά και μια σειρά βημάτων που επρόκειτο να γίνουν προκειμένου να προχωρήσει ο σχεδιασμός.

«Μπλόκο»

Εδώ και ένα χρόνο όμως, τα σχέδια και συγκεκριμένα η προμελέτη, που θα δώσει και τα σενάρια σχεδιασμού του Δυτικού Προαστιακού Θεσσαλονίκης, παραμένει στο Υπουργείο, καθώς πρέπει να ολοκληρωθούν οι εξελίξεις με την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού και να γίνουν οι απαραίτητες συνεννοήσεις με τη νέα διοίκηση, για να προχωρήσει και το συγκεκριμένο έργο.

Όπως τόνισαν στη Voria.gr στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ, «το Υπουργείο επρόκειτο να υλοποιήσει αυτή την προμελέτη, ώστε να προχωρήσει το project. Υπάρχουν κάποια δεδομένα, όμως το κρίσιμο ζήτημα είναι το λιμάνι και πού θα μπορέσει να γίνει ο τερματικός σταθμός του προαστιακού εντός του λιμανιού. Το Υπουργείο σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους παρακολουθεί τις εξελίξεις και θα γίνουν οι απαιτούμενες συνεννοήσεις με τη νέα διοίκηση, για να μπορέσουν μετά να διερευνηθούν όλα τα πιθανά σενάρια υλοποίησης σε τεχνικό επίπεδο και να δοθούν στους φορείς για διαβούλευση τρία πιθανά σενάρια. Ακολούθως θα επιλεγεί το καλύτερο δυνατό σενάριο, βάσει και των θέσεων των τοπικών φορέων και θα μπορέσει να αρχίσει η υλοποίηση του έργου. Ορατό χρονοδιάγραμμα αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να δώσει κανείς, όμως το έργο μόνο εγκαταλειμμένο δεν είναι».

Άλλωστε, ένας προϋπολογισμός περίπου 10 εκ. ευρώ θεωρείται ήδη δεσμευμένος για το Δυτικό Προαστιακό Θεσσαλονίκης από το τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών. Πρέπει όμως ταυτόχρονα να διασφαλιστεί και η βιωσιμότητα του έργου, όπως και οι προοπτικές ανάπτυξης στους Δήμους της δυτικής Θεσσαλονίκης, που πάντως εικάζεται ότι είναι πολύ ευοίωνες.

Τα χαρακτηριστικά του έργου

Ο Δυτικός Προαστιακός Σιδηρόδρομος θα διατρέχει όλες τις δυτικές συνοικίες και θα εξυπηρετεί πολύ μεγάλα πληθυσμιακά μεγέθη, παρέχοντας τη δυνατότητα γρήγορης και ασφαλούς μετακίνησης από και προς το κέντρο της πόλης.

Σχεδιάστηκε να ακολουθεί τη διαδρομή Σίνδος – Μυτιληνάκια (Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου) – πρώην Δημαρχείο Μενεμένης – πρώην στρατόπεδο Παύλου Μελά – Λιμάνι.

Στο λιμάνι είχε επιλεγεί ως τερματικός ο χώρος δίπλα στο Kitchen Bar, που είναι σύμφωνα με τους αρμόδιους ο πιο πρόσφορος, και γι' αυτό το χώρο θα γίνουν οι συζητήσεις με τη νέα διοίκηση του λιμανιού. Επίσης, θα πρέπει να συζητηθεί και η δυνατότητα διέλευσης των γραμμών δίπλα από την περίφραξη του λιμανιού επί της οδού Πολυτεχνείου, εντός όμως του χώρου του λιμένα.

Στους σχεδιασμούς περιλαμβάνεται η αξιοποίηση όλων των εγκαταλειμμένων σιδηροδρομικών γραμμών στη δυτική Θεσσαλονίκη, αφού πάντως γίνει εκτεταμένη αναβάθμιση της υποδομής, ενώ το τροχαίο υλικό θα αποκτηθεί είτε με μηδενικό κόστος, είτε με ενοικίαση από το ΤΑΙΠΕΔ, στο οποίο έχει περιέλθει. Πάντως, δε θα έχει σημαντική οικονομική επιβάρυνση στο έργο.

Ο Δυτικός Προαστιακός Θεσσαλονίκης θα αποτελείται από πετρελαιοκίνητα railbus, όπως οι ηλεκτράμαξες της Χαλκίδας, καθώς η διέλευσή του από πυκνοκατοικημένες περιοχές δε δίνει τη δυνατότητα της ηλεκτροκίνησης, την οποία θα προτιμούσαν όλοι.

Εμπλοκή στο σχεδιασμό και την υλοποίηση προφανώς θα έχει και η «Αττικό Μετρό ΑΕ», στο πλαίσιο της λογικής των συνδυασμένων μεταφορών, ενώ τις τελικές τεχνικές προδιαγραφές θα βάλει η ΕΡΓΟΣΕ. Επίσης, ζήτημα προς εξέταση είναι και η μη χαραγμένη περιοχή διέλευσης στα όρια του Δήμου Θεσσαλονίκης, χωρίς αυτό όμως να σηματοδοτεί κάποιο πρόβλημα, αφού διάθεση και του Δήμου είναι να στηρίξει και να προωθήσει το project, όπως πολλάκις έχει υποστηρίξει στο παρελθόν.
Συναίνεση έχουν δώσει ήδη και οι δήμαρχοι των δυτικών περιοχών της Θεσσαλονίκης, οι κάτοικοι των οποίων θα είναι και οι βασικοί χρήστες του Δυτικού Προαστιακού, μαζί με τους εργαζόμενους σε περιοχές της δυτικής Θεσσαλονίκης.

Πηγή του άρθρου αποτελεί η ιστοσελίδα «VORIA.gr» :

http://www.voria.gr/article/i-exelixis-sto-limani-mplokaran-to-diti...

                                                  

 

Προβολές: 78

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 7 Αύγουστος 2017 στις 22:20

θα τα φτιάξει τώρα όλα ο σπρίτζης, μαζί με τον κρατικό ΟΑΣΘ.....εσεις ψηφιστε ΣΥΡΙΖΑ και όλα θα τα φτιάξει η τρίτη φορά αριστερά!

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 7 Αύγουστος 2017 στις 22:23

Ο Δυτικός Προαστιακός Θεσσαλονίκης θα αποτελείται από πετρελαιοκίνητα railbus, όπως οι ηλεκτράμαξες της Χαλκίδας, καθώς η διέλευσή του από πυκνοκατοικημένες περιοχές δε δίνει τη δυνατότητα της ηλεκτροκίνησης, την οποία θα προτιμούσαν όλοι.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ!

ο Ηλεκτρισμός βλάπτει σοβαρά την υγεία, ενώ η καύση ντήζελ όχι, ειδικά αν η περοχή ειναι πυκνοκατοικημένη......α, ρε Ελλαδάρα.....μνημόνια μέχρι να παγώσει η Κόλαση λέμε!!!!!

Σχόλιο από τον/την george στις 8 Αύγουστος 2017 στις 0:05

Η συγκεκριμένη άποψη εκφράζεται από την σύνταξη της συγκεκριμένη ιστοσελίδας . Με την συγκεκριμένη άποψη προσωπικά δεν συμφωνώ αλλά στα πλαίσια της ελεύθερης έκφρασής των ιδεών δεν μπορώ να την φιμώσω. Προσωπικά πιστεύω ότι η ηλεκτροκίνηση είναι οικολογικότερη και οικονομικότερη συγκριτικά με την ντιζελοκίνηση. Το γεγονός ότι έχει μία διαφορετική άποψη ο συντάκτης του συγκεκριμένου κείμενου είναι δικαίωμα του .

Όμως στο προηγούμενο σου σχόλιο προβαίνες σε ένα λογικό (ή μάλλον παράλογο) άλμα – έναν ακροβατισμό. Δηλαδή επειδή ο συντάκτης εκφράζει μία διαφορετική από την δική μας άποψη για την ηλεκτροκίνηση (κατά την γνώμη μου μάλιστα λανθασμένη) , συνάγεις εσύ ότι πρέπει ότι μας χρειάζονται μνημόνια μέχρι την κόλαση ! Ανδρέα θέλεις να οδηγήσεις ολόκληρη την Ελλάδα στην κόλαση επειδή ένας συμπολίτης εξέφρασε μία διαφορετική άποψη από την δική σου και την δική μου; Αυτό πραγματικά αδυνατώ να το κατανοήσω και δεν είναι σε καμία περίπτωση λογικό.

Σου θυμίζω ότι μεταξύ άλλων με τους μνημονιακούς νόμους σταμάτησε η λειτουργία πολλών σιδηροδρομικών γραμμών ιδίως στην Πελοπόννησο , απαξιώθηκε ένα σημαντικό κομμάτι των εξειδικευμένων και παραγωγικών εργαζόμενων μηχανοδηγών μέσω διαθεσιμοτήτων και μετατάξεων σε μουσεία και νοσοκομεία, απενεργοποιήθηκε ένα σημαντικό κομμάτι του εθνικού σιδηροδρομικού μας δικτύου προκειμένου να κερδοσκοπήσουν από τις ανταγωνιστικές των σιδηροδρομικών, οδικές μεταφορές τα μεγάλα κατασκευαστικά συμφέρονται των ιδιωτικών εθνικών οδών που καρπώνονται τα έσοδα από την είσπραξη των διοδίων.

Να σου θυμίσω ότι με το μνημόνιο καταστρατηγηθήκαν τα εργασιακά, τα κοινωνικά τα ασφαλιστικά και τα συνταξιοδοτικά δικαιώματα του εργαζόμενου λαού, ξεπουλήθηκε τζάμπα η εντέχνως οικονομικά απαξιωμένη δημόσια περιουσία, απαξιώθηκαν οι δομές της δημόσιας υγείας και ολόκληρου του κοινωνικού κράτους, αυξήθηκαν κατακόρυφα οι φορολογικοί συντελεστές και μάλιστα με άδικο τρόπο στα χαμηλότερα κοινωνικά και οικονομικά στρώματα.

Επειδή λοιπόν ένας αρθρογράφος εκφράζει μία διαφορετική (εγώ ισχυρίζομαι και λανθασμένη άποψη) για ένα θέμα που συσχετίζεται με το είδος των καυσίμων του σιδηρόδρομου εάν θα είναι Ντίζελ ή ηλεκτρικό ρεύμα, για αυτό τον λόγο και μόνον εσύ προτείνεις να καταδικάσουμε ολόκληρη της κοινωνία σε μνημόνια μέχρι μάλιστα να οδηγηθεί ολόκληρη η Ελλάδα στην κόλαση ; Επικίνδυνος και ανόητος λεκτικός ακροβατισμός και ελπίζω ότι μέσα στην καρδιά σου και το μυαλό σου αγαπητέ Ανδρέα δεν θα επιδιώκεις κάτι τέτοιο για τον λαό μας.

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 8 Αύγουστος 2017 στις 3:02
Δυτικός ποιός;;;;;
Χαχαχα στη Θεσσαλονίκη τελικά έχουν χιούμορ!!!!
Σε λίγο θα ψάχνονται και για τρόλεϊ να μου το θυμήθητε.
Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 8 Αύγουστος 2017 στις 3:29

να σας Θυμισω, ότι το μνημόνιο ειναι αποτέλεσμα ομαδικής παράκρουσης και βλακείας, λόγω της πεποίθησης ότι μια οικονομία σοσιαλστικού τυπου με χρέη, υπερδανεισμό και ορδές δημοσίων κοπριτών μπορεί να φέρει "καλύτερες μέρες".....

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 8 Αύγουστος 2017 στις 3:30

εγώ προτείνω τα τραίνα να κινούνται με την πατέντα του Θεού Απόλλωνα, ναι αυτην που εχει ο Σώρρας!

Σχόλιο από τον/την george στις 8 Αύγουστος 2017 στις 18:44

Ανδρέα αν και δεν αποτελεί το κύριο θέμα της συγκεκριμένης ανάρτησης ο λόγος για τον οποίον προέκυψαν τα μνημόνια κατ΄ εξαίρεσιν θα σου απαντήσω . Θα ήθελα να σε παρακαλέσω όμως να μην αλλάζουμε με τέτοιο τρόπο το κεντρικό θέμα της ανάρτησης . Κανονικά σε αυτήν την ανάρτηση θα έπρεπε να ασχοληθούμε με τον Δυτικό Προαστιακό σιδηρόδρομο της Θεσσαλονίκης και εάν υπάρχει κάποια ελπίδα μέσα στα επόμενα χρόνια να ξεκινήσει η κατασκευή του δυτικού προαστιακού σιδηροδρόμου στην Θεσσαλονίκη ή εάν τελικά πρόκειται για μαύρο Χιούμορ όπως αναφέρει και ο αγαπητός φίλος μου ο Teilor , ο οποίος είναι και πολύ πιθανό να αποδειχτεί ότι έχει και δίκιο έτσι όπως δυστυχώς μοιάζουν να εξελίσσονται τα πράγματα σχετικά με το ζήτημα.

Τα μνημόνια αγαπητέ Ανδρέα ήταν μία στρατηγική πολιτική επιδίωξη του συστήματος και κυρίως της άρχουσας τάξης των μεγαλοεργοδοτών και κυρίως των μεγάλων αφεντικών ώστε να απαξιώσουν και να υποτιμήσουν την αμοιβή και την αξία της εργασίας. Το μνημόνιο δεν εφαρμόστηκε ως κεντρική πολιτική στρατηγική μόνον στον καπιταλιστική (και όχι σοσιαλιστική όπως λανθασμένα αναφέρεις) Ελλάδα αλλά και σε άλλες καπιταλιστικές χώρες της δύσης όπως στην Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ιταλία, την Κύπρο, την Μάλτα, την Ιρλανδία και αλλού. Επιπλέον στοιχεία μνηνονιακής πολιτικής υποτίμησης της αξίας και της αμοιβής της εργασίας, εμπορευματοποίησης και ιδιωτικοποίησης των κοινωνικών αγαθών, εκποίησης του δημόσιου και κοινωνικού πλούτου εφαρμόστηκαν και σε άλλες καπιταλιστικές χώρες ακόμα και αν δεν ονομάστηκαν τυπικά ως μνημονιακά μέτρα όπως στην Γαλλία (ελαστικοποίηση εργασίας , κατάργηση τριανταπενταώρου) και την Γερμανία (mini jobs)

Η ελαστικοποιήση των εργασιακών σχέσεων, η υποβάθμιση, η αποδυνάμωση, η αποδόμηση και σταδιακή απορρύθμιση των προστατευτικών διατάξεων για τους όλους τους εργαζόμενους και ιδιαίτερα των εθνικών και τομεακών συλλογικών συμβάσεων εργασίας, η απορρύθμιση και σταδιακή κατάργηση των δημόσιων κοινωνικοασφαλιστικών, ιατροφαρμακευτικών και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων που απέρρεαν ως παρεπόμενα της ανθρώπινης εργασίας δικαιώματα που όταν υποβαθμίστηκαν είχαν ως κύρια και βασική στόχευση την αναδιανομή του παραγόμενου πλούτου από τις κοινωνικές δυνάμεις της εργασίας προς τις εργασίας προς της δυνάμεις της ιδιοκτησίας του κεφαλαίου, προς τις δυνάμεις τις εργοδοσίας εφαρμόστηκαν συστηματικά Κι συντονισμένα σε πολλές ταυτόχρονα καπιταλιστικές χώρες

Η εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών έδιναν και συνεχίζουν να δίδουν νέα πεδία μεγιστοποίησης της κερδοφορίας για την μεγάλη εργοδοσία σε πεδία όπου οι κοινωνικές ανάγκες τοποθετήθηκαν κάτω από την ιδιωτικοοικονομική μεγιστοποίηση της κερδοφορίας τους . Η υγεία , η παιδεία, το νερό, η ενέργεια, οι αστικές και προαστιακές μεταφορές, η βόλτα αναψυχής , η πρόσβαση στον αιγιαλό, στην παραλία, στο δάσος στην φύση είναι κοινωνικές και βαθύτατα ανθρώπινες ψυχικές ανάγκες η ικανοποίηση των οποίων είναι ανήθικο να περνά μέσα από την μεγιστοποίηση της κερδοφορίας κάποιου που τα εκμεταλλεύεται για να βγάλει φράγκα σε βάρος της ικανοποίησης αυτών των ζωτικών για την επιβίωση των ανθρώπων αναγκών. Η εμπορευματοποίηση κυρίως μέσα από την ιδιωτικοποίηση των υποδομών παραγωγής τους ή των φυσικών χώρων προσφοράς τους αποτελούσε και αποτελεί βασική στόχευση της αδηφάγας και απάνθρωπης αντιλαϊκής, και αντιανθρώπινης μνημονιακής πολιτικής.

Αυτή η κεντρική πολιτική στρατηγική προκειμένου να επιτύχει το στόχο της θα έπρεπε να ανακαλύψει μία μέθοδο για να διαιρέσει τον εργαζόμενο λαό, να στρέψει το ένα κομμάτι του λαού απέναντι στο άλλο, και τι πιο εύκολο με μία λαϊκίστική θεωρία και αξιοποίηση της θεωρίας της συλλογικής ευθύνης τα φερέφωνα αυτού του συστήματος για να επιτύχουν το στόχο τους να διαιρέσουν τον εργαζόμενο λαό από το να επιλέξουν να διεξαγάγουν μία προπαγάνδα και να διαπομπέψουν στα μάτια του λαού τους εργαζομένους του δημόσιου τομέα για να στρέψουν όλους τους υπόλοιπους εργαζόμενους μέσω της διαδικασίας του κοινωνικού αυτοματισμού και του κοινωνικού κανιβαλισμού ενάντια στους εργαζόμενους του δημοσίου τομέα. Οι γνωστές μέθοδοι του διαίρει και βασίλευε εφαρμόστηκαν για άλλη μία φορά από τους ανθρώπους του συστήματος που υλοποιούσαν την κεντρική πολιτική στρατηγική στόχευση της διάσπασης της εργατικής τάξης και της υποτίμησης της αξίας και της αμοιβής του εργαζόμενου λαού.

Ωστόσο πολύ σύντομα ελπίζω ότι όλοι κατανόησαν ότι τα αντιλαϊκά, αντικοινωνικά και αντεργατικά μέτρα δεν θα στόχευαν μόνον τους εργαζόμενους του δημοσίου τομέα αλλά και τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα και των σύνολο των συνταξιούχων και τους μικρομεσαίους αγρότες και ολόκληρο τον λαό. Οι μισθοί και οι συντάξεις μειώθηκαν σε όλους τους εργαζόμενους, η ανασφάλεια και ο φόβος στους χώρους εργασίας ενέσκηψε σε όλους τους εργαζόμενους, η αύξηση των κομίστρων στα μέσα μαζικής μεταφοράς προκειμένου να υπηρετηθεί η κερδοφορία τους αφορά όλους τους εργαζόμενους, η απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων και η αποδυνάμωση των προστατευτικών για τους εργαζόμενους διατάξεων των συλλογικών συμβάσεων εργασίας αφορούσε και συνεχίζει να αφορά όλους τους εργαζόμενους οπουδήποτε και αν εργάζονται.

Και φυσικά η Ελλάδα είναι μία σούπερ και γνήσια καπιταλιστική χώρα της περιφέρειας του συστήματος και ουδεμία σχέση έχει με σοσιαλιστικού τύπου οικονομίες. Η φετινή έρευνα της Le parisien καταρρίπτει και τον τελευταίο μύθο περί μεγάλου δημοσίου τομέα στην Ελλάδα. Οι υπάλληλοι του δημοσίου τομέα στην Ελλάδα σύμφωνα με την έρευνα αποτελούν μόλις το 7,9% του εργατικού δυναμικού.

Τα αποτελέσματα της έρευνας μπορείς να τα αναγνώσεις στην παρακάτω ιστοθέση: http://tvxs.gr/news/ellada/le-parisien-dimosioi-ypalliloi-se-ellada...

Τον υβριστικό και προσβλητικό χαρακτηρισμό απέναντι σε εργαζόμενους συμπολίτες μας δεν θα τον σχολιάσω , μπορεί ο καθένας με την δική του κρίση να κατανοήσει το περιεχόμενο του, να τον κρίνει και κυρίως να αντιληφθεί σε ποιο ακριβώς στόχο και σκοπό αποσκοπεί.

Τα αποτελέσματα της έρευνας μπορείς να τα αναγνώσεις στην παρακάτω ιστοθέση: http://tvxs.gr/news/ellada/le-parisien-dimosioi-ypalliloi-se-ellada...

Τα αντιγράφω, τα επικολλώ και τα εναποθέτω ακριβώς παρακάτω.

Le Parisien: Δημόσιοι υπάλληλοι σε Ελλάδα και Ευρώπη - Η κατάρριψη του μύθου [ΒΙΝΤΕΟ]
Le Parisien: Δημόσιοι υπάλληλοι σε Ελλάδα και Ευρώπη - Η κατάρριψη του μύθου [ΒΙΝΤΕΟ]
23:04 | 03 Απρ. 2017
Τελευταία ανανέωση 23:06 | 03 Απρ. 2017
Μοιραστείτε στο twitter

Τον μύθο για τον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων στην Ελλάδα και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες καταρρίπτει έρευνα της γαλλικής εφημερίδας Le Parisien.

Σύμφωνα με την έρευνα της Le Parisien μόνο η Ιαπωνία έχει λιγότερους δημοσίους υπαλλήλους από την Ελλάδα.

Σημαντικό στοιχείο το οποίο πρέπει να επισημανθεί είναι το γεγονός, ότι στην έρευνα αυτή εμφανίζεται το ποσοστό του ενεργού δυναμικού που είναι δημόσιοι υπάλληλοι.

Πρώτες, δύο σκανδιναβικές χώρες
-Νορβηγία 29, 3%

-Σουηδία 26,2% και

-Γαλλία 21,9%

Οι επόμενες θέσεις ανήκουν στη

-Βρετανία με 17,4%

-ΗΠΑ με 14,6% και

-στην Ιταλία με 14,3%

Ακολουθούν η Ισπανία 12,3%, η Γερμανία με 9,6% και η Ελλάδα με 7,9%.

Τα αποτελέσματα της έρευνας μπορείς να τα αναγνώσεις στην παρακάτω ιστοθέση: http://tvxs.gr/news/ellada/le-parisien-dimosioi-ypalliloi-se-ellada...

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης