Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Και περικοπές στη…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η ΙΩΑΝΝΑ ΓΚΙΝΟΠΟΥΛΟΥ είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πριν από 9 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ

ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ...ΕΙΝΑΙ ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ,…Δείτε περισσότερα
Πριν από 12 ώρες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"οι ΣΠΑΠ Α.Ε. ηταν έτη…"
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"ο ΣΥΡΙΖΑ…"
χθες
Ο/Η Dim Ham σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
""σταθμου…"
χθες
Το μέλος Aaliyah Daniel δημοσίευσε μια κατάσταση
χθες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Θα ηταν ωραίο να ειχαμε μια ενημέρωση, πόσοι επιβάτες τελικά επιβιβάζονται και αποβιβάζονται στον τερματικό σταθμο  Λαρίσσης. Επειδή όλες οι αναφορές επιμένουν, οτι οι συρμοι γεμιζουν και αδειαζουν αντιστοιχα στις Αχαρνές.....

Προβολές: 373

Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 9 Αύγουστος 2017 στις 19:05

Είναι γεγονός ότι η πλειοψηφία του κόσμου του Αθήνα-Αεροδρόμιο χρησιμοποιεί την ανταπόκριση στις κάτω Αχαρνές, λογικό αφού λόγω καλοκαιριού και λόγω μόνο μιας εβδομάδας που εφαρμόζονται τα καινούργια δρομολόγια δεν έχει προλάβει ακόμα ο κόσμος να αφομοιώσει το νέο πλέγμα και να δημιουργηθούν καινούργοι συσχετισμοί. Νωρίτερα όμως κατά την άφιξή στους Αγίους Αναργύρους με το δρομολόγιο από αεροδρόμιο μέτρησα να κατεβήκαμε γύρω στα 20 άτομα. Όχι πολύ μεγάλος αριθμός αλλά ενθαρρυντικό αν λάβουμε υπ' όψιν ότι ειμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού, ότι δεν είναι κεντρική στάση και όπως ανέφερα και πιό πάνω είμαστε στην αρχή της εφαρμογής του νέου πλέγματος που δεν έχει προλάβει ακόμα να αφομειωθεί από τους επιβάτες. Επίσης να σημειώσω ότι στις κάτω Αχαρνές είδα το τρένο του Αθήνα-Κιάτο να περιμένει τους επιβάτες από αεροδρόμιο και να γίνεται η μετεπιβίβαση άμεσα, χωρίς αναμονή και ταλαιπωρία.

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 9 Αύγουστος 2017 στις 23:52
Μία κυκλική γραμμή γύρω από την Αθήνα δεν είναι κακή ιδέα.
Η διαδρομή Αεροδρόμιο - Πειραιάς μπορεί να είναι μεγάλη επιτυχία σε μια πόλη 500000000 !
Πρέπει όμως να γίνουν τα εξηs.
1) Δρομολόγια minimum 2 την ώρα ( μιλάμε για ΚΑΘΑΡΑ ΑΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ)
2) Στάση στον Κεραμεικό για άμεση σύνδεση με μετρό.
3) Τροποίηση λεωφορείων για άμεση πρόσβαση από τον τοπικό ιστό της πόλης.
4) Απευθείας σύνδεση με Πειραιά κ όχι αλλαγές στο Στ. Λαρίσης ...Ρεντη κτλ.
5) Ανασχεδιασμός πρόσβασης στους σταθμούς . Για παράδειγμα ο σταθμός Ρουφ αν το πλησιάσεις από την οδό Κωνσταντινουπόλεως πρέπει να περπατήσεις πάνω στις ράγες , πράγμα απαράδεκτο και αποτρεπτικό για μία κυρία με τακούνια.
6) NΕΟ brand name και ενιαία εταιρική ταυτότητα βλέπε London Overground.
Χάρτες - Ενημέρωση - Ασφάλεια.

Αυτά για αρχή και βλέπουμε.
Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 10 Αύγουστος 2017 στις 1:11

Σωστός σε όλα Teilor. Με μικρές παρεμβάσεις έχουμε έτοιμη περιφεριακή γραμμή μετρό αλλά δεν την χρησιμοποιούμε. Ας ελπίσουμε ότι το νέο δρομολόγιο Αθήνα-Αεροδρόμιο που τους επόμενους μήνες αναμένεται να γίνει Πειραιάς-Αεροδρόμιο θα είναι μια καλή αρχή. Με τους κατάλληλους χειρισμούς όπως αναφέρεις δεν γίνεται να μην είναι επιτυχία αφού συνδέει απευθείας Λιμάνι με κέντρο και Αεροδρόμιο και διέρχεται και από περιοχές χωρίς άλλο μέσο σταθερής τροχιάς. Μία λύση θα ήταν να παραδωθεί η γραμμή στην Αττικό Μετρό και στη ΣΤΑΣΥ που να τη λειτουργεί ως περιφερειακή γραμμή 5 του μετρό. Όσο για τον σταθμό του Κεραμεικού αν δεν κάνω λάθος ήταν στα σχέδια να γίνει μαζί με υπογειοποίηση στο τμήμα Στ.Λαρίσης-Πειραιά.

Σχόλιο από τον/την Ανδρέας Αγραφιώτης στις 10 Αύγουστος 2017 στις 12:40

Επειδή πολύς λόγος γίνεται για μεταβατική κατάσταση λόγω καλοκαιριού και ότι η κατάσταση θα αλλάξει τάχαμου από Σεπτέμβρη, απλώς να υπενθυμίσω ότι και για τους επιβάτες του άξονα Κιάτο-Αεροδρόμιο έχει καλοκαίρι. Έχει να πέσει πολύ γέλιο από Σεπτέμβρη σε Κ. Αχαρνές.

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 10 Αύγουστος 2017 στις 12:49

ο κ. Σπριτζης που εκοβε κορδέλες ειναι ο κυριος υπευθυνος που ο σταθμος λαρίσσης δεν εγινε ενα αρχιτεκτονικό στολίδι με εμπορικό κεντρο.
Όσο ο σταθμός Λαρίσσης εχει αυτά τα χάλια, όσο δεν εχει ανταποκρίσεις, όσο εν γένει το κεντρο της Αθήνας και σε ακτίνα 1 χλμ γυρω απο αυτον ειναι παρακμιακη περιοχη, κανεις δεν προκειται να προτιμησει την μετεπιβιβαση εκει, σε σχεση ειτε με τον Ηλεκτρικο, είτε με την γραμμη 3 του μετρό. Εν ολίγοις πρεπει να γίνουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ακόμη, χωρις κορδέλες και τυμπανοκρουσίες!

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 10 Αύγουστος 2017 στις 12:54

Teilor το Πειραιας-Αεροδρόμιο θελει 20 λεπτο και τέταρτο τις ώρες αιχμής. Αλλά θελει και άλλα πχ ξοδευτηκαν δις και δεν προβλευθηκε μια πεζογεφυρα να ενωνει τον σταθμο Πειραιά (τεως ΣΠΑΠ)με τον σταθμο ηλεκτρικου και την πεζογεφυρα για Λιμανι. Επίσης οι χρόνοι απο Αεροδρόμιο-Πειραιά πρέπει να πέσουν. Ενδεχομένως με εναλλαξ εξπρες και απλά δρομολόγια. Εχει προοπτικές πολλές, αλλά αμφιβάλλω ποιός μπορει να τα υλοποιήσει. ¨οχι πάντως οι κορδελοκόφτες!

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 10 Αύγουστος 2017 στις 13:47
Και Φυσικά ΟΧΙ ΠΡΕΖΟΝΙΑ ΜΕ ΠΡΕΖΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ....τύπου .."άσε τα παιδιά να πάνε free για ψώνια αρκεί να μην τους έχω κέντρο Αθήνα..""...δουλειά δεν γίνεται.
Πόσο να ανεχτεί ο Αθηναιος άλλο τους βρομιάρηδες και περιφερειακούς τύπους στα ΜΜΜ ;
Όλα έχουν ένα όριο.
Όσο για τον ΣτΛαρίσης είναι ντροπή που υπάρχει στη καρδιά της πόλης.
Αν είμασταν κράτος θα είχε γίνει μια γυάλινη οροφή για να ενοποιήσει τον Πελοπόννησου ( διαμάντι ) και θα μπορούσε να γίνει τουριστικό ατραξιόν .
Βλέπε Atocha Madrid και το καταπληκτικό νέο αιθριο του King Cross στο Λονδίνο.
Το έχω ξαναπεί εγκαίνια σε 3 προκάτ πλατφόρμες με 2 ασανσέρ και 4 κυλιόμενες είναι Ντροπή να κάνεις.
Κάνουν τα ίδια καραγκιοζιλίκια που έκαναν και οι άλλοι......μπουρεκάκι κεφτεδάκι κετερινγκ με ποτάκι και γλύψιμο στον Υπουργό .....εμετικό σκηνικό.
Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 10 Αύγουστος 2017 στις 16:19

οι ΣΥΡΙΖΑιοι δεν θελανε να γινει ο σταθμος λαρισσης ενα αρχιτεκτονημα που θα αναβαθμιζε την περιοχη, να μην ξεχνιομαστε......ετσι μειναμε με την....τενεκεδουπολη

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 10 Αύγουστος 2017 στις 16:21

ΕΝΟΠΛΗ ΦΡΟΥΡΑ στα τραινα επι ενα 6μηνο και λυθηκε το προβλημα!

Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 10 Αύγουστος 2017 στις 20:00

Για να επανέλθω στο αρχικό θέμα της καταχώρησης του ιστολογία που είναι τα νούμερα των επιβατών, έχει αρκετό ενδιαφέρον να μας πει κάποιος τί ποσοστό επιβατών από το Κιάτο-Αθήνα παραμένει μέσα και μετά τις κάτω Αχαρνές ώστε να βγάλουμε συμπέρασμα αν οι επιβάτες της γραμμής προτιμούν κατά μεγάλη πλειοψηφία μετακίνηση προς το αεροδρόμιο ή αν η κατάσταση είναι πιο μοιρασμένη.

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης