Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Και περικοπές στη…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η ΙΩΑΝΝΑ ΓΚΙΝΟΠΟΥΛΟΥ είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πριν από 9 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ

ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ...ΕΙΝΑΙ ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ,…Δείτε περισσότερα
Πριν από 12 ώρες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"οι ΣΠΑΠ Α.Ε. ηταν έτη…"
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"ο ΣΥΡΙΖΑ…"
χθες
Ο/Η Dim Ham σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
""σταθμου…"
χθες
Το μέλος Aaliyah Daniel δημοσίευσε μια κατάσταση
χθες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΠΡΟΑΣΤΙΚΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Το αστικό δίκτυο του προαστιακού σιδηροδρόμου πρέπει να επεκταθεί και σε αυτό να ανήκει το κομμάτι που περικλείεται από του προαστιακούς σιδηροδρομικούς σταθμούς – στάσεις : Πειραιάς – Άγιος Στέφανος – Μαγούλα – Κορωπί. Τα δρομολόγια στο αστικό δίκτυο πρέπει να καλύπτουν το σύνολο των προαστιακών σιδηροδρομικών σταθμών με συχνότητα διέλευσης που προσεγγίζει της συχνότητα διέλευσης του μετρό.

                   

Είναι σημαντικό να δοθεί προτεραιότητα στους προαστιακούς σιδηροδρομικούς σταθμούς οι οποίοι αποτελούν κόμβους διασύνδεσης με τα υπόλοιπα μέσα σταθερής τροχιάς, πρέπει να κατασκευαστεί σταθμός του προαστιακού σιδηροδρόμου στον Κεραμικό εκατέρωθεν του ομώνυμου σταθμού του μετρό προκειμένου να υπάρχει δυνατότητα μετεπιβίβασης της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής  Πειραιάς – Αθήνα – ( μελλοντικά πάλι  Χαλκίδα ;)  και της γραμμής 2 του μετρό Αγία Μαρία – Δουκίσσης Πλακεντίας Αεροδρόμιο

 

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Εάν θέλουμε να διασύνδεουμε την πόλη του Πειραιά  με το αεροδρόμια μέσω του προαστιακού σιδηροδρόμου  πρέπει να ακολουθήσουμε μία διαδρομή η οποία θα μεγιστοποιεί τον αριθμό των ενδιάμεσων σταθμών κόμβων από τους οποίους θα έχει διέλευση η συγκεκριμένη  αστικού χαρακτήρα προαστιακή σιδηροδρομική  γραμμή,  έτσι ώστε να μεγιστοποιηθεί κατά τον δυνατόν ο αριθμός των επιβατών που θα δύναται να χρησιμοποιεί την συγκεκριμένη προαστιακή γραμμή μέσω μετεπιβιβάσεων από άλλες γραμμές του μετρό και από άλλες γραμμές του προαστιακού σιδηροδρόμου.

 

Επιπλέον από κάθε ενδιάμεσή στάση – σταθμό του προαστιακό σιδηροδρόμου που θα έχει διέλευση η συγκεκριμένη   αστικού χαρακτήρα προαστιακή σιδηροδρομική  γραμμή θα πρέπει να υπάρχουν διελεύσεις ή αφετηρίες διαδρομών λεωφορείων και τρόλεϊ οι οποίες θα εξυπηρετούν όλες τις περιοχές οι οποίες βρίσκονται περιμετρικά των κατά τόπους ενδιάμεσων  προαστιακών σιδηροδρομικών σταθμών- στάσεων.   

 

ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟΣΧΙΣΗΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΣΤΙΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ)  ΤΟΥ ΟΑΣΑ

Θα πρέπει να εξετάσουμε σοβαρά το ενδεχόμενο μελλοντικής απόσχισης της συγκεκριμένης αστικού χαρακτήρα προαστιακής σιδηροδρομικής διαδρομής από της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , εντάσσοντας την ως αυτοτελή γραμμή του μετρό των ΣΤΑθερών Συγκοινωνιών (ΣΤΑ.ΣΥ.) δηλαδή να ενταχθεί κανονικά στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας με μετάταξη όλων των εργαζόμενων σε αυτήν την προαστιακή γραμμή από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ΣΤΑ.ΣΥ.  και μεταφορά όλων των σχετικών περιουσιακών στοιχείων (όπως οι συρμοί για παράδειγμα)  στην ιδιοκτησία της ΣΤΑ.ΣΥ.

 

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ

Ως προς την συχνότητα διέλευσης της ως άνω προτεινόμενης αστικού χαρακτήρα προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής προτείνω το εξής :

Τις καθημερινές εργάσιμες ημέρες και ώρες επιβατικής αιχμής 05:00 – 09:00 και 13:00- 17:00 να έχει συχνότητα διέλευσης κάθε δεκάλεπτα (10 λεπτά).

Τις υπόλοιπες ώρες των εργάσιμων ημερών, τα σαββατοκύριακα και τις επίσημες αργίες να έχει συχνότητα διέλευσης κάθε δεκαπεντάλεπτο (15 λεπτά).

 

 

ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΤΑΓΜΕΝΗ ΣΤΟ ΕΝΑΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΚΟΜΙΣΤΡΟ ΤΟΥ ΟΑΣΑ

Ως προς την τιμολόγηση προτείνω ολόκληρη η διαδρομή να ενταχθεί στο αστικό σύστημα ενιαίας τιμολόγησης κομίστρου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) . Η τερματική στάση της προαστιακής γραμμής στο αεροδρόμιο να ακολουθεί την ίδια τιμολόγηση με αυτήν που έχει η τερματική στάση αεροδρόμιο της γραμμής 3 (τρία) του μετρό Αγία Μαρίνα – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

 

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΣΤΑΣΗ – ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΠΡΟΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΣΤΑΘΜΟ

 

Προτείνω την ακόλουθη  αστικού χαρακτήρα προαστιακή σιδηροδρομική διαδρομή ΠΕΙΑΡΑΙΣ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ με τις παρακάτω ενδιάμεσες στάσεις:

ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ:

Πειραιάς – Λεύκα – Ρέντης – Ταύρος – Ρουφ – Κεραμικός – Αθήνα (Σταθμός Λαρίσης) – Άγιοι Ανάργυροι – Πύργος Βασιλίσσης – Κάτω Αχαρναί – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) – Μεταμόρφωση –  Ηράκλειο - Νερατζιώτισσα -  Κηφισίας – Πεντέλης – Δουκίσσης Πλακεντίας – Παλλήνης – Παιανία & Κάντζα – Κορωπί – Αεροδρόμιο.

 

ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ –ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Αεροδρόμιο-  Κορωπί -  Παιανία & Κάντζα – Παλλήνης - Δουκίσσης Πλακεντίας – Πεντέλης – Κηφισίας – Νερατζιώτισσα - Ηράκλειο - Μεταμόρφωση – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) – Κάτω Αχαρναί – Πύργος Βασιλίσσης- Άγιοι Ανάργυροι – Αθήνα (Σταθμός Λαρίσης) – Κεραμικός – Ρουφ – Ταύρος – Ρέντης – Λεύκα – Πειραιάς .

 

Σημειώσεις:

 

Α) Στον Πειραιά πρέπει να κατασκευαστεί μία υπόγεια διάβαση που θα ενώνει τον τερματικό σταθμό του προαστιακού σιδηροδρόμου με τον τερματικό σταθμό του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, δηλαδή της γραμμής 1 του μετρό Πειραιάς – Κηφισιά , επιπλέον πρέπει να κατασκευαστεί μία δεύτερη υπόγεια διάβαση που θα ενώνει τον τερματικό σταθμό του προαστιακού σιδηροδρόμου με την αφετηρία του λεωφορείου του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς που διανύει το λιμάνι του Πειραιά  προκειμένου να προσφέρει πρόσβαση στα ακτοπλοϊκά δρομολόγια που εκκινούν από το λιμάνι του Πειραιά και φτάνει μέχρι τα όρια της Δραπετσώνας.  

 

Β) Στον Κεραμικό δεν υπάρχει προαστιακός σταθμός προτείνω να δημιουργηθεί μία νέα στάση του προαστιακού σιδηροδρόμου παρακείμενος του ομώνυμου σταθμού της γραμμής 3 (τρία) του μετρό Αγία Μαρίνα – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο έτσι ώστε να υπάρχει δυνατότητα μετεπιβίβασης από τον προαστιακό  από και προς την γραμμή δύο (3) του μετρό Αγία Μαρίνα – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

 

ΣΤΑΘΜΟΙ ΚΟΜΒΟΙ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΤΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΜΕΣΟ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΙΣΧΥΟΝΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

 

1)      ΠΕΙΡΑΙΑΣ:

Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου – γραμμής 1 (ένα)  του μετρό – Πειραιάς – Κηφισιά.

 

2) ΚΕΡΑΜΙΚΟΣ (ΝΕΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΑΣΤΙΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ):

Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της γραμμής 3 (τρία)  του μετρό Αγία Μαρίνα – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

 

3)      ΑΘΗΝΑ (ΣΤΑΘΜΟΣ ΛΑΡΙΣΣΗΣ ) :

α) Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της γραμμής 2 (δύο) του μετρό Ανθούπολη – Άγιος Δημήτριος – Ελληνικό.

β) Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνά – Χαλκίδα – Αθήνα.

γ) Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της υπεραστικής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνά – Θεσσαλονίκη –(Αλεξανδρούπολη – Δίκαια).

δ) Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα – Κιάτο – Αθήνα.

 

4)      ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΧΑΡΝΩΝ (ΣΚΑ) :

α)  Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνά – Χαλκίδα – Αθήνα.

  β) Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της υπεραστικής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνά – Θεσσαλονίκη –(Αλεξανδρούπολη – Δίκαια).

 

γ΄) Μελλοντικά όταν επανέλθουν τα τοπικά δρομολόγια Άνω Λιόσια – Αεροδρόμιο – Άνω Λιόσια (ας ελπίσουμε ότι θα επεκταθούν μέχρι την Μαγούλα για να καλυφθεί ολόκληρο το αστικό δίκτυο του προαστιακού  σιδηροδρόμου και να  μετατρέπουν σε Μαγούλα – Αεροδρόμιο – Μαγούλα) θα υπάρχει δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Ανω Λιόσια (ή Μαγούλα) – Αεροδρόμιο – Άνω Λιόσια (ή Μαγούλα).

 

5)      ΝΕΡΑΤΖΙΤΙΣΣΑ:

Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου – γραμμής 1 (ένα)  του μετρό – Πειραιάς – Κηφισιά.

 

6)      ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ, ΠΑΛΛΗΝΗ , ΠΑΙΑΝΙΑ – ΚΑΝΤΖΑ, ΚΟΡΩΠΙ, ΑΕΡΔΡΟΜΙΟ:

Δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς και της γραμμής 3 (τρία)  του μετρό Αγία Μαρίνα – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο..

 

 

 

 

 

 

Προβολές: 344

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Αύγουστος 2017 στις 3:22

δωρεάν γυμναστικη σε ΣΚΑ και Σταθμό λαρίσσης. Εναλλακρικά SURVIVOR με κουβαλημα βαλιτσας, ανεβασμα 62 σκαλια και ημιμαραθώνιο....

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Αύγουστος 2017 στις 3:27

1. με τί συρμούς θα γινονται αυτά

2. συχνότητα δρομολογίων

3. διάρκεια διαδρομής

4. κόμιστρο

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 11 Αύγουστος 2017 στις 6:12
Όλα σωστά κ ιδανικά όμως στάση στο ΣΚΑ δε μπορεί ν υπάρξει γιατί τα σαΐνια του ΟΣΕ δεν έχουν υπολογίσει στάση κατά τη στροφή από Πειραιά - Αεροδρόμιο .
Όποτε Από Κατω Αχαρναί επόμενη στάση Μεταμόρφωση ( Απαράδεκτο)
Σχόλιο από τον/την george στις 11 Αύγουστος 2017 στις 12:31

ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΡΜΩΝ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ ΤΗΣ ΣΤΑΣΥ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ

Ως προς τους συρμούς που θα χρησιμοποιηθούν καταρχήν θα πρέπει να αξιοποιηθούν οι συρμοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να ιδούμε αν υπάρχει τεχνική δυνατότατα επικουρικά να αξιοποιηθούν και συρμοί των ΣΤΑθερών ΣΥγκοινωνιών (ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε.). Εάν κριθεί ότι δεν επαρκούν για την κάλυψη της διαδρομής και για την συχνότητα διέλευσης που προτείνω θα πρέπει να αγορασθούν ίσως και καινούργιοι συρμοί.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ

Ως προς την συχνότητα των δρομολογίων η πρόταση μου είναι σαφέστατα διατυπωμένη:

"ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ

Ως προς την συχνότητα διέλευσης της ως άνω προτεινόμενης αστικού χαρακτήρα προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής προτείνω το εξής :

Τις καθημερινές εργάσιμες ημέρες και ώρες επιβατικής αιχμής 05:00 – 09:00 και 13:00- 17:00 να έχει συχνότητα διέλευσης κάθε δεκάλεπτα (10 λεπτά).

Τις υπόλοιπες ώρες των εργάσιμων ημερών, τα σαββατοκύριακα και τις επίσημες αργίες να έχει συχνότητα διέλευσης κάθε δεκαπεντάλεπτο (15 λεπτά).".

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΖΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΝΥΘΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ – [ΕΡΙΠΟΥ ΜΙΑ ΩΡΑ (60΄ΛΕΠΤΑ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ):

Ως προς την διάρκεια χρονική που χρειάζεται για να διανυθεί η προτεινόμενη διαδρομή ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΕΡΔΡΟΜΙΟ και ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ -ΠΕΡΑΙΑΣ συμπεριλαμβανομένου του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ) εγώ την υπολογίζω διαισθητικά και από τις διαδρομές που έχω διανύσει γύρω στα 60' λεπτά δηλαδή θα χρειάζεται περίπου για να διανυθεί η απόσταση από τον Πειραιά μέχρι το αεροδρόμιο και μία ώρα αντίστρεφα από το αεροδρόμιο μέχρι τον Πειραιά με όλες τις ενδιάμεσες στάσεις που πρότεινα.

ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΤΑΓΜΕΝΗ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΑ ΑΣΤΙΚΟ ΚΟΜΙΣΤΡΟ ΤΟΥ ΟΑΣΑ:

Ως προς το κόμιστρο η πρόταση μου ήταν σαφέστατα διατυπωμένη :

«ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΤΑΓΜΕΝΗ ΣΤΟ ΕΝΑΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΚΟΜΙΣΤΡΟ ΤΟΥ ΟΑΣΑ
Ως προς την τιμολόγηση προτείνω ολόκληρη η διαδρομή να ενταχθεί στο αστικό σύστημα ενιαίας τιμολόγησης κομίστρου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) . Η τερματική στάση της προαστιακής γραμμής στο αεροδρόμιο να ακολουθεί την ίδια τιμολόγηση με αυτήν που έχει η τερματική στάση αεροδρόμιο της γραμμής 3 (τρία) του μετρό Αγία Μαρίνα – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΝΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ TEILOR ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΧΑΡΝΩΝ:

Ως προς την επισήμανση του αγαπητού φίλου Teilor προτείνω σε αρχικό στάδιο να υιοθετηθεί για τεχνικούς λόγους η πρόταση του Teilor για παράκαμψη του προαστιακού σιδηροδρομικού σταθμού του «Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών» (ΣΚΑ) αλλά άμεσα να ξεκινήσουν και σύντομα να υλοποιηθούν και να ολοκληρωθούν όλες οι αναγκαίες σιδηροδρομικές, ηλεκτρομηχανολογικές και πάντως είδους λοιπές τεχνικές εργασίες που κρίνονται απαραίτητες προκειμένου στο συντομότερο δυνατό να καταστεί εφικτή η δυνατότατα των προαστιακών τρένων που κινούνται στην σιδηροτροχιά από Κάτω Αχαρναί προς το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )να μπορούν μεταπίπτουν στην σιδηροτροχιά που οδηγεί προς την Νερατζιώτισσα και αντίστροφα τ, έτσι ώστε σύντομα να διορθωθεί αυτή η τεχνική αδυναμία και τα προαστιακά τρένα της γραμμής Πειραιάς - Αεροδρόμιο - Πειραιάς να διέρχονται και από το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ).

ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΤΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΛΗΡΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΡΙΡΑΙΑ

Επιπλέον μία ακόμα μελλοντική προτεινόμενη μετεπιβίβαση που ξέχασα να αναφέρω προηγουμένως . Όταν ολοκληρωθούν τα έργα του Τραμ από το Φάληρο μέχρι το Πειραιά προτείνω να υπάρχει και η δυνατότητα μετεπιβίβασης στον Πειραιά μεταξύ της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς – Αεροδρόμιο Πειραιάς και των γραμμών του Τραμ Πειραιάς – Βούλα και Πειραιάς – Σύνταγμα. Πρέπει να υπάρξει πρόνοια ο τερματικός σταθμός του Τραμ στον Πειραιάς να βρίσκεται πλησίον του τερματικού σταθμού του προαστιακού σιδηροδρόμου. Δεν γνωρίζω ένα οι ιθύνοντες έχουν προνοήσει και για την δυνατότητα μίας τέτοιας μετεπιβίβασης και ένα έλαβαν μέτρα να χωρομετρήσουν την μελλοντική στάση του Τραμ στον Πειραιά κοντά στον τερματικό σταθμό του προαστιακού σιδηροδρόμου.

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Αύγουστος 2017 στις 12:56

Δει δη χρημάτων, ω, άνδρες Αθηναίοι, και άνευ τούτων ουδέν εστί γενέσθαι των δεόντων......

Σχόλιο από τον/την george στις 11 Αύγουστος 2017 στις 13:19

Ξέχασες να αναφέρεις ότι είναι φράση του Δημοσθένη!

 

Όμως σε μία οικονομία το βασικότερο είναι να υπάρχουν οι υλικοί πόροι, οι πλουτοπαραγωγικές πηγές, οι πρώτες ύλες, η φύση , το έδαφος,  και οι εργάτες, η γνώση της τεχνικής από τους εργάτες, η τεχνογνωσία των εργατών, η μόρφωση των εργατών που τους βοηθήσουν να μετασχηματίσουν, να επεξεργαστούν, να μεταποιήσουν και αξιοποιώντας και τον χώρο, το έδαφος να  μετατρέψουν τους υλικούς πόρους, τις πλουτοπαραγωγικές πηγές, τις πρώτες ύλες που τους παρέχει η φύση με την ανθρώπινη παραγωγική  εργασία  που ενσωματώνει την τεχνογνωσία και τον ανθρώπινο παραγωγικό μόχθο που ενσωματώνει την γνώση της τεχνικής  σε χρήσιμα  υλικά αγαθά , σε υλικά προϊόντα και σε  πολύτιμες άυλες υπηρεσίες .  

 

Αν όλα τούτα υπάρχουν και δύνανται να μπουν σε παραγωγική λειτουργία τότε το χρήμα απλώς το τυπώνουμε σε κάποιο νομισματοκοπείο, αντιθέτως αν τυπώσουμε το χρήμα και δεν υπάρχουν όλα τα παραπάνω τότε δεν μπορούμε να παράγουμε τίποτα το χρήσιμο , κανένα υλικό αγαθό , κανένα προϊόν, καμία άυλη υπηρεσία.

 

Εργάτες  ανενεργούς –άνεργους έχουμε, τεχνογνωσία και γνώση  έχουμε (και αν δεν την έχουμε πλήρως μπορούμε να την αποκτήσουμε ή να την συμπληρώσουμε), ανεκμετάλλευτες πρώτες ύλες έχουμε, φύση έχουμε, έδαφος έχουμε  , ανεκμετάλλευτους  υλικούς πόρους έχουμε ας βάλουμε και ένα νομισματοκοπείο να τυπώνει χρήμα για να κατασκευάσουμε και να δημιουργήσουμε όλα τα δέοντα, όλα τα χρειαζούμενα!   

Σχόλιο από τον/την mantesat στις 11 Αύγουστος 2017 στις 13:56

Ξεχασες το σπουδαιοτερο: χρειαζομαστε κι ενα "φωτισμενο" κομισαριο να μας κατευθυνει!

George, σαν χωρα, ουτε καν αυταρκεια τροφιμων δεν εχουμε. Και κυριως, δεν εχουμε θεληση για το καλυτερο, Μας αρκει να μη μειωθουν τα "κεκτημενα" μας, και κυριως να μην θιγει το πορτοφολι μας. Κι αφου ενδιαφερομασταν μονο για το πορτοφολι, χασαμε ολα τα αλλα. Και ηρθε η ωρα να μας το παρουν σιγα σιγα και αυτο.

Σχόλιο από τον/την Apostolos Mantes στις 11 Αύγουστος 2017 στις 14:05

George, λύσε μου μια απορία. Αφού η ύφεση είναι κακό πράγμα και η ανάπτυξη είναι καλό, γιατί δε κάνουμε ανάπτυξη; Απλό είναι.
Ενώ τα δρομολόγια μειώθηκαν, από 4 σε 3 από/προς το Αεροδρόμιο παλιότερα και πλέον  δύο ανα ώρα, εμείς θέλουμε επεκτάσεις, προαστιακό με συχνότητα Μετρό και με τι κόστος; Να βάλουμε ένα νομισματοκοπείο να τυπώσει.

Ανεδαφικά πράγματα ανάξια λόγου, κόντρα σε οποιαδήποτε ρεαλιστική προσέγγιση.

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Αύγουστος 2017 στις 16:12

Απόστολε υπάρχουν λεφτόδεντρα...αφου μπορεσε ο Μαδούρο, γιατί δεν μπορουμε εμεις;

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Αύγουστος 2017 στις 16:14

βάλτε μπρος το νομισματοκοπειο και τις αντλιες πετρελαιου ρε λεβέντες, ΝΤΟΥΠΟΥ-ΝΤΟΥΠΟΥ, ΝΤΟΥΠΟΥ-ΝΤΟΥΠΟΥ  να δουμε Λενιν πρόσωπο.....

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης