Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Και περικοπές στη…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η ΙΩΑΝΝΑ ΓΚΙΝΟΠΟΥΛΟΥ είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πριν από 9 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ

ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ...ΕΙΝΑΙ ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ,…Δείτε περισσότερα
Πριν από 12 ώρες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"οι ΣΠΑΠ Α.Ε. ηταν έτη…"
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"ο ΣΥΡΙΖΑ…"
χθες
Ο/Η Dim Ham σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
""σταθμου…"
χθες
Το μέλος Aaliyah Daniel δημοσίευσε μια κατάσταση
χθες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Θα επιστρέψουν τα δρομολόγια του Προαστιακού από Αεροδρόμιο προς Λιόσια και Κιάτο;

Πηγή  του άρθρου αποτελεί η αξιόπιστη και αγαπημένη μας ιστοσελίδα «athenstransport»:

http://www.athenstransport.com/2017/08/proastiakos-liosia/

Θα επιστρέψουν τα δρομολόγια του Προαστιακού από Αεροδρόμιο προς Λιόσια και Κιάτο;


Μάλλον σε λεκτικό λάθος θα πρέπει να αποδοθεί η δήλωση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σπίρτζη περί επαναφοράς δρομολογίου στη γραμμή Αεροδρόμιο – Κιάτο καθώς είναι πολύ πιθανό να εννοούσε το δρομολόγιο Αεροδρόμιο – ΣΚΑ και όχι το δρομολόγιο Αεροδρόμιο – Κιάτο.

Μιλώντας στα πλαίσια επίσκεψης στο σταθμό Λαρίσης και στο σταθμό Ζεφύρι, ο υπουργός αναφέρθηκε στην ταλαιπωρία που αντιμετωπίζουν οι επιβάτες εξαιτίας των νέων δρομολογίων του Προαστιακού και προανήγγειλε τη δημιουργία νέας λεωφορειακής γραμμής του ΟΑΣΑ (και όχι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ) που θα ενώνει τους σταθμούς Άνω Λιόσια, Νερατζιώτισσα και Δουκίσσης Πλακεντίας. Η λειτουργία της γραμμή αναμένεται από τα τέλη Αυγούστου.

Ο υπουργός επίσης αναφέρθηκε στο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των έργων και στην επαναφορά δρομολογίων του Προαστιακού. Όπως τόνισε, μετά την ολοκλήρωση των έργων, ο σταθμός Άνω Λιόσια θα έχει περισσότερα δρομολόγια από πριν, φτάνοντας τα 4 την ώρα.

Συγκεκριμένα, όσον αφορά τον Προαστιακό της Αθήνας, ανακοινώθηκαν τα εξής:

  • Από τέλη Αυγούστου: Θα δημιουργηθεί κυκλική γραμμή του ΟΑΣΑ: Άνω Λιόσια – Νερατζιώτισσα – Δουκίσσης Πλακεντίας. Θα  υπάρξει και ένα επιπλέον δρομολόγιο του προαστιακού στη Γραμμή Κιάτο Αεροδρόμιο (δική μας εκτίμηση είναι πως εννοούσε ένα ακόμα δρομολόγιο ΣΚΑ – Αεροδρόμιο.)
  • Από τον Οκτώβριο: Με την ολοκλήρωση των έργων της ηλεκτροκίνησης ως τον Πειραιά, όλα τα δρομολόγια θα τερματίζουν στον Πειραιά και δεν θα απαιτείται μετεπιβίβαση στο σταθμό Λαρίσης.
  • Από το Δεκέμβριο: Θα αποκατασταθούν προσαυξημένα τα δρομολόγια του Προαστιακού που έχουν διακοπεί (δεν αναφέρθηκε αναλυτικά). Από τρία την ώρα που ήταν μέσω των Άνω Λιοσίων θα γίνουν τέσσερα.

Πριν το Δεκέμβριο, ο υπουργός σημείωσε ότι οι επιβάτες θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται με λεωφορεία (ήδη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δρομολογήσει πούλμαν μεταξύ Άνω Λιοσίων – Νερατζιώτισσας), ενώ τα δρομολόγια αυτά θα πυκνώσουν ή θα επεκταθούν αν θεωρηθεί απαραίτητο.

Πηγή  του άρθρου αποτελεί η αξιόπιστη και αγαπημένη μας ιστοσελίδα «athenstransport»:

http://www.athenstransport.com/2017/08/proastiakos-liosia/

 

 

 

 

 

Προβολές: 550

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 4 Αύγουστος 2017 στις 8:42
1) H υπουργάρα απλά έκανε λάθος γιατί ούτε που ξέρει που είναι το Κιάτο. Αεροδρόμιο- ΣΚΑ θέλει να πεις ο ποιητής ( ή Λιόσια ανάλογα με τα κέφια...)
2) Τα δρομολόγια που λέει μιλάει για της Χαλκίδας που θα γίνουν και πάλι 1 την ώρα.
Κιάτο - Αθήνα πάνω από 1 την ώρα ούτε ο Harry Potter δε μπορεί να το κάνει.
Βέβαια ο ΟΣΕ δεν έχει ανακαλύψει ακόμη τον τροχό οπότε Αθήνα - Μαγούλα δε θέλει να βάλει !!!!
Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 4 Αύγουστος 2017 στις 12:54

εδω μεσα απο οτι βλεπω ειναι γραφειο τυπου του ΣΥΡΙΖΑ....κοπηκαν τα δρομολογια, ταλαιπωρειται κόσμος και δεν βγαλαν κιχ οι διαχοιριστες.......ο σπριτζης και ο νικος ο παππας πληρωνουν καλα τα διαφορα παπαγαλλακια. Για αυτο εχουν μεινει με 3000 κοσμο που ουδεποτε γραφουν, ενω η σελιδα στο φατσομπουκι ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΙΟΣΙΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ εχει 6000 κόσμο με μια βδομαδα....και του το βγαλανε ξυνο του σπριτζη τη φιέστα στο ζεφυρι.....

Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 4 Αύγουστος 2017 στις 14:01

Όταν τους επόμενους μήνες επανέλθουν τα δρομολόγια Αεροδρόμιο-Λιόσια(από τα οποία με άμεση μετεπιβίβαση θα εξυπηρετείται και το Αεροδρόμιο-Κιάτο) σε συνδυασμό με τα καινούργια που θα τερματίζουν όλα στον Πειραιά τότε μετά από πολύ καιρό θα μιλάμε για ουσιαστική αναβάθμιση του προαστιακού, όσο και αν κάποιοι που φαίνεται σα να ήρθαν από το γραφείο τύπου της ΝΔ δεν θα το ήθελαν (και βρήκαν αφορμή να κάνουν την κομματική τους προπαγάνδα και θεωρούν ότι όποιος διαφωνεί μαζί τους είναι ΣΥΡΙΖΑ).

(και για να προλάβω καταστάσεις δεν χρεώνω επιτυχία και δεν υπερασπίζομαι καμία κυβέρνηση τωρινή η παλιότερη, απλώς έτυχε τα έργα να ολοκληρώνονται αυτή την περίοδο και έτσι οι γραμμές μπορούν επιτέλους να λειτουργήσουν όπως σχεδιάστηκαν)

Σχόλιο από τον/την george στις 4 Αύγουστος 2017 στις 16:57

Η πρόοδος των σιδηροδρομικών έργων του προαστιακού σιδηροδρόμου είναι σε κάθε περίπτωση μία θετική εξέλιξη . Το πρόβλημα είναι στην προκείμενη περίπτωση ότι το επιβατικό κοινό και ιδίως οι άνεργοι, οι εργαζόμενοι και τα αδύναμα κοινωνικά στρώματα που χρησιμοποιούν τα αστικά και προαστιακά μάσα σταθερής τροχιάς θα έχουν στην διάθεση τους μικρότερο αριθμό επιβατικών δρομολογίων και αυτό θα δυσχεράνει την μετακίνηση τους ιδίως σε μεγάλα κομμάτια του αστικού δικτύου του προαστιακού σιδηροδρόμου τα οποία θα καλύπτονται από ένα ή το μέγιστο δύο δρομολόγια ανά ώρα .

Πρέπει λοιπόν και η πολιτική ηγεσία να δείξει κατανόηση και κοινωνική ευαισθησία και να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα του επιβατικού κοινού:

Α) Να ιδρυθούν ως προσωρινές όλες οι αναγκαίες αστικές λεωφορειακές γραμμές που θα εξυπηρετούν πλήρως όλους τους πολίτες μέχρι να επανέλθουν τα παλαιά δρομολόγια του προαστιακού σιδηροδρόμου σε πλήρη λειτουργία. Οι λεωφορειακές γραμμές πρέπει να εξυπηρετούν με τις ανάλογες στάσεις τους επιβάτες όλων των προαστιακών σιδηροδρομικών σταθμών από τους οποίους περικόπηκαν δρομολόγια ( Άνω Λιόσια, Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών, Μεταμόρφωση, Ηράκλειο, Νερατζιώτισσα, Κηφισίας, Πεντέλης, Δουκίσσης Πλακεντίας κ.τ.λ.).

Β) Να επιταχυνθούν τα έργα της ηλεκτροκίνησης, τηλεδιοίκησης, σηματοδότησης και όποια άλλα τεχνικά έργα είναι αναγκαία προκειμένου το συντομότερο δυνατόν να επανέλθουν πλήρως και με πλήρη ασφάλεια όλα τα προαστιακά σιδηροδρομικά δρομολόγια εάν είναι μάλιστα δυνατόν και εμπλουτισμένα.

Γ) Να αυξηθεί προσωρινά μέχρι την αποκατάσταση των προαστιακών δρομολογίων η χρονική διάρκεια ισχύος των ενιαίων εισιτηρίων του ΟΑΣΑ από την μιάμιση ώρα στις δύο ώρες.

Δ) Να ενταχθούν στο αστικό δίκτυο τιμολόγησης οι προαστιακοί σιδηροδρομικοί σταθμοί μεταξύ του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών και του Αγίου Στεφάνου.

Κατά τα λοιπά θα ήθελα να επισημάνω ότι πραγματικά με εντυπωσιάζει το γεγονός ότι ορισμένοι ισχυρίζονται ότι γνωρίζουν και μάλιστα με απόλυτη βεβαιότητα τις πολιτικές και ιδεολογικές πεποιθήσεις των διαχειριστών της ιστοσελίδας των επιβατών του προαστιακού σιδηροδρόμου. Πραγματικά θα ήθελα να ρωτήσω από ποιο στοιχειό τεκμαίρουν αυτό το συμπέρασμα; Με ποιο λογικό συλλογισμό και ποια συγκεκριμένη τεκμηρίωση οδηγούνται στο συμπέρασμα ότι οι διαχειριστές τις συγκεκριμένης ιστοσελίδας εμφορούνται από συγκεκριμένες πολιτικές ιδέες και μάλιστα ότι υποστηρίζουν και συγκεκριμένη κομματική παράταξη; Τους γνωρίζουν προσωπικά; Έχω την εντύπωση ότι όταν δεν μπορούμε να τεκμηριώσουμε με λογικά και ατράνταχτα επιχειρήματα τον λόγο μας τότε τα λόγια είναι αίολα – έπεα πτερόεντα…

Την διεκδίκηση για καλύτερη συγκοινωνία θα την διεξάγουμε εμείς οι επιβάτες συλλογικά, μαχητικά, διεκδικητικά και οργανωμένα και όχι μεμονωμένα οι όποιοι διαχειριστές της όμορφης αυτής και φιλόξενης ιστοσελίδας των επιβατών του προαστιακού σιδηροδρόμου. Θα ήθελα παρακαλώ να σεβαστούμε τους διαχειριστές αυτής της σπουδαίας ιστοσελίδας και να τους εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ που μας δίδουν το δικαίωμα να εκφραζόμαστε άπλετα ελευθέρα και δημοκρατικά χωρίς φιμώσεις και απαγορέψεις και να παρακαλέσω επίσης να μην τους κατηγορούν ορισμένοι χωρίς ολοκληρωμένα , τεκμηριωμένα, αδιάσειστα στοιχεία τα οποία θα στοιχειοθετούν το περιεχόμενο μιας οποιασδήποτε κατηγορίας, διότι διαφορετικά η οποία κατηγορία ατεκμηρίωτη ή υπαινιγμός εναντίων τους θα είναι αίολη…

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 4 Αύγουστος 2017 στις 18:08

δεν κανατε ουτε μια διαμαρτυρια , ετσι για τα ματια του κόσμου, την ωρα που ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ο προαστιακος. Απο τις 20-25 Αυγουστου και μετά θα υπαρχουν σκηνες απειρου κάλους και μαλεβράσε στο αστικό τμήμα και καποιοι οχι μονο σφυριζουν αδιάφορα, αλλά θρασύτατα αναπαραγάγουν την προπαγανδα του σπριτζη......

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 4 Αύγουστος 2017 στις 18:18
Αυτό που πρέπει......να είμαι Αδύναμος Άνεργος ή Εργάτης στη φάμπρικα για να μπω στο προαστιακό αρχίζει να μου την ανάβει!!!!!!
Τα προβλήματα με τα λιγοστά δρομολόγια δεν είναι ταξικό πρόβλημααααα...... πάλι τα μπερδέψατε!!!!
Σχόλιο από τον/την Teilor στις 4 Αύγουστος 2017 στις 18:23
Ps για τους άσχετους ....Λιόσια - Αεροδρόμιο ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ.... από σπόντα τους έκατσε .
Αν γίνουν όπως σχεδιάστηκε ( πριν 30 χρόνια) ανταπόκριση σε μετοπικες πλατφόρμες στα ΣΚΑ και απευθείας δρομολόγια Χαλκίδα- Αεροδρόμιο μέσο ΣΚΑ και το τούνελ Αχαρνών κάτω από το στρατόπεδο .....ανοίξτε ένα ΓΠΣ της περιοχής για να το δείτε.
Σχόλιο από τον/την Teilor στις 4 Αύγουστος 2017 στις 18:26
Και η ΝΔ να ήταν πάνω τα μπινελίκια της θα τα έτρωγε .....trust me.
Τη γιούχα τη τρώει πάντα ο κυβερνών ....και στη περίπτωση μας ο Συριζανελ.
Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 4 Αύγουστος 2017 στις 19:14

@Ανδρεάς Γιαννόπουλος

"δεν κανατε ουτε μια διαμαρτυρια "

Σε ποιούς αναφέρεσαι σε πρώτο πληθυντικό πρόσωπο; Εάν αναφέρεσαι στους διαχειριστές και τα παλιά μέλη εδώ, σαν παλιότερο μέλος να σε ενημερώσω ότι στο παρελθόν είχαν γίνει πολύ μεγαλύτερες διαμαρτυρίες και από πολύ περισσότερο κόσμο, και σε αυτό το site(αν κάποιος ανατρέξει σε παλιά ποσταρίσματα μπορεί να τα δει), από επιβάτες όταν σταμάτησε κάπου στο 2011 η απευθείας σύνδεση Αθήνας-Κορίνθου (ντιζελοκίνητης τότε για να μπει το ηλεκτροκίνητο Αεροδρόμιο-Κιάτο) αλλά και λιγότερα χρόνια πριν, εκείνο το διάστημα που είχε σταματήσει το Πειραιάς-Λιόσια και η ανταπόκριση από Αθήνα-Κιάτου γινόταν μόνο μέσω ΣΚΑ με αρκετή ταλαιπωρία των επιβατών. Οπότε τώρα μπορεί να νιώθουν δικαιωμένοι (ορθώς) και να μην γίνονται από αυτούς διαμαρτυρίες.

"ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ"

Εάν θεωρείς υποβάθμιση ότι η Πελοπόννησος συνδέεται απευθείας με το κέντρο, ότι καινούργιες περιοχές συνδέονται απευθείας με το αεροδρόμιο και ότι σε μερικούς μήνες θα τερματίζουν 3 δρομολόγια/ώρα στον πειραιά και θα υπάρχουν περισσότερο δρομολόγια από αεροδρόμιο προς Λιόσια/Αθήνα τότε θα μας στείλεις στον ψυχίατρο. Μοναδικό μελανό σημείο των νέων δρομολογίων η (προσωρινή) κατάργηση των Λιοσίων λόγω κάποιων έργων και κάποιοι το εκμεταλλεύονται αφού βρίσκουν ευκαιρία να πατάνε πάνω στην ταλαιπωρία των επιβατών για να αναπαράγουν την βρώμικη κομματική προπαγάνδα Μητσοτάκη,Άδωνι και των ομοίων τους. Το αστείο είναι ότι σε μερικούς μήνες όταν θα έχουν υλοποιηθεί όλα αυτά, αν τότε η Τραινοσέ θα έχει περάσει στους Ιταλούς, τα ίδια παπαγαλάκια που τώρα γκρινιάζουν θα μας λένε τί ωραία που τα έχουν κάνει οι Ιταλοί. Για την ιστορία επί ευκαιρίας να αναφέρω πώς παλιότερα και στο μετρό υπήρχε διακοπή λειτουργίας γραμμής από Εθνική Άμυνα μέχρι Πλακεντίας λόγω της κατασκευής του σταθμού Αγίας Παρασκευής για διάστημα περίπου μισού έτους και η μετακίνηση των επιβατών γινόταν με λεοφωρεία.

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 4 Αύγουστος 2017 στις 19:22

οι επιβατες θα δουν τον "εκσυγχρονισμο" απο Σεπτέμβριο...και να σας δω τότε τί θα λέτε

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης