Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Και περικοπές στη…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η ΙΩΑΝΝΑ ΓΚΙΝΟΠΟΥΛΟΥ είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πριν από 9 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ

ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ...ΕΙΝΑΙ ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ,…Δείτε περισσότερα
Πριν από 12 ώρες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"οι ΣΠΑΠ Α.Ε. ηταν έτη…"
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"ο ΣΥΡΙΖΑ…"
χθες
Ο/Η Dim Ham σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
""σταθμου…"
χθες
Το μέλος Aaliyah Daniel δημοσίευσε μια κατάσταση
χθες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Διαμάχη για την επέκταση του προαστιακού στο Λαύριο

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα «INSIDER.gr» :

http://www.insider.gr/eidiseis/ellada/52658/diamahi-gia-tin-epektas...

 

 

Διαμάχη για την επέκταση του προαστιακού στο Λαύριο 

Διαμάχη για την επέκταση του προαστιακού στο Λαύριο  - Κεντρική Εικόνα/Video

Πόλεμος έχει ξεσπάσει μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης με αφορμή την απόρριψη χρηματοδότησης του έργου της επέκτασης του προαστιακού προς το Λαύριο. 

Αν και το έργο όπως έχει προαναγγγείλλει ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης θα δημοπρατούνταν μέσα στο 2018, ενυτούτοις η Ειδική Γραμματέας Διαχείρισης Τομεακών ΕΠ ΕΤΠΑ και ΤΣ απέρριψε την αίτηση χρηματοδότησης πράξης «Κατασκευή της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής από τον κόμβο Κορωπίου έως τον τερματικό σταθμό του Λιμένα Λαυρίου».
των μελετών του. 

Η πρόταση αξιολογήθηκε αρνητικά στο στάδιο Α’ «Έλεγχος πληρότητας και επιλεξιμότητας πρότασης», διότι δε δόθηκε η απαιτούμενη σύμφωνη γνώμη του Γενικού Γραμματεά Δημοσίων Έργων και ΕΣΠΑ. Ως εκ τούτου δεν μπορεί να χρηματοδοτηθεί. 

Mε αφορμή την εξέλιξη αυτή, ο βουλευτής του ΔΗΣΥ Γιάννης Μανιάτης κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή, σχετικά με τη μη χρηματοδότηση και κατ΄επέκταση την μη υλοποίηση του έργου. 

Χτες το Υπουργείο Υποδομών σε ανακοίνωση που εξέδωσε χρησιμοποίησε σκληρούς χαρακτηρισμούς, επισημαίνοντας ότι οι μελέτες του έργου θα ωριμάσουν με πόρους του ΠΔΕ και ακολούθως "τα Υπουργεία Οικονομίας και Υποδομών με κατάλληλες ενέργειες θα διασφαλίσουν την χρηματοδότηση και υλοποίηση του έργου", όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται.

Όπως αναφέρει το Υπουργείο Υποδομών: Οι ισχυρισμοί του κυρίου Μανιάτη αναφορικά με το έργο για την κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Κορωπί – Λαύριο αποτελούν μνημείο πολιτικής στρεψοδικίας και εξαπάτησης των πολιτών. Ο πρώην Υπουργός γνωρίζει πολύ καλά ότι αυτός και οι συνάδελφοι του των προηγούμενων κυβερνήσεων εξασφάλισαν ένα ζοφερό μέλλον για τις υποδομές των μεταφορών της χώρας.

Οι σχεδιασμοί τους οδήγησαν σε υπερδεσμεύσεις του Τομεακού Επιχειρησιακού Προγράμματος των Υποδομών Μεταφορών άνω του 150%, γεγονός που μεταφράζεται σε έλλειψη διαθέσιμων πόρων από το ΕΣΠΑ ήδη από την αφετηρία σχεδιασμού των έργων. Η παντελής απουσία στρατηγικής για τις υποδομές μεταφορών των προηγούμενων κυβερνήσεων και οι μικροπολιτικές επιλογές έργων, αφήνουν βαριά κληρονομιά.

Στην πραγματικότητα αυτή, απαντάμε με στοχευμένες κινήσεις για την ωρίμανση και την υλοποίηση εμβληματικών έργων υποδομών. Ξεκινήσαμε ήδη την ωρίμανση του σημαντικού αυτού έργου με πόρους του εθνικού σκέλους του ΠΔΕ. Ταυτόχρονα τα Υπουργεία Οικονομίας και Υποδομών με κατάλληλες ενέργειες θα διασφαλίσουν την χρηματοδότηση και υλοποίηση του έργου".

Να σημειωθεί ότι το κόστος της σιδηροδρομικής γραμμής υπολογίζεται περί τα 130 εκατ., ενώ για τις απαλλοτριώσεις που θα γίνουν, από τα σημεία που θα περάσει ο προαστιακός, έχει γίνει μια πρώτη εκτίμηση και οι εθνικοί πόροι που εξασφαλίστηκαν ανέρχονται στα 80 εκατ.

Όσον αφορά την νέα γραμμή θα έχει μήκος 32 χλμ και θα ξεκινά αμέσως μετά τον σιδηροδρομικό σταθμό του Κορωπίου. Προβλέπεται να διαθέτει δύο σιδηροδρομικούς σταθμούς (στο Μαρκόπουλο και στο Λιμάνι του Λαυρίου) και 7 στάσεις (Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφιτρόπη, Περιγιάλι Θορικό, Εκπαιδευτικό Κέντρο Λαυρίου). Τo κόστος για το σιδηροδρομικό έργο υπολογίζεται σε 140 εκατομμύρια ευρώ.

Πέρα από το σιδηροδρομικό, το έργο θα περιλαμβάνει οδικό και λιμενικό κομμάτι, με την αναβάθμιση του λιμανιού του Λαυρίου και την οδική και σιδηροδρομική σύνδεσή του με το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος αλλά και την Αθήνα. Έτσι, το Λαύριο θα μπορεί να φιλοξενεί επιβατικά πλοία από το βόρειο και κεντρικό Αιγαίο, καθώς και κρουαζιερόπλοια τα οποία πλέον θα μπορούν να προσεγγίζουν το Λαύριο αντί για τον Πειραιά.

 

Πηγή της είδησης    αποτελεί η ιστοσελίδα «INSIDER.gr» :

http://www.insider.gr/eidiseis/ellada/52658/diamahi-gia-tin-epektas...

 

 

Προβολές: 179

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 6 Αύγουστος 2017 στις 13:42
Δε καταλαβαίνω γιατί δεν το πάνε βήμα βήμα .
Πρώτα Μαρκόπουλο και σιγά σιγά θα πάει και προς τα κάτω.
Το Μαρκόπουλο θα μπορούσε να εξυπηρετεί χιλιάδες επιβάτες ....απορώ γιατί δε το κόβουν σε κομμάτια!!!!
Σχόλιο από τον/την Teilor στις 6 Αύγουστος 2017 στις 13:46
Επίσης ας μου εξηγήσει κάποιος πια η διαφορά του σταθμού με τη στάση.
Θα έχει 2 σταθμούς και 7 στάσεις;;;; δηλαδή;;;;;;
Γιατί όλα τα κάνουν να ακούγονται περίεργα;
Σχόλιο από τον/την george στις 6 Αύγουστος 2017 στις 14:30

Αγαπητέ Teilor προκειμένου να διασαφηνίσουμε ορισμένες σημαντικές τεχνικές έννοιες  σχετικά με τους σιδηροδρομικούς σταθμούς θα σε παραπέμψω στην έγκυρη  επιστημονική εργασία που είναι μεταξύ άλλων δημοσιευμένη στο διαδίκτυο ενός Λέκτορα  και ενός επίκουρου καθηγητού της σχολής Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών (εργαστήριο συγκοινωνιακής τεχνικής ) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Η σπουδαία αυτή επιστημονική εργασία αναφέρεται στην έννοια των σιδηροδρομικών σταθμών .

 

 Η εργασία έχει δημοσιευτεί σε αρχείου τύπου pdf στην παρακάτω ιστοθέση και μπορείς εσύ και οποιεσδήποτε άλλος συνεπιβάτης μας επιθυμεί  να την μελετήσει ολόκληρη  : https://ocw.aoc.ntua.gr/modules/document/file.php/SURVEY142/Railway...

 

 

Στην σελίδα 3 (τρία) της συγκεκριμένης σπουδαίας επιστημονικής εργασίας δίδεται ο ακριβής ορισμός των σιδηροδρομικών σταθμών, των σημείων στάθμευσης και των στάσεων.

Με βάση τους επιστημονικούς ορισμούς έχουμε λοιπόν:

 

Σιδηροδρομικοί σταθμοί: Οι σιδηροδρομικές εγκαταστάσεις που έχουν τουλάχιστον μία αλλαγή και όπου οι συρμοί επιτρέπεται να εκκινούν , να τερματίζουν, να ακολουθούν παρακαμπτήρια γραμμή ή να εκτελούν ελιγμούς.

 

Σημεία στάθμευσης: Οι σιδηροδρομικές εγκαταστάσεις που δεν έχουν αλλαγές και όπου οι συρμοί επιτρέπεται συστηματικά να σταθμεύουν, να εκκινούν ή να τερματίζουν.

 

Στάσεις: Είναι οι θέσεις διακλάδωσης ή ανταπόκρισης, οι οποίες είναι συνδεδεμένες τοπικά με ένα σημείο στάθμευσης.

 

 

Πηγή αποτελεί η ιστοσελίδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στην οποία είναι δημοσιευμένη η επιστημονική εργασία με τίτλο «Σιδηροδρομικοί σταθμοί»:

https://ocw.aoc.ntua.gr/modules/document/file.php/SURVEY142/Railway...

 

 

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 6 Αύγουστος 2017 στις 19:57
Ωραία και γιατί το Κορωπί είναι σταθμός;
Σχόλιο από τον/την george στις 6 Αύγουστος 2017 στις 23:02

Αυτό το ερώτημα καλό θα ήταν να μας το απαντήσει τεκμηριωμένα κάποιος ή κάποια με υψηλό επίπεδο τεχνικής κατάρτισης ώστε να μας το τεκμηριώσει και να μας το θεμελιώσει επισταμένα. Είναι πολύ εξειδικευμένο ερώτημα και καλό είναι αν δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι για κάτι να αποφεύγουμε να δώσουμε μία απάντηση για την οποία δεν είμαστε απολύτως βέβαιοι.

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 7 Αύγουστος 2017 στις 21:55

απηρχαιωμένοι όροι και κανονισμοί απο τον καιρό του προσπάππου, που ουδεμία σχέση εχουν με το σημερα.....μου θυμιζει το άλλο που απαιτησαν οι εργατοπατέρες του ΟΣΕ να εχει το τραίνο και δευτερο ατομο, επειδή μπήκε σε....σήραγγα!!!!

Φίλε Teilor τα εργα εν Ελλάδι δεν γινονται με γνώμονα την -επιτυχημενη- εκμετάλλευση, αλλά με σκοπό να γίνουν όσο το δυνατόν περισσότερο μεγάλα και φαραωνικά για να φάνε οι τεχνικές εταιρίες και η φάρα των πολ. μηχανικών.....

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 7 Αύγουστος 2017 στις 21:59

το γεγονός οτι ο Αλέξης Τσίπρας περάτωσε επιτυχώς τις σπουδές του στο ΕΜΠ και πήρε πτυχιο απο την εν λόγω ακαδημία, μειώνει κατά πολύ το επιστημονικό της κύρος, όσο και το κύρος όσων κατέχουν παρόμοιους τίτλους.....

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 7 Αύγουστος 2017 στις 22:16

Διάβασα την "εργασία" των 2 πανεπιστημιακων του ΕΜΠ για την οποια μάλιστα χρησιμοποιήθηκαν και πόροι του ΕΣΠΑ. Η ανάγνωσή της επιβεβαιώνει την ανω εκπεφρασμένη άποψή μου περί την επιστημονική τους (αν)επάρκεια. Η όλη εργασία δεν αποτελεί παρά ενα θλιβερό συνονθύλευμα φωτογραφιών κακής ποιότητος με μπόλικο copy&paste. Από ένα σημείο και μετά οι εκπονήσαντες την "επιστημονικήν" λογοκλοπή δεν μπήκαν καν στον κόπο της μεταφράσεως των σχημάτων που "δανειστηκαν" απο το διαδίκτυο, ελπίζοντας βασίμως, ότι ο αναγνώστης σταμάτησε την ανάγνωση του "πονήματος" πολύ ενωρίτερα μή αντέχοντας τα χασμήματά του. Σημειωτέον, ότι αν ανατρέξει κανείς όπως εγώ στην εγκυκλοπαίδεια του "Ελευθερουδάκη", η οποία μετρά αισίως πάνω απο 100 έτη, βρίσκει αναλυτικότερες και σημαντικότερες πληροφορίες, γραμμένες με τρόπο που δηλώνουν επιστημονικό ειρμό σκέψης, και όχι "τα λερωμένα, τ' άπλυτα, τα παραπεταμένα"......Κατά τ' άλλα στους εδώ θιασώτες του ελλαδικού μπαχαλιστάν εξακολουθεί και φταίει η "ιδιωτικοποίηση", μη γνωρίζοντες φαίνεται, ότι ο επενδυτής ειναι ο ιταλικός ΟΣΕ με όλες τις παθογένειες , που καλά γνωρίζουμε και μάλιστα ενισχυμένες κατά πολύ. Εν ολίγοις, όποιος περιμένει τραίνο σε Ραφήνα, Λούτσα και Λάυριο, ας διασχίσει πρώτα την ζεύξη του Μαλλιακού και βλέπουμε.....

Σχόλιο από τον/την george στις 7 Αύγουστος 2017 στις 22:56

Πηγή της είδησης αποτελεί ιστοσελίδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου:

https://www.ntua.gr/el/news/ntua-at-world/item/298-mesa-sta-150-pro...

 


Μέσα στα 150 πρώτα Πανεπιστήμια του κόσμου το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο


ο ΕΜΠ κατατάχθηκε μεταξύ των πρώτων 30 πανεπιστημίων στην Ευρώπη και των πρώτων 150 παγκοσμίως στον τομέα των Σχολών Μηχανικών (Engineering/Technology) σύμφωνα με την πιο πρόσφατη λίστα αξιολόγησης Shanghai Rankings.

Στις κατατάξεις των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων το ΕΜΠ κατατάσσεται στη 7η θέση παγκοσμίως και στην 2η στη Ευρώπη στο πεδίο Πολιτικών Μηχανικών/Civil Engineering (το μοναδικό ίδρυμα μέχρι σήμερα με Σχολή που κατατάσσεται σε αξιολόγηση στις πρώτες 10 παγκοσμίως). Στο πεδίο των Ναυπηγών Μηχανικών/Marine and Ocean Engineering κατατάσσεται στην 46η θέση παγκοσμίως, ενώ κατατάσσεται στις θέσεις 101-150 στα αντικείμενα της Επιστήμης Υπολογιστών και Τηλεπικοινωνιών.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το ΕΜΠ κατέχει την 39η θέση παγκοσμίως και την 7η στη Ευρώπη στο πεδίο των Συγκοινωνιακών ενώ κατατάσσεται στις θέσεις 101-150 παγκοσμίως στους υδατικούς πόρους.

Πηγή της είδησης αποτελεί ιστοσελίδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου:

https://www.ntua.gr/el/news/ntua-at-world/item/298-mesa-sta-150-pro...

 

 

 

Σχόλιο από τον/την george στις 7 Αύγουστος 2017 στις 23:30

Ποιοι επιστημονικοί   ορισμοί είναι σύγχρονοι ή πεπαλαιωμένοι είναι ένα έργο το οποίο θα πρέπει να το αφήσουμε στην επιστημονική κοινότητα να το κρίνει. Είτε είναι σύγχρονοι επιστημονικοί ορισμοί, είτε πεπαλαιωμένοι καλό είναι να μας το απαντήσει η ακαδημαϊκή μας κοινότητα. Εάν ένας ορισμός χρειάζεται ανανέωση ή επικαιροποίηση ή αντικατάσταση με βάση τα νέα δεδομένα της επιστήμης, της θεωρίας και της τεχνικής καλό είναι να επιμεληθούν για το θέμα οι ίδιοι οι άνθρωποι της επιστήμης, της διδασκαλίας και της έρευνας.

 

Τα αιτήματα των εκλεγμένων εκπροσώπων των εργαζομένων δηλαδή των εκπροσώπων των εργατικών συνδικάτων  δεν μπορώ να κατανοήσω με ποιον τρόπο συσχετίζονται με ένα επιστημονικό ορισμό για την έννοια των σιδηροδρομικών σταθμών, των σημείων στάθμευσης και των στάσεων και ως προς το κατά πόσο είναι αυτοί οι ορισμοί επικαιροοποιημένοι στο σήμερα .

 

Η συγκεκριμένη παρουσίαση - εργασία δεν είναι προφανώς ένα αναλυτικό επιστημονικό σύγγραμμα χιλιάδων σελίδων όπως αυτά που διανέμονται στους φοιτητές ή όπως μία μεγάλη εγκυκλοπαίδεια καθώς πρόκειται απλώς για μία ευσύνοπτη παρουσίαση μερικών σελίδων  της έννοιας των σιδηροδρομικών σταθμών που υλοποιήθηκε προφανώς στα πλαίσια του  επιχειρησιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση».

 

Στις δύο τελευταίες σελίδες της εργασίας τους παραθέτουν οι σπουδαίοι αυτοί επιστήμονες παραθέτουν  αναλυτικά της πηγές από τις οποίες έχουν χρησιμοποιήσει κάθε ένα από τα σχήματα  που βρίσκεται εντυπωμένο στην εργασία τους και μάλιστα όπου είναι απροσδιόριστη η πηγή ή όπου δεν γνωρίζουν τον κάτοχο των πνευματικών δικαιωμάτων κάθε σχήματος το επισημαίνουν ζητώντας μάλιστα να επικοινωνήσουν μαζί τους οι κάτοχοι των σχετικών πνευματικών δικαιωμάτων που είναι απροσδιόριστή η προέλευση τους.

 

Τώρα ως προς το να κρίνουμε αρνητικά ένα πανεπιστήμιο επειδή αποφοίτησε κάποιος ή κάποια τον οποίο προσωπικά δεν συμπαθούμε έκτος από αντιεπιστημονικό είναι και ατεκμηρίωτο. Αν άρχιζα να ισχυρίζομαι και εγώ ότι επειδή το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν μειώθηκα πάρα πολύ κατά την περίοδο της διακυβερνήσεως της Νέας Δημοκρατίας ή ότι επειδή η ανεργία αυξήθηκε κατακόρυφα κατά την περίοδο διακυβερνήσεως της Νέας Δημοκρατίας ο πρώην πρόεδρος της τέλειωσε ένα πανεπιστήμιο το οποίο είναι αναξιόπιστο με χαμηλό επιστημονικό κύρος και ότι οποιοσδήποτε άλλος συμπολίτης μας έχει λάβει ακαδημαϊκό τίτλο από το ίδιο πανεπιστημιακό ίδρυμα είναι χαμηλού ακαδημαϊκού  επιπέδου και  επιστημονικού κύρους θα ήταν αντιεπιστημονικό και ατεκμηρίωτο. Πρέπει να προσέχουμε ιδιαίτερα τους λογικούς μας συνειρμισμούς  διότι πολλές φορές άθελα μας (ακόμα και εγώ ο ίδιος ίσως άθελα μου) υποπέπτουμε σε σφάλματα.

 

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης