Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Και περικοπές στη…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η ΙΩΑΝΝΑ ΓΚΙΝΟΠΟΥΛΟΥ είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πριν από 9 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ

ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ...ΕΙΝΑΙ ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ,…Δείτε περισσότερα
Πριν από 12 ώρες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"οι ΣΠΑΠ Α.Ε. ηταν έτη…"
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"ο ΣΥΡΙΖΑ…"
χθες
Ο/Η Dim Ham σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
""σταθμου…"
χθες
Το μέλος Aaliyah Daniel δημοσίευσε μια κατάσταση
χθες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Καθημερινό φαινόμενο οι ακυρώσεις δρομολογίων στο μετρό της Νέας Υόρκης

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα της Ελληνικής ομογενειακής εφημερίδας «ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΥΡΗΞ»:
https://www.ekirikas.com/%ce%ba%ce%b1%ce%b8%ce%b7%ce%bc%ce%b5%cf%81...

Καθημερινό φαινόμενο οι ακυρώσεις δρομολογίων στο μετρό της Νέας Υόρκης
Εθνικός Κήρυξ 7 Αυγούστου, 2017

Φωτογραφία: Εθνικός Κήρυξ.

NEA YOΡΚΗ. Πολλά από τα τρένα του μετρό της Νέας Υόρκης δεν πραγματοποιούν σε καθημερινή βάση τα προγραμματισμένα δρομολόγιά τους, κυρίως τις ώρες της ημέρας που είναι περισσότερο απαραίτητα, σύμφωνα με σχετική ανάλυση που πραγματοποίησε η εφημερίδα «New York Times».

Το σχετικό δημοσίευμα ξεκινά με τη γραμμή της Λεωφόρου Λέξινγκτον, την πιο πολυσύχναστη γραμμή του μετρό σε όλες τις αμερικανικές πολιτείες, λέγοντας ότι κάθε πρωί οι επιβάτες είναι αναγκασμένοι να αφήνουν να περνάει από μπροστά τους ένα τρένο ή ακόμα και δύο προτού μπορέσουν να επιβιβαστούν.

Η ανάλυση της «NYT» καταδεικνύει ότι το δρομολόγιο δεν εκτελείται από όλα τα τρένα που έχουν προγραμματιστεί σε αυτό, ιδίως κατά τις ώρες αιχμής.

Στη γραμμή της Λεωφόρου Λέξινγκτον, που μεταφέρει τα τρένα νούμερο 4, 5 και 6 μόνο τα 77 από τα 90 τρένα που είναι προγραμματισμένο περνάνε από τον πολύβουο σταθμό του Grand Central από τις 8 έως τις 9 το πρωί. Τα υπόλοιπα τρένα, δηλαδή το 14% του συνόλου, ουσιαστικά ακυρώνονται, σε μια χρονική στιγμή μάλιστα που το σύστημα τα έχει περισσότερο ανάγκη.

Επίσης, το απόγευμα, από τις 5 έως τις 6, μόνο τα 76 από τα συνολικά 88 προγραμματισμένα τρένα σταματούν στον ίδιο σταθμό. Κάθε τρένο που ουσιαστικά ακυρώνεται σημαίνει ότι περίπου 1.000 επιβάτες θα πρέπει να μοιραστούν στα άλλα τρένα που θα διέλθουν από τον ίδιο σταθμό.

Καθώς το μετρό πλησιάζει σε ένα κρίσιμο σημείο, που έχει αναγκάσει ήδη τους αξιωματούχους να ανακοινώσουν ένα φιλόδοξο σχέδιο για την επιδιόρθωση του δικτύου, μια σημαντική πρόκληση θα ήταν να αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων.

Οι αξιωματούχοι στη Μητροπολιτική Αρχή Μεταφορών (ΜΤΑ) παραδέχονται ότι τα προγράμματα δεν τηρούνται και ρίχνουν την ευθύνη για αυτή την κατάσταση στον μεγάλο αριθμό των επιβατών. Οι συρμοί «κολλάνε» σε πολλούς σταθμούς, καθώς οι επιβάτες προσπαθούν να μπουν και να βγουν από τα βαγόνια, όπως ισχυρίζονται οι υπεύθυνοι της ΜΤΑ.

«Οι επιβάτες γίνονται όλο και περισσότεροι και επιβραδύνουν όλο και περισσότερο τα τρένα» είναι μεταξύ άλλων τα λόγια της Ελιν Σάνον, η οποία είναι στέλεχος της Permanent Citizens Advisory Committee.

Το πρόβλημα είναι ότι οι ακυρώσεις των δρομολογίων δεν είναι περιστασιακές ή συμβαίνουν μόνο σε συγκεκριμένες περιόδους. Η έρευνα της «ΝΥΤ» έχει καταδείξει ότι έχουν λάβει πλέον μόνιμο και σταθερό χαρακτήρα.

Από την πλευρά τους, οι αξιωματούχοι της ΜΤΑ ισχυρίζονται ότι ιδίως τις ώρες αιχμής χρησιμοποιούνται όσο το δυνατόν περισσότερα τρένα και ότι από ένα σημείο και μετά το βασικό πρόβλημα έχει να κάνει με τις δυνατότητες του ίδιου του συστήματος.

Το σύστημα μετάδοσης των σημάτων, το οποίο είναι απαρχαιωμένο, αφού έρχεται από τη δεκαετία του 1930, αποτελεί ένα σημαντικό εμπόδιο στην ομαλή λειτουργία του μετρό, αφού δεν επιτρέπει στα τρένα να μπορούν να κινούνται πιο κοντά το ένα με το άλλο.

Η λύση θα ήταν βέβαια ο εκσυγχρονισμός του συστήματος μετάδοσης σημάτων, αλλά αυτό απαιτεί χρόνια και βέβαια δισεκατομμύρια δολάρια.

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα της Ελληνικής ομογενειακής εφημερίδας «ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΥΡΗΞ»:
https://www.ekirikas.com/%ce%ba%ce%b1%ce%b8%ce%b7%ce%bc%ce%b5%cf%81...

Προβολές: 132

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 8 Αύγουστος 2017 στις 3:45

αυτό τί σχέση εχει με τα δικά μας; Με το ενα τραίνο την ώρα απο λαρίσσης και ΣΚΑ και ενα το δίωρο απο Χαλκίδα; Μα φυσικα να πεισει τους ιθαγενείς λευκούς του αφρικανικού κρατους ότι σε εμάς δεν υπάρχουν ακυρώσεις δρομολογίων , άρα είμεθα σε πλεονεκτική θέση έναντι των Νεοϋορκέζων.....

Χονδροειδέστατη ******** επιπέδου πράβντα" και" Ισβεστια" του παλιού καλού καιρού....τρέμε Ρημαδούρο!

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 8 Αύγουστος 2017 στις 3:46

ΓΙΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΘΕ 10 ΚΑΙ 15 ΛΕΠΤΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΜΩΚΟ, ΕΤΣΙ???????

Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 9 Αύγουστος 2017 στις 3:16

O george έκανε αυτή τη δημοσίευση για να δείξει ότι προβλήματα συμβαίνουν και "στις καλύτερες οικογένειες" και όχι μόνο εδώ. Επειδή φαίνεσαι ΑΣΧΕΤΟΣ και κάνεις σα να ανακαλύπτεις τώρα τον κόσμο να σε ενημερώσω ότι ΠΑΝΤΑ τέτοια εποχή τα δρομολόγια στο μετρό είναι αραιά, όχι μόνο τώρα, όχι μόνο στην κρίση, αλλά ΠΑΝΤΑ και με οποιαδήποτε κυβέρνηση το καλοκαίρι συμβαίνει αυτό λόγω και της μικρότερης κίνησης αλλά και τον αδειών των εργαζομένων των ΜΜΜ.

Σχόλιο από τον/την george στις 9 Αύγουστος 2017 στις 12:39

Αγαπητέ φίλε Dim Ham ακριβώς έτσι είναι όπως πολύ σωστά το επισημαίνεις . Τα σοβαρότατα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τις αστικές συγκοινωνίες και το μετρό οι πολίτες στην Νέα Υόρκη αποδεικνύει ακριβώς ότι αντίστοιχου περιεχομένου προβλήματα με τα δικά μας αντιμετωπίζουν και άλλα συστήματα αστικών μαζικών μεταφορών , που είθισται να θεωρούνται ότι ανήκουν στα καλύτερα συστήματα . Οι εργαζόμενοι πρέπει να πάρουν άδειες και να ξεκουραστούν το καλοκαίρι διότι αυτό είναι ένα κατακτημένο εργατικό τους δικαίωμα και διότι χωρίς μία εύλογη ανάπαυλα δεν θα έχουν το αναγκαίο ψυχικό σθένος να συνεχίσουν να παρέχουν το πολύτιμο μεταφορικό έργο τους. Αυτό το φαινόμενο με τα αραιά δρομολόγια στις συγκοινωνίες υπάρχει κάθε καλοκαίρι όπως πολύ σωστά και εύστοχα επισημαίνει ο αγαπητός φίλος Dim Ham και ήταν φαινόμενο που υπήρχε φυσικά και επί των προηγούμενων κυβερνήσεων.

Βέβαια οι επιβάτες στην Αθήνα δεν πρέπει να ταλαιπωρούνται, για αυτό τον λόγο προτείνω να σκεφτούμε το ενδεχόμενο μερικών προσλήψεων εργαζόμενων οδηγών και λοιπού εργατοτεχνικού προσωπικού προκειμένου να καλυφθούν τα επιπλέον κενά τα οποία παρουσιάζονται στην συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των πολιτών κατά τα τους θερινούς μήνες.

Τέλος η πηγή της είδησης για τις καθημερινές ακυρώσεις των δρομολογίων των τρένων στο Νεούρκέζικο μετρό δεν προέρχεται από την Πράβντα και την Ισβέστια αλλά από την ελληνική εθνική ομογενειακή εφημερίδα «Εθνικός Κήρυξ» , η οποία στο άρθρο της επικαλείται σχετική ανάλυση των «New York Times (NYT)».

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 9 Αύγουστος 2017 στις 14:01
Όταν ο ΟΑΣΑ καταλάβει ότι η Αθήνα είναι μια τουριστική πόλη που τον Αύγουστο είναι γεμάτη τουρίστες τότε θα έχει γίνει μια σοβαρή εταιρεία .
Μέχρι τότε νομίζει ότι 5.000.000 Αθηναίοι πάμε όλοι Ζούμπερι για μακροβούτια κσι οι τουρίστες την αράζουν στη Σαντορίνη.
Κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια ....το Ρετιρέ στο mega και τα δρομολόγια μαντάρα.
Σχόλιο από τον/την Teilor στις 9 Αύγουστος 2017 στις 14:04
Ps Έμειναν μια χούφτα οδηγοί ....μπορούν τουλάχιστον να βγάζουν σε κυκλοφορία ΜΟΝΟ τους νέους συρμούς με κλιματισμό.....και όχι τα Λαλιώτικα ΑΕG? Που είναι σαν φούρνος μικροκυμάτων ;
Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 9 Αύγουστος 2017 στις 14:29

οι εργαζόμενοι σε ολο τον πολιτισμενο κόσμο και όχι στη σοβιετία του νότου, παίρνουν άδειες όχι όλοι μαζι, αλλα βασει ενός προγραμαμτισμου. Οσοι εχουν ανηλικα παιδια μονο παιρνουν αδεια κατα τηδιαρκεια των σχολικων διακοπών, οι υπολοιποι παιρνουν αδεια καθ'ολη τη διαρκεια του ετους, ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ κια με γνωμονα την εξυπηρετηση των επιβατων, και οχι των εργαζομενων...δεν ειναι βιλαέτι τους εκει οι δημοσιες συγκοινωνιες. Οποιανου δεν του αρεσει δηλωνει παραίτηση και κανει μια δουλεια γραφειου 9-5.......

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 9 Αύγουστος 2017 στις 14:32

Αγαπητε Teilor για ποιό λόγο ο ΟΑΣΑ, η ΣΤΑΣΥ, η ΟΣΥ, κλπ να σκεφτουν τον επιβατη-πελάτη; Αφου ούτως ή αλλως δεν προκειται να απολυθει κανεις ο,τι μαλακια και να κανουν, τα δε ελλειμματα κλυπτονται απο τα κορόιδα που εργαζομστε σαν ειλωτες για το δημοσιο

Σχόλιο από τον/την george στις 9 Αύγουστος 2017 στις 15:05

  

Αγαπητέ Teilor το Ζούμπερι είναι ένας όμορφος τουριστικός  παραθαλάσσιας οικισμός στην βορειοανατολική Αττική με πολλούς μόνιμους κατοίκους  ο οποίος ανήκει στον δήμος της Νέας Μακρής . Ο τουριστικός  οικισμός αυτός δεν καλύπτεται συγκοινωνιακά από τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας αλλά από τα ιδιωτικά κτέλ Νομού Αττικής. Με βάση λοιπόν τα θερινά δρομολόγια του 2017 τα οποία είναι συχνότερα συγκριτικά με τα χειμερινά το ιδιωτικό κτελ νομού Αττικής έχει την εξής συγκοινωνιακή κάλυψη προς το τουριστικό Ζουμερι:

 

Πηγή της πληροφορίας αποτελεί η ιστοσελίδα των  ιδιωτικών Κτελ Νομού Αττικής:

 

http://ktelattikis.gr/rafina_marathonas

 

(στην αριστερή στήλη στο δεύτερο προς τα κάτω πινακάκι) :

 

 

ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΠΡΟΣ ΖΟΥΜΠΕΡΙ

Αθήνα – Άγιος Αντρέας – Μάτι – Ζούμπερι – Νέα Μάκρη

 

 6:45 Μέσω ανατολής

8:45 Μόνο Σαββατοκύριακα

10:45

14:45

15:45 Μόνο Κυριακή

17:45 Μόνο Κυριακή

18:30 Εκτός Κυριακή

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ  ΑΠΟ ΖΟΥΜΕΡΙ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ

 

Νέα Μάκρη – Ζούμπερι – Μάτι – Άγιος Αντρέας – Αθήνα

8:20 Μέσω Ραφήνας μόνο Σαββατοκύριακα

8:30 Μέσω Ραφήνας εκτός Σαββατοκύριακα

10:10 Μέσω αεροπορίας

12:00 Μέσω αεροπορίας

14:10 Μέσω αεροπορίας

16:00 Μέσω αεροπορίας

19:20 Μόνο Κυριακή

20:00

 

Πηγή της πληροφορίας αποτελεί η ιστοσελίδα των  ιδιωτικών Κτελ Νομού Αττικής:

 

http://ktelattikis.gr/rafina_marathonas

 

 

 

 

Σχόλιο από τον/την george στις 9 Αύγουστος 2017 στις 16:23

Αγαπητέ Teilor συμφωνώ μαζί σου ότι πρέπει να κατά τους θερινούς μήνες να δρομολογούνται μόνο όσοι συρμοί του μετρό διαθέτουν ικανοποιητικό σύστημα κλιματισμού και είναι πραγματικά απαράδεκτο ότι δεν γίνονται οι απαραίτητες εργασίες μετασκευής και στους παλαιότερους συρμούς και βαγόνια του μετρό προκείμενου εν έτη 2017 να αποκτήσουν όλοι οι σρμοί και όλα τα βαγόνια σύστημα κλιματισμού. Υπάρχουν όμως ορισμένοι συμπολίτες μας που ίσως θεωρήσουν το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι του μετρό θα εργάζονται σε συρμό- θάλαμο πιλοτηρίου με κλιματισμό θα το θεωρήσουν προκλητικό προνόμιό και υπάρχει κίνδυνος να ισχυριστούν ότι εφόσον δουλεύουν σε συνθήκες τόσο μεγάλης θερμικής άνεσης που τους προσφέρει ο κλιματισμός θα πρέπει να εργάζονται μπροστά στο τιμόνι , μέσα στο θάλαμο του πιλοτηρίου ένα συνεχές οκτάωρο χωρίς διάλλειμα. Πόλυ το φοβάμαι φίλε Teilor ίσως να ειπωθεί και αυτό. Πάντως εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι πρέπει να χρησιμοποιούνται τους θερινούς μήνες και ιδιαίτερα τις θερμότερες ημέρες μόνο συρμοί που διαθέτουν κλιματισμό.

Κύριε Ανδρέα έρχομαι στην επιχειρηματολογία σου:

Ως προς τις άδειες του προσωπικού υπάρχει προγραμματισμός το ζήτημα ωστόσο δεν είναι η έλλειψη προγραμματισμού, αντιθέτως θα έλεγα ότι το βασικό ζήτημα είναι η έλλειψη του αναγκαίου προσωπικού, που δημιούργησε η πολιτική των μη προσλήψεων και της χρόνιας μη αντικατάστασης των συνταξιοδοτούμενων εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς με αποτέλεσμα να υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις προσωπικού και να μην καλύπτονται ικανοποιητικά πολλά από τα προάστια για αυτό προτείνω , προκειμένου μεταξύ άλλων να μειωθεί και η ανεργία και ορισμένοι απελπισμένοι άνεργοι συνάνθρωποι μας να αποκτήσουν εργασία, να γίνουν οι αναγκαίες προσλήψεις σε όλες τις ειδικότητες προσωπικού που κρίνονται αναγκαίες προκειμένου να καλυφθούν με επάρκεια οι συγκοινωνιακές ανάγκες των πολιτών σε όλα τα προάστια.

Ο εργαζόμενος πρέπει να μπορεί να επιλέξει ακόμα και τους θερινούς μήνες να ξεκουραστεί ακόμα και δεν έχει τέκνα , είναι πολύ αντιδημοκρατικό και καταπιεστικό και απάνθρωπο να πιέσουμε έναν εργαζόμενο να μην μπορέσει να κάνει χρήση της νομοθετημένης άδειας του κατά τους θερινούς μήνες όταν θα εκδηλώσει μία τέτοια επιθυμία. Ωστόσο υπάρχουν και εργαζόμενοι οι οποίοι δεν εκδηλώνουν επιθυμία να κάνουν χρήση της άδειας τους καλοκαίρι και σαφώς αυτοί μπορούν να αξιοποιηθούν. Προσωπικά πιστεύω ότι η ψυχολογική και συναισθηματική καταπίεση ενός εργαζομένου όταν του στερούν την άδεια την στιγμή που την επιθυμεί είναι πάρα πολύ μεγάλη και είναι λάθος τακτική της εργοδοσίας να την αρνηθεί . Μπορούν όμως να θεσπιστούν κάποια κίνητρα για όσους προτιμήσουν να αιτηθούν την άδεια τους μία διαφορετική χρονική περίοδο από το καλοκαίρι, τα Χριστούγεννα και το Πάσχα . Για παράδειγμα θα μπορούσε να θεσπιστεί μία διάταξη η οποία να προνοούσε ότι όσοι εργαζόμενοι δεν αιτηθούν την άδεια τους θερινούς μήνες Ιούλιο και Αύγουστο , ούτε μία εβδομάδα πριν και μετά τα Χριστούγεννα , την πρωτοχρονιά το Πάσχα και την μεγάλη εβδομάδα θα δικαιούνται να λάβουν μία εβδομάδα άδεια παραπάνω από την μέχρι σήμερα νομοθετημένη! Μία τέτοια διάταξη προτείνω να ισχύσει για όλους τους εργαζόμενους του δημοσίου τομέα , του ιδιωτικού τομέα και όλων ΔΕΚΟ. Επιπλέον προτείνω και ένα δεύτερο κίνητρο όλοι οι χαμηλόμισθοι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα, των ΔΕΚΟ και του δημοσίου που δεν ζητούν την άδεια τους θερινούς μήνες, τα Χριστούγεννα και του Πάσχα θα δικαιούνται δωρεάν επιδοτούμενο κοινωνικό τουρισμό από τον Εθνικό Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) αριθμό ημερών ίσο με το πενήντα τοις εκατό 50% των κανονικών ημερών αδείας που δικαιούνται να λάβουν. Αυτά τα δύο κίνητρα πιστεύω θα έχουν καλό αποτέλεσμα χωρίς πολιτικές ψυχολογικής πίεσης προς τον εργαζόμενο με άρνηση άδειας.

Το 2015 για δεκαπέντε ημέρες υπήρξε δικαίωμα δωρεάν μετακίνησης για τους επιβάτες με τα αστικά μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας σε μία περίοδο πολύ δύσκολη όπου η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα προκειμένου να εκφοβίζει τους Έλληνες πολίτες κατά την διάρκεια του δημοψηφίσματος επέβαλε ουσιαστικά με την πολιτική της τα capital controls ή ελληνικότερα τον περιορισμό και των έλεγχο στην κίνηση των κεφαλαίων μέσω του χρηματοπιστωτικού συστήματος. Ήταν μία κίνηση η οποία έπρεπε να γίνει λαμβανομένων υπόψη των ιδιαίτερων και έκτακτων περιστάσεων. Να σε ενημερώσω ωστόσο ότι επειδή πολλοί από τους πολίτες είχαμε προαγοράσει κάρτα απεριορίστων διαδρομών δεν κάναμε χρήση του συγκεκριμένου ευεργετήματος. Επιπλέον θα συμφωνήσω στην κριτική σου ότι ένα τέτοιο μέτρο θα έπρεπε να έχει ισχύσει αναγκαστικώς σε όλες τις αστικές , προαστιακές συγκοινωνίες της χώρας είτε αυτές εκτελούνται από οργανισμούς αστικών συγκοινωνιών, είτε εκτελούνται μέσω της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είτε εκτελούν από τα κατά τόπους αστικά ή υπεραστικά κτελ. Ήταν λάθος που δεν ψηφίστηκε έκτακτος αναγκαστικός νόμος δωρεάν μετακίνησης με όλα τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ της χώρας καθ΄άπασαν την επικράτειαν . Διότι όπως πολύ σωστά επισημαίνεις το ίδιο ακριβώς δικαίωμα έπρεπε να θεσπιστεί για όλους τους πολίτες των πόλεων και της υπαίθρου, για λόγους ισονομίας.

Ως προς τα ελλείμματα των αστικών συγκοινωνιών όπως έχω επισημάνει πολλές φορές στο παρελθόν προτείνω να καλυφθούν με μία φορολογία στα πολύ υψηλά εισοδήματα, στα κέρδη και τον κύκλο εργασιών των τραπεζών, στα υπερκέρδη των εφοπλιστών και γενικότερα στα κέρδη όλων των οικονομικά προνομιούχων και των κεφαλαιοκρατών. Πρέπει να υπάρχει ένα προοδευτικό φορολογικό σύστημα το οποίο θα απαλλάσσει από την φορολογία τα μικρά εισοδήματα και θα αυξάνει το φορολογικό συντελεστή σταδιακά όσο αυξάνεται το εισόδημα στα φυσικά πρόσωπα και τα κέρδη στα νομικά πρόσωπα. Επιπλέον προτείνω ποσοστό δεκαπέντε τοις εκατό (15%) του κύκλου εργασιών των ιδιωτικών διοδίων που εισπράττουν οι μεγαλοεργολάβοι στις ιδιωτικοποιημένες εθνικές οδούς να φορολογηθεί και να δημιουργηθεί ένας ειδικός λογαριασμός για την χρηματοδότηση ποσοστού του κόστους λειτουργίας των δημόσιων αστικών και προαστιακών μέσων μαζικής μεταφοράς. Με αυτόν τον τρόπο τα όποια ελλείμματα δεν θα χρειαστεί να τα πληρώσουν ούτε από την προσωπική τους «τσέπη» οι υπουργοί, ούτε φυσικά από την φορολογία τους οι άνεργοι, οι χαμηλόμισθοι και οι χαμηλοσυνταξιούχοι και γενικότερα οι πολίτες οι οποίοι ανήκουν στις εισοδηματικές τάξεις χαμηλού εισοδήματος.

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης