Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Και περικοπές στη…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η ΙΩΑΝΝΑ ΓΚΙΝΟΠΟΥΛΟΥ είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πριν από 9 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ

ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ...ΕΙΝΑΙ ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ,…Δείτε περισσότερα
Πριν από 11 ώρες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"οι ΣΠΑΠ Α.Ε. ηταν έτη…"
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"ο ΣΥΡΙΖΑ…"
χθες
Ο/Η Dim Ham σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
""σταθμου…"
χθες
Το μέλος Aaliyah Daniel δημοσίευσε μια κατάσταση
χθες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Εν μέσω καυσωνα και σε ώρα αιχμής δρομολόγια ανα 10λεπτο και να δουμε.

Ευτυχώς δεν τραβάμε ότι και οι Νεοϋορκέζοι που απο τα 90 τραίνα την ώρα ακυρώνονται τα 14.

Φςςςςςς πετάει η ομάδα στο κλει(στ)νόν άστυ!

Προβολές: 412

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 8 Αύγουστος 2017 στις 3:59

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 8 Αύγουστος 2017 στις 4:00

μεμονωμένη περίπτωση! Ειμαστε κλάσσεις ανώτεροι απο την ΝΥ

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 8 Αύγουστος 2017 στις 4:01

γκουχ, γκουχ....τεσπα....

Σχόλιο από τον/την george στις 8 Αύγουστος 2017 στις 21:15

Πρέπει να αυξηθούν τα δρομολόγια και να βελτιωθεί η συχνότητα διέλευσης των συρμών του μετρό αλλά και των υπόλοιπων μέσων μαζικής μεταφοράς τα όπως τα λεωφορεία, τα τρολλεϋ, το ΤΡΑΜ, ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και ο πολύπαθος προαστιακός σιδηρόδρομος. Η κατάσταση με τις μεγάλες αναμονές είναι πραγματικά τραγική, μέσα στην ζέστη και στον καύσωνα περιμένουμε τα λεωφορεία ακόμα και σαράντα και πενήντα λεπτά της ώρας της καθημερινές εργάσιμες ημέρες , περιμένουμε τα τρόλλεύ ακόμα και ολόκληρο μισάωρο, περιμένουμε το μετρό δεκαπέντε ολόκληρα λεπτά!, κάτι πρέπει να άλλαξει.

Σέβομαι απόλυτα τα εργασιακά δικαίωμα των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς για ξεκούραση και καλοκαιρίνη άδεια καθώς είναι εργαζόμενοι άνθρωποι και αυτοί και έχουνε το απόλυτα σεβαστό δικαιώμα να ξεκουραστούνε. Ας γίνουν λοιπόν και κάποιες εποχιακές έστω προσλήψεις οδηγών και λοιπού εργατοτεχνικού προσωπικού να καλυφθούν οι μεταφορικές ανάγκες του λαού μας.

Κάτι πρέπει να γίνει δεν αντέχουμε άλλο αυτόν τον γολγοθά μέσα στον καύσωνα.

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 8 Αύγουστος 2017 στις 22:23

ειπαμε....κλει(στ)νόν άστυ.....δεν λυπάμαι κανέναν που υποστηριζει το δημοσιοϋπαλληλίκι.....Όσο ειναι δημόσιο οι κοπρίτες το βλέπουν σαν μαγαζάκι και βιλαέτι. η Αθήνα ειναι η μόνη ευρωπαϊκη πρωτεύουσα που δεν εχει νυχτερινη  βασικη συγκοινωνια και που οι κοπριτες αφηνουν τον κοσμο στα κρυα του λουτρου κάθε φορά που κάνουν γενική συνελευση. Και δεν καταλαβαινω για ποιό λόγο οι άδειες δεν μπορουν να διδονται τμηματικα καθ'ολη τη διάρκεια του έτους. Αλλά ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ...δημόσιο και σοβιετία δεν γουστάρετε; Εκεί να λιώνετε στις στάσεις......

Σχόλιο από τον/την george στις 8 Αύγουστος 2017 στις 22:57

Παρακαλώ θερμά να αποσυρθεί ο χυδαίος και απαξιωτικός χαρακτηρισμός για τους εργαζόμενους των μέσω μαζικής μεταφοράς. Είναι απαράδεκτο αυτό δηλαδή κάθε φορά να καθυβρίζονται με αυτόν τον απαξιωτικό και προσβλητικό τρόπο οι εργαζόμενοι και με την θεωρία της συλλογικής ευθύνης να τους τσουβαλιάζουμε όλους και να τους κακοχαρακτηρίζουμε. Οι εργαζόμενοι αυτοί είναι που με την υπερπροσπάθεια τους προσπαθούν να κρατήσουν στοιχειωδώς σε λειτουργία τα αστικά και προαστιακά μέσα μαζικής μεταφοράς

Η Θεσσαλονίκη που έχει ιδιωτικές αστικές μεταφορές έχει τα ίδια προβλήματα και σε μεγαλύτερη έκταση και ένταση από την Αθήνα , με ακόμα μεγαλύτερες αναμονές από την Αθήνα, και ταυτόχρονα έχει και απλήρωτους εργαζόμενους, το ιδιωτικό μοντέλο του ΟΑΣΘ αποδείχτηκε ακόμα χειρότερο στην πράξη από το δημόσιο μοντέλο του ΟΑΣΑ.

 

Η Κόρινθος που έχει ιδιωτικά αστικά κτελ έχει καλύτερη και συχνότερη συγκοινωνία  συγκοινωνιακή  κάλυψη στις αστικές συνοικίες  και προάστια της ; Οι υπόλοιπες επαρχιακές πόλεις που έχουν ιδιωτικά αστικά συγκοινωνιακά μέσα μεταφοράς (αστικά κτελ) έχουν καλύτερη συγκοινωνιακή κάλυψη στις συνοικίες τους; Το ερώτημα είναι ρητορικό καθώς όλοι γνωρίζουμε την απάντηση του ερωτήματος που είναι  δυστυχώς  όχι.

 

Επιπλέον θα ήθελα να επισημάνω με την ευκαιρία ότι δεν υπάρχει καμιά απολύτως σχέση με την  σοβιετία καθώς υπενθυμίζω ότι :

 

Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ ΑΕ), οι Οδικές ΣΥγκοινωνίες (ΟΣΥ ΑΕ) , οι ΣΤΑθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ ΑΕ) και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ είναι όλες ανώνυμες εταιρείες – νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που απλώς και μόνον η ιδιοκτησία τους ανήκει στο δημόσιο (και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ σε λίγο καιρό  δεν θα ανήκει στο ελληνικό δημόσιο).  Οι εργαζόμενοι που δουλεύουν σε αυτές τις ανώνυμες εταιρείες είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι αορίστου χρόνου και όχι μόνιμοι υπάλληλοι του δημοσίου . Άρα τα περί σοβιετίας δεν είναι ακριβή, και πρέπει να πάψουν επιτέλους οι ισχυρισμοί που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

 

 

Αλλά ας επιστρέψουμε στο κεντρικό θέμα της συζήτησης μας που είναι ο Γολγοθάς που βιώνουμε στην χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα τον Αύγουστο. Πρέπει πράγματι να υλοποιηθεί μία κάποια λύση.

 

Προτείνω λοιπόν να υπάρξει ενδεχομένως μία κάποια αύξηση του προσωπικού προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες, χρειαζόμαστε περισσότερους οδηγούς λεωφορείων και τρόλεϊ, περισσότερους μηχανοδηγούς στο μετρό και τον προαστιακό σιδηρόδρομο  , να αγορασθούν τα αναγκαία  ανταλλακτικά έτσι ώστε με την αξιοποίηση του κατάλληλα εκπαιδευμένου εργατοτεχνικού προσωπικού να επισκευαστούν τα χαλασμένα συγκοινωνιακά οχήματα και να επαναδρομολογηθούν στις γραμμές. Να υπάρξει ο κατάλληλος προγραμματισμός έτσι ώστε τα σοβαρά προβλήματα συγκοινωνιακής κάλυψης σε πολλές συνοικίες και προάστια της πόλης της Αθήνας και του Πειραιά να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά.

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 9 Αύγουστος 2017 στις 1:25

Δεν αποσύρω ΤΙΠΟΤΑ. Ό,τι λέγω ανταποκρίνεται πληρως στην αλήθεια. Επιπλέον εγω μιλώ επώνυμα, εχω δωσει τα στοιχεια μου και τηλεφωνο, σε αντίθεση με σένα George. Οι έχοντες την μυιγα φυσικα μυγιάζονται. Αν θεωρουν εαυτους θιγόμενους, ας μου κανουν μυνηση

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 9 Αύγουστος 2017 στις 1:36

οι δημοσιοι υπαλληλοι στις ΔΕΚΟ αμοιβονται με τεράστιους μισθους για τα δεδομενα της εποχης, απολαμβάνουν δε ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ

Επειδή όλες αυτες οι εταιρίες ειναι ελλειμματικές, τους κυριους αυτους τους πληρωνουμε ΕΜΕΙΣ οι εργαζόμενοι του ιδιωτικου τομέα που κρινόμεθα για κάθε ώρα εργασίας μας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.

Η λύση ειναι να αλλάξουν τα οργανογράμματα, να γινει αξιολόγηση, να ανοιξει η αγορά των μεταφορών ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΤΕΛ, παντού, και εφόσον θελουν καποιοι δημοσιες συγκοινωνιες, αυτες να τις πληρώνουν οι επιβάτες, και όχι ο αγρότης της μεσσηνιας να επιδοτει τους τσαμπατζηδες της Αθηνας.

Να υπάρξει σωστό μάνατζμεντ με διευθυντικό δικαίωμα και να εκσυγχρονιστουν ολοι οι κανονισμοι. Δεν ειναι δυνατον οι σημερινοι μηχανοδηγοι με τον κλιματισμο και τις ανέσεις να πρεπει να οδηγουν μονο πεντεμιση ώρες. οσοι δεν εργαζονται σωστα να μπορουν να απολυθουν, εφόσον δεν ειναι δημοσιοι υπάλληλοι...μόνο αν υπάρχει ο φόβος της απόλυσης ο Έλληνας κάνει την δουλειά του. Δεν μπορει να συνεχιστει αυτο, ενας εργαζομενος στον ΟΣΕ να εχει μισθολογικό κόστος 60,000 ευρώ το χρόνο, δεν μπορει σε αυτό τον τόπο τα κομματόσκυλα που διοριστικαν στις ΔΕΚΟ να παρασιτούν εις βάρος των υπολοίπων.....

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 9 Αύγουστος 2017 στις 1:38

το ΚΤΕΛ κορίνθίας εχει καμια 20αριά χρόνια να κάνει απεργία και δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό. Για τις χειρότερες υπηρεσίες ευθύνεται το αθηνοκεντρικό  κράτος, που κατευθύνει όλους τους πόρους στο κέντρο, στραγγαλίζοντας την επαρχία.

Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 9 Αύγουστος 2017 στις 3:32

Ο @Ανδρεας Γιαννόπουλος φαίνεται καθαρά πλέον με τί σκοπούς έχει προσέλθει εδώ και τί συμφέρονται εξυπηρετεί. Το τελευταίο που τον νοιάζει φυσικά είναι επιβάτες και ο προαστιακός. Προσπαθεί να μας σερβίρει το σανό που και ο ίδιος έχει φάει. Δεν μας ενδιαφέρει αν είσαι επώνυμα ή ανώνυμα αυτό δεν αλλάζει κάτι. Φαίνεται τόσο άσχετος και αδαής που δεν γνωρίζει ότι όλοι οι επαγγελματίες οδηγοί, και ειδικά αυτοί που μεταφέρουν κόσμο, έχουν ένα συγκεκριμένο και όχι ψηλό όριο συνεχόμενων ωρών οδήγησης την ημέρα αφού σε περίπτωση κόπωσης οι πρώτοι που κινδυνεύουν από τυχόν λάθος είναι οι επιβάτες. Σιγά μην χαλάσουμε χρόνο και χρήμα για να σου κάνουμε και μύνηση, μετά τις χυδαιότητες νομίζω οι διαχειριστές μπορούν να κάνουν κάτι :)

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης