Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΕΝΩΝ, ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ» του/της george
"Αν γινόταν ποτέ…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ – ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017 ΑΠΟ ΤΙΣ 08:00 Π.Μ. ΕΩΣ ΤΙΣ 12:00 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΛΟΓΩ ΕΡΓΩΝ του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΄΄ΔΕΛΤΑ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΑΕ΄΄ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΟΣΕ ΚΑΙ ΕΡΓΟΣΕ» . του/της george
"ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙ&Kap…"
Πριν από 10 ώρες
Καταχωρίσεις ιστολογίου από το χρήστη george
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΚΑ...τά κι απόΣΚΑτα... του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Ματαιώθηκε ή όχι…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΧΝΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΣΕ του/της george
"Εταιρικό προφίλ της…"
Πριν από 13 ώρες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

ΟΑΣΑ: Στο «τραπέζι» το μειωμένο εισιτήριο μικρής διαδρομής και η χαμηλότερη χρέωση το πρωί!

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα “newpost.gr”:

 http://newpost.gr/ellada/626154/oasa-sto-trapezi-to-meiwmeno-eisith...

ΟΑΣΑ: Στο «τραπέζι» το μειωμένο εισιτήριο μικρής διαδρομής και η χαμηλότερη χρέωση το πρωί!

Η χαμηλότερη χρέωση του εισιτηρίου στις πρωινές διαδρομές, αλλά και η καλύτερη τιμολογιακή πολιτική για όσους κάνουν μικρές διαδρομές, μέχρι πέντε στάσεις, είναι μερικά από τις ρυθμίσεις που εξετάζει ο ΟΑΣΑ.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Οργανισμού, Τάσο Ταστανή, ο ΟΑΣΑ θα δίνει σύντομα ένα εισιτήριο δωρεάν με την αγορά δεσμίδας 10 απλών ηλεκτρονικών ει...

Σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ, ο κ. Ταστανής μεταξύ άλλων αναφέρει ότι ήδη η σχετική νομοθετική ρύθμιση έχει ψηφιστεί από τη Βουλή και με τον τρόπο αυτό η απλή διαδρομή θα στοιχίζει 1,27 ευρώ, αντί για 1,40 ευρώ. Το μέτρο θα αφορά και τα μειωμένα εισιτήρια .

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ αναφέρει ότι εξετάζεται η χαμηλότερη χρέωση του εισιτηρίου στις πρωινές διαδρομές 6-9 π.μ. που μετακινούνται οι πολίτες προς την εργασία τους. Επίσης για όσους κάνουν μικρές διαδρομές μέχρι πέντε στάσεις αλλά και μία καλύτερη τιμολογιακή πολιτική και για όσους αγοράζουν μηνιαία κάρτα των 30 ευρώ.

Για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ο κ Ταστάνης λέει ότι «στόχος του ΟΑΣΑ είναι ως το τέλος του χρόνου ή το πολύ στις αρχές του επόμενου, να καταργηθούν πλήρως τα σημερινά χάρτινα εισιτήρια". Όπως σημειώνει "εκείνο που θα καταργήσει εντελώς το «έξυπνο» εισιτήριο είναι η διακίνηση πλαστών εισιτηρίων οποιασδήποτε μορφής από διάφορα κυκλώματα που αποτελούσαν ένα διαρκές καρκίνωμα όσον αφορά τα έσοδα του Οργανισμού".

Για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων ο κ. Ταστάνης αναφέρει ότι ο ΟΑΣΑ εξασφάλισε από την Περιφέρεια 30 εκατ. ευρώ και μέχρι το τέλος του έτους θα προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό για την προμήθεια 92 λεωφορείων νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Αναζητά, επίσης, κι άλλες χρηματοδοτικές πηγές, ώστε μέχρι το 2022 να προμηθευτεί άλλα 500 λεωφορεία".

Ο ΟΑΣΑ υπολογίζει ότι για την ομαλή λειτουργία των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας απαιτείται η πρόσληψη τουλάχιστον 700 τεχνικών και οδηγών. Δηλώνει, επίσης, ότι φέτος το έλλειμμα του ΟΑΣΑ θα είναι μειωμένο κατά 19,34 εκατ. ευρώ σε σχέση με το προβλεπόμενο, ενώ απαντώντας στην κριτική της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης για το συγκεκριμένο θέμα τονίζει ότι "η ΝΔ προκειμένου να φορτώσει τα ελλείμματα στην πολιτική της σημερινής κυβέρνησης, παραβλέπει τις «μαύρες τρύπες» των οφειλών (χρέη προς ιδιώτες και άλλους οργανισμούς) που άφησαν οι δικές της διοικήσεις και ξεπερνούσαν στο τέλος του 2015 τα 190 εκατ. ευρώ συνολικά στην ΟΣΥ και τη ΣΤΑΣΥ".

Ολόκληρη η συνέντευξη του προέδρου του ΟΑΣΑ κ. Τάσου Ταστάνη στο ΑΠΕ και τον Γ. Ψύλλια έχει ως εξής.

Ε: κ Ταστάνη υπάρχουν κάποια σχέδια για την μείωση, άμεση ή έμμεση, της τιμής των εισιτηρίων σε συνδυασμό και με την έναρξη εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου;

Α:Οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που ξεκίνησε από τον περασμένο Φεβρουάριο, αλλά και με την τηλεματική στα λεωφορεία και τρόλεϊ που προηγήθηκε, εκσυγχρονίζονται. Ένας από τους βασικότερους στόχους του εκσυγχρονισμού τους αυτού είναι να παρέχουν φτηνότερες υπηρεσίες προς τα εκατομμύρια των συμπολιτών μας που τις χρησιμοποιούν καθημερινά. Ήδη υπάρχει νομοθετική ρύθμιση από το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που επιτρέπει στον ΟΑΣΑ το επόμενο διάστημα με την πώληση της δεσμίδας των 10 απλών ηλεκτρονικών εισιτηρίων να δίνει και ένα δωρεάν. Με τον τρόπο αυτό η απλή διαδρομή θα στοιχίζει 1,27 ευρώ, αντί για 1,40 ευρώ.

Ε:Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα για το πρωινό τρίωρο 6-9 π.μ. που μετακινούνται οι πολίτες προς την εργασία τους που μπορεί να βελτιωθεί; Θα αλλάξετε και κάτι με τις μηνιαίες κάρτες;

Α:Όπως είχαμε εξαγγείλει ευθύς εξαρχής, πρόθεση τόσο της κυβέρνησης, όσο και της διοίκησης του ΟΑΣΑ, είναι με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου να υπάρξει δικαιότερη και αναλογικότερη χρέωση στο επιβατικό κοινό. Αυτό θα γίνει πράξη μόλις ολοκληρωθεί ένα πρόγραμμα συγκέντρωσης στοιχείων που ήδη «τρέχει». Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος εξετάζεται πραγματικά η χαμηλότερη χρέωση των εισιτηρίων το τρίωρο 6 - 9 π.μ. που θα ωφελήσει κυρίως τους πολίτες που πηγαίνουν στην εργασία τους, αλλά και η μειωμένη χρέωση για όσους κάνουν μικρές μετακινήσεις με τα ΜΜΜ, όπως για διαδρομές, παραδείγματος χάριν, μέχρι πέντε στάσεις. Εξετάζεται επίσης μια καλύτερη τιμολογιακή πολιτική και για όσους αγοράζουν μηνιαία κάρτα των 30 ευρώ, αν και η τιμή αυτή διατηρήθηκε μειωμένη παρά την περυσινή αύξηση του ΦΠΑ από 13% στο 24% και στις συγκοινωνίες. Σίγουρα,βέβαια,η πληρωμή τους θα μπορεί πλέον να γίνεται με πιστωτικές κάρτες και e-banking. Αυτό θα επιτρέψει την πληρωμή τους και με δόσεις, γεγονός που θα προτρέψει τους επιβάτες να αγοράζουν κάρτες με μεγαλύτερη διάρκεια, όπως τριμηνιαίες, εξαμηνιαίες και ετήσιες, οι οποίες μάλιστα ήδη διατίθενται με σημαντικές εκπτώσεις. Και φυσικά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα διατηρηθούν όλα τα προνόμια που έχουν και σήμερα αρκετές ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, όπως η δωρεάν μετακίνηση των ανέργων και των ΑμΕΑ και η έκπτωση 50% στους μαθητές, φοιτητές, νέους κάτω των 18 ετών και ηλικιωμένους άνω των 65 ετών. 

Ε:Πότε τελικά θα ξεκινήσει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία από την πιλοτική εφαρμογή του;

Α:Η σταδιακή εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, όπως ξέρετε, ξεκίνησε τον Φεβρουάριο. Στόχος μας είναι ως το τέλος του χρόνου ή το πολύ στις αρχές του επόμενου, να καταργηθούν πλήρως τα σημερινά χάρτινα εισιτήρια. Τα πρώτα στοιχεία από την εφαρμογή του είναι πολύ ενθαρρυντικά και δείχνουν ότι υπάρχει θετική υποδοχή του από τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών που χρησιμοποιούν τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες. Αρκεί να σας αναφέρω ότι τα έσοδα αποκλειστικά από την πώληση «έξυπνων» εισιτηρίων έχουν ξεπεράσει τα 2 εκατ. ευρώ. Οι συνολικές εισπράξεις σε όλο το δίκτυο τον περασμένο Ιούλιο παρουσίασαν μια σημαντική αύξηση και έφτασαν τα 3,5 εκατ. ευρώ. Η αποκλειστική χρήση μάλιστα ηλεκτρονικών εισιτηρίων από τον περασμένο μήνα στη διαδρομή Αεροδρόμιο - Αθήνα έδειξε ότι υπάρχει άνοδος όχι μόνο στα έσοδα, αλλά και στην επιβατική κίνηση.

Ε: Με το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα παταχθεί οριστικά η λαθρεπιβίβαση;

Α: Το σπουδαιότερο για μας είναι ότι το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα παράσχει πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα και διευκολύνσεις προς το επιβατικό κοινό, όπως αυτά που σας προανέφερα. Και βέβαια πιστεύουμε ότι το επιβατικό κοινό θα μετακινείται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς από επιλογή του και όχι μόνο από ανάγκη. Εκείνο όμως που θα καταργήσει εντελώς το «έξυπνο» εισιτήριο είναι η διακίνηση πλαστών εισιτηρίων οποιασδήποτε μορφής από διάφορα κυκλώματα που αποτελούσαν ένα διαρκές καρκίνωμα όσον αφορά τα έσοδα του Οργανισμού.

Ε:Πόσο μεγάλη είναι η λαθρεπιβίβαση; Σε τι ποσοστά την υπολογίζετε;

Α:Στο θέμα αυτό υπάρχει αρκετή παραφιλολογία. Το ζήτημα είναι βέβαια υπαρκτό, αλλά τα νούμερα που συχνά αναφέρονται και ανεβάζουν την εισιτηριοαποφυγή στο 35% ή και στο 40% δεν ανταποκρίνονται καθόλου στην πραγματικότητα. Όπως έδειξαν οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι που έγιναν το προηγούμενο διάστημα, οι επιβάτες που χρησιμοποιούν το μετρό χωρίς να πληρώνουν εισιτήριο είναι κάτω από 7% και στα λεωφορεία και τρόλεϊ ανέρχονται στο 18%. Περιμένουμε βέβαια ότι το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα μας δώσει τα πραγματικά δεδομένα. Πάντως τα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών σέβεται τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες και το έργο των χιλιάδων εργαζομένων σε αυτές πληρώνοντας κανονικά το εισιτήριό του. Όπως επανειλημμένα έχουμε τονίσει, τόσο η κυβέρνηση όσο και ο ΟΑΣΑ, η μετακίνηση των πολιτών είναι δημόσιο αγαθό, έχουμε δείξει δείγματα γραφής για την υπεράσπισή του και έτσι θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε.

Ε:Δέχεστε μια κριτική από τη ΝΔ ότι ξανακάνετε τις αστικές συγκοινωνίες ελλειμματικές ; Τι απαντάτε;

Α: Οι αστικές συγκοινωνίες είναι ένα κοινωνικό αγαθό και γι' αυτό σε όλο τον κόσμο επιδοτούνται από τους κρατικούς προϋπολογισμούς, είτε είναι δημόσιες, είτε είναι ιδιωτικές. Η κρατική επιδότηση κυμαίνεται από το 47% έως και πάνω από το 70% σε ορισμένες πόλεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο Βερολίνο επιδοτούνται με 54% και στο Λονδίνο με 64%. Στην Αθήνα αυτή η επιδότηση τα τελευταία χρόνια είναι μικρότερη και από το 40% που επιτρέπει ο νόμος 3920/2011. Παρόλα αυτά τα ελλείμματα μειώνονται διαρκώς. Για φέτος το έλλειμμα θα είναι μειωμένο κατά 19,34 εκατ. ευρώ σε σχέση με το προβλεπόμενο, ενώ το έλλειμμα της περσινής χρονιάς διαμορφώθηκε στα 24,25 εκατ. ευρώ και είναι μειωμένο κατά 67,7% σε σχέση με τις προβλέψεις. Η ΝΔ προκειμένου να φορτώσει τα ελλείμματα στην πολιτική της σημερινής κυβέρνησης, παραβλέπει τις «μαύρες τρύπες» των οφειλών (χρέη προς ιδιώτες και άλλους οργανισμούς) που άφησαν οι δικές της διοικήσεις και ξεπερνούσαν στο τέλος του 2015 τα 190 εκατ. ευρώ συνολικά στην ΟΣΥ και τη ΣΤΑΣΥ. Κατά τα άλλα, όπως ισχυρίζονται, επί των ημερών τους οι αστικές συγκοινωνίες δεν ήταν ελλειμματικές!..

Ε: Τι σχεδιάζετε σχετικά με την αγορά νέων λεωφορείων και την ανανέωση του συνόλου τους;

Α:Είναι γνωστό ότι, δυστυχώς, με ευθύνη των προηγούμενων διοικήσεων και κυβερνήσεων παραγγελία νέων λεωφορείων έχει να γίνει από το 2004. Αποτέλεσμα του γεγονότος αυτού είναι σήμερα να υπάρχει ένας γηρασμένος στόλος που απαιτεί μεγάλο κόστος συντήρησης, ενώ η αραίωση κάποιων δρομολογίων προκαλεί τις δικαιολογημένες αντιδράσεις του επιβατικού κοινού. Εμείς είμαστε αποφασισμένοι να αντιστρέψουμε αυτήν την κατάσταση. Ήδη εξασφαλίσαμε από την Περιφέρεια 30 εκατ. ευρώ και μέχρι το τέλος του έτους θα προκηρύξουμε διεθνή διαγωνισμό για την προμήθεια 92 λεωφορείων νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Αναζητούμε επίσης κι άλλες χρηματοδοτικές πηγές, ώστε μέχρι το 2022 να προμηθευτούμε άλλα 500 λεωφορεία.

Ε:Υπάρχουν ελλείψεις και σε προσωπικό; Ελλείψεις π.χ. οδηγών ;

Α:Ασφαλώς και υπάρχουν. Υπολογίζουμε ότι για την ομαλή λειτουργία των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας απαιτείται η πρόσληψη 700 τουλάχιστον τεχνικών και οδηγών. Ελπίζουμε κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον να παρακαμφθούν οι αντιρρήσεις των «θεσμών» και να μπορέσουμε να κάνουμε αυτές τις αναγκαίες προσλήψεις.

   

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα “newpost.gr”:

 http://newpost.gr/ellada/626154/oasa-sto-trapezi-to-meiwmeno-eisith...

 

 

 

 

 

 

Προβολές: 164

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 5 Σεπτέμβριος 2017 στις 9:30

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ-ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ λεγανε οι βρωμοσυριζαιοι και ο σπριτζης τα ειχε κανει ολα τσαμπα για το "δημοψηφισμα"......τωρα πατε να βγαλετε απο τη μυγα ξυγκι ρε θεομπαιχτες; λιγη τσιπαααααα

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 5 Σεπτέμβριος 2017 στις 21:42
Ο ΟΑΣΑ το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να μας πει ΠΟΤΕ θα λειτουργήσει αυτό το ηλεκτρονικό εισιτήριο .....και ας αφήσει τα πυροτέχνηματα χωρίς λόγο!!!!!
Σχόλιο από τον/την Teilor στις 5 Σεπτέμβριος 2017 στις 21:43
Με αριστερή κυβέρνηση δε βλέπω πύλες στο μετρό.....τζάμπα οι εγκαταστάσεις .
Σχόλιο από τον/την Teilor στις 5 Σεπτέμβριος 2017 στις 21:48
Στους 700 είναι και η γκόμενα που θα διάλεγε cd????
Χαχαχα
Αυτή που λυπάμαι είναι τη Θεσσαλονίκη ....ένα πράγμα είχαν σωστό και θέλησαν να το χαλάσουν.
Αρε Σαλόνικα κ να ήξερες τι έχετε να τραβήξετε!!!!
Σχόλιο από τον/την george στις 6 Σεπτέμβριος 2017 στις 1:07

«Αυτή που λυπάμαι είναι τη Θεσσαλονίκη ....ένα πράγμα είχαν σωστό και θέλησαν να το χαλάσουν». Ας διαβάσουμε μαζί από το παρακάτω άρθρο πόσο σωστό είναι αυτό που είχαν στην Θεσσαλονίκη…

Άρθρο του Αυγούστου του 2016 , πηγή του άρθρου αποτελεί η ιστοσελίδα “EYRO2DAY”:
http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1443096/vrohh-epidothse...

Βροχή επιδοτήσεων στα λεωφορεία Θεσσαλονίκης που... δεν φτάνουν

Νέα αύξηση αντισταθμιστικών για να πληρώσει τους εργαζόμενους ζητά ο ΟΑΣΘ. Μπαράζ οι αναθεωρήσεις επιδοτήσεων τα τελευταία χρόνια. Στο 100% των εισιτηρίων η επιδότηση ανά επιβάτη! Αφορμή για τη νέα διαμάχη τα «μαγειρεμένα» νούμερα σε υπουργική απόφαση του 2014.

Δημοσιεύθηκε: 18 Αυγούστου 2016 - 07:51

Φώτης Κόλλιας Φώτης Κόλλιας
fotisk2@euro2day.gr

25
465 7 2 1
Βροχή επιδοτήσεων στα λεωφορεία Θεσσαλονίκης που... δεν φτάνουν

Σε μηχανή απορρόφησης επιδοτήσεων εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, μέσω συνεχών αναθεωρήσεων των αρχικών προβλέψεων, έχει μετατραπεί ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).

Μάλιστα η διοίκηση του ΟΑΣΘ, που παγιδεύτηκε στη βεβαιότητα πως θα υπάρξει και πάλι αναθεώρηση της αρχικής συμφωνίας με την κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ για τα αντισταθμιστικά της περιόδου 2015 – 2017 βλέπει τώρα τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη να αναζητεί άλλο δρόμο για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.

Ο ΟΑΣΘ εμφανίζεται να λαμβάνει επιδοτήσεις μεγαλύτερες από την Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ ΑΕ) που εκτελεί τριπλάσιο μεταφορικό έργο με τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ στην Αθήνα.

Όπως υποστηρίζουν πρόσωπα που παρακολουθούν τη διαμάχη που κορυφώνεται αυτές τις ημέρες με την απεργία του προσωπικού, οι ανακοινώσεις του ΟΑΣΘ αποδίδουν στην αύξηση του ΦΠΑ και στις καθυστερήσεις πληρωμής των αντισταθμιστικών τα προβλήματα με τη μισθοδοσία. Στην πραγματικότητα ζητούν αύξηση των αντισταθμιστικών, καθώς οι προβλέψεις που περιλαμβάνονται σε υπουργική απόφαση του 2014, που υπογράφουν ο τότε αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας και ο τότε υφυπουργός Υποδομών Μιχάλης Παπαδόπουλος, για την περίοδο 2015 – 2017 είναι... αστείες.

Τα στοιχεία για την περίοδο 2009 – 2013 είναι χαρακτηριστικά του τρόπου με τον οποίο διαχειρίστηκαν το ζήτημα του ΟΑΣΘ οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Για τη συγκεκριμένη πενταετία ο ΟΑΣΘ προβλέπονταν αρχικά πως θα λάβει επιδότηση 472,9 εκατ. ευρώ. Μέσω προσφυγών στη διαιτησία, αλλά και υπουργικών αποφάσεων, έλαβε τελικά για το ίδιο διάστημα συνολική επιδότηση 616,5 εκατ. ευρώ, δηλαδή περίπου 143,6 εκατ. ευρώ επιπλέον από τα ποσά που είχαν αρχικώς προβλεφθεί. Υπήρξαν χρονιές που η επιδότηση στον ΟΑΣΘ αναθεωρήθηκε τρεις φορές προς τα πάνω, συμπεριλαμβανομένης της αναθεώρησης – σκούπα που περιλαμβάνεται στην υπουργική απόφαση του 2014.

Στον ΟΑΣΘ φαίνεται πως ήταν σίγουροι πως οι επιδοτήσεις θα αναθεωρούνται προς τα πάνω εις το διηνεκές γι’ αυτό και αποδέχθηκαν το 2014 να ενταχθούν στην υπουργική απόφαση που προαναφέρθηκε έωλες προβλέψεις για τα αντισταθμιστικά της περιόδου 2015 – 2017, μέσω «φουσκώματος» των προβλέψεων για τα έσοδα του οργανισμού.

Ετσι ενώ για το 2014 προβλέπονταν έσοδα 67 εκατ. ευρώ, με την υπουργική απόφαση τα προβλεπόμενα έσοδα για την περίοδο 2015 – 2017 εκτοξεύονται στα 105 εκατ. ευρώ ετησίως! Ετσι και η προβλεπόμενη επιδότηση του δημοσίου περιορίζεται σε επίπεδα μεταξύ 39 – 47 εκατ. ευρώ ετησίως όταν την περίοδο 2009 – 2014 δεν έπεσε ποτέ κάτω από τα επίπεδα των 102 εκατ. ευρώ το χρόνο!

Με την υπουργική απόφαση ωραιοποιούνταν η κατάσταση αφού ο ΟΑΣΘ λάμβανε αναδρομικά δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, με βάση και διαιτητικές αποφάσεις. Ούτως ή άλλως η αναθεώρηση εμφανίζονταν... σίγουρη.

Είναι χαρακτηριστικό πως ενώ η υπουργική απόφαση του 2014 προέβλεπε επιδότηση μόλις 41 εκατ. ευρώ για το 2016, στον προϋπολογισμό του υπουργείου Υποδομών για φέτος εντάχθηκε κονδύλι 88,9 εκατ. ευρώ.

Η σύμβαση παραχώρησης του δημοσίου με τον ΟΑΣΘ προβλέπει πως η επιδότηση είναι η διαφορά μεταξύ των εσόδων από κόμιστρα και των δαπανών (προβλέπονται συγκεκριμένες κατηγορίες όπως φαίνεται και στον πίνακα) συν ένα εγγυημένο επιχειρηματικό κέρδος το οποίο θεωρείται έξοδο… Ετσι, παρά την πολυετή κρίση, οι επιδοτήσεις προς τον ΟΑΣΘ εκτοξεύονται, αλλά το επιχειρηματικό κέρδος των μετόχων παραμένει σταθερό (αυξήθηκε και ελαφρώς!) στα επίπεδα των 16,45 εκατ. ευρώ.

Μια ματιά στον πίνακα δείχνει πως αρκετές κατηγορίες δαπανών του ΟΑΣΘ τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί με αποτέλεσμα να απαιτείται ολοένα και μεγαλύτερη επιδότηση από το δημόσιο.

Εντυπωσιακά ήταν τα στοιχεία μελέτης του υπουργείου Οικονομικών προ διετίας από την οποία προκύπτει πως κάθε όχημα της ΟΣΥ (λεωφορεία - τρόλεϊ) λαμβάνει επιδότηση περίπου 55.000 ευρώ, όταν κάθε όχημα του ΟΑΣΘ επιδοτείται με 210.000 ευρώ το χρόνο!

Η επιδότηση ανά εργαζόμενο στην ΟΣΥ είναι 16.000 ευρώ τον χρόνο, όταν στη Θεσσαλονίκη φτάνει τις 50.000 ευρώ, ενώ η επιχορήγηση ανά επιβάτη, η οποία φτάνει τα 20 λεπτά στην ΟΣΥ, κυμαίνεται στα 80 λεπτά στον ΟΑΣΘ και φτάνει στο 100% της αξίας του κομίστρου.
Αγνωστη η ημερομηνία λήξης της σύμβασης παραχώρησης

Ο ΟΑΣΘ ιδρύθηκε το 1957 με το Νομοθετικό Διάταγμα 3721 του τότε υπουργού Συγκοινωνιών Γεωργίου Ράλλη έπειτα από το «ξήλωμα» του τραμ από την κυβέρνηση του Κ. Καραμανλή. Το μετοχικό κεφάλαιο του οργανισμού «είναι κατανεμημένο σε 424 ακέραιες μετοχές, εκ των οποίων οι 346 είναι κατανεμημένες σε 1.900 περίπου μικρομετόχους αυτοκινητιστές, οι 29 ανήκουν στην ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε., οι 25 ανήκουν στον Συνεταιρισμό των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ. και οι 24 ανήκουν στο νομικό πρόσωπο του ΟΑΣΘ».

Η πρώτη σύμβαση που υπέγραψε το δημόσιο με τον οργανισμό έληγε στο τέλος του 1981, αλλά τότε ανανεώθηκε για 19 χρόνια. Το 2001, επί κυβέρνησης Κώστα Σημίτη υπήρξε νέα σύμβαση παραχώρησης, με βάση την οποία καταβάλλονται οι σημερινές επιδοτήσεις, που έληγε το 2009.

Η συγκεκριμένη σύμβαση έχει αλλάξει τα τελευταία 18 χρόνια τρεις φορές μέσω αντίστοιχων νομοθετημάτων. Τον Ιανουάριο του 2008, μάλιστα, εντάχθηκε στη σύμβαση παραχώρησης πρόβλεψη με βάση την οποία θα λήξει δύο χρόνια μετά την ολοκλήρωση των έργων του μετρό Θεσσαλονίκης (από την υφιστάμενη κοινοπραξία), συμπεριλαμβανομένων και των επεκτάσεων! Ετσι, ουδείς γνωρίζει σήμερα πότε λήγει η σύμβαση παραχώρησης του ΟΑΣΘ.

Ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης ο οποίος αποφεύγει να τοποθετηθεί για το θέμα φαίνεται πως έχει ζητήσει να εξεταστούν διάφορα σενάρια για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών εμφανίζεται να αμφισβητεί αν τηρείται η σύμβαση παραχώρησης από την πλευρά του ΟΑΣΘ. Στις αρχές του έτους με απόφαση του κ. Σπίρτζη συγκροτήθηκε επιτροπή η οποία είχε κληθεί να παρουσιάσει μέχρι τον Μάρτιο το πλαίσιο «για τη σύσταση μιας ενιαίας αρχής για την οργάνωση και ανάπτυξη δημόσιων επιβατικών μεταφορών στη Μητροπολιτική Ενότητα της Θεσσαλονίκης».

Οσοι θεωρούν πως πρέπει να τελειώσει η φάμπρικα των επιδοτήσεων προς τον ΟΑΣΘ πιστεύουν πως η κυβέρνηση πρέπει να επιταχύνει την εφαρμογή του κοινοτικού κανονισμού 1370 / 2007. Ο κανονισμός πρέπει να εφαρμοστεί από τη χώρα μας μέχρι τον Δεκέμβριο του 2019 και προβλέπει συγκεκριμένες διαδικασίες για την προκήρυξη και ανάθεση έργων παροχής δημοσίων υπηρεσιών, όπως οι συγκοινωνίες, σε ιδιώτες.

Προ ημερών ανέβηκε στα κοινωνικά δίκτυα μια ανάρτηση που υπενθύμιζε τις ενστάσεις βουλευτών το 1957 όταν συζητήθηκε στη Βουλή η πρώτη σύμβαση παραχώρησης. «Είναι ενδεχόμενον από μίαν διάθεσιν εξυπηρετήσεως των συμφερόντων ορισμένης τάξεως να επαναληφθεί το λάθος που έγινε το 1920», όταν «εγένετο τότε υποχώρησις υπέρ των κακώς εννοουμένων συμφερόντων μίας τάξεως Θεσσαλονικέων» σχολίαζε το 1957 στη Βουλή ο αείμνηστος ιδρυτής του ΤΕΕ, γερουσιαστής των Φιλελευθέρων και μετέπειτα βουλευτής της ΕΔΑ Νικόλαος Κιτσίκης, ο οποίος είχε οριστεί από τον Αλέξανδρο Παπαναστασίου γενικός διευθυντής Δημοσίων Εργων, με αντικείμενο την εφαρμογή των πολεοδομικών σχεδίων του Ερνέστου Εμπράρ στη Θεσσαλονίκη.

Ο Κιτσίκης ήταν αντίθετος με το διάταγμα του ΟΑΣΘ διότι ανέθετε «μία τεράστιαν επιχείρησιν που απαιτεί μεγάλα κεφάλαια, πείρα τεχνική - επιστημονική ειδίκευση, συνείδηση υποχρεώσεων απέναντι του κοινού, επίγνωση της σημασίας της συντηρήσεως οχημάτων εις την συμπαθεστάτην οικογένεια των λεωφορειούχων, οικονομικώς ανίσχυρον και εμφορούμενην από την επιθυμίαν του άμεσου, εύκολου κέρδους». Ο ίδιος ζητούσε «να προτιμηθεί το ηλεκτροκίνητον λεωφορείον (σ.σ. το τρόλεϊ) ως περισσότερο συγχρονισμένον και πολιτισμένον μέσον μεταφοράς» υποστηρίζοντας την ανάγκη για μια «Δημοτικήν ή εν ανάγκη την Κρατικήν εκμετάλλευσιν σ' έναν μικτό οργανισμό με την συμμετοχή των λεωφορειούχων».

* Δείτε τον πίνακα σε υψηλή ανάλυση στη στήλη Συνοδευτικό Υλικό.

Φώτης Κόλλιας
fotisk2@euro2day.gr

Πηγή του άρθρου αποτελεί η ιστοσελίδα “EYRO2DAY”:
http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1443096/vrohh-epidothse...

Σχόλιο από τον/την george στις 6 Σεπτέμβριος 2017 στις 1:11

Άρθρο του Δεκεμβρίου του 2015, πηγή του άρθρου αποτελεί η ιστοσελίδα της εφημερίδας «το Βήμα» :
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=762368

Χεκίμογλου Αχιλλέας
ΟΑΣΘ-ΟΑΣΑ: Υψηλότερη επιχορήγηση στο φορέα Θεσσαλονίκης
Επιπλέον €3 εκ. ενώ πραγματοποιεί υποπολλαπλάσιο έργο από ότι ο Αττικής
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/12/2015 09:49

ΟΑΣΘ-ΟΑΣΑ: Υψηλότερη επιχορήγηση στο φορέα Θεσσαλονίκης

Κατά 3 εκατ. υψηλότερη θα είναι η επιδότηση που θα λάβει ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) το 2016 σε σχέση με τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ), παρά το γεγονός ότι ο συγκοινωνιακός φορέας της μακεδονικής πρωτεύουσας πραγματοποιεί υποπολλαπλάσιο μεταφορικό έργο σε σχέση με τον μητροπολιτικό οργανισμό της Αττικής.

Όπως προκύπτει από τον προϋπολογισμό του υπουργείου Υποδομών, που δημοσιεύθηκε στη «Δι@ύγεια» και εγκρίθηκε από τον υπουργό κ. Χρήστο Σπίρτζη, η επιχορήγηση του ΟΑΣΘ για το 2016 ανέρχεται σε 89 εκατ. ευρώ, ενώ του ΟΑΣΑ θα φτάσει τα 86 εκατ. ευρώ.

Μάλιστα, το επίμαχο έγγραφο έρχεται σε αντίθεση με δηλώσεις του υπουργού Υποδομών περί ανάγκης τροποποίησης της σύμβασης παραχώρησης του ΟΑΣΘ, με στόχο την «εξοικονόμηση πόρων από την τροποποίηση του νόμου για τη σκανδαλώδη επιδότηση του ΟΑΣΘ, όπου έχουμε πενταπλάσια επιδότηση από τον ΟΑΣΑ», όπως είχε πει στη Βουλή.

Σύμφωνα με απόρρητη μελέτη του υπουργείου Οικονομικών, την οποία αποκάλυψε «Το Βήμα της Κυριακής» στις 26 Ιανουαρίου 2014, την περίοδο 2007-2013 οι αστικές συγκοινωνίες της Αττικής έλαβαν συνολική επιδότηση 980 εκατ. ευρώ για όλα τα συγκοινωνιακά μέσα. Την ίδια στιγμή, το άθροισμα των επιδοτήσεων του ΟΑΣΘ και των αποφάσεων που πέτυχε στα διαιτητικά δικαστήρια έφτασε τα 910 εκατ. ευρώ.

Η μέση ετήσια επιδότηση της ΟΣΥ (λεωφορεία - τρόλεϊ) για 143 εκατ. οχηματοχιλιόμετρα έφτασε τα 140 εκατ. ευρώ, όταν ο ΟΑΣΘ για 42 εκατ. οχηματοχιλιόμετρα (δηλαδή λιγότερο από το 1/3 του συγκοινωνιακού έργου σε σύγκριση με την Αθήνα) έλαβε 130 εκατ. ευρώ. Κάθε όχημα της ΟΣΥ (λεωφορεία - τρόλεϊ) λαμβάνει επιδότηση περίπου 55.000 ευρώ, όταν κάθε όχημα του ΟΑΣΘ επιδοτείται με 210.000 ευρώ κατ' έτος.

Αντίστοιχα, η επιδότηση ανά εργαζόμενο στην ΟΣΥ είναι 16.000 ευρώ τον χρόνο, όταν στη Θεσσαλονίκη φτάνει τις 50.000 ευρώ, ενώ η επιχορήγηση ανά επιβάτη, η οποία φτάνει τα 20 λεπτά στην ΟΣΥ, κυμαίνεται στα 80 λεπτά στον ΟΑΣΘ και φτάνει στο 100% της αξίας του κομίστρου, σύμφωνα με την ίδια μελέτη.

Η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει ότι η επιδότηση του ΟΑΣΘ ισούται με τη διαφορά μεταξύ των εσόδων από κόμιστρα και των δαπανών, συν ένα εγγυημένο επιχειρηματικό κέρδος, το οποίο περνά de facto στα έξοδα. Έτσι, η συγκεκριμένη πρόνοια επιτρέπει στον ΟΑΣΘ να αυξάνει τις δαπάνες του και να μετακυλύει το κόστος στον φορολογούμενο.

Πηγή του άρθρου αποτελεί η ιστοσελίδα της εφημερίδας «το Βήμα» :
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=762368

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 6 Σεπτέμβριος 2017 στις 2:08

το παπαγαλλακι του ΣΥΡΙΖΑ γυρισε απο τις διακοπες και επιασε δουλεια στο κλόπι πάστε

Σχόλιο από τον/την george στις 6 Σεπτέμβριος 2017 στις 4:51

Εφόσον επισημάνω ότι κλοπή διαπράττεις όταν δεν αναφέρεις την πηγή της πληροφορίας σου και την αποκρύπτεις, όταν την επισημαίνεις και παραπέμπεις προς αυτής τότε δεν διαπράττεις κλοπή αλλά διάδοση, αναμετάδοση μίας πληροφορίας θα εξετάσουμε μερικές από τις αναρτήσεις μου στο παρελθόν για να διαπιστώσουμε όλοι μαζί εάν είμαι «παπαγαλάκι» και ποιου πολιτικού φορέα.

Ποιου είμαι λοιπόν « παπαγαλάκι» , για να ιδούμε ενδεικτικά και όχι εξαντλητικά μερικά μόνον από τα ερωτήματα των βουλευτών σχετικά με τα ζητήματα του προαστιακού σιδηροδρόμου και των αστικών συγκοινωνιών που έχουν αναδείξει , από πόσα και από ποια πολιτικά κόμματα άραγε έχω αναρτήσει και αναμεταδώσει στην ιστοσελίδα των επιβατών του προαστιακού σιδηροδρόμου κατά καιρούς;

Α) ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ:

1η) 6 Σεπτεμβρίου 2014
Αναρτώ ερώτηση 6 Βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας με θέμα «την μείωση της μηνιαίας Κάρτας των επιβατών του προαστιακού σιδηροδρόμου».

Η ιστοθέση της συγκεκριμένης ανάρτησης βρίσκεται εδώ:
http://epivatesproastiakou.gr/profiles/blogs/3171399:BlogPost:111404

2η) 21 Νοεμβρίου 2014
Αναρτώ ερώτηση 2 Βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας με θέμα « την επικείμενη επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου μέχρι την Αμφίκλεια Βοιωτίας».

Η ιστοθέση της συγκεκριμένης ανάρτησης βρίσκεται εδώ:
http://epivatesproastiakou.gr/profiles/blogs/3171399:BlogPost:113591

3η) 14 Δεκεμβρίου 2014
Αναρτώ ερώτηση Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας με θέμα «την επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι».

Η ιστοθέση της συγκεκριμένης ανάρτησης βρίσκεται εδώ:
http://epivatesproastiakou.gr/profiles/blogs/3171399:BlogPost:114796

Β) ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΞΗΣ (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ):
1η) 1 Ιουλίου 2017
Αναρτώ ερώτηση Βουλευτίνας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης με θέμα «την επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου Αττικής από το Κορωπί μέχρι το Λαύριο».

Η ιστοθέση της συγκεκριμένης ανάρτησης βρίσκεται εδώ:
http://epivatesproastiakou.gr/profiles/blogs/3171399:BlogPost:132394

Γ) ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ

1η) 31 Δεκεμβρίου 2016 (παραμονή πρωτοχρονιάς ώρα 20:30 το βράδυ)
Αναρτώ ερώτηση του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος με θέμα «την αμαρτωλή σύμβαση και την συγκάλυψη ευθυνών για την διαχείριση της 994/2005 του προαστιακού σιδηροδρόμου».

Η ιστοθέση της συγκεκριμένης ανάρτησης βρίσκεται εδώ:
http://epivatesproastiakou.gr/profiles/blogs/994-20-5

Δ) ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ:
1η) 24 Ιανουαρίου 2015
Αναρτώ μεταξύ όλων των άλλων και μία ερώτηση βουλευτίνας του ΣΥΡΙΖΑ με θέμα «την προαστιακή σύνδεση Θεσσαλονίκης – Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών ».

Η ιστοθέση της συγκεκριμένης ανάρτησης βρίσκεται εδώ:

http://epivatesproastiakou.gr/profiles/blogs/3171399:BlogPost:115121

2η) 7 Σεπτεμβρίου 2014 (δεύτερο κατά σειρά σχόλιο) :
Αναρτώ ερώτηση βουλευτίνας του ΣΥΡΙΖΑ με θέμα την επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου Αττικής έως το λιμάνι του Λαυρίου»
Η ιστοθέση της συγκεκριμένης ανάρτησης βρίσκεται εδώ (δεύτερο κατά σειρά σχόλιο):
http://epivatesproastiakou.gr/profiles/blog/show?id=3171399%3ABlogP...

Σχετική με το θέμα ερώτηση είναι ανηρτημένη και στην παρακάτω ιστοθέση:
http://epivatesproastiakou.gr/profiles/blogs/3171399:BlogPost:111407

Ε) ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΚΚΕ):
1η) 5 Αυγούστου 2017
Αναρτώ ερώτηση τεσσάρων βουλευτών του ΚΚΕ με θέμα «τα σοβαρά προβλήματα στην συγκοινωνιακή σύνδεση του δήμου Φυλής».

Η ιστοθέση της συγκεκριμένης ανάρτησης βρίσκεται εδώ:
http://epivatesproastiakou.gr/profiles/blog/show?id=3171399%3ABlogP...

2η) 9 Ιουλίου 2017
Αναρτώ ερώτηση πέντε βουλευτών του ΚΚΕ με θέμα «την απαράδεκτη κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες ΟΣΥ – ΣΤΑΣΥ».
Η ιστοθέση της συγκεκριμένης ανάρτησης βρίσκεται εδώ:
http://epivatesproastiakou.gr/profiles/blogs/3171399:BlogPost:132683

ΣΤ) ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡ, ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΙ ΝΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΤΑΤΙΑΣ
1η) 2 Νοεμβρίου 2014
Αναρτώ ερώτηση του βουλευτή Βασίλη οικονόμου (ΔΗΜΑΡ – ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ –ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ) με θέμα «την επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην Ραφήνα και την επέκταση του αστικού δικτύου μεταφοράς στο σύνολο των δήμων της Ανατολικής Αττικής».

Η ιστοθέση της συγκεκριμένης ανάρτησης βρίσκεται εδώ:
http://epivatesproastiakou.gr/profiles/blogs/3171399:BlogPost:112463

2η) 14 Σεπτεμβρίου 2014 (πέμπτο κατά σειρά σχόλιο)
Αναρτώ ερώτηση του βουλευτή Βασίλη οικονόμου (ΔΗΜΑΡ – ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ –ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ) με θέμα «την τιμολογιακή πολιτική, τα προβλήματα ασφαλείας και τα μειωμένα δρομολόγια στην γραμμή Πειραιάς – Χαλκίδας»

Η ιστοθέση της συγκεκριμένης ανάρτησης βρίσκεται εδώ(πέμπτο κατά σειρά σχόλιο) :
http://epivatesproastiakou.gr/profiles/blog/show?id=3171399%3ABlogP...

Την ίδια ερώτηση την έχω αναρτήσει στις 14 Σεπτεμβρίου 2014 και στην παρακάτω ιστοθέση:
http://epivatesproastiakou.gr/profiles/blog/show?id=3171399%3ABlogP...

3η) 16 Σεπτεμβρίου 2014
Αναρτώ ερώτηση του βουλευτή Βασίλη οικονόμου (ΔΗΜΑΡ – ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ –ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ) με θέμα «το αίτημα για να ισχύσει η κάρτα απεριορίστων διαδρομών του ΟΑΣΑ στον προαστιακό σιδηρόδρομο σε Αχαρναίς, Διόνυσο και Ωροπό».
Η ιστοθέση της συγκεκριμένης ανάρτησης βρίσκεται εδώ:
http://epivatesproastiakou.gr/profiles/blogs/3171399:BlogPost:111620

Ζ) ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΙΟΥ
1η) 25 Φεβρουαρίου 2015
Αναρτώ ερώτηση βουλευτή του ΠΟΤΑΜΙΟΥ με θέμα ¨την επανεκκίνηση της λειτουργίας των προαστιακών σιδηροδρομικών δρομολογίων στην γραμμή Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο».

Η ιστοθέση της συγκεκριμένης ανάρτησης βρίσκεται εδώ:
http://epivatesproastiakou.gr/profiles/blogs/3171399:BlogPost:115264

Μετά από την ενδεικτική και όχι εξαντλητική αυτή παράθεση ορισμένων μόνον από τις ερωτήσεις βουλευτών των προαναφερόμενων κομμάτων που κατά καιρούς έχω αναρτήσει στην ιστοσελίδα των επιβατών του προαστιακού σιδηροδρόμου (Νέας Δημοκρατίας, Δημοκρατικής Συμπαράταξης- Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα και Δημοκρατική αριστερά-, Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος, Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς, Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος, πρώην Δημοκρατικής Αριστεράς – πρώην Ανεξάρτητου και νυν Νεοδημοκρατη, Ποταμιού) , οποιοσδήποτε ισχυρίζεται ότι είμαι παπαγαλάκι οποιουδήποτε πολιτικού κόμματος ψεύδεται ασυστόλως και είναι κοινός συκοφάντης (και αυτό αποδυκνείται πολύ εύκολα από τις πρότερες μου αναρτήσεις) εκτός και εάν ζητήσει εκ των υστέρων συγγνώμη για τον ψευδή και συκοφαντικό ισχυρισμό ‘παπαγαλάκι’.

Διαφορετικά αν δεν ζητήσει συγγνώμη μετά και την παραπάνω ενδεικτική παράθεση από τώρα και στο εξής θα θεωρείται ψεύτης και άρα αναξιόπιστος στα όσα θα ισχυρίζεται και θα γράφει .

Θα είναι το «παπαγαλάκι» της ψευτιάς και της συκοφαντίας.

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης