Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΕΝΩΝ, ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ» του/της george
"Αν γινόταν ποτέ…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ – ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017 ΑΠΟ ΤΙΣ 08:00 Π.Μ. ΕΩΣ ΤΙΣ 12:00 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΛΟΓΩ ΕΡΓΩΝ του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΄΄ΔΕΛΤΑ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΑΕ΄΄ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΟΣΕ ΚΑΙ ΕΡΓΟΣΕ» . του/της george
"ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙ&Kap…"
Πριν από 10 ώρες
Καταχωρίσεις ιστολογίου από το χρήστη george
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΚΑ...τά κι απόΣΚΑτα... του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Ματαιώθηκε ή όχι…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΧΝΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΣΕ του/της george
"Εταιρικό προφίλ της…"
Πριν από 13 ώρες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

ειπανε οτι αυτο το κανανε για να μας εξυπηρετηση στις μετακινησεις μας οτι θα ειναι πιο γρηγορα

μπουρδεςςςς

που στον κοσμο μεσο σταθερης τροχιας εχει καθυστερησεις???

υποτιθετε  οτι το δρομολογιο απο Αγιους Αναργυρους φευγει 07.07 το πρωι και θα φτανει 07.42ποτε δεν γινετε αυτο

παντα ερχετε 07.10 και φτανει κορωπι 07.50 και 52

με αποτελεσμα ολοι οι επιβατες να καθυστερουνε στις δουλειες στου λογο οτι χανουν και τα λεωφορεια απο το κορωπι

παλια καναμε μιση ωρα και τωρα κανουμε 45 -50 λεπτα

τα δε ρολογια μεσα στα βαγονια  πανε 2 λεπτα πισω ετσι να εχουν μια δικαιολοογια

ζητω η τραινιοσε

Προβολές: 269

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Σεπτέμβριος 2017 στις 20:59

προαστειακός....

Σχόλιο από τον/την george στις 11 Σεπτέμβριος 2017 στις 21:12

Αγαπητέ σχεδόν συνονόματε (ένα γράμμα και μία τελεία μας χωρίζει) g.george είχα στο παρελθόν στείλει σχετική επιστολή προς τον ΟΑΣΑ και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχετικά με το ζήτημα της μη εκτέλεσης ορισμένων προγραμματισμένων λεωφορείων δρομολογίων από την αφετηρία των αστικών λεωφορείων στον προαστιακό σταθμό του Κορωπίου , αλλά επιπλέον επισήμαινα ότι αρκετές φορές λόγω της βραδυπορείας ή της καθυστέρησης της άφιξης του προαστιακού σιδηρόδρομου πολύς κόσμος έχανε την ανταπόκριση με της αστικής λεωφορειακές γραμμές του Κορωπίου για λίγα λεπτά.

Αυτό είναι ένα σοβαρό θέμα το οποίο άπτεται της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του συνδυασμένου συγκοινωνιακού έργου μεταξύ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΑΣΑ στο αστικό προαστιακό σιδηροδρομικό δίκτυο. Τότε, στην σχετική μου επιστολή. είχα αναφερθεί στην αναγκαιότητα να υπάρχει μία συνεχή συνεργασία και επικοινωνία ανάμεσα στην Τραινοσέ και τις Συγκοινωνίες Αθηνών και τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) ως προς τον καθορισμό τον χρονοπρογραμματισμό των λεωφορειακών γραμμών των οδικών συγκοινωνιών ώστε αυτά να συντονίζονται με τις ώρες άφιξης του προαστιακού σιδηροδρόμου , αλλά και ως προς τον καθορισμό μίας ενιαίας διαλειτουργικής τιμολογιακής πολιτικής ενιαίου κομίστρου όπως εξάλλου ορθός συμβαίνει σήμερα με την ισχύ των προϊόντων κομίστρου του ΟΑΣΑ στο αστικό προαστιακό δίκτυο της Τραινοσέ. (Πειραιάς – Μαγούλα –Κορωπί).

Την επιστολή αυτή μάλιστα που είχα αποστείλει την είχα κοινοποιήσει και στην ιστοσελίδα των επιβατών του προαστιακού σιδηροδρόμου , στις 7 Οκτοβρίου2014, σε μία σχετική ιστοθεθεματική ανάρτηση μου με θέμα:
« ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 330 ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΚΟΡΩΠΙΟΥ – ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΑΦΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ»

Μπορείς αναλυτικά την τότε επιστολή μου να την διαβάσεις στην παρακάτω ιστοθέση:
http://epivatesproastiakou.gr/profiles/blogs/330

Αναδημοσιευω την τότε επιστολή μου μόνο για ιστορικούς λόγους:

ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 330 ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΚΟΡΩΠΙΟΥ – ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΑΦΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ

Το παρακάτω κείμενο το απέστειλα ηλεκτρονικά προς τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών ΟΑΣΑ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Εάν σχετική λάβω απάντηση θα σας την γνωστοποιήσω

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ

ΟΑΣΑ : oasa@oasa.gr

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: customer-support@trainose.gr

ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 330 ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΚΟΡΩΠΙΟΥ – ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΑΦΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ

Δυστυχώς για μία ακόμη πολλοστή φορά οι πολίτες οι οποίοι εξυπηρετούνται από την λεωφορειακή γραμμή 330 Σταθμός Προαστιακού Κορωπίου – Αγία Μαρίνα ταλαιπωρηθήκαν πάρα πολύ λόγω της μη εκτέλεσης προγραμματισμένου δρομολογίου. Πιο συγκεκριμένα εχτές Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014 δεν πραγματοποιήθηκε ουδέποτε το προγραμματισμένο κατά τα άλλα δρομολόγιο των 15:35 από τον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό του Κορωπίου προς την Αγία Μαρίνα . Όλοι εμείς οι επιβάτες της συγκεκριμένης λεωφορειακής γραμμής για ακόμα μία φορά ταλαιπωρηθήκαμε πάρα πολύ και καθυστερήσαμε να φτάσουμε στον τελικό μας προορισμό καθώς αντί για τις 15:35 περιμέναμε, επιπλέον σαράντα πέντε ολόκληρα λεπτά, το αμέσως μεθεπόμενο δρομολόγιο των 16:20 το οποίο πραγματοποιήθηκε κανονικά και στην ώρα του . Να επισημάνω ότι προσωπικά στην αφετηρία του προαστιακού προσωπικά βρισκόμουν από τις 15: 22 οπότε και ήρθε το με χρονική καθυστέρηση τρένο του προαστιακού σιδηροδρόμου καθώς κανονικά θα έπρεπε να είχε καταφθάσει στον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό του Κορωπίου στις 15:15.

Τον τελευταίο χρονικό διάστημα σε αυτήν την λεωφορειακή γραμμή παρατηρείται ξανά το φαινόμενο πολλά δρομολόγια να μην διεξάγονται κανονικά, μάλιστα σε σχετική συζήτηση με τον οδηγό του λεωφορείου του δρομολογίου των 16:20 σχετικά με το ζήτημα της μη κανονικής εκτέλεσης δρομολογίων αναφέρθηκε από τον οδηγό ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα λόγω έλλειψης οδηγών κόβονται ολόκληρες βάρδιες με αποτέλεσμα τα δρομολόγια να μην εκτελούνται κανονικά και ανέφερε μάλιστα ότι από εδώ και στο εξής θα πρέπει να συνηθίσουμε μία τέτοια κατάσταση.

Επιπλέον του συγκεκριμένου προβλήματος πρέπει να αναφέρω ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα λόγω της βραδυπορίας του προαστιακού σιδηροδρόμου και της καθυστερημένης πολλές φορές άφιξης στον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό του Κορωπίου παρατηρείται το φαινόμενο πολλές φορές οι επιβάτες της λεωφορειακής γραμμής 330 να χάνουν το δρομολόγιο για ένα ή δύο λεπτά, όταν αυτό ξεκινά κανονικά στην ώρα του δηλαδή στις 15:35 . Παραδείγματος χάριν το δρομολόγιο του προαστιακού σιδηροδρόμου το οποίο εκκινεί από τα Άνω Λιόσια με κατεύθυνση προς το αεροδρόμιο στις 15:02 κανονικά θα πρέπει να καταφθάνει στον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό του Κορωπίου στις 15:30 , ωστόσο το τελευταίο χρονικό διάστημα λόγω των βραδυποριών και καθυστερήσεων του προαστιακού σιδηροδρόμου έχει παρατηρηθεί ότι καταφθάνει στις 15:35 ή 15:36 ή στις 15:37 με αποτέλεσμα όταν ο οδηγός της λεωφορειακής γραμμής 330 Προαστιακός Κορωπίου – Αγία Μαρίνα ξεκινήσει κανονικά στην ώρα του, οι επιβάτες της συγκεκριμένης γραμμής οι οποίοι καταφθάνουν μέσω του προαστιακού σιδηροδρομικού δικτύου χάνουν οριακά για ένα με δύο λεπτά το λεωφορείο των 15:35 και πρέπει να περιμένουν για ολόκληρα σαράντα πέντε λεπτά το αμέσως επόμενο δρομολόγιο (της λεωφορειακής γραμμής 330) των 16:20 .

Επειδή αυτή η γραμμή είναι κομβικής σημασίας για την εξυπηρέτηση μίας σειράς περιοχών όπως του Αγίου Δημητρίου Κρωπιάς, της Αγίας Μαρίνας Κρωπιάς, του Κίτσι Κρωπίας.

Επειδή την συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή την χρησιμοποιεί πολύς κόσμος προκειμένου να αποβιβαστεί στην παραλιακή Λεωφόρος Σουνίου προκειμένου να χρησιμοποιήσει την λεωφορειακή γραμμή Ε22 από όπου έχει ανταπόκριση είτε προς Σαρωνίδα , είτε προς Ελληνικό .

Επειδή υπάρχουν πολλές περιοχές τις οποίες εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνον η συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή.

Επειδή μόνον δύο οδηγοί διατίθενται στην συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή σε κάθε βάρδια με συχνότητα κανονικής διέλευσης κάθε σαράντα πέντε με μία ώρα και σε περίπτωση που ο ένας οδηγός δεν ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του ή ένα όχημα παρουσιάσει κάποια βλάβη η συχνότητα διέλευσης φτάνει την μιάμιση με δύο ώρες πράγμα εξωφρενικά για δρομολόγιο αστικής συγκοινωνιακής γραμμής .

Θα ήθελα για μία ακόμα φορά να σας παρακαλέσω να αντιμετωπίσετε με ιδιαίτερη ευαισθησία το ζήτημα της καλής λειτουργίας, της βελτίωσης της συχνότητας διέλευσης , του συντονισμού των δρομολογίων από τον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό του Κορωπίου με τις ώρες άφιξης του προαστιακού σιδηροδρόμου έτσι ώστε να μην ταλαιπωρούνται άδικα οι πολίτες – επιβάτες.

Υστερόγραφο: Επειδή στους σταθμούς του αστικού δικτύου του προαστιακού σιδηροδρόμου είτε έχουν αφετηρία είτε έχουν διέλευση αρκετές λεωφορειακές γραμμές των λεωφορείων των οδικών συγκοινωνιών (330- 120- 309- 308- 307 στο Κορωπί, και άλλες σε άλλους προαστιακούς σιδηροδρομικούς σταθμούς όπως η 306, 305, κ.τ.λ.) θα πρέπει κατά την προσωπική μου άποψη να υπάρχει μία συνεχή συνεργασία και επικοινωνία ανάμεσα στην Τραινοσέ και τις Συγκοινωνίες Αθηνών και τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) ως προς τον καθορισμό τον χρονοπρογραμματισμό των λεωφορειακών γραμμών των οδικών συγκοινωνιών ώστε αυτά να συντονίζονται με τις ώρες άφιξης του προαστιακού σιδηροδρόμου , αλλά και ως προς τον καθορισμό μίας ενιαίας δυσλειτουργικής τιμολογιακής πολιτικής ενιαίου κομίστρου όπως εξάλλου ορθός συμβαίνει σήμερα με την ισχύ των προϊόντων κομίστρου του ΟΑΣΑ στο αστικό προαστιακό δίκτυο της Τραινοσέ. (Πειραιάς – Μαγούλα –Κορωπί).

Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας και σας ζητώ συγγνώμη για το προηγηθέν μακροσκελές κείμενο μου αλλά νομίζω ότι είναι αναγκαίο κάποιος να σας τα γράψει προκειμένου να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την ποιότητα του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου, να συντονίσετε τα μέσα μαζικής μεταφοράς με έξυπνο τρόπο μεταξύ τους, προκειμένου να προωθηθεί αποτελεσματικά η αστική κινητικότητα, να προωθηθούν οι συνδυαστικές μεταφορές μέσα στην πόλη αλλά και η διαλειτουργική τιμολόγηση αυτών.

21 Οκτωβριου 2014

Μετά από επανεπεξεργασία της αρχικής καταχώρησης σας επισυνάπτω και την συνοπτική απάντηση της Τραινοσέ σχετικά με το θέμα:

%20%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%97%20%20%CE%A4%CE%...

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Σεπτέμβριος 2017 στις 21:25

Οι διαφοροι χαρτογιακαδες στον ΟΑΣΑ και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ γράφουν τον κόσμο μεταξύ ομφαλού και γονάτων. Εδω ο προαστιακός απο το ΚΙΑΤΟ εχει τυχει ακρετές φορές να φυγει, χωρίς να περιμενει το λεωφορειο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο την Πάτρα, όταν εκτελούνταν τα έργα στην Εθνική οδό και μιλάμε για ελάχιστα λεπτά καθυστέρηση. Με κοσμο να χανει δουλειές και αεροπλάνα και ραντεβού σε γιατρούς. Και όλα αυτά γινονται γιατι ολοι αυτοι πισω απο ενα γραφειο δεν φοβουνται κανεναν και η μόνη τους εννοια ειναι πώς να λουφάρουν και πώς να πάρουν καμια πλασματική υπερωρία. Γι αυτό ο κόσμος διαμαρτύρεται, για πράγματα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ......

Σχόλιο από τον/την g.george στις 11 Σεπτέμβριος 2017 στις 22:01

το θεμα ομως ειναι να διορθωθει κατι ας φτιαξουν λιγο τις ωρες να ειναι συνεπεις στα δρομολογια και στους χρονους

γιατι πλεον παιζουμε με τα δευτερολεπτα για τις αναταποκρισεις τραινων λεωφορειων

Σχόλιο από τον/την george στις 11 Σεπτέμβριος 2017 στις 22:30

Αγαπητέ  σχεδόν συνονόματε g.george για το πρόβλημα με την ανταπόκριση μεταξύ της ώρας άφιξης / αναχώρησης του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Κορωπί και της ώρες αναχώρησης/  άφιξης των αστικών λεωφορειακών γραμμών του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών  (ΟΑΣΑ) από την αφετηρία / τέρμα  των λεωφορειακών γραμμών που βρίσκεται ακριβώς επάνω  από τον σταθμό του προαστικού σιδηροδρόμου στο Κορωπί έχω στείλει κατά το παρελθόν  αρκετές επιστολές προς τους αρμόδιου φορείς , επισημαίνοντας τους ότι πρέπει να υπάρχει ενιαίος χρονοδιαλειτουργικός προγραμματισμός, μεταξύ του ΟΑΣΑ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται το βέλτιστό συνδυαστικό μεταφορικό αποτέλεσμα, έτσι ώστε να προλαβαίνουν οι πολίτες-επιβάτες  τις αστικές λεωφορειακές γραμμές που εκκινούν ακριβώς επάνω από τον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό του Κορωπίου την ώρα που αφικνούνται με τον προαστιακό σιδηρόδρομο στο Κορωπί και αντίστροφα να προλαβαίνουν οι πολίτες – επιβάτες την αναχώρηση του προαστιακού σιδηροδρόμου την ώρα που αφικνούνται με τις αστικές λεωφορειακές γραμμές.

 

Το ζήτημα αυτό το έχω αναδείξει με αρκετές επιστολές μου διότι από τον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό του Κορωπίου αναχωρούν πολλές και σημαντικές  αστικέ λεωφορειακές γραμμές :

1η Η  αστική λεωφορειακή γραμμή  330 Κορωπί – Αγία Μαρίνα (κυκλική).

http://telematics.oasa.gr/#lineDetails_1043_330%20:%20%CE%9A%CE%9F%...

 

2η  Η  αστική λεωφορειακή γραμμή  120 Γλυφάδα – Βάρη – Προαστιακός Κορωπίου.

http://telematics.oasa.gr/#lineDetails_940_120%20:%20%CE%93%CE%9B%C...

 

3η Η  αστική λεωφορειακή γραμμή  309 Κορωπί – Σταθμός Κορωπίου – Κορωπί (κυκλική).

http://telematics.oasa.gr/#lineDetails_1006_309%20:%20%CE%9A%CE%9F%...

 

4η Η  αστική λεωφορειακή γραμμή  308 Σταθμός Νομισματοκοπείου – Παιανία – Κορωπί.

http://telematics.oasa.gr/#lineDetails_955_308%20:%20%CE%A3%CE%A4.%...

 

5η Η  αστική λεωφορειακή γραμμή  307 Στ. Δ.Πλακεντίας – Γλυκά Νερά – Κορωπί.

 

http://telematics.oasa.gr/#lineDetails_1041_307%20:%20%CE%A3%CE%A4....

 

 

 Οι  προαναφερόμενες αστικές λεωφορειακές γραμμές κάποιες από τις οποίες έχουν αφετηρία και κάποιες τέρμα στον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό του Κορωπίου, καλύπτουν και εξυπηρετούν συγκοινωνιακά πάρα πολλές  αστικές περιοχές όπως ενδεικτικά το Κορωπί, την Βιομηχανική Περιοχή Κορωπίου (όπου υπάρχουν πολλοί εργαζόμενοι) , τον Άγιο Δημήτριο Κρωπιάς, την Αγία Μαρίνα Κρωπιάς,  το Κίτσι, την Σκάρπιζα, το Χέρωμα, την Βάρη, την Άνω Βούλα, την Γλυφάδα, μερικός την Κάντζα, τα Γλυκά Νερά, το Κοντόπευκο, το Νομισματοκοπείο, τον Γέρακα και οριακά ένα ακραίο απόμακρο κομμάτι της λεωφόρου Μαρκοπούλου.

 

Είναι λοιπόν εξαιρετικά σημαντικό να υπάρχει ενιαίος και συντονισμένος χρονοδιαλειτουργικός  προγραμματισμός και ενιαία διαλειτουργική τιμολογιακή πολιτική   μεταξύ των δρομολογίων του προαστιακού σιδηροδρόμου  στο αστικό του τμήμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ,και των δρομολογίων των αστικών λεωφορειακών γραμμών  που εκκινούν ή τερματίζουν σε προαστιακούς σιδηροδρομικούς σταθμούς του αστικού δικτύου του ΟΑΣΑ όπως είναι μεταξύ άλλων και ο εξαιρετικά σπουδαίος και κομβικής σημασίας αστικού χαρακτήρα  προαστιακός σιδηροδρομικός σταθμού του Κορωπίου, από τον όποιο έχουν αναχώρηση ή τερματισμό όλες οι προαναφερόμενες αστικές λεωφορειακές γραμμές οι οποίες εξυπηρετούν συγκοινωνιακά τόσες πολλές περιοχές περιμετρικώς του συγκεκριμένου σταθμού και  επιπλέον εξυπηρετούν πάρα πολύ μεγάλο αριθμό επιβατών.

 

 

 

Σχόλιο από τον/την g.george στις 11 Σεπτέμβριος 2017 στις 22:56

το καταλαβα αλλα το αποτελεσμα πιο ειναι εκαναν κατι οχι βεβαια αντι να το καλυτερευσουν το κανανε χειροτερο με αποτελεσμα να τους βριζει ολος ο κοσμος

αλλα αμα πλακωσουν στο ξυλο κανεναν οδηγο που δεν φταιει εν μερη ολοι θα λενε τι εφταιγε ο οδηγος αλλλα ο κοσμος αυτον βλεπει και αυτο θα κοπανησει

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Σεπτέμβριος 2017 στις 23:13

g.george τωρα που θα αναλαβουν οι ιταλοι μανατζερ μαζευτειτε και καντε τους ενα χαρτί να ξερουν το πρόβλημα. Γιατι η τρενιτάλια εχει και λεωφορεια δικα της. Και αμα δεν θελει ο ΟΑΣΑ μπορουν να συνεννοηθουν με το ΚΤΕΛ Αττικης, εν πασει περιπτώσει ολο και καποια λυση θα βρεθει, δεν θα σας γραφουν κανονικα....

Σχόλιο από τον/την george στις 11 Σεπτέμβριος 2017 στις 23:54

Τα ιδιωτικά Κτελ Νομού Αττικής έχουν πολύ ακριβά εισιτήρια.
Πηγή αποτελεί η ιστοσελίδα των Κτελ Νομού Αττικής:

Τιμές εισιτηρίων: http://ktelattikis.gr/elticket

Τιμές καρτών απεριορίστων διαδρομών: http://ktelattikis.gr/moncard

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 12 Σεπτέμβριος 2017 στις 0:21

το ΚΤΕΛ Αττικης μπορει να αποφασισει μια συνεργασια επι νεας βάσεως με την Τραινοσε, επειδη και τα ΚΤΕΛ θα αντιμετωπισουν το ανοιγμα των επιβατικων μεταφορων και καπως θα πρεπει να αντιδρασουν

Σχόλιο από τον/την george στις 12 Σεπτέμβριος 2017 στις 1:01

Η μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών για το αστικό δίκτυο του δημόσιου Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) συμπεριλαμβανομένου και του αστικού δικτύου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Πειραιάς - Μαγούλα - Κορωπί) του προαστιακού σιδηροδρόμου σήμερα κοστίζει 30 ευρώ για τον επιβάτη και η αντίστοιχη ετήσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών του δημόσιου Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) κοστίζει 330 ευρώ.

Το τιμολόγιο του ιδιωτικού Κτελ Νομού Αττικής το οποίο θα προστεθεί στο σημερινό τιμολόγιο του δημόσιου Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) για συνδυασμένες μετακινήσεις στο σημερινό αστικό δίκτυο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) , ποσό θα κοστίζει στον επιβάτη και στον φτωχό λαό ; Ακριβότερα ή φθηνότερα από τα 30 ευρώ της μηνιαίας κάρτας ή τα 330 ευρώ της ετήσιας κάρτας του δημόσιου Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) ;

Εάν κοστίζει ακριβότερα είναι λύση αντιλαϊκή, αντεργατική, αντιεπιβατική και αντικοινωνική. Αυτός είναι ο λόγος που ρωτάω. Η σημερινή εικόνα από τις τιμολογήσεις του ιδιωτικού κτελ νομού Αττικής δείχνει ότι θα είναι το κόστος μετακίνησης για τον επιβάτη εντός του σημερινού αστικού δικτύου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ), αν ω μη γένοιτο επιλεγεί η λύση του ιδιωτικού Κτελ Νομού Αττικής, θα είναι πολύ υψηλότερο ίσως και 200% ή και 300% ακριβότερα συγκριτικά με το σημερινό κόστος του δημόσιου Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) εντός του αστικού δικτύου !!!

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης