Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΕΝΩΝ, ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ» του/της george
"Αν γινόταν ποτέ…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ – ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017 ΑΠΟ ΤΙΣ 08:00 Π.Μ. ΕΩΣ ΤΙΣ 12:00 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΛΟΓΩ ΕΡΓΩΝ του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΄΄ΔΕΛΤΑ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΑΕ΄΄ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΟΣΕ ΚΑΙ ΕΡΓΟΣΕ» . του/της george
"ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙ&Kap…"
Πριν από 10 ώρες
Καταχωρίσεις ιστολογίου από το χρήστη george
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΚΑ...τά κι απόΣΚΑτα... του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Ματαιώθηκε ή όχι…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΧΝΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΣΕ του/της george
"Εταιρικό προφίλ της…"
Πριν από 13 ώρες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

οσοι μετακινουνταν απο/προς Πάτρα εδώ και πολλάαααα χρόνια ΔΕΝ ΠΑΜΕ στον σταθμο λαρίσσης. Ο Σταθμός Λαρίσσης ειναι υποβαθμισμένος με πολλά ζητήματα για κάποιον που κανει υπεραστικο δρομολόγιο. Υπάρχει ζητημα ασφαλείας ΤΕΡΑΣΤΙΟ, κλοπων, πρεζάκηδων, πορτοφολάδων, ρομά κλπ. Επίσης ο Λαρίσσης δεν εχει ανετη συνδεση με τα μεσα μεταφορας. Το μετρό δεν εχει κυλιόμενες, οπότε καποιος πρεπει να ανεβοκατεβαζει βαριες αποσκευες με τα χέρια. Για όλους αυτους τους λόγους και για άλλους, το 80% των επιβατων προς/απο Πάτρα κατεβαιναμε Νερατζιώτισσα, όπου ειχαμε απέιρως καλυτερη εξυπηρετηση με τον Ηλεκτρικό, Πλακεντίας που εχει κυλιόμενες στην αποβάθρα (και που λειτουργουν πάντα), επίσης κάποιοι Κηφισίας. Η μία και μοναδικη μετεπιβίβαση στο Κιάτο με κατευθυνση προς/από Ελ>Βενιζελο, επίσης ηταν ασυναγώνιστες. κανεις πλεον δεν ρισκαρει να χασει αεροπλάνο, με μια αμφίβολη μετεπιβιβαση στο Μενίδι και να εχει συνεχως τα ανεβα-κατεβα με τα μπαγκάζια. Απόδειξη? Το ΚΤΕΛ Αχαϊας αντεδρασε αμέσως στα νεα δεδομενα (δεν ειναι μαλακες) και πλέον ολα τα δρομολόγιά τους τερματίζουν/εκκινούν στο μετρό ΕΛΑΙΩΝΑΣ. Ο ταξιδιωτης, εχει λοιπον μονο μια μετεπιβιβαση (αντι για 2), πολύ πιο άνετα και με ασφάλεια, και επίσης με 2 δρομολόγια την ωρα προς Αερολιμένα. Στοχος μου και στόχος μας πρεπει να ειναι οι πολλές εναλλακτικες για τον επιβάτη και ο ανταγωνισμος, αυτός ρίχνει τις τιμές και βελτιώνει τις υπηρεσίες. Οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ καναν ενα απιστευτο δωρο στο ΚΤΕΛ αχαϊας, και αυτό θα φανεί με την έναρξη της νέας ακαδημαϊκής χρονιάς, ενώ τα λεωφορεια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ειχαν ψιλοαρχισει να γίνονται υπολογίσιμη δύναμη στο πάτρα-Αθηνα...τώρα πια θα ξαναγίνουν κομπάρσος και θα πηγαινοέρχονται μισοάδεια. Αυτά......(επίσης θα ηταν καλο να δειτε τον λαρίσης στην πραγματικη του διάσταση, που ειναι αυτη ενός υποβαθμισμένου σταθμού απο πάσης άποψης, και θα συνεχισει να ειναι έτσι, εκτός αν γινουν μεγάλες αλλαγες, προσωπικα το θεωρώ χλωμό, εξαλλου οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ τον καταδικασαν να ειναι μια τενεκεδουπολη και οχι ενα αρχιτεκτονικο κόσμημα-hub και εμπορικό κέντρο.)

Προβολές: 328

Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 9 Σεπτέμβριος 2017 στις 2:38

"οσοι μετακινουνταν απο/προς Πάτρα εδώ και πολλάαααα χρόνια ΔΕΝ ΠΑΜΕ στον σταθμο λαρίσσης. Ο Σταθμός Λαρίσσης ειναι υποβαθμισμένος με πολλά ζητήματα για κάποιον που κανει υπεραστικο δρομολόγιο. Υπάρχει ζητημα ασφαλείας ΤΕΡΑΣΤΙΟ, κλοπων, πρεζάκηδων, πορτοφολάδων, ρομά κλπ. Επίσης ο Λαρίσσης δεν εχει ανετη συνδεση με τα μεσα μεταφορας. Το μετρό δεν εχει κυλιόμενες, οπότε καποιος πρεπει να ανεβοκατεβαζει βαριες αποσκευες με τα χέρια. Για όλους αυτους τους λόγους και για άλλους, το 80% των επιβατων προς/απο Πάτρα κατεβαιναμε Νερατζιώτισσα, όπου ειχαμε απέιρως καλυτερη εξυπηρετηση με τον Ηλεκτρικό, Πλακεντίας που εχει κυλιόμενες στην αποβάθρα (και που λειτουργουν πάντα), επίσης κάποιοι Κηφισίας". 

Ας υποθέσουμε ότι κάποιος παίρνει τον προαστιακό για να πάει στο κέντρο της Αθήνας: Δεν έχει λογική να προτιμάει κάποιος να πάει κέντρο μέσω Νερατζιώτισσας και όχι απευθείας, αφού σχεδόν στον ίδιο χρόνο που θα έκανε για Νερατζιώτισσα θα έχει ήδη φτάσει στο κέντρο και χωρίς να έχει φάει και ακόμα μισή ώρα μέσα στον ηλεκτρικό. Με την ίδια λογική μπορεί να πει κάποιος ότι τα ίδια θέματα υπάρχουν και στον ηλεκτρικό, όπως το ότι δεν δουλεύουν οι κυλιόμενες σκάλες στη νερατζιώτισσα(περνάω συχνά και έχω πολύ καιρό να τις δω να δουλεύουν), ή ζητήματα κλοπών και συνωστισμού στον ηλεκτρικό ή μετρό, ή εγκληματικότητα στις γύρω περιοχές κλπ. Μην ξεχνάμε επίσης ότι σε μερικούς μήνες αναμένεται το τρένο να φτάνει απευθείας στο λιμάνι του Πειραιά. 

"Η μία και μοναδικη μετεπιβίβαση στο Κιάτο με κατευθυνση προς/από Ελ>Βενιζελο, επίσης ηταν ασυναγώνιστες"

Δεν διαφωνώ ότι είναι αρνητικό που δεν υπάρχει πλέον απευθείας σύνδεση με αεροδρόμιο. Κατά την άποψή μου όταν τελειώσουν τα έργα στο τμήμα ΣΚΑ-Λιόσια θα ήταν ενδιαφέρον να βλέπαμε από Κιάτο εναλλάξ δρομολόγια μία για Αθήνα/Πειραιά και μία για Αεροδρόμιο. Δυστυχώς είναι λίγο απίθανο να γίνει κάτι τέτοιο, οπότε μια αξιόπιστη ανταπόκριση στα Λιόσια για Αεροδρόμιο (και όχι αναξιόπιστη μετεπιβίβαση στις Κάτω Αχαρνές όπως είναι τώρα) θα ελαχιστοποιούσε τις συνέπειες της κατάργησης του απευθείας δρομολογίου.

"ενα αρχιτεκτονικο κόσμημα-hub"

Σαν επιβάτης προσωπικά το πρώτο που θέλω είναι να φτάνω γρήγορα και άνετα στον προορισμό μου. Το αν ο σταθμός είναι αρχιτεκτονικό κόσμημα ή είναι κάτι συνηθισμένο που είναι αδιάφορο. Επίσης αδιάφορο μου είναι αν θα υπάρχει δίπλα εμπορικό κέντρο ή όχι. Για να μην το θέλουνε οι γύρω κάτοικοι προφανώς θα έχουν τους λόγους τους.

Σχόλιο από τον/την Athinean στις 9 Σεπτέμβριος 2017 στις 12:25
Ανδρέα, στην προκειμένη περίπτωση θα συμφωνήσω, αρκετά.

Και χαίρομαι που επιτέλους βλέπω ανάρτησή σου σε άλλο ύφος.

Το μόνο που θέλω να προσθέσω, είναι το ότι θα υπάρξει σύνδεση της υπόγειας διάβασης του σταθμού Αθηνών, απευθείας με το μετρό. Είναι στα πλάνα, φυσικά δε μπορώ να γνωρίζω πότε θα υλοποιηθεί.
Επίσης θέλουν, πράγματι, να ανανεώσουν τη συνολική εικόνα του σταθμού.

Περί του εμπορικού κέντρου, διαβάζω ότι θέλουν να αξιοποιήσουν ένα κτίριο της ΓΑΙΟΣΕ, δίπλα στο σταθμό του Πειραιά, για αυτή τη χρήση. Εφόσον λοιπόν από τα τέλη του φθινοπώρου, περιμένουμε να φτάσουν τα περισσότερα δρομολόγια στον Πειραιά, και να αξιοποιηθεί επιτέλους ο σταθμός των 5 γραμμών, πιθανόν να είναι μια καλή κίνηση.

Dim Ham διαφωνώ στο αν χρειάζονται σταθμοί διαμάντι. Τα λεφτά έχουν δωθεί πολλάκις. Έπρεπε όλοι οι σταθμοί να είναι, το λιγότερο, χρηστικοί και πλήρεις συστημάτων απαραίτητων για τη λειτουργία τους (οθόνες, ασανσέρ, κυλιόμενες σκάλες, μεγάφωνα κ.λπ). Αν δεν είχαν πέσει τα εκατομμύρια, τότε ναι, θα μπορούσαν να στήσουν απλές αποβάθρες και τέλος.
Ειδικά ο Σταθμός Λαρίσης, που είναι στο κέντρο της Αθήνας, και που θέλει να γίνει και το κέντρο των δρομολογίων, θα έπρεπε να προκαλεί δέος και όχι απέχθεια. Κατά τη γνώμη μου, οι νέες εγκαταστάσεις είναι στο σωστό δρόμο.
Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 9 Σεπτέμβριος 2017 στις 13:03

"Και χαίρομαι που επιτέλους βλέπω ανάρτησή σου σε άλλο ύφος."

και εγώ χαίρομαι, και για αυτό λαμβάνει απαντήσεις σε ανάλογο ύφος.

"Dim Ham διαφωνώ στο αν χρειάζονται σταθμοί διαμάντι. Τα λεφτά έχουν δωθεί πολλάκις. Έπρεπε όλοι οι σταθμοί να είναι, το λιγότερο, χρηστικοί και πλήρεις συστημάτων απαραίτητων για τη λειτουργία τους (οθόνες, ασανσέρ, κυλιόμενες σκάλες, μεγάφωνα κ.λπ)"

Συμφωνώ ότι προφανώς όλοι οι σταθμοί θα έπρεπε να είναι χρηστικοί και πλήρεις συστημάτων ειδικά από τη στιγμή που έχουν δαπανηθεί τόσα λεφτά, δεν διαφώνησα σε αυτό και ίσα ίσα που είπα ότι δυστυχώς δεν είναι μόνο στον Λαρίσης που υπάρχει πρόβλημα σε αυτό αλλά και αλλού. Σχεδόν κάθε μέρα σε μετρό,ησαπ και ειδικά προαστιακό βλέπουμε να χαλάνε ασανσέρ και κυλιόμενες σκάλες να είναι εκτός λειτουργίας. Αυτό που είπα είναι ότι με αφήνει αδιάφορο (όχι αρνητικό απλά δεν το θεωρώ και προτεραιότητα) είναι το να είναι ο σταθμός "αρχιτεκτονικό κόσμημα". Πρώτα με ενδιαφέρει να είναι ο σταθμός χρηστικός και πλήρεις συστημάτων και μετά το αν είναι αισθητικά επιβλητικής αρχιτεκτονικής με γυαλιστερά μάρμαρα και επιβλητικούς θόλους ή φαίνεται σαν ένα συνηθισμένο κτήριο.

Σχόλιο από τον/την Athinean στις 9 Σεπτέμβριος 2017 στις 13:07
Dim Ham διάβασα βιαστικά και λάθος!
Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 9 Σεπτέμβριος 2017 στις 14:54

Αν στον σταθμό Λαρίσσης πραγματοποιούνταν η αρχική μελέτη για το εντυπωσιακο εκεινο αρχιτεκτόνημα, θα ήταν ελκυστικό και το εμπορικό κέντρο. Αυτομάτως αυτό απο μόνο του θα εξαφάνιζε την εγκληματικότητα και θα αναβάθμιζε ολόκληρη την πέριξ περιοχή του Στ. Λαρίσσης. Μπορει για εσας ως ανδρες να μην ειναι συμαντικο αυτό, αλλά για μεγάλη μερίδα του επιβατικου κοινού, κυρίες κοπέλες, ηλικιωμένους, νεα παιδιά αυτό παιζει πολύ σπουδαίο ρόλο, ίσως τον σπουδαιότερο. Επειδή προέρχομαι απο την ασφαλιστική αγορά, συμφωνα με ερευνες που εχουν γίνει, η ασφάλεια ειναι το δευτερο κατα σειρά σημαντικότερο ένστικτο στον άνθρωπο, πέραν της αυτοσυντήρησης.

Δυστυχως οι ιδεοληψίες των κομμουνιστών επιτάσσουν, ότι το γκράφφιτι ειναι "τεχνη", το μπάχαλο ειναι "ελευθερια", η εγκληματικότητα, οι βιασμοί και οι ληστείες ειναι "δημοκρατια". Ετσι το κεντρο της Αθηνας εχει τα χάλια που έχει, με μεγάλο μερος της δραστηριότητας να εχει μεταφερθεί εκτός αυτού. Και για αυτό η αρχικη μελέτη που λετε για το σταθμό Λαρίσσης ειναι κουραφέξαλα πλέον, εχει ξεπεραστεί προ πολλού απο τις αρνητικές εξελίξεις, που ειναι πολύ δυσκολο εως αδύνατο να ανατραπούν. οσο για τις υπόγειες διαβασεις πράγμα που ειναι αυτονόηταν σε σταθμους με υπεραστική κινηση, που εοι επιβατες εχουν ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ, αυτα....ΘΑ γινουν, σε καποια απώτερο και απροσδιόριστο μέλλον. Αλλά ακόμα και όταν γινουν, ο σταθμός θα εξακολουθησει να ειναι υποβαθμισμενος. Το ίδιο ισχύει και για το σταθμό του Πειραιά. Ακόμη και όταν θα φτανει ο προαστιακός στον πειραιά, πάλι ο Ηλεκτρικός θα ειναι καλύτερος για όποιον πάει στο λιμάνι, λόγω της πεζογέφυρας. Δυστυχώς έλαχε στον τόπο μας να βριθουν οι θαυμαστες του Αβραάμ Μπερναρόγια, της σουλτάνας Αρη Κλάρα, του τροτσκυ, του Εγκελς, του λένιν, του κουτσουμπα, το παλαβίτσα, του λαφαζανωφ, του μπελετίδωφ(κομμουνιστης που εργαζεται συνειδητα υπερ του αστικου και υπεραστικου ΚΤΕΛ Αχαϊας)κλπ.κλπ...ολοι εσεις καταδικάζετε τον τόπο μας στη μιζέρια και στην καθυστέρηση.

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 9 Σεπτέμβριος 2017 στις 14:54

σημαντικό*

Σχόλιο από τον/την Athinean στις 9 Σεπτέμβριος 2017 στις 15:10

Αν στο σταθμό ... αυτοσυντήρησης

Δε διαφώνησα. Τα ίδια λέμε. Ειδικά από τη στιγμή που είναι έργα ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ. 

Δυστυχώς ... καθυστέρηση

Όλο το πολιτικό - κομματικό μέρος της παραγράφου δε με αφορά, γιατί δεν είμαι αριστερός. Δεν πιστεύω καν σε αριστερά - δεξιά - μέση. Παρά ταύτα, με αυτούς τους όρους, ανήκω στη δεξιά. Για κάποιους, ακροδεξιά. 

Συμφωνώ 100% ότι ο σιδηρόδρομος και οι εγκαταστάσεις του έχουν υποβαθμιστεί στο έπακρο. 

Για αυτόν ακριβώς το λόγο, η πληρωμένη περιουσία των Ελλήνων, πωλείται έναντι πινακίου φακής. 

Και όπως λες, δεν γνωρίζουμε πότε θα γίνουν επιτέλους όλα αυτά... Εγώ λέω, απλώς, ότι πρέπει να γίνουν. Δεν είμαστε σε θέση να δούμε ποιους θα βολέψει ο Προαστιακός, όταν φτάσει Πειραιά. Δε νομίζω ότι θα χάνει κίνηση από τον ηλεκτρικό. Ειδικά για το Αεροδρόμιο. Σίγουρα θα χάσει όταν φτάσει η Γραμμή 3 του Μετρό.

Άποψή μου είναι ότι δεν έχει νόημα να το γυρνάμε συνεχώς στο κομματικό. Και η Νέα Δημοκρατία τα έκανε μουνί, και το ΠΑΣΟΚ, και ο ΣΥΡΙΖΑ και όλοι... Η ουσία είναι ότι τα δημόσια αγαθά και οι υπηρεσίες, έπρεπε να είναι ανεξάρτητα κομμάτων και χρωμάτων.

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 9 Σεπτέμβριος 2017 στις 16:10

τον σταθμο στην Αθηνα,εμποδισε ο συριζα, τους συνδικαληστες παλι τα κομμουνια τους εχουν.....το γηπεδο του ΠΑΟ το εμποδισε ο συριζα, το τραινο στην πατρα θελει να στειλει στο βουνο το ΚΚΕ, το τραινο στην πάτρα το τορπιλιζει το ΚΚΕ, την πελοπόννησο την εκλεισε το ΠΑΣΟΚ, την τουριστικη αξιοποιηση του δικτυου πελοποννησου την σταματησε ο ΣΥΡΙΖΑ, ο συριζα παρακολουθουσε απαθής την γραμμη στην Ειδομενη να ειναι κλειστή επι μηνες και τωρα εγω θα πληρωσω 12,000,000 ευρω στου Ιταλους, προσκόμματα σε ο,τι καλο παει να γινει σε αυτή τη χώρα μονο οι κομμουνιστες βαζουν ή οι οι-ΚΩΛΟ-γοι. ολως τυχαιως ολοι αυτοι εχουν δεξιες τσεπες και τα λεφτα τους σε πορτφόλιο σε εξωχώριες ή σε ξενες τράπεζες

Σχόλιο από τον/την Teilor στις 11 Σεπτέμβριος 2017 στις 13:03
Ο σταθμός καταρχάς εμποδίστηκε από τους κατοίκους της περιοχής με το φόβο μη χάσουν το φως τους από τον προτεινόμενο σταθμό του Τομπάζη.
Και έτσι απλά και όμορφα η Ελληνική Πρωτεύουσα έχασε την ευκαιρεία να σποκτήσει έναν σωστό σταθμό.
Το αποτέλεσμα γνωστό...προκάτ πλατφόρμες με αέρα Σκλαβενίτη και όλα αυτά με κόστος που θα έκανε τον κάθε κατασκευαστή σε πολιτισμένη χώρα να γελάει μέχρι δακρύων.
Κακή μελέτη
Κακή Αρχιτεκτονική ( συγνώμη ανύπαρκτη Αρχιτεκτονική )
Κακή σύνδεση με μετρό.
Κακή ενημέρωση κακή λειτουργία και εξυπηρέτηση αναπήρων .
Και όλα αυτά με μια κομματική προπαγάνδα που θυμίζει Σοβιέτ...για παράδειγμα βλέποντας ΕΡΤ νόμιζες ότι στην Αθήνα ήρθε το Eurostar.!!!!
4 κυλιόμενες σκάλες δεν έλυσαν προβλήματα.
Η πρέζα και η βρώμα μπορεί για λίγο να κρύφτηκε πίσω από τους κομματικούς γρανίτες των τοίχων που θυμίζουν μπάνιο στη Λούτσα.... όπως η καθημερινότητα των Αθηναίων κ μη παραμένει εφιάλτης.
Στο ΣΚΑ τα 3 δρομολόγια έγιναν 1 το ασανσέρ χαλασμένο 6 μήνες και είμαστε αναγκασμένοι να ανεβαίνουμε 65 σκαλοπάτια ..... όσο αντέχει κανείς.
Ο σταθμός της Αθήνας παραμένει μία ντροπή για τη χώρα με τις ευλογίες του ΟΣΕ.
Υπάλληλοι αγενής και πολλές φορές άξεστοι συνεχίζουν να αποκαλούν ο ένας τον άλλον σύντροφο !!! Κατάλοιπα άλλων δεκαετιών τότε που ο μπάρμπας από τη Κορώνη μπορούσε να σε τακτοποίησει με μια θεσούλα στο Δημόσιο Σιδηρόδρομο, και να θεωρούν τον ΟΣΕ τσιφλίκι τους ....για αυτό τώρα διαμαρτύρονται γιατί απλά θα χάσουν το πρωινό τους φραπέ και τάβλι στα διφραχτα στο σταθμό Λεύκα με σταθερό μισθό και εφάπαξ για να αγοράσουν μεζονέτα στοβΓερακα για τη κόρη τους..... και όλα αυτά με τη δική μου τσέπη με τον δικό μου ιδρώτα σε μία χώρα που η κυβερνούσα αρχή λέει (στα τσακίδια) σε μία ιδιωτική επένδυση ......στις Σκουριές.
Οι καιροί θα αλλάξουν να είστε σίγουροι ....γιατί επανάσταση δεν ξέρουν να κάνουν μόνοι οι Αριστεροί με δεξιά τσέπη .....αλλά και οι Δεξιοί με Αριστερή τσέπη.
Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 11 Σεπτέμβριος 2017 στις 14:49

"η κυβερνούσα αρχή λέει (στα τσακίδια) σε μία ιδιωτική επένδυση ......στις Σκουριές"

Πού το βλέπεις αυτό; Εδώ και 3 χρόνια ακούγεται περιστασιακά στα λόγια για τα μάτια του κόσμου ότι θα σταματήσει η εξόρυξη χρυσού και τελικά δεν έχει γίνει τίποτα. Το αν η "επένδυση" της El Dorado Gold οφελεί ή όχι την περιοχή αρμόδιοι να το απαντήσουν είναι ΜΟΝΟ οι κάτοικοι της περιοχής και ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος όπως κάποιοι που μιλάνε εκ του ασφαλούς χωρίς να έχουν το ορυχείο δίπλα τους.

"αλλά και οι Δεξιοί με Αριστερή τσέπη"

Ποιούς εννοείς;

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης