Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΕΝΩΝ, ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ» του/της george
"Αν γινόταν ποτέ…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ – ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017 ΑΠΟ ΤΙΣ 08:00 Π.Μ. ΕΩΣ ΤΙΣ 12:00 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΛΟΓΩ ΕΡΓΩΝ του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΄΄ΔΕΛΤΑ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΑΕ΄΄ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΟΣΕ ΚΑΙ ΕΡΓΟΣΕ» . του/της george
"ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙ&Kap…"
Πριν από 10 ώρες
Καταχωρίσεις ιστολογίου από το χρήστη george
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΚΑ...τά κι απόΣΚΑτα... του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Ματαιώθηκε ή όχι…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΧΝΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΣΕ του/της george
"Εταιρικό προφίλ της…"
Πριν από 13 ώρες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

τωρα αρχίσαν να απαγορεύουν και τον σχολιασμό. Αφού ηταν τραγικά απόντες για εναν ολόκληρο μηνα, κάνοντας τις διακοπούλες τους, όταν οι επιβατες καταταλαιπωρούνταν και δεν γνώριζαν τίποτα, τώρα επιβάλλουν και την λογοκρισια, την αναγκαστική σιωπή που χαρακτηριζει αυτους και την ιδεολογία τους. Πάντα τέτοιοι ηταν, ειναι και θα ειναι. Δουλικότητα προς τους ανωτέρους, παπαγάλισμα των ανακοινωσεων του σοβιέτ και του Πολίτμπυρό. Ντόλτσε βιτα εις υγείαν των κορόιδων και λογοκρισία, απαγόρευση κάθε αντίθετης άποψης.

ΣΑΣ ΜΑΘΑΜΕ ΠΙΑ

Προβολές: 149

Σχόλιο από τον/την george στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 3:47

Ποιος σε φίμωσε Ανδρέα; Ελεύθερα δεν εκφράζεσαι ; Ελευθέρα -  απολύτως ελεύθερα.

Τα παιδιά του πολυτεχνείου αγωνίστηκαν για να μην σωπαίνει κανείς από εμάς, να είμαστε ελεύθεροι να μιλάμε και να εκφραζόμαστε ελέυθερα και χωρίς φόβο.

 

Θα σου στείλω και ένα ποίημα σχετικό με την ελευθερία του λόγου – τυχερούλη!

 

Ένα συγκλονιστικό όσο και διαχρονικό ποίημα του Αζίζ Νεσίν.

 

Καλή ακρόαση από την απαγγελία της αείμνηστης πολυαγαπημένης  μας  Μαριέττα Ριάλδη

 

https://www.youtube.com/watch?v=9vFim5ep0jM

 

 

Σώπα μην μιλάς είναι ντροπή .

 

 

Σώπα, μη μιλάς , είναι ντροπή
κόψ' τη φωνή σου
σώπασε επιτέλους
κι αν ο λόγος είναι αργυρός
η σιωπή ειναι χρυσός.

Τα πρώτα λόγια που άκουσα από παιδί
έκλαιγα, γέλαγα, έπαιζα μου λέγανε: "σώπα".

Στο σχολείο μού κρύψαν την αλήθεια τη μισή,
μου λέγανε: "εσένα τι σε νοιάζει; Σώπα!"

Με φιλούσε το πρώτο κορίτσι που ερωτεύτηκα και μου λέγανε:
"κοίτα μην πείς τίποτα, σσσσ... σώπα!"

Κόψε τη φωνή σου και μη μιλάς, σώπαινε.
Κι αυτό βάσταξε μέχρι τα εικοσί μου χρόνια.

Ο λόγος του μεγάλου
η σιωπή του μικρού.

Έβλεπα αίματα στο πεζοδρόμιο,
"Τι σε νοιάζει εσένα;", μου λέγανε,
"θα βρείς το μπελά σου, σώπα".

Αργότερα φωνάζανε οι προϊστάμενοι
"Μη χώνεις τη μύτη σου παντού,
κάνε πως δεν καταλαβαίνεις, σώπα"

Παντρεύτηκα, έκανα παιδιά ,
η γυναίκά μου ήταν τίμια κι εργατική και
ήξερε να σωπαίνει.
Είχε μάνα συνετή, που της έλεγε "σώπα".

Σε χρόνια δίσεκτα οι γονείς, οι γείτονες με συμβουλεύανε:
"Μην ανακατεύεσαι, κάνε πως δεν είδες τίποτα. Σώπα"
Μπορεί να μην είχαμε με δαύτους γνωριμίες ζηλευτές,
με τους γειτονες, μας ένωνε, όμως, το Σώπα.

Σώπα ο ενας, σώπα ο άλλος, σώπα οι επάνω, σώπα η κάτω,
σώπα όλη η πολυκατοικία και όλο το τετράγωνο.
Σώπα οι δρόμοι οι κάθετοι και οι δρόμοι οι παράλληλοι.
Κατάπιαμε τη γλώσσά μας.
Στόμα έχουμε και μιλιά δεν έχουμε.
Φτιάξαμε το σύλλογο του "Σώπα".
και μαζευτηκαμε πολλοί,
μία πολιτεία ολόκληρη, μια δύναμη μεγάλη, αλλά μουγκή!

Πετύχαμε πολλά, φτάσαμε ψηλά, μας δώσανε παράσημα,
τα πάντα κι όλα πολύ.
Ευκολα, μόνο με το Σώπα.
Μεγάλη τέχνη αυτό το "Σώπα".

Μάθε το στη γυναίκα σου, στο παιδί σου, στην πεθερά σου
κι όταν νιώσεις ανάγκη να μιλήσεις ξερίζωσε τη γλώσσά σου
και κάν'την να σωπάσει.
Κόψ' την σύρριζα.
Πέτα την στα σκυλιά.
Το μόνο άχρηστο όργανο από τη στιγμή που δεν το μεταχειρίζεσαι σωστά.

Δεν θα έχεις έτσι εφιάλτες, τύψεις κι αμφιβολίες.
Δε θα ντρέπεσαι τα παιδιά σου και θα γλιτώσεις απο το βραχνά να μιλάς,
χωρίς να μιλάς να λές "έχετε δίκιο, είμαι σαν κι εσάς"
Αχ! Πόσο θα 'θελα να μιλήσω ο κερατάς.

Και δεν θα μιλάς,
θα γίνεις φαφλατάς ,
θα σαλιαρίζεις αντί να μιλάς .

Κόψε τη γλώσσά σου, κόψ'την αμέσως.
Δεν έχεις περιθώρια.
Γίνε μουγκός.
Αφού δε θα μιλήσεις, καλύτερα να το τολμησεις. Κόψε τη γλώσσά σου.

Για να είσαι τουλάχιστον σωστός στα σχέδια και στα όνειρά μου
ανάμεσα σε λυγμούς και σε παροξυσμούς κρατώ τη γλώσσά μου,
γιατί νομίζω πως θα'ρθει η στιγμή που δεν θα αντέξω
και θα ξεσπάσω και δεν θα φοβηθώ και θα ελπίζω
και κάθε στιγμή το λαρύγγι μου θα γεμίζω με ένα φθόγγο,
με έναν ψιθυρο, με ένα τραύλισμα, με μια κραυγή που θα μου λεει:

Mίλα!

 

 

 

 

Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 5:05

Δεν μπορώ να καταλάβω τί είναι τα περί "φίμωσης" που αναφέρεις. Σου έκανε κανείς από τους διαχειριστές συστάσεις για να μη γράφεις; Σου επέβαλλε κάποιο είδος τιμωρίας; Ή απλά αισθάνεσαι άβολα να γράφεις λόγω της κριτικής που πλέον δέχεσαι;

Όπως και να έχει, είσαι "κατηγορούμενος" όχι λόγω των απόψεών σου τις οποίες έχεις κάθε δικαίωμα να εκφράζεις, ας είναι και πολιτικές, αλλά επειδή αυτές σχεδόν πάντα συνοδεύονται από οχετό ύβρεων και συκοφαντιών. Υπάρχουν και άλλα μέλη που εκφράζουν αντίστοιχες απόψεις με τις δικές σου και είναι αναφαίρετο δικαίωμά τους, με κόσμιο όμως τρόπο, χωρίς ύβρεις, και δεν ενοχλούν κανέναν. Όπως για παράδειγμα ο Teilor, που σε θέματα όπως δημόσιο και ιδιωτικοποίηση έχει σχεδόν την γνώμη που έχεις και εσύ, όμως δεν εκφράζεται με ύβρεις, δεν συκοφαντεί, δεν βρίζει τους άλλους ούτε κάνει τους άλλους να τον βρίζουν, είναι καλός συνομιλητής και φαίνεται καλός χαρακτήρας.

Στο παρόν site νομίζω πως υπάρχει αρκετά μεγαλύτερη ελευθερία του λόγου σε σχέση με άλλα αντίστοιχα στο διαδίκτυο, και τρανή απόδειξη για αυτό είναι πώς εδώ και ένα μήνα προσβάλλεις και συκοφαντείς ασύστολα και ανενόχλητα αρχικά κάποιες κατηγορίες εργαζομένων όπως δημόσιοι υπάλληλοι και εργαζόμενους της τραινοσέ και εδώ και κάποιες μέρες άρχισες να εξαπολύεις προσωπικές προσβολές και συκοφαντίες στα μέλη-συνομιλητές σου μόνο και μόνο επειδή δεν συμφωνούν μαζί σου. Έχεις ξεπεράσει προ πολλού τα όρια στην ελευθερία του λόγου, αν δεν έχεις το μυαλό να το καταλάβεις από μόνος σου τότε κάποιοι θα έπρεπε με άλλο τρόπο να το επιβάλλουν. . . . . . . .

Σχόλιο από τον/την Athinean στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 11:24

Λογοκρισία ηλίθιε εσύ κάνεις.

Γιατί προσπαθείς να μειώσεις την αντίθετη άποψη βαφτίζοντάς τη μισθωμένη.

Γιατί δε σέβεσαι το δικαίωμα της προσωπικής άποψης, και της ελευθερίας της έκφρασης.

Ότι γράφεις εδώ είναι ΠΙΠΕΣ.

Και τις γράφεις με ΕΝΤΟΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ για να τραβήξεις την προσοχή από τις υπόλοιπες αναρτήσεις όπου εσύ ξερνάς χολή, κι εμείς σου μιλάμε σα να είσαι άνθρωπος.

Κλάψε τώρα για το "ηλίθιε" και για τις "πίπες".

Ας μου βάλει πιπέρι και ο mcleod, ο οποίος για τις ανωμαλίες σου "νίπτει τας χείρας του", αλλά τον πείραξε όταν σου αντιμίλησα. 

Δημοκρατία, φαρδιά, πλατιά, πολυδιάστατη... 

Και επιτέλους, ποιό Σοβιέτ; 

Ναι, ο george φαίνεται να είναι κομμουνιστής.

Ο dim ham όπως το βλέπω, είναι μάλλον αριστερός, αλλά δεν έχει εκφράσει καμία ακραία άποψη.

Εγώ είμαι δεξιός. Ίσως και ακραίος. Ούτε πολυτεχνεία, ούτε Μαρξ, ούτε Λένιν, ούτε Στάλιν ούτε μετανάστες, ούτε τίποτα... 

Η δημοκρατία και η ελευθερία του λόγου δε γεννήθηκαν στο Πολυτεχνείο. Οι αρχαίοι Έλληνες προηγούνται μερικές χιλιετίες. 

Η διαφορά μας είναι ότι εμένα δε με πειράζει αν είσαι ακροδεξιός (που δεν είσαι, γιατί δεν έχεις συμπεριφορά Έλληνα). Δεν με πειράζει αν ο george θέλει να υμνεί το Πολυτεχνείο. Είναι συνταγματικό (και θεμελιώδες) δικαίωμα του κάθε ανθρώπου, να υποστηρίζει ότι θέλει. Να πολιτεύεται όπως νομίζει. 

Αν θες να μιλήσουμε για το Πολυτεχνείο, μπορούμε να ανοίξουμε ένα θέμα και να το κάνουμε. Θα διαφωνήσω με τον george. Μπορεί και να τσακωθούμε. Με επιχειρήματα και ο καθένας με τις απόψεις του.

Αυτό σε καμία περίπτωση δε μου δίνει το δικαίωμα να τον βρίζω, απρόκλητα, επειδή έχω διαπιστώσει ότι έχουμε αντίθετες πολιτικές απόψεις. 

Και ειδικά μαζί μου, πιθανών να μην έχεις καν πολιτικές διαφορές. Κι όμως, επιμένεις να με βαφτίζεις όπως θες, για να έρθουμε σε αντιπαράθεση. Να με συγχωρούν οι "πολιτικά ορθοί" αναγνώστες, αλλά είσαι ανώμαλος...

Κι αν δεν είσαι ανώμαλος, είσαι εγκάθετος. Γιατί σίγουρα, χαζός δεν είσαι...

Σχόλιο από τον/την george στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 19:21

Προσωπικά ο george πιστεύει στις αμεσοδημοκρατικές μορφές οργάνωσης της κοινωνίας, στην άμεση δημοκρατία των λαϊκών συνελεύσεων του λαού.

 

 Άμεση δημοκρατία στο οικονομικό σύστημα σημαίνει ότι τα βασικά και κεντρικά  ερωτήματα της πολιτικής οικονομίας που είναι τα παρακάτω :

 

Τι θα παραχθεί; (τι  κοινωνικά αγαθά,  προϊόντα και υπηρεσίες – κοινωνικές υπηρεσίες  θα παραχθούν; )

 

Πόσο θα παραχθεί; (πόσα κοινωνικά αγαθά προϊόντα και υπηρεσίες – κοινωνικές υπηρεσίες θα παραχθούν; )

 

Πως θα παραχθούν; (με ποια παραγωγική διαδικασία θα παραχθούν τα προϊόντα, τα κοινωνικά αγαθά και οι υπηρεσίες – κοινωνικές υπηρεσίες ; Με ποια τεχνολογία; Με ποια παραγωγική μέθοδο; Με ποιες συνθήκες  φυσικού περιβάλλοντος ; Με ποιες συνθήκες εργασίας; κ.τ.λ.).

 

Πως θα διανεμηθούν και θα κατανεμηθούν δίκαια στο κοινωνικό σύνολο τα παραχθέντα κοινωνικά αγαθά , προϊόντα, υπηρεσίες – κοινωνικές υπηρεσίες;

 

Θα πρέπει να απαντώνται συλλογικά και αμεσοδημακρατικά από το σύνολο της κοινωνίας και όχι από μία μικρή μειοψηφία  επενδυτών ή εργοδοτών ή κάποιων γραφειοκρατών ή τεχνοκρατών.  

 

Αν η κοινοκτημοσύνη των μέσων παραγωγής είναι η καλύτερη μέθοδος για την εφαρμογή της άμεσης δημοκρατίας στην οικονομική οργάνωση μίας κοινωνίας είναι ερώτημα προς απάντηση.   

 

 Ο george  σε κάθε περίπτωση υπερασπίζεται με θέρμη και πάθος το Βολταιριανό απόφθεγμα της πνευματικής ανεκτικότητας το οποίο γεννήθηκε μέσα στην περίοδο του διαφωτισμού . στην μεγάλη γαλλική επανάσταση των αστών απέναντι στους ευγενείς και την μοναρχία.

 

Βολταιριανό απόφθεγμα πνευματικής ανεκτικότητας το οποίο αντικατοπτρίζει τις ιδέες του , όπως μας πληροφορεί η Βρετανίδα συγγραφέας και βιογράφος του Έβελιν Μπίατρις Χολ:

 

«Δεν συμφωνώ ούτε με μία λέξη από όλα λες, αλλά θα υπερασπίζω , και με το τίμημα της ζωής μου ακόμα εάν χρειαστεί, το δικαίωμα σου να λες ελεύθερα όσα πρεσβεύεις».

 

 

 

 

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 10 Σεπτέμβριος 2017 στις 19:45

εγω δεν προκειται ποτε να ασκησω λογοκρισια ή να κλειδωσω σχόλια. Αλλα καθεστωτα εχουν αυτη την ιδεολογια. Οσο για αυτα τα ωραια, αν υπηρχε αμεσοδημοκρατια θα αποφασιζονταν να σταματησουν τα κομματοσκυλα του κρατους η ιδιότυπη διακομματικη νομενκλατουρα να στραγγαλιζουν ολους εμας τους υπολοιπους. Επίσης το ΤΕΜ στον Βόλο απέτυχε. Η Ελβετική αστική αμεσοδημοκρατία την οποια αποφασίζει Ο ΛΑΟΣ και οχι ο εκάστοτε ρημαδούρο αρμενίζει ακάθεκτη, λεγοντας οχι στην ΕΕ, λεγοντας οχι σε υψηλο κατωτατο μισθο, κλεινοντας τα συνορα, απογορευοντας τα τζαμιά, επιβεβαιώνοντας την ελβετικη υποχρεωτικη πολιτιφυλακή σε αντιθεση με τον μικρο επαγγελματικο στρατό και αποφασίζοντας να απελαύνονται οι αλλοδαποι που κανουν αδικήματα. Για να ξέρουμε για τί πραγμα μιλάμε.

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης