Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥΣ ΤΡΕΝΩΝ, ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ» του/της george
"Αν γινόταν ποτέ…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ – ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017 ΑΠΟ ΤΙΣ 08:00 Π.Μ. ΕΩΣ ΤΙΣ 12:00 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΛΟΓΩ ΕΡΓΩΝ του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 9 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΄΄ΔΕΛΤΑ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΑΕ΄΄ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΟΣΕ ΚΑΙ ΕΡΓΟΣΕ» . του/της george
"ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙ&Kap…"
Πριν από 10 ώρες
Καταχωρίσεις ιστολογίου από το χρήστη george
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΚΑ...τά κι απόΣΚΑτα... του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Ματαιώθηκε ή όχι…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πάτρα: Οι προτάσεις της κυβέρνησης για υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου από την οδό Κανελλοπούλου του/της george
"Πηγή της είδησης…"
Πριν από 10 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΧΝΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΣΕ του/της george
"Εταιρικό προφίλ της…"
Πριν από 13 ώρες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ «ΛΑΡΙΣΗΣ» ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ «ΤΡΕΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ»

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα του Βουλευτή Θεόδωρου Φορτσάκη:

https://www.thfortsakis.gr/index.php/component/content/article/95-t...

12 Σεπτεμβρίου 2017

Ερώτηση: Αναγκαία η άμεση υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών από το σταθμό Λαρίσης μέχρι τις Τρεις Γέφυρες στην Αθήνα

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΦΟΡΤΣΑΚΗΣ
Βουλευτής Επικρατείας - ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Ερώτηση προς
τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
Χρήστο Σπίρτζη

Θέμα: Αναγκαία η άμεση υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών από το σταθμό Λαρίσης μέχρι τις Τρεις Γέφυρες στην Αθήνα

Αθήνα, 12 Σεπτεμβρίου 2017

H υπογειοποίηση σιδηροδρομικών γραμμών του ΟΣΕ από το σταθμό Λαρίσης μέχρι τις Τρεις Γέφυρες είναι πλέον επιβεβλημένη, για την ασφάλεια των κατοίκων και τη λειτουργικότητα της περιοχής. Αυτό μαρτυρούν τα συνεχή θανατηφόρα δυστυχήματα που λαμβάνουν χώρα στις αφύλακτες διαβάσεις, από τις οποίες διέρχονται καθημερινά δεκάδες συμπολίτες μας, μεταξύ των οποίων και μαθητές των γύρω σχολείων, αλλά και η κυκλοφοριακή συμφόρηση που προκαλείται συνεχώς από τη συχνότητα των δρομολογίων των τρένων. Με τις υπάρχουσες υπέργειες γραμμές, άλλωστε, παρατηρείται το πρωτόγνωρο φαινόμενο να χωρίζεται η πόλη της Αθήνας σε δύο τμήματα, φαινόμενο που επιβάλλεται να εκλείψει. Η υπογειοποίηση των γραμμών, επιπλέον, θα επιτρέψει την εκμετάλλευση του υπέργειου χώρου που καταλαμβάνουν αυτή τη στιγμή οι γραμμές επ’ ωφελεία των κατοίκων ως χώρου πρασίνου, αθλοπαιδιών, αναψυχής κ.λ.π..

Οι κάτοικοι της περιοχής έχουν ζητήσει επανειλημμένως με σχετικά αιτήματα και κινητοποιήσεις τους την άμεση πλήρη υπογειοποίηση των γραμμών του ΟΣΕ. Έχουν περάσει πάνω από δέκα χρόνια από την απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας με αριθμό 3520/2006, που δικαίωσε την προσφυγή κατοίκων της περιοχής για την ακύρωση της ΚΥΑ των Υπουργών Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, Πολιτισμού, Γεωργίας, Μεταφορών και Επικοινωνιών που προέβλεπε υπέργειο έργο για την κατασκευή του προαστιακού σιδηροδρόμου από τον Σταθμό Πελοποννήσου μέχρι τις Τρεις Γέφυρες. Σύμφωνα, μάλιστα, με την απόφαση, η υπογειοποίηση του τρένου επιβάλλεται, αφού το οικιστικό, φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον, από το οποίο εξαρτάται η ποιότητα ζωής και η υγεία των κατοίκων των πόλεων και των οικισμών προστατεύεται από το Σύνταγμα (άρθρο 24 παρ. 1 και 2 Συντάγματος), αλλά και από διεθνείς Συνθήκες. Η Ολομέλεια του Ανωτάτου Διοικητικού Δικαστηρίου χαρακτήρισε ως βέλτιστη λύση την υπογειοποίηση και απέρριψε τις άλλες προταθείσες εναλλακτικές λύσεις. Ωστόσο, η απόφαση δεν εφαρμόστηκε ποτέ.

Είναι επείγον να εφαρμοστεί η επίμαχη απόφαση και να υπογειοποιηθούν οι γραμμές του ΟΣΕ, έστω από το Σταθμό Λαρίσης μέχρι τις Τρεις Γέφυρες, αν δεν είναι δυνατή η βέλτιστη λύση της υπογειοποίησής τους από τον Πειραιά. Διαφορετικά, οι κάτοικοι της περιοχής θα εξακολουθήσουν να βρίσκονται σε κίνδυνο και να ζουν με δύσκολους όρους διαβίωσης.

Ο κύριος Υπουργός παρακαλείται να απαντήσει στο ακόλουθο ερώτημα:

- Πότε θα εφαρμόσει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την υπ’ αριθμό 3520/2006 απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας και πότε θα προβεί στην υλοποίηση της υπογειοποίησης των σιδηροδρομικών γραμμών του ΟΣΕ από το Σταθμό Λαρίσης μέχρι τις Τρεις Γέφυρες;

Ο ερωτών Βουλευτής

Θεόδωρος Π. Φορτσάκης
Βουλευτής Επικρατείας ΝΔ

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα του Βουλευτή Θεόδωρου Φορτσάκη:

https://www.thfortsakis.gr/index.php/component/content/article/95-t...

Προβολές: 93

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 13 Σεπτέμβριος 2017 στις 13:31

οι γραμμες ηταν εκει, ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ, οι γραμμες δεν απειλουν καμια υγεια, τα αυτοκινητα και ο θόρυβός τους απειλουν την υγεια, αλλά βεβαια, αν δεν γινονται φαραωνικά έργα, πώς θα 'κονομανε οι μηχανικοι και οι τεχνικες εταιρίες;

Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 13 Σεπτέμβριος 2017 στις 15:21

Προφανώς δεν γνωρίζεις ότι υπάρχουν ένα σωρό αφύλακτες διαβάσεις, γίνονται ατυχήματα, έχει σκοτωθεί κόσμος, κόβει την περιοχή στα δύο και στα σημεία που των διαβάσεων δημιουργείται κυκλοφοριακό κομφούζιο. Δεν ξέρω αν είναι η υπερβολική η υπογειοποίηση αλλά σίγουρα κάτι πρέπει να γίνει.

Σχόλιο από τον/την george στις 13 Σεπτέμβριος 2017 στις 15:42

Έχουν γίνει αρκετά ατυχήματα στις αφύλακτες διαβάσεις των τρένων και έχουν χαθεί ανθρώπινες ζωές όπως πολύ σωστά επισημαίνει και ο αγαπητό φίλος Dim Ham και νομίζω ότι είναι προς τιμήν του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας καθηγητού κυρίου Θεόδωρου Φορτσάκη ο οποίος με την εύστοχη ερώτηση του και την ευαισθησία που προφανώς τον διακρίνει ανέδειξε το θέμα!

Σχόλιο από τον/την george στις 13 Σεπτέμβριος 2017 στις 15:44

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα της εφημερίδας «Το πρώτο θέμα»:
http://www.protothema.gr/greece/article/531574/xepsuhise-i-18hroni-...

Μπροστά στα μάτια της μητέρας και της θείας της
Ξεψύχησε στο σημείο-«καρμανιόλα» των Αγίων Αναργύρων
Ελενα Καραθάνου29/11/201508:4117

Ξεψύχησε στο σημείο-«καρμανιόλα» των Αγίων Αναργύρων

Η άτυχη 18χρονη στάθηκε αρκετά κοντά στις γραμμές, στις οποίες δεν υπάρχει ούτε μπάρα ούτε σηματοδότης που να προειδοποιεί τους περαστικούς πότε περνάει η αμαξοστοιχία
Μπροστά στα μάτια της μητέρας της και της θείας της έχασε τη ζωή της η 18χρονη κοπέλα που τη χτύπησε το τρένο το απόγευμα της Παρασκευής στην περιοχή Τρεις Γέφυρες, στους Αγίους Αναργύρους.

«Έχουν χάσει τη ζωή τους και άλλοι διερχόμενοι από αυτό το σημείο. Ούτε μπάρες δεν υπάρχουν για να κλείνει το σημείο όταν περνούν τα τρένα. Οι πολίτες είναι απροστάτευτοι», λένε οργισμένοι κάτοικοι της περιοχής που για άλλη μια φορά είδαν να χύνεται ανθρώπινο αίμα στις γραμμές του τρένου εξαιτίας της ανευθυνότητας ορισμένων συμπολιτών μας.

Ένας μαθητής του ΕΠΑΛ ήταν το τελευταίο θύμα που έχασε τη ζωή του στο ίδιο σημείο την ώρα που περνούσε τις γραμμές του τρένου για να πάει στο σχολείο. Ούτε τότε ακούστηκαν οι φωνές των οργισμένων κατοίκων της περιοχής που είχαν προειδοποιήσει για σωρεία νεκρών.

Την ίδια ώρα, απαρηγόρητοι είναι οι γονείς της 18χρονης Πάολας που προχθές το απόγευμα είδαν για τελευταία φορά την κόρη τους, όταν η ίδια μαζί με τη μητέρα της και τη θεία της πήγαν στο σούπερ μάρκετ για να κάνουν τα ψώνια της εβδομάδας. Η νεαρή κοπέλα, στεκόταν δίπλα από τις γραμμές του τρένου όταν παρασύρθηκε από την αμαξοστοιχία, μπροστά στα μάτια της μητέρας της και της θείας της. Αμέσως μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όμως οι δυνάμεις της, δεν την βοήθησαν να κρατηθεί στη ζωή, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένεια της.

Το απόγευμα της Παρασκευής, η νεαρή κοπέλα που ζούσε στην περιοχή, βγήκε από το σπίτι της μαζί με τη μητέρα και τη θεία της, για να κάνουν τα ψώνια από το σούπερ μάρκετ. Κατά την επιστροφή, όταν έφτασαν στις γραμμές του τρένου, πιθανότατα στάθηκε αρκετά κοντά στις γραμμές, στις οποίες δεν υπάρχει ούτε μπάρα ούτε σηματοδότης που να προειδοποιεί τους περαστικούς πότε περνάει η αμαξοστοιχία.

Δυστυχώς, όπως λένε οι κάτοικοι της περιοχής, η νεαρή κοπέλα, προφανώς για να πάει το συντομότερο στο σπίτι της, δεν ανέβηκε στην πεζογέφυρα που βρίσκεται στην περιοχή αλλά προτίμησε να περάσει από τις γραμμές, όπως κάνουν οι περισσότεροι διερχόμενοι που περνούν από το σημείο. Άλλωστε, όπως αποκαλύπτουν οι κάτοικοι της περιοχής στο protothema.gr οι περισσότεροι από αυτούς, αναγκάζονται να περάσουν στην απέναντι πλευρά διασχίζοντας τις γραμμές του τρένου, επειδή η πεζογέφυρα δεν πληροί τις απαραίτητες προδιαγραφές. Η πρόχειρη πεζογέφυρα που δημιουργήθηκε από τον ΟΣΕ πριν από περίπου 8 χρόνια δεν διαθέτει προστατευτική μπάρα, ούτε ασανσέρ για να προστατεύσει τους διερχόμενους από τις καιρικές συνθήκες ή να εξυπηρετήσει τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Ηλικιωμένοι, άτομα με κινητικά προβλήματα αλλά και μανάδες που μεταφέρουν με τα καροτσάκια τα παιδιά τους αδυνατούν να χρησιμοποιήσουν την πεζογέφυρα με τα 120 σκαλοπάτια.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η άτυχη κοπέλα που βρέθηκε χθες το απόγευμα στο σημείο αυτό, φαίνεται πως στάθηκε αρκετά κοντά στις γραμμές του τρένου, με αποτέλεσμα να παρασυρθεί από τον δυνατό αέρα που δημιουργήθηκε από την αυξημένη ταχύτητα του τρένου. Μεταφέρθηκε αρχικά στο νοσοκομείο «Παμμακάριστος» όπου διασωληνώθηκε, όμως εξέπνευσε κατά τη διακομιδή της στο Γενικό Κρατικό.

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα της εφημερίδας «Το πρώτο θέμα»:
http://www.protothema.gr/greece/article/531574/xepsuhise-i-18hroni-...

Σχόλιο από τον/την george στις 13 Σεπτέμβριος 2017 στις 15:47

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα του τηλεοπτικού σταθμού STAR :
http://www.star.gr/ellada/372644/sokaristikes-eikones-kai-martyries...
(για όσου μεταβούν στην πηγή της ιστοσελίδας υπάρχει ανηρτημένο τηλεοπτικό ρεπορτάζ με εικόνα και ήχο).

Σοκαριστικές εικόνες και μαρτυρίες από το δυστύχημα με τρένο στα Σεπόλια-Νεκρή μια γυναίκα
Ο συρμός την παρέσυρε και την σκότωσε την ώρα που περνούσε την διάβαση

Τραγικό θάνατο βρήκε μια γυναίκα το πρωί της Τετάρτης στα Σεπόλια. Όπως σας έχει ήδη ενημερώσει το star.gr, η άτυχη ηλικιωμένη προσπάθησε να περάσει από μια διάβαση τρένου με αποτέλεσμα να την παρασύρει ο συρμός. Οι κάτοικοι προσπαθούν εδώ και χρόνια να πείσουν τους αρμόδιους να φτιάξουν μια αερογέφυρα για τους πεζούς.

«Της φώναζε κυρία, κυρία, το τρένο σφύριζε, εκείνη χαμπάρι...» δήλωσε αυτόπτης μάρτυρας στο Star.

Αυτή η μαύρη ζακέτα, και ένα παπούτσι είναι ότι απέμεινε να θυμίζει στους κατοίκους των Σεπολίων ένα ακόμα τραγικό δυστύχημα που έγινε νωρίς το πρωί μπροστά στις πόρτες των σπιτιών τους. Μια γυναίκα προσπάθησε να περάσει τις γραμμές του τρένου, από την διάβαση των πεζών, αλλά είχε τραγική κατάληξη.

Σύμφωνα με μαρτυρίες, ήταν λίγο πριν τις 9 το πρωί όταν η αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο για Χαλκίδα περνούσε από την οδό Δαμβέργη και ο οδηγός της δεν πρόλαβε να αντιδράσει. Χτύπησε την ηλικιωμένη γυναίκα που τραυματίστηκε θανάσιμα.

Δυστυχώς το συγκεκριμένο περιστατικό δεν είναι το μοναδικό. Τον περασμένο Φεβρουάριο, μια άλλη κυρία έχασε την ζωή της με τον ίδιο τρόπο.

Οι κάτοικοι της περιοχής είναι συγκλονισμένοι από το περιστατικό. Εδώ και χρόνια το Συμβούλιο της επικρατείας, στο οποίο έχουν προσφύγει, τους έχει δικαιώσει ώστε να υπογειοποιηθει το σημείο. Σύμφωνα με πληροφορίες, εταιρεία, οι εγκαταστάσεις της οποίας είναι δίπλα στις γραμμές του τρένου, έχει προτείνει στον δήμο να αναλάβει το κόστος μια υπέργειας γέφυρας για τους πεζούς .

Πηγή της είδησης αποτελεί η ιστοσελίδα του τηλεοπτικού σταθμού STAR :
http://www.star.gr/ellada/372644/sokaristikes-eikones-kai-martyries...
(για όσου μεταβούν στην πηγή της ιστοσελίδας υπάρχει ανηρτημένο τηλεοπτικό ρεπορτάζ με εικόνα και ήχο).

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 14 Σεπτέμβριος 2017 στις 20:29

να βάλουμε στη ζυγαριά πόσοι πεθαίνουν απο τα τραίνα, τα τραίνα που κινουνται ΣΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΡΟΧΙΑ, και πόσοι σκοτωνονται με μηχανάκια, πόσοι πεζοί παρασύρονται κλπ; Αυτό το αντισιδηροδρομικό μένος στην Ελλάδα ειναι κατι το ακατανόητο. Σε όλη την ευρώπη υπάρχουν μεσα στις μεγαλύτερες πόλεις επίγειες σιδηροδρομικες γραμμές, αλλα ξεχασα, εμεις στην Ελλάδα ειμαστε "εξτρα λαρτζ" θελουμε φαραωνικα εργα, χωρις να σκεφτομαστε την σχεση κόστους/ωφέλους, λες και εχουμε απεριόριστα χρήματα στη διάθεσή μας. Για τις διαβάσεις μπορουν να γινουν κάλιστα υπόγειες ή υπέργειες και να κατασκευαστουν κάποιες πεζογέφυρες, όπως σε όλο τον κόσμο. Επειδη ξερω την περιοχη εκεινη, εχω περάσει εκατοντάδες φορές, ξέρω οτι τα τραίνα κινούνται με χαμηλή ταχύτητα, και όποιος θελει να διασχίσει τις γραμμές μπορει να το κάνει με ασφάλεια ΑΝ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. Αν κάποιος προσπαθει να διασχίσει εναν δρόμο όπως η Αχαρνών, η Λιοσίων, η Πατησίων και δνε παιρνει χαμπάρι όπως η εν λόγω κυρια, ποιό ακριβώς θα ειναι το αποτέλεσμα; Γιατί να μην υπογειοποιήσουμε και την πατησίων;, την Ιουλιανού; την Χαμοστέρνας; , την Λιοσίων; την Συγγρού;, την Βουλιαγμένης;.....χάνεται και το μέτρο, καί η λογική.....ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ.....

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης