Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η Teilor σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"Και περικοπές στη…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η ΙΩΑΝΝΑ ΓΚΙΝΟΠΟΥΛΟΥ είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πριν από 9 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ- ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ

ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ...ΕΙΝΑΙ ΚΩΛΟΔΗΜΟΣΙΟ,…Δείτε περισσότερα
Πριν από 12 ώρες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"οι ΣΠΑΠ Α.Ε. ηταν έτη…"
χθες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
"ο ΣΥΡΙΖΑ…"
χθες
Ο/Η Dim Ham σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΚΤΑΚΤΟ του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
""σταθμου…"
χθες
Το μέλος Aaliyah Daniel δημοσίευσε μια κατάσταση
χθες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Παρατηρήσεις μετά από 9 χρόνια χρήσης του προαστιακού στη διαδρομή Κιάτο-Αεροδρόμιο

-        Έλεγχος εισιτηρίων / Ασφάλεια

  • Έλεγχος γίνεται μόνο στο τμήμα Κιάτο-Μαγούλα και πουθενά αλλού άρα το κόστος της λειτουργίας το πληρώνουν όσοι μένουν εκτός Αθηνών.
  • Τελευταία εμφανίστηκε και η λογική ο ελεγκτής να ζητάει να δει μόνο τα εισιτήρια και όχι κάρτες απεριορίστων και αναρωτιέμαι πως είναι σίγουρος  ότι δεν είμαι τζαμπατζής όταν του λέω ότι έχω κάρτα αλλά δεν την δείχνω;
  • Αποτέλεσμα του πλημμελούς ελέγχου εισιτηρίων είναι να αυξάνονται οι τζαμπατζήδες καθώς όσοι δεν σέβονται τους χώρους του τρένου και προκαλούν φθορές. Τι τους νοιάζει αυτοί πληρώνουν ;

-        Αλλαγή δρομολογίων

  • Με τα δρομολόγια όπως ήταν μέχρι 31/7/2017 το τρένο έφτανε γεμάτο στα Άνω Λιόσια όπου  παρ’ ότι κατέβαιναν όσοι είχαν προορισμό την Αθήνα ο συρμός γέμιζε ασφυκτικά έως και την Δουκίσσης Πλακεντίας. Με βάση αυτή την πραγματικότητα δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο της αλλαγής των δρομολογίων και την ταλαιπωρία όσων πληρώνουμε κανονικά μηνιαία εισιτήρια. Εάν η διοίκηση ήθελα να προσθέσει δρομολόγιο από και προς τον Πειραιά θα μπορούσε να το κάνει χωρίς να δημιουργήσει προβλήματα στα ήδη υπάρχοντα που εξυπηρετούν αποδεδειγμένα πάρα πολύ κόσμο.   
  • Οι τουρίστες που έρχονταν στο αεροδρόμιο και είχαν προορισμό την Αθήνα ή τον Πειραιά είχαν επιλογή το μετρό και οι υπόλοιποι μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τον προαστιακό για να ταξιδέψουν για Κινέτα, Αγ. Θεοδώρους, Κόρινθο κλπ. Μετά τις αλλαγές όσοι έχουν προορισμό Αθήνα ή Πειραιά έχουν δύο επιλογές ενώ αυτοί που έχουν προορισμό την Κορινθία θα πρέπει να κουβαλάνε τα πράγματά τους από τρένο σε τρένο
  • Όταν υπάρχει καθυστέρηση σε έναν συρμό συνήθως η ανταπόκριση δεν περιμένει άρα ο επιβάτης θα πρέπει να μείνει στον σταθμό μία ώρα παραπάνω για να πάρει την επόμενη και συνήθως χωρίς κάποια ενημέρωση

-        Οι πίνακες ανακοινώσεων όταν δουλεύουν δείχνουν τα δρομολόγια βάση του προγραμματισμού που υπάρχει και σε καμία περίπτωση δεν προσαρμόζονται στις αλλαγές που μπορεί να προκύψουν από καθυστερήσεις ή αλλαγές.

Υπάρχει διάθεση από τους διοικούντες για βελτίωση ή να πάψουμε να ελπίζουμε ;

Προβολές: 326

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 10 Αύγουστος 2017 στις 16:24

ολα σωστα....ειδικα ο μη ελεγχος εισιτηριου ηταν απο την αρχη ετσι, και δημιουργησε την επαιτια, τους βανδαλισμους και το ΠΡΕΖΑ ΕΞΠΡΕΣ....

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 10 Αύγουστος 2017 στις 16:26

οι σταθμοι επι της ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ εχουν ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ ΘΟΡΥΒΟ......μετά το 10λεπτο ειναι ανυποφορο....

Σχόλιο από τον/την george στις 10 Αύγουστος 2017 στις 20:01

Μία παρατήρηση : Πολλές φορές μου έχει συμβεί προσωπικά να υπάρχει έλεγχος εισητηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών στο αστικό δίκτυο του προαστικού σιδηροδρόμου και ιδιαίτερα στην διαδρομή μεταξύ της Παιανίας - Κάντζας και τον Προαστικό σιδηροδρομικό σταθμό του Κορωπίου.

Σχόλιο από τον/την george στις 10 Αύγουστος 2017 στις 20:09

Έλεγχο εισητηρίων και καρτών έχω συναντήσει αρκετές φορές στο αστικό δίκτυο του προαστιακού σιδηροδρόμου και συγκεκριμένα στην διαδρομή μεταξύ του προαστιακού σιδηροδρομικού σταθμού μεταξύ της Παλλήνης και της Παιανίας - Κάντζας.

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Αύγουστος 2017 στις 11:55

άρα όλα πάνε καλά, έλεγχοι υπάρχουν και εμεις τα φανταζόμαστε αυτά....

Σχόλιο από τον/την cosnem στις 11 Αύγουστος 2017 στις 12:05

Αγαπητέ συνεπιβάτη, δεν αμφισβητώ ότι έχεις δει ελεγκτές σε αυτό το κομμάτι της διαδρομής κάποιες φορές. Η αναφορά μου έγινε διότι εδώ και τρία περίπου χρόνια κάθε Δευτέρα και Πέμπτη παίρνω τον προαστιακό από Κηφισίας για Κορωπί περίπου στις 15:10 και από το Κορωπί για Κιάτο στις 18:47 και δεν έχω συναντήσει ελεγκτή τον τελευταίο ενάμιση χρόνο.  Πιθανόν να μην έτυχε πιθανόν να μην υπάρχουν τόσοι ελεγκτές όσα και τα δρομολόγια σε κάθε περίπτωση όμως εάν οι έλεγχοι δεν είναι καθημερινοί και σε όλα τα δρομολόγια δεν πρόκειται ποτέ να υπάρξει σοβαρό αποτέλεσμα.

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Αύγουστος 2017 στις 12:20

Cosnem  σου μεταφερω την εμπειρία μου απο την πάτρα. Στην Πάτρα, από το 2010 που ξεκινησε ο προαστιακός ειχε εντονο ελεγχο...σε ΚΑΘΕ συρμο railbus εχει και τον ελεγκτη του. Αν το τραίνο εχει ενα, ειναι ενας ελεγκτης, αν εχει δυο, δύο ελεγκτες, αν εχει τρεις, τρεις ελεγκτες.

Αποτέλεσμα: Ασφάλεια για τους επιβάτες, πάρα πολλές μαμαδες με καροτσάκια, πολλοι ανθρωποι με κινητικα προβλήματα, τους οποιους ΠΑΝΤΑ οι εξυπηρετικότατοι ελεγκτες βοηθουν κατα την επιβιβαση-αποβιβαση.

ΠΑΝΤΕΛΗΣ απουσια περιθωριακων στοιχειων και λαθρεπιβιβασης. Στα 7 χρόνια δεν εχει υπάρξει ΟΥΤΕ ΕΝΑ περιστατικό ληστειας ή αρπαγης πορτοφολιου κλπ

δεν υπάρχουν βανδαλισμοί, σκρατσαρισμα, βαψιμο καθισμάτων, η καθαριότητα ειναι σε ΑΡΙΣΤΟ επίπεδο.

ΠΑΝΤΕΛΗΣ απουσία επαιτείας. Προσπάθησαν τα κυκλώματα να φερουν επαίτες, αλλά όταν διαπίστωσαν ότι ΟΛΑ τα τραίνα, σε ΟΛΕΣ τις ώρες και ΚΑΘΕ μερα, ακόμα και Σ/Κ ειχαν ελεγκτες σηκωθηκαν και εφυγαν.

Φιλική και ανθρώπινη ατμόσφαιρα μέσα στο τραίνο, πληροφορίες σε ξενους και τουρίστες. Τολμώ να πω οτι ειμαστε ιδιαίτερα τυχεροί σε αυτό τον τομέα. ΠΡΕΠΕΙ και στην Αθηνα να υιοθετηθει το ίδιο μοντέλο και θα βελτιωθεί αμεσα και αισθητά η ασφάλεια των επιβατών. Απλά η παρουσία πρεπει να ειναι ΣΥΝΕΧΗΣ και ΑΙΣΘΗΤΗ. Όχι όπως ειναι σήμερα. Αυτό πρεπει να γινει αντιληπτό.

Σημειωτέον ότι στην Πάτρα, καιτοι ο προαστιακός εξυπηρετει και φοιτητες κανεις, ακόμα και οι γνωστοι αντεξουσιαστες δεν εχουν ζητησει να βγουν οι ελεγκτες απο τα τραίνα, και ας αναγκάζονται να πληρωνουν το εισιτηριο ή τις κάρτες. Οι επιβάτες στο 100% ΘΕΛΟΥΝ τους ελεγκτες. Και η εκμετάλλευση δεν επηρρεάζεται στο θεμα κόστους, τουναντίον εχει και κέρδος.

Σχόλιο από τον/την Ανδρέας Αγραφιώτης στις 11 Αύγουστος 2017 στις 12:34

Έναν ελεγκτή Παντελή θέλουμε και για το Κιάτο-Αεροδρόμιο :)

Σχόλιο από τον/την Ανδρεας Γιαννόπουλος στις 11 Αύγουστος 2017 στις 12:47

θα σας δανεισουμε απο την Πάτρα τον Καλαθά the great!  0:20 Αλλά να τον κερνάτε κανα καφεδάκι που και που έτσι;

https://youtu.be/nEFp9MkRVew

Σχόλιο από τον/την george στις 11 Αύγουστος 2017 στις 12:57

Ειδικά στην διαδρομή προς στον προαστιακό σταθμό του Κορωπίου έχει συμβεί αρκετές φορές να ελέγχουν εισιτήρια στον συρμό δύο ελεγκτές μαζί (μάλιστα μία φορά ήτανε και δύο ευγενέστατες κυρίες).

Μία επισήμανση προς τον κύριο Ανδρέα Γιαννόπουλο, οι επαίτες υπάρχουν λόγω της μεγάλης φτώχειας που υπάρχει ολόγυρα μας στον κοινωνικό μας περίγυρο και σε πολλούς συνανθρώπους μας και αποτελεί κοινωνικό φαινόμενο, που πρέπει να μελετήσει η επιστήμη της κοινωνιολογίας. Το συγκεκριμένο κοινωνιολογικό - κοινωνικό φαινόμενο της επαιτείας δεν νομίζω ότι μπορεί να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά μέσω της καταστολής και των ελεγκτικών μηχανισμών αλλά μέσω μίας οργανωμένης εναλλακτικής κοινωνικής πολιτικής ενίσχυσης των φτωχών συνανθρώπων μας και μέσω της κοινωνικής αλληλεγγύης. Μέσω της καταστολής φοβάμαι ότι θα κινδυνέψουμε να μετατρέψουμε την απλή επαιτεία σε εκδικητική εγκληματική πράξη, και αν καταντήσουμε εκεί θα πρέπει να αρχίσει μελέτες η εγκληματολογία . Ας δώσουμε όλοι την μάχη για κοινωνική αλληλεγγύη , οργανωμένη και στοχευόμενη κοινωνική πολιτική για την ενίσχυση αναξιοπαθούντων συνανθρώπων μας και ανθρωπιά.

Οι ελεγκτές πρέπει να έχουν είτε διαπαιδαγωγικό ρόλο όταν και όπου κρίνουν ότι χρειάζεται, είτε και κατασταλτικό ρόλο όταν οι περιστάσεις κρίνουν ότι το απαιτούν. Οι ελεγκτές εκτός από κατασταλτικός μηχανισμός πρέπει να είναι λίγο παιδαγωγοί .

Καλό καλοκαίρι σε όλους και όλες για λιγοστές ημέρες θα ξεκουραστώ λίγο και ίσως να μην έχω πρόσβαση του διαδίκτυο (δεν είναι σίγουρο αν θα έχω) .

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης