Πρόσφατες δραστηριότητες

Το μέλος Κώστας προώθησε τη σελίδα Ο Σύλογος του/της Yiannos
Πριν από 1 ώρα
Ο/Η Κώστας είναι τώρα μέλος του Επιβάτες Προαστιακού
Πριν από 1 ώρα
Ο/η Teilor προώθησε την ανάρτηση ιστολογίου ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ #9 του/της Ανδρεας Γιαννόπουλος
Πριν από 6 ώρες
Ο/Η Ανδρεας Γιαννόπουλος σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Εκτός λειτουργίας ο προαστιακός του/της Theocharis Nick
"εγινε πατεις με…"
Πριν από 6 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Ανδρεας Γιαννόπουλος

ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ #9

σε αφασια η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, του επιβάτη Π.Τ.Πρέπει να παραδεχτούν ότι οχι plan b, ούτε καν ο όρος δεν…Δείτε περισσότερα
Πριν από 6 ώρες
Ο/Η Theocharis Nick σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Εκτός λειτουργίας ο προαστιακός του/της Theocharis Nick
"Σε νεότερη…"
Πριν από 19 ώρες
Καταχώριση ιστολογίου από το χρήστη Theocharis Nick

Εκτός λειτουργίας ο προαστιακός

Διάβασα το παρακάτω σήμερα 25/09 .Γνωρίζει κανείς κάτι περισσότερο ??…Δείτε περισσότερα
Πριν από 21 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Πότε θα είναι έτοιμη η ηλεκτροκίνηση μέχρι τον Πειραιά? του/της Νίκος
"Όταν έχουμε να…"
χθες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Το πλεονέκτημα μετακίνησης με τρένο σε σχέση με άλλα μέσα μεταφοράς

Η Γερμανική εταιρεία Deutsche Bahn έφτιαξε ένα πολύ όμορφο και εκπαιδευτικό video το οποίο εξηγεί τα πλεονεκτήματα μιας περιβαλλοντολογικά υπεύθυνης συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα, το video μας λέει πως ταξιδεύοντας με τρένο παράγεται λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα (CO2) από ότι ταξιδεύοντας με αυτοκίνητο ή αεροπλάνο.
Επιπροσθέτως για κάθε προβολή του παρακάτω video η Deutsche Bahn υπόσχεται πως θα δωρίσει 10 λεπτά του ευρώ στο "Bergwald Project", το οποίο ασχολείται εδώ και 20 χρόνια με την προστασία και διατήρηση των δασικών οικοσυστημάτων στην κεντρική Ευρώπη.
Περισσότερες λεπτομέρειες για την εν λόγο προσπάθεια θα βρείτε εδώ [dbecoprogram.com].

Σχεδίαση video: Peppermill Berlin

Προβολές: 3718

Σχόλιο από τον/την Dimitris Roussos στις 24 Αύγουστος 2009 στις 20:24
Χωρίς να θέλω να φανώ απαισιόδοξος αλλά ρεαλιστής,το τρένο στην Ελλάδα είναι τόσο απαρχαιωμένο που θεωρείται πιο φιλικό στο περιβάλλον μόνο και μόνο επειδή αν αθροίσεις τις εκπομπές διοξειδίου από αυτοκίνητο που θα δημιουργούσε ο καθένας επιβάτης μόνος του, υπερβαίνουν αυτά του "μουτζούρη". Ειλικρινά, αν δεν εγκατασταθεί ηλεκτροκίνηση στο 100% του δικτύου, αυτό το βίντεο για εμάς απλά...δεν ισχύει!
Με ιδιαίτερες ευθυμίες από όλους πρίν καιρό, το τμήμα ΛΑΡΙΣΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ηλεκτροκινήθηκε και είναι μία πολύ θετική κίνηση...
Στην Αθήνα,όμως, η ηλεκτροκίνηση αποτελεί άπιαστο όνειρο και λειτουργεί μόνο σε ένα κυριολεκτικά γελοίο κομμάτι ΛΙΟΣΙΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.
Ευτυχώς,τέλος του έτους θα ΠΡΕΠΕΙ να ηλεκτροκινηθεί και το τμήμα ΣΚΑ-ΟΙΝΟΗ-ΘΗΒΑ-ΤΙΘΟΡΕΑ αλλά και το ΟΙΝΟΗ-ΧΑΛΚΙΔΑ...Ελπίζω να παραδοθούν εντός του έτους...
Σχόλιο από τον/την Yiannos στις 25 Αύγουστος 2009 στις 8:57
Το γεγονός παραμένει το τρένο είναι εκτός των άλλων και πιο οικολογικό.
Στην Ελλάδα δεν υπάρχει αυτήν η αντίληψη.

Και δεν είναι μόνο αυτό.
Είδες το site της Deutsche Bahn τις ευκολίες παρέχει?
Σχόλιο από τον/την Dimitris Roussos στις 25 Αύγουστος 2009 στις 18:25
Στην Ελλάδα,και δυστυχώς ακόμη και στη νέα γενιά,δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο η λέξη "οικολογία". Οι καθημερινές καταστροφές τους καλοκαιρινούς μήνες χιλιάδων στρεμμάτων πρασίνου,δείχνει πως δεν υπάρχει καμία ευαισθητοποίηση. Το ίδιο δείχνουν και στο δικό μας τομέα,αυτόν των μετακινήσεων,αφού το 70% των επιβατών ΜΜΜ είναι "εγκλωβισμένοι" επιβάτες,δηλαδή άτομα που δεν έχουν άλλο τρόπο να μετακινηθούν και αυτό δείχνει πως είναι πολύ λίγοι αυτοί που είναι ευαισθητοποιημένοι...Φυσικά,στον συγκεκριμένο τομέα δεν μπορείς να ρίξεις ευθύνες 100% στους απλούς πολίτες-μόνο 75%-καθώς η ποιότητα μετακινήσεων είναι άθλια ακόμη και στην Αττική! Πρίν λίγο καιρό, ο υπ.μεταφορών υπέγραψε συνεργασία του ΟΣΕ με τους γαλλικούς σιδηροδρόμους...Καλά,δεν ντράπηκε όταν οι Γάλλοι πήγαν στον ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ και θα περιμέναν έναν σταθμό-κόσμημα χιλιάδων τετραγωνικών να είδαν ένα σταθμό ντροπής μέσα στη βρώμα και τη κασίδα?? Θα κοίταγαν πάνω-κάτω για την ηλεκτροκίνηση μέχρι να τους πουν ότι δεν υπάρχει...Θα κοίταγαν τον ντιζελοκίνητο προαστιακό και τις υπεραστικές αμαξοστοιχίες νομίζοντας πως είναι αντίκες που βγήκαν να τους χαιρετίσουν σαν ένα είδος τελετουργίας μέχρι να τους εξηγήσουν πως είναι οι κανονικές...
ΔΕΝ ΝΤΡΑΠΗΚΕΣ,ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ???
Σχόλιο από τον/την Yiannos στις 26 Αύγουστος 2009 στις 11:41
Δεν νομίζω πως οποιοδήποτε τύπου Στυλιανίδης ντρέπεται. Και δεν νομίζω πως δεν ντρέπεται γιατί είναι χοντρόπετσος. Απλά πιστεύω πως είναι εκτός τόπου (τον κοροϊδεύουν και αυτόν) και χρόνου. Πρέπει να είναι εξωγήινοι αυτοί οι πολιτικοί.
Σχόλιο από τον/την Nikos Laspakis στις 26 Αύγουστος 2009 στις 12:27
Δημήτρη δυστυχώς το τρένο στην Ελλάδα (εξαιρείται το μετρό) είναι υπεύθυνο για την εκπομπή πολλών περισσότερων ρύπων από το ότι το ίδιο ως μέσο παράγει!!! Η κατάστασή του και η απουσία του από πολλά μέρη (ως προορισμοί) έχει ως αποτέλεσμα την αλόγιστη χρήση αυτοκινήτων λεωφορείων και άλλων πολύ πιο ενεργοβόρων μέσων....
Σχόλιο από τον/την amoran στις 26 Αύγουστος 2009 στις 13:09
Το τρένο μπορεί να μεταφέρει π.χ. τους επιβάτες 100 αυτοκινήτων ταυτόχρονα από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη σε λιγότερο χρόνο από αυτόν που θα έκαναν για να πάνε με τα αυτοκίνητά τους. Και μόνο το ότι αυτά τα 100 αυτοκίνητα δεν χρειάζεται να μετακινηθούν, είναι από μόνο του αρκετό για να χαρακτηριστεί ως οικολογικό μέσο, δεν υπάρχει λόγος καν για άλλα επιχειρήματα. Αν προσθέσεις τώρα και τα εμπορικά τρένα που μας γλιτώνουν από νταλίκες στην εθνική, τη γνωριμία με το περιβάλλον της Χώρας μας κ.ο.κ. θα καταλήξεις στο ότι δεν είναι μόνο απαραίτητο ως μέσο μεταφοράς, αλλά και πολύτιμο.
Σχόλιο από τον/την Yiannos στις 26 Αύγουστος 2009 στις 13:28
Γενικά είναι φοβερό να συζητάμε για τα αυτονόητα.
Πάντως και το γερμανικό video δείχνει πως το να δείχνεις αυτά τα αυτονόητα κακό δεν είναι. Είναι μάλιστα πολύ καλό marketing.
Νομίζω πως στην Ελλάδα είμαστε πολύ μακριά από το να καταλάβουμε τα πλεονεκτήματα αυτής της μετακίνησης οπότε χρειάζεται να προβάλουμε τέτοια video.
Και δεν είναι μόνο το οικολογικό θέμα.
Ο προαστιακός ακόμη και όπως είναι τώρα είναι πολύ ποιο βολικός από το αυτοκίνητο ή το Λεωφορείο.
Φαντάσου: κάνεις ένα ταξίδι και έχεις πάνω από το κεφάλι σου ένα μέτρο κενό. Ενώ στο αυτοκίνητο (όποιο και να είναι αυτό) η σκεπή σε πλακώνει.
Δεν έχει λακκούβες, μπορείς να σηκωθείς, έχεις περισσότερο χώρο γύρο σου και βέβαια δεν κουράζεσαι με την οδήγηση.
Μόνο με το αεροπλάνο θα το συνέκρινα. Μόνο που και σε αυτό μέχρι μεσαίες διαδρομές ο πραγματικός χρόνος τελικά είναι μικρότερος.
Σχόλιο από τον/την Nikos Laspakis στις 26 Αύγουστος 2009 στις 15:06
Πάντως έτσι είναι η ζωή ρε συ Μπάμπη. Σκέψου τι ζημιά έπαθαν όσοι έφτιαχναν κεριά τον περασμένο αιώνα όταν άρχισε η εμπορική εκμετάλευση του ηλεκτρισμού!! Τι έγινε με τους πεταλωτές αλόγων κλπ όταν βγήκαν τα αυτόκινητα κλπ Δεν μπορούμε να μένουμε πίσω ως χώρα γιατί θίγονται τα συμφέροντα μιας μικρής συντεχνίας. Έλεος πια!!! Ας το πάρουν απόφαση οι του ΚΤΕΛ, οι φορτηγατζήδες κλπ ότι πλέον θα έχουν να ανταγωνιστούν και τα τρένα!!! Ειδικά τα ΚΤΕΛ ας κάνουν κάτι να εκμεταλευτούν και να "συμπληρώνουν" το τρένο . Όχι να το μάχονται.
Σχόλιο από τον/την Yiannos στις 26 Αύγουστος 2009 στις 15:28
Λοιπόν δεν αντέχω θα το πω. Σε μια συζήτηση που είχα με έναν επιβάτη και τον Νίκο ο επιβάτης είπε πως το κράτος δίνει επιχορηγήσεις στα ΚΤΕΛ με την μορφή αγοράς καρτών διαρκείας και άλλων τέτοιων τεχνασμάτων.

Δυστυχώς δεν θυμάμαι ποια ήταν η εφημερίδα. Νίκο θυμάσαι?
Αν βρει κάποιος το άρθρο να τα ανεβάσουμε.
Σχόλιο από τον/την Nikos Laspakis στις 26 Αύγουστος 2009 στις 15:42
Όχι δεν θυμάμαι. Αλλά θυμάμαι τον επιβάτη. Χεχεχε!!! Θα τον ξαναρωτήσουμε. Επίσης ο ίδιος μας είχε πει ότι θα μπορούσε το ΚΤΕΛ να διεκδικήσει ως μέτοχος-εταιρεία να πάρει μέρος ή όλη την εκμετάλευση της γραμμή π.χ. Αθήνα-Κιάτο με την απελευθέρωση των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών το 2011. Θα μπορούσαν δηλαδή να αγοράσουν συρμούς να τους βάλουν στα δρομολόγια της γραμμής και παράλληλα να έχουν ανταποκρίσεις στους διάφορους σταθμούς τα λεωφορεία τους τα οποία θα αναλάμβαναν να μεταφέρουν τους επιβάτες στα γώρω χωριά.

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Επιβάτες Προαστιακού

© 2017   Created by Γιάννης Γλυκοφρυδης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης